Документ втратив чиннiсть!

ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ

УКАЗ

(Указ втратив чинність на підставі
Указу Президента України
від 19 лютого 2007 року N 118/20
07)

Про Положення про Комісію з питань
адміністративно-територіального устрою

Затвердити Положення про Комісію з питань адміністративно-територіального устрою (додається).

Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 30 жовтня 2000 року
N 1168/2000

Затверджено
Указом Президента України
від 30 жовтня 2000 року N 1168/2000

Положення
про Комісію з питань адміністративно-територіального устрою

1. Комісія з питань адміністративно-територіального устрою (далі Комісія) є консультативно-дорадчим органом при Президентові України.

2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями Комісії є:

узагальнення та аналіз пропозицій щодо внесення змін до системи адміністративно-територіального устрою України;

підготовка пропозицій щодо приведення у відповідність з Конституцією України мережі селищ та селищ міського типу, а також системи рад у населених пунктах;

вивчення можливостей проведення укрупнення сільських територіальних громад та внесення відповідних пропозицій;

організація вивчення іноземного досвіду формування системи адміністративно-територіального устрою та розв'язання проблем у цій сфері;

підготовка та експертиза проектів нормативно-правових актів з питань адміністративно-територіального устрою.

4. Комісія для виконання покладених на неї завдань має право:

звертатися із запитами з питань, віднесених до її повноважень, до центральних та місцевих органів виконавчої влади та їх посадових осіб, органів місцевого самоврядування, одержувати від них безоплатно у встановленому порядку статистичні дані, інформацію, довідкові, інші матеріали;

утворювати в разі потреби експертні групи, залучати у встановленому порядку до участі в них представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, наукових установ та громадських організацій (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів;

використовувати в установленому порядку міжнародну технічну допомогу;

організовувати проведення конференцій, симпозіумів, семінарів, нарад тощо.

5. Комісія у процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також з Державною комісією з проведення в Україні адміністративної реформи, іншими дорадчими та консультативними органами при Президентові України.

6. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та членів Комісії.

Персональний склад Комісії затверджує Президент України.

Зміни до персонального складу Комісії вносяться за поданням її голови.

7. Голова Комісії:

здійснює керівництво діяльністю Комісії, спрямовує роботу її членів;

організовує попередній розгляд проектів документів, що надходять до Комісії;

представляє Комісію у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, в тому числі з міжнародними установами та організаціями;

несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комісію завдань.

8. Заступник голови Комісії виконує доручення голови Комісії, а також виконує обов'язки голови Комісії у разі його відсутності.

9. Основною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться в міру потреби, але не рідше одного разу на квартал. Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутня більшість її членів.

На засідання Комісії можуть бути запрошені представники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації, а також провідні вчені та фахівці.

10. Комісія в межах наданих повноважень приймає рішення. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів її членів. У разі рівного розподілу голосів членів Комісії голос голови є вирішальним.

Рішення Комісії оформляються протоколом, який підписує голова Комісії.

Рішення Комісії є обов'язковими для розгляду центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.

11. Організаційне, матеріально-технічне, фінансове, інше забезпечення діяльності Комісії здійснює Кабінет Міністрів України.

Забезпечення підготовки та проведення засідань Комісії покладається на Головне управління організаційно-кадрової роботи та взаємодії з регіонами Адміністрації Президента України.

12. Комісія для виконання покладених на неї завдань та реалізації наданих прав використовує бланки зі своїм найменуванням.

Глава Адміністрації
Президента України В.ЛИТВИН