ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 16.03.2000 N 31/138
м.Київ
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
23 червня 2000 р. за N 367/4588
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства промислової політики України,
Державної митної служби України
N 626/1091 від 03.10.2008)
Про затвердження бланків документів суворого
обліку "Сертифікат якості" та Інструкції про
порядок виготовлення, замовлення, застосування
і зберігання бланків документів суворого обліку
форми N СЯ-1 "Сертифікат якості"
Відповідно до статті 9 Закону України "Про металобрухт" , з метою регулювання експортних операцій із зливками кольорових металів та їх сплавів НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити:
форму бланка N СЯ-1 "Сертифікат якості" як форму бланка документів суворого обліку (додається);
Інструкцію про порядок виготовлення, замовлення, застосування і зберігання бланків документів суворого обліку форми N СЯ-1 "Сертифікат якості" (додається).
2. Увести в дію форму бланка N СЯ-1 "Сертифікат якості" та Інструкцію про порядок виготовлення, замовлення, застосування і зберігання бланків документів суворого обліку форми N СЯ-1 "Сертифікат якості" з 15 липня 2000 року.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства промислової політики та Державної митної служби України від 02.12.99 N 411/785 "Про тимчасовий порядок оформлення операцій з експорту зливків кольорових металів та їх сплавів", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.12.99 за N 836/4129, з 15 липня 2000 року.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Державного комітету промислової політики України В.Г.Падалка.
Голова Державного комітету Промислової політики України В.С.Новицький
Голова Державної митної служби України Ю.П.Соловков
Затверджено
Наказ Державного комітету
промислової політики України та Державної служби України
16.03.2000 N 31/138
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
23 червня 2000 р.
за N 367/4588
Інструкція
про порядок виготовлення, замовлення, застосування
і зберігання бланків документів суворого обліку
форми N СЯ-1 "Сертифікат якості"
1. Загальні положення
1.1. Ця інструкція розроблена відповідно до статті 9 Закону України "Про металобрухт" від 5 травня 1999 року N 619-XIV , визначає порядок виготовлення, замовлення, застосування, зберігання та заповнення бланків документів суворого обліку, які застосовуються в процесі оформлення операцій з експорту зливків кольорових металів та їх сплавів.
1.2. Форма бланка документів суворого обліку N СЯ-1 "Сертифікат якості" є обов'язковою для застосування всіма підприємствами, установами, організаціями та їх структурними підрозділами (надалі - підприємства), незалежно від форм власності, що експортують зливки кольорових металів та їх сплавів.
1.3. Бланки документів N СЯ-1 "Сертифікат якості" згідно з номенклатурою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.93 N 283 "Про встановлення порядку виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку",є бланками документів суворого обліку, що передбачає: облік їх одержання, зберігання та використання як бланків суворого обліку;
їх виготовлення з друкарською нумерацією відповідно до Правил виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку, затверджених спільним наказом Міністерства фінансів України від 25.11.93 N 98 , Служби безпеки України від 15.11.93 N 118, Міністерства внутрішніх справ України від 24.11.93 N 740 та зареєстрованих Міністерством юстиції України 14.01.94 за N 8/217;
видачу бланків тій посадовій особі підприємства (організації), на яку покладено обов'язки з реєстрації виданих та повернутих форм первинного обліку за прибутково-видатковою накладною на бланки суворого обліку (типова форма N СЗ-1);
списання використаних бланків за Актом на списання використаних бланків суворого обліку (типова форма N СЗ-3).
1.4. Термін зберігання документів визначається наказом Головного архівного управління при Кабінеті Міністрів України від 20.07.98 N 41 "Про затвердження переліку типових документів", зареєстрованим Міністерством юстиції України 17.09.98 за N 576/316.
1.5. Нумерація бланків документів суворого обліку складається з серії і номера:
серія складається з чотирьох знаків: двох цифр (номер ліцензії, яку надано Міністерством фінансів України підприємству-виготівнику бланків документів суворого обліку, та двох цифр, які вказують порядковий номер серії;
номер складається з шістьох цифр, що визначають порядковий номер бланка в даній серії.
2. Заповнення бланків
2.1. Бланки документа заповнюються в чотирьох примірниках, що позначені однією серією та номером:
перший примірник - надається митниці,
другий примірник - надається одержувачу зливків кольорових металів та їх сплавів, що експортуються;
третій примірник - залишається у підприємства-виготівника зливків кольорових металів та їх сплавів;
четвертий примірник - залишається в лабораторії, що проводить хімічний аналіз складу проб зливків кольорових металів та їх сплавів.
2.2. Пункти 4 та 6 "Сертифіката якості" заповнюються у разі наявності відомих даних щодо транспортного засобу (вид, номер), яким буде здійснюватися перевезення товару.
2.3. Пункт 5 "Сертифіката якості" заповнюється підприємством-виготівником товару, який формує контейнер та опломбовує його.
2.4. Якщо підприємство-виготівник не має у своєму складі акредитованої вимірювальної лабораторії, але має намір експортувати зливки кольорових металів та їх сплавів, то відібрані проби зливків кольорових металів та їх сплавів передаються з накладною на відпуск товарно-матеріальних цінностей (типова форма N М-20) або з товаротранспортною накладною (типова форма N ТН-1) та чотирма примірниками "Сертифіката якості" за формою N СЯ-1 до лабораторії, яка має відповідну акредитацію, для проведення аналізу їх хімічного складу. Результати аналізу заносяться лабораторією до всіх чотирьох примірників "Сертифіката якості", підписуються керівником лабораторії скріплюються печаткою.
Начальник управління 2-5 А.I.Отрок
Лицевий бік Примірник 1, 2, 3, 4 ________________________________________________________ підприємство-виготівник ________________________________________________________ адреса |
Затверджено Наказ Державного комітету промислової політики України та Державної митної служби України 16.03.2000 N 31/138 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 червня 2000 р. за N 367/4588 |
Форма N СЯ-1
Ідентифікаційний код ----------------- Код за ДКУД ---------------
----------------- ---------------
Сертифікат якості
Серія 0000 "____"________________________ 200___ р. N 000000 |
1. Найменування товару __________________________________________________________________________________________________
найменування, тип, марка за стандартом (контрактом)
2. Позначення стандарту на товар __________________________________________________________________________________________
номер стандарту, контракту
3. Код товару ___________________________________________________________________________________________________________
класифікатор, група, підгрупа, позиція
4. Засіб транспортування _________________________________________________________________________________________________
вид та номер транспортного засобу
5. Завантаження засобу пересування _______________________________________________________________________________________
-------------------------------------------------------------
| N | Номер контейнера | Маса нетто в кг |
| з/п | |--------------------------------|
| | | літерами | цифрами |
|-----+--------------------+-------------------+------------|
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
-------------------------------------------------------------
6. Загальна маса нетто в транспортному засобі ________________________________________________________________________________
літерами
__________________________________________________________________________________________(__________________________) кг.
цифрами |
7. Лабораторія __________________________________________________________________________________________________________
адреса
_______________________________________________________________________________________________________________________
найменування, належність, ідентифікаційний код
8. Акредитація лабораторії ________________________________________________________________________________________________
атестат, номер, дата видачі
______________________________________________________________________________________________________________________
термін чинності, ким виданий
9. Показник якості:
--------------------------------------------------------------
| N | N | Маса |Дата| Маса | |
|з/п|плавки|плавки|виго|відван-| Хімічний склад, % мас. |
| | | (кг) |тов-|тажень,| |
| | | |лен-| нетто |-----------------------------|
| | | |ня | (кг) | | | | | | | | | | |
|---+------+------+----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--|
| | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------
10. Додаткові вимоги (на вимогу споживача) _________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
11. Висновок лабораторії про товар (відповідає, не відповідає вимогам стандарту)__________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
12. Посадова особа, що проводила аналіз ____________________________________________________________________________________
посада
_______________________________________________________________________________________________________________________
прізвище, ім'я, по батькові підпис та дата оформлення
13. Посадова особа, яка оформила документ __________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
прізвище, ім'я, по батькові посада, підпис, дата оформлення
М.п. _________________ _______________________________________ |
Керівник лабораторії У разі окремого юридичного статусу лабораторії підпис скріплювати печаткою М.п. _________________ ___________________________________ |