МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА
ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

РЕКОМЕНДАЦІЇ
N 37-20-13/2846 від 07.04.2000
м.Київ

Рекомендації
щодо здійснення безоплатної передачі недержавними
сільськогосподарськими підприємствами об'єктів
соціальної інфраструктури у комунальну власність

Рекомендації розроблені на виконання Указу Президента України від 9 березня 2000 р. N 398 "Про деякі заходи щодо поліпшення умов господарювання недержавних сільськогосподарських підприємств".

Рекомендації розраховані для використання підприємствами, установами, організаціями, органами місцевого самоврядування, місцевими та центральними органами виконавчої влади при вирішенні комплексу питань щодо безоплатної передачі об'єктів соціальної сфери та житлово-комунального господарства, включаючи об'єкти незавершеного будівництва (далі - об'єкти соціальної інфраструктури), від недержавних сільськогосподарських підприємств (сільськогосподарські кооперативи, приватні (приватно-орендні) сільськогосподарські підприємства, селянські (фермерські) господарства, господарські товариства, а також інші сільськогосподарські підприємства, які засновані на приватній власності) у комунальну власність.

Передача у комунальну власність об'єктів соціальної інфраструктури, які не ввійшли до статутних фондів недержавних сільськогосподарських підприємств і перебувають у державній власності, здійснюється відповідно до Закону України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності" (147/98-ВР).

Основні положення Рекомендацій розроблені з урахуванням чинного законодавства та затверджених постановами Кабінету Міністрів України нормативних актів з цих питань.

1. Об'єкти передачі

1.1. Для передачі у комунальну власність підприємства можуть пропонувати об'єкти, що належать їм на праві колективної, спільної (часткової або сумісної) власності, а також об'єкти, які не ввійшли до статутних фондів недержавних сільськогосподарських підприємств і перебувають у державній власності:

а) об'єкти соціальної сфери, призначені для надання послуг:

- освіти (дитячі ясла та дитячі садки, середні загальноосвітні школи першого, другого та третього ступенів);

- охорони здоров'я (заклади діагностичних послуг, послуг з нагляду за хворими, виконання аналізів, надання невідкладної медичної допомоги, перебування в лікарнях, акушерська допомога та зберігання вагітності в стаціонарних установах тощо);

- соціальної допомоги (будинки-інтернати для людей похилого віку та дітей, спеціальних категорій громадян з обмеженими можливостями самообслуговування);

- культурно-освітніх (клуби та будинки культури, інші приміщення для демонстрації кіно- чи відеофільмів, бібліотеки, читальні зали, лекторії, музеї усіх видів та будинки-музеї);

- спорту (закриті та відкриті споруди з трибунами або огородженими місцями для глядачів чи без місць для глядачів, які придатні для проведення спортивних заходів, навчально-тренувальні центри та бази, спортивні табори, дитячі спортивні школи, центри підготовки скакових та бігових коней, інші об'єкти та споруди з надання послуг, пов'язаних зі спортом);

б) об'єкти житлово-комунального господарства:

- житловий фонд (будинки та гуртожитки). З житловим фондом передаються вбудовані і прибудовані приміщення, крім тих, які приватизовані відповідно до чинного законодавства;

- об'єкти та мережі трансформації, розподілення і подачі електроенергії, природного та зрідженого газу для комунально-побутових потреб населення та закладів соціальної сфери;

- об'єкти та мережі з виробництва, розподілення і подачі теплової енергії для обігріву житла, побутових потреб населення та на комунально-побутові потреби підприємств, установ і організацій;

- сільські дороги;

- об'єкти водопостачання для населення та комунально-побутових потреб підприємств, установ і організацій;

- об'єкти та системи вилучення, обробки, зберігання та транспортування рідких та твердих відходів життєдіяльності людей;

в) незавершене будівництво об'єктів соціальної інфраструктури.

1.2. Майно об'єктів соціальної інфраструктури передається у комунальну власність разом з належними мережами електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення, а також котельними і бойлерними. Крім того, передаються відповідні служби та засоби (експлуатаційні контори, ремонтно-будівельні дільниці, майстерні, транспортні засоби, прибиральна техніка та інше) в частині, що визначається комісією з питань передачі об'єктів, яка здійснює передачу.

2. Ініціатива щодо передачі об'єктів

2.1. Ініціатива щодо передачі майна об'єктів соціальної сфери та житлово-комунального господарства може виходити від:

а) недержавних сільськогосподарських підприємств щодо власного майна;

б) органів, уповноважених управляти державним майном, Національної академії наук, інших аналогічних самоврядних організацій, яким передано в користування державне майно, місцевих органів виконавчої влади, відповідних органів місцевого самоврядування, підприємств, а також господарських товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації).

2.2. З пропозицією про передачу об'єктів у власність територіальних громад підприємство звертається офіційним листом до відповідного органу самоврядування: сільської, селищної, міської, районної у місті ради, а у спільну власність сіл, селищ, міст - районної або обласної ради, враховуючи територію проживання жителів, які користуються послугами цих об'єктів.

В залежності від форми власності на майно, що пропонується для безоплатної передачі, до пропозиції додаються належним чином оформлені виписки з протоколів вищих органів управління сільськогосподарських суб'єктів господарювання недержавної форми власності, а саме:

- загальних зборів членів або зборів уповноважених колективних сільськогосподарських підприємств, відкритих акціонерних товариств та інших господарських товариств недержавної форми власності;

- загальних зборів трудового колективу щодо об'єктів, споруджених за рахунок власних коштів колишніх державних підприємств, які знаходяться на балансі і включені до статутних фондів цих підприємств та об'єктів державної власності, які не ввійшли до статутних фондів підприємств, створених у процесі приватизації;

- звернення голови селянського (фермерського) господарства.

2.3. У пропозиціях подається коротка характеристика об'єктів та окремого майна: їх найменування, форма власності, потужність, місцезнаходження, балансова вартість, найменування органу, що здійснює управління державним майном.

2.4. Рішення щодо передачі у комунальну власність об'єктів соціальної інфраструктури державної власності, які не ввійшли до статутних фондів підприємств, створених у процесі приватизації, приймаються органами, уповноваженими управляти державним майном, самоврядними організаціями за згодою відповідних сільських, селищних, міських, районних у містах рад, а у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст - за згодою районних або обласних рад.

3. Комісія з питань передачі об'єктів

3.1. Пропозиції підприємства щодо передачі об'єктів соціальної інфраструктури у власність територіальних громад розглядають сільські, селищні, міські, районні у містах ради, а у спільну власність сіл, селищ, міст - районні або обласні ради.

Про згоду на прийняття чи відмову у прийнятті об'єктів зазначені органи самоврядування повідомляють підприємство-заявника.

3.2. У разі згоди на прийняття об'єкта соціальної інфраструктури у комунальну власність виконавчий орган відповідної сільської, селищної, міської, районної у місті ради, у разі передачі об'єктів у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах чи відповідна районна, обласна рада або уповноважений нею орган, у разі передачі об'єктів у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст створюють комісію з питань передачі, призначають її голову і визначають порядок роботи комісії.

Для створення комісії орган, що дав згоду на прийняття об'єкта до комунальної власності, у триденний термін звертається до відповідних підприємств, установ та організацій про делегування своїх представників до складу комісії.

До складу комісії включаються представники: місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування; підприємств, майно яких підлягає передачі; органів, уповноважених управляти державним майном, та державного органу приватизації при передачі державного майна; фінансового органу; місцевих комунальних підприємств; житлово-експлуатаційних організацій та інших заінтересованих підприємств, установ і організацій.

При потребі до складу комісії включаються представники установ та організацій, створених сільськогосподарськими підприємствами на пайових засадах: сільської комунальної служби, фізкультурно-спортивного товариства "Колос", корпорації "Сільгоспздравниця", організації по будівництву, ремонту та утриманню автомобільних шляхів у сільській місцевості тощо.

Відповідні підприємства, установи і організації у п'ятиденний термін з дня отримання звернення офіційним листом пропонують до складу комісії своїх представників. Якщо у зазначений термін вони не делегували своїх представників, орган, який створює комісію, затверджує її склад без них. При цьому участь представників від сторін, що приймають і передають об'єкти, обов'язкова.

3.3. Передача об'єктів здійснюється у місячний термін з дня створення комісії.

3.4. У разі недосягнення згоди між сторонами, що передають і приймають об'єкти, або з іншими сторонами, що погоджують передачу об'єктів, спільним рішенням цих сторін може створюватись тимчасова узгоджувальна робоча група для опрацювання взаємоприйнятних рішень та визначення, у разі потреби, додаткових умов запропонованої передачі. Якщо виконання зазначених додаткових умов передачі залежить від органу, не задіяного раніше у передачі, ініціатор передачі погоджує додаткові умови з цим органом.

3.5. Передача оформляється актом приймання-передачі. Акт складається у чотирьох примірниках, підписується головою і членами комісії та затверджується органом, який створив комісію.

Один примірник затвердженого акта приймання-передачі об'єктів державної власності направляється органу уповноваженого управляти державним майном або самоврядній організації.

До акта приймання-передачі об'єктів додаються:

- технічна документація (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж та інші), а також свідоцтва про право власності на об'єкти, зареєстровані в державних бюро технічної інвентаризації;

- виписка з матеріалів бухгалтерського обліку про вартість об'єкта передачі;

- акти передачі наявного службового житла;

- договори оренди нежилих приміщень;

- акти передачі договорів найму жилих приміщень;

- розрахунки потреби коштів на утримання та ремонт об'єктів. У разі відсутності необхідної технічної документації вона відновлюється за рахунок сторони, яка здійснює передачу.

3.6. Право власності на об'єкт передачі виникає з дати підписання акта приймання-передачі.

3.7. Підприємства, які передали об'єкти соціальної інфраструктури та органи, у власність яких вони прийняті, у двотижневий термін з дня затвердження акта приймання-передачі повідомляють про таку передачу органи державної статистики та державної податкової служби, фінансові органи та реєструють право власності на об'єкти в державних бюро технічної інвентаризації.

3.8. Місцева державна адміністрація у триденний термін після затвердження акта приймання-передачі об'єкта подає до органів виконавчої влади вищого рівня дані про зміни складу об'єктів, що підлягають бюджетному фінансуванню.

4. Особливості передачі у комунальну власність об'єктів
незавершеного будівництва

4.1. Основні положення розділів цих рекомендацій щодо ініціативи передачі, складу об'єктів, організації роботи комісії використовуються також при передачі у комунальну власність об'єктів незавершеного будівництва.

4.2. В пропозиціях про передачу повідомляється технічний стан об'єктів, рівень їх будівельної готовності, показники розрахунків з підрядними будівельними організаціями та постачальниками виробів, матеріалів і обладнання.

4.3. До складу комісії з передачі об'єктів, крім представників підприємств, організацій та установ, зазначених у пункті 3.2 розділу 3 цих Рекомендацій, включаються новий замовник-інвестор, якого визначають місцеві органи виконавчої влади, представники підрядних та субпідрядних будівельних організацій, проектних інститутів та інших організацій - учасників будівництва об'єктів.

4.4. До акта передачі об'єктів незавершеного будівництва додається проектно-кошторисна документація, характеристика технічного стану об'єктів, вартість виконаних робіт, перелік непридатних для використання чи експлуатації виробів, конструкцій та матеріалів.

Крім того, додається документація, визначена пунктами 2.7 та 2.10 Державних будівельних норм (ДБНА.З.1-3-94) "Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів".

4.5. Вартість виконаних робіт та витрат коригується з урахуванням вартості непридатних для використання чи експлуатації матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування і приводиться у відповідність з цінами на момент передачі об'єктів за індексами зміни вартості будівництва, встановленими Держбудом України.

5. Використання об'єктів, прийнятих у комунальну власність

5.1. Органи місцевого самоврядування, у власність яких прийняті об'єкти соціальної інфраструктури, дотримуючись діючих нормативно-правових актів, приймають рішення щодо подальшого їх використання шляхом:

- закріплення за відповідними організаціями на праві повного господарського відання або оперативного управління;

- внесення до статутного фонду господарських товариств;

- приватизації;

- завершення будівництва. При цьому враховується потреба збереження та використання за призначенням об'єктів для надання послуг дошкільного виховання, освіти, культури, охорони здоров'я, фізичної культури і відпочинку, соціальної допомоги та поліпшення умов проживання сільського населення.

Рішення про використання переданого у комунальну власність житла приймаються з урахуванням вимог законів України "Про приватизацію державного житлового фонду" (2482-12), "Про колективне сільськогосподарське підприємство" (2114-12).

5.2. Органи місцевого самоврядування та місцеві органи виконавчої влади сприяють створенню власниками житла об'єднань співвласників для управління, утримання та використання майна будинків і прибудинкових територій, що перебувають у загальному користуванні.

5.3. Виробники чи виконавці житлово-комунальних послуг укладають договори з населенням (об'єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, за їх згодою), якими встановлюються права, обов'язки та відповідальність сторін, що його уклали.

5.4. У рішенні про завершення будівництва об'єктів соціальної сфери визначається новий замовник-інвестор, умови фінансування, включаючи, при необхідності, погашення заборгованості попереднього замовника.

5.5. Передача права на завершення будівництва недобудованих житлових будинків та розподіл загальної площі здійснюється відповідно до затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2000 р. N 168 Положення про порядок передачі права на завершення припинених будівництвом об'єктів житла.

5.6. Службове житло, що передається у комунальну власність, рішенням місцевих органів самоврядування закріплюється як службове за відповідними організаціями, працівникам яких воно надане.

6. Фінансування видатків, пов'язаних з утриманням
об'єктів соціальної інфраструктури

6.1. Видатки, пов'язані з утриманням і капітальним ремонтом об'єктів соціальної інфраструктури, переданих у комунальну власність, протягом бюджетного року, в якому здійснено передачу, фінансуються з бюджетів Автономної Республіки Крим, областей і м.Севастополя за рахунок трансфертів, передбачених у державному бюджеті на зазначені цілі, та пайової участі недержавних сільськогосподарських підприємств, господарських товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації), тощо у розмірі 30 відсотків суми їх витрат на утримання об'єктів соціальної інфраструктури за відповідний період минулого року.

Порядок залучення і використання коштів підприємств, господарських товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації), що спрямовуються на утримання об'єктів соціальної інфраструктури, визначається в угодах, які укладаються між підприємствами, господарськими товариствами, створеними у процесі приватизації (корпоратизації), та відповідними органами місцевого самоврядування.

6.2. Кошти державного бюджету, залучені під час передачі об'єктів соціальної інфраструктури у комунальну власність, передбачаються відповідним місцевим бюджетом у кварталі, в якому здійснено передачу цих об'єктів.

6.3. Місцеві органи виконавчої влади в інтересах територіальних громад для утримання, реконструкції та завершення будівництва об'єктів можуть об'єднувати на договірній основі бюджетні кошти з коштами підприємств, установ, організацій та населення.

6.4. Починаючи з бюджетного року, наступного за роком передачі об'єктів соціальної інфраструктури у комунальну власність, видатки, пов'язані з утриманням об'єктів, фінансуються з бюджетів сіл, селищ, міст, районів у містах (у разі передачі об'єктів соціальної інфраструктури у власність їх територіальних громад) або з обласних чи районних бюджетів (у разі передачі об'єктів соціальної сфери у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст).

Потреба в коштах місцевих бюджетів, необхідних на утримання об'єктів соціальної інфраструктури, враховується під час щорічного формування показників місцевого бюджету певних регіонів.

6.5. Операції з безоплатної передачі у комунальну власність об'єктів соціальної інфраструктури відповідно підпункту 3.2.9 статті 3 Закону України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) звільняються від оподаткування податком на додану вартість.

Додатки:

1. Форма акта приймання-передачі об'єктів соціальної сфери у комунальну власність (крім житла).

2. Форма акта приймання-передачі житлового фонду у комунальну власність.

3. Розрахунки витрат та утримання житлових будинків, що передаються від ________________ у комунальну власність територіальних(ної) громад(и) _________________________________________________.

4. Передатний кошторис на ___________________ рік дитячих дошкільних закладів, що передаються від ________ у комунальну власність територіальних(ної) громад(и) _______________________________________.

5. Розрахунок фонду заробітної плати персоналу дитячих дошкільних закладів до передатного кошторису.

6. Передатний кошторис на ___________________ рік установ соціального захисту населення, що передаються у комунальну власність територіальних(ної) громад(и) _____________________________________.

7. Розрахунок витрат на утримання клубів, палаців і будинків культури та інших закладів клубного типу, що передаються від _____________________ у комунальну власність територіальних(ної) громад(и) ________________________.

8. Форма акта приймання-передачі у комунальну власність незавершеного будівництва об'єктів соціальної сфери та житла і додатки до нього:

а) форма акта оцінки вартості об'єкта незавершеного будівництва;

б) форма акта приймання-передачі проектно-кошторисної та виконавчої документації на об'єкт незавершеного будівництва;

в) форма акта приймання-передачі технічної документації на устаткування та обладнання, що передаються разом з об'єктом незавершеного будівництва;

г) форма акта обстеження будівельного майданчика і технічного стану об'єкта незавершеного будівництва;

д) інвентаризаційний опис придбаних для об'єкта незавершеного будівництва матеріалів, виробів, конструкцій, завезених на будівельний майданчик і не використаних для будівництва;

є) інвентаризаційний опис придбаного для об'єкта незавершеного будівництва устаткування, не переданого до монтажу або такого, що не потребує монтажу.

Заступник міністра аграрної політики України В.П.Яковенко

Заступник міністра фінансів України В.В.Регурецький
N 10-08/11-2764 від 07.04.2000

Заступник міністра економіки України I.А.Шумило
N 23-33/626 від 07.04.2000

Заступник голови Державного
комітету будівництва, архітектури
та житлової політики України М.В.Руль
N 5/15-153 від 10.04.2000

Заступник голови Фонду
державного майна України В.В.Васильєв
N 10-30-4155 від 12.04.2000

Затверджено:
Голова __________________________ ради
______________________________________

Акт
приймання-передачі об'єктів соціальної сфери
у комунальну власність (крім житла)

Комісія, створена відповідно до ________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(назва документа, на підставі якого створена комісія)

у складі - ___________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

"____"___________ 2000 р. провела обстеження об'єкта передачі за адресою: __________________________

___________________________________________________________________________________________,

який належить ______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(найменування підприємства, установи чи організації, що передає, форма власності об'єкта)

і передається ________________________________________________________________________________
(найменування підприємства, установи чи організації, що приймає)

Комісія встановила:

1. До складу об'єкта передачі входять: ___________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(перелік облікових одиниць згідно з балансом)

2. Загальні відомості:

рік введення в експлуатацію ___________________________________________________________________

група капітальності ___________________________________________________________________________

будівельний об'єм (загальний) ____________________________________________________________ куб.м

площа забудови (загальна) ________________________________________________________________ кв.м

площа земельної ділянки ____________________________________________________________________ га

корисна площа приміщень в будівлях _______________________________________________________ кв.м

3. Інженерне обладнання об'єкта передачі:

водопроводи з довжиною мереж __________________________________________________________ пог.м

каналізація з довжиною мереж ____________________________________________________________ пог.м

центральне опалення з довжиною мереж ___________________________________________________ пог.м

найбільше теплове навантаження:

на опалення ___________________________________________________________________________ Г/кал.

на гаряче водопостачання _______________________________________________________________ Г/кал.

на вентиляцію _________________________________________________________________________ Г/кал.

електропостачання з довжиною мереж _____________________________________________________ пог.м

газопостачання з довжиною мереж ________________________________________________________ пог.м

стаціонарні електроплити _________________________________________________________________ штук

телефонізація з довжиною мереж __________________________________________________________ пог.м

радіофікація з довжиною мереж ___________________________________________________________ пог.м

4. Вартість основних фондів:

відновна вартість _____________________________________________________________________ тис.грн

залишкова вартість ____________________________________________________________________ тис.грн

5. Результати огляду та випробувань ____________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

6. Пропозиції комісії __________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

7. Разом з об'єктами передається технічна документація: ____________________________________________

___________________________________________________________________________________________

8. До акта приймання-передачі додається: 1. _____________________________________________________

2. _________________________________________________________________________________________

3. _________________________________________________________________________________________

Голова комісії _______________________________________________________________________________

Члени комісії ________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

"______"______________ 2000 р.

Затверджено:
Голова __________________ ради
____________________________

Акт приймання-передачі житлового фонду
у комунальну власність

Комісія, створена відповідно до ________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(назва документа, на підставі якого створена комісія)

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

у складі _____________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

"____"___________ 2000 р. провела обстеження житлового будинку за адресою________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

що належить ________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(назва підприємства, установи чи організації, що передає, житловий фонд, форма власності житла)

і встановила:

житловий будинок ___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(перелік будівель, що обслуговують будинок)

має такі показники:

1. Загальні відомості

Рік введення в експлуатацію житлового будинку __________________________________________________

Матеріали стін ______________________________________________________________________________

Матеріали покрівлі _____________________________ площа ___________________________________ кв.м

Група капітальності __________________________________________________________________________

Кількість поверхів ____________________________________________________________________________

Об'єм будівлі ___________________________________________________________________________ куб.м

Кількість сходових кліток __________________________________________________________________ шт.

Їх прибиральна площа ____________________________________________________________________ кв.м

2. Відомості про площі житлового будинку (частини житлового будинку)

Площа забудови _________________________________________________________________________ кв.м

Загальна площа будинку (частини) _________________________________________________________ кв.м

Житлова площа квартир __________________________________________________________________ кв.м

Загальна площа квартир __________________________________________________________________ кв.м

Кількість квартир у будинку (частині будинку) ____________________________________________ одиниць

у тому числі:

однокімнатних ____________________________ загальною площею _____________________________ кв.м

двокімнатних _____________________________ загальною площею _____________________________ кв.м

трикімнатних _____________________________ загальною площею _____________________________ кв.м

чотирикімнатних __________________________ загальною площею _____________________________ кв.м

Кількість житлових кімнат у квартирах __________________________________________________________

Кількість мешканців у квартирах _______________________________________________________________

3. Обладнання житлового будинку

Водопроводом _____________________________________________________________ кв.м загальної площі

з довжиною мереж ______________________________________________________________________ пог.м

Каналізацією ______________________________________________________________ кв.м загальної площі

з довжиною мереж ______________________________________________________________________ пог.м

Центральним опаленням ____________________________________________________ кв.м загальної площі

з довжиною мереж ______________________________________________________________________ пог.м

у тому числі:

від власної котельні ______________________________________________________________________ кв.м

загальної площі з довжиною мереж ________________________________________________________ пог.м

від групової котельні _____________________________________________________________________ кв.м

загальної площі з довжиною мереж ________________________________________________________ пог.м

від ТЕЦ ___________________________________________________________________ кв.м загальної площі

з довжиною мереж ______________________________________________________________________ пог.м

Найбільше теплове навантаження:

на опалення ____________________________________________________________________________ Г/кал

на гаряче водопостачання ________________________________________________________________ Г/кал

на вентиляцію __________________________________________________________________________ Г/кал

Опалення від поквартирних котлів, печей та інше _______________________________ кв.м загальної площі

Гаряче водопостачання _____________________________________________________ кв.м загальної площі

з довжиною мереж ______________________________________________________________________ пог.м

у тому числі:

від колонок ________________________________________________________________ кв.м загальної площі

від місцевої котельні ________________________________________________________ кв.м загальної площі

з довжиною мереж ______________________________________________________________________ пог.м

від ТЕЦ ___________________________________________________________________ кв.м загальної площі

з довжиною мереж ______________________________________________________________________ пог.м

Ванни (душі) ______________________________________________________________ кв.м загальної площі

Електроосвітлення _________________________________________________________ кв.м загальної площі

з довжиною мереж ______________________________________________________________________ пог.м

Газопостачання ____________________________________________________________ кв.м загальної площі

з довжиною мереж ______________________________________________________________________ пог.м

Стаціонарні електроплити ___________________ одиниць________________________ кв.м загальної площі

Ліфти _____________________________________________________________________________ одиниць

4. Відомості про допоміжні приміщення будинку

Площа допоміжних приміщень будинку _____________________________________________________ кв.м

у тому числі:

підвалів ________________________________________________________________________________ кв.м

напівпідвалів ____________________________________________________________________________ кв.м

мансард ________________________________________________________________________________ кв.м

горищ __________________________________________________________________________________ кв.м

5. Вартість основних фондів

Відновна вартість будинку _____________________________________________________________ млн.грн.

Фізичний знос будинку _____________________________________________________________________ %

Залишкова вартість будинку ___________________________________________________________ млн.грн.

6. Впорядкованість прибудинкової території

Кількість дерев та чагарників ___________________________________________________________ одиниць

Площа газонів та квітників ________________________________________________________________ кв.м

Площа асфальтових покрить ______________________________________________________________ кв.м

Приведена площа, що прибирається _______________________________________________________ кв.м

Інші відомості про домоволодіння

7. Наслідки огляду та випробувань елементів будинку

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

8. Підприємство, установа чи організація, що фінансує ремонт або реконструкцію будинку, джерела

фінансування _______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

Підприємство, установа чи організація, в повному господарському віданні або в оперативному управлінні якої перебував будинок, ПЕРЕДАЛА, а виконком ради ПРИЙНЯВ таку документацію: технічний паспорт на будинок плани поверхів схеми надвірних прибудинкових мереж та внутрішніх технічних засобів домові книги іншу документацію ______________________________________________________________________________

(перелік документів) 
матеріали, устаткування, пристрої та інше ________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(перелік)

на суму _____________________________________________________________________________ млн.грн.

Відображене в акті прийнято

Голова комісії _______________________________________________________________________________

Члени комісії ________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

"____"___________ 2000 р.

Погоджено
Голова ___________________ ради
______________________________

Розрахунок
витрат на утримання житлових будинків, що передаються
від ________________________________________ у комунальну власність
(найменування підприємства)
територіальних(ої) громад(и) _______________________________________
(міста, селища, села)

Загальна площа житлового фонду ____________________________ кв.м

     ------------------------------------------------------------------
| Показники | 1999 | 2000 | 2001 |
| |(факт)|(прогноз)|(план)|
|----------------------------------------+------+---------+------|
| Доходи | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|1. Квартирна плата, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|2. Оренда приміщень, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|3. Інші, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
| Разом| | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
| Витрати | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|1. Адміністративно-управлінські видатки,| | | |
| тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|2. Утримання обслуговуючого персоналу, | | | |
| тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|З. Утримання будинків і території, | | | |
| тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|4. Поточний ремонт, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|5. Амортизація, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|6. Капітальний ремонт будівель, споруд і| | | |
| обладнання (крім житлового фонду), | | | |
| тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|7. Експлуатація і утримання ліфтів, | | | |
| тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|8. Інші прямі витрати, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
| Разом| | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Витрати на 1 кв.м загальної площі, грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Тариф на квартирну плату за 1 кв.м | | | |
|загальної площі грн./кв.м | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
| | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Перевищення витрат над доходами | | | |
|(збитки), тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Витрати на капітальний ремонт житлового | | | |
|фонду, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Капремонт на 1 кв.м загальної площі, | | | |
|грн./кв.м | | | |
------------------------------------------------------------------

Довідково:

заборгованість населення по квартирній платі _____________________________________________ тис.грн.

або ______________________________________________________________________ % нарахованої суми

Керівник _________________________________ (______________________)

Головний бухгалтер ________________________ (______________________)

Погоджено
Голова ____________________ ради
_______________________________

Передатний кошторис на ____________ рік
дитячих дошкільних закладів, що передаються
від ____________________________________ у комунальну власність
(найменування підприємства)
територіальних(ної) громад(и) ___________________________________
(міста, селища, села)

070000 "Освіта"
070101 "Дошкільні заклади освіти"

    ---------------------------------------------------------------------
| |1999 рік - звіт| 2000 рік - | 2001 рік - |
| | | прогноз | план |
|---------------------+---------------+--------------+--------------|
| Показники |Сітьові|Фактич-|Сітьові|Витра-|Сітьові|Витра-|
| |показ- |ні вит-|показ- |ти, |показ- |ти, |
| |ники, |рати, |ники, |тис. |ники, |тис. |
| |од. |тис. |од. |грн. |од. |грн. |
| | |грн. | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Сітьові показники | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Кількість дітей, чол.| | | | | | |
|- на початок року | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|- на кінець року | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|- середньорічний | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Контингент дітей, | | | | | | |
|які отримують | | | | | | |
|харчування, чол. | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Кількість днів | | | | | | |
|харчування | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Витрати, тис.грн. | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Оплата праці | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Нарахування | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Інші витрати | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Разом витрати | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|в тому числі: | | | | | | |
|- за рахунок бюджету | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|- за рахунок коштів | | | | | | |
| батьків | | | | | | |
|---------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|- за рахунок коштів | | | | | | |
| підприємства та | | | | | | |
| інших надходжень | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------

Керівник _______________________ (______________)

Головний бухгалтер ______________ (______________)

Розрахунок
фонду заробітної плати персоналу дитячих дошкільних
закладів до передатного кошторису __________________________________
(найменування підприємства)

     ------------------------------------------------------------------
| Показники | 1999 | 2000 | 2001 |
| |(факт)|(прогноз)|(план)|
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Кількість дошкільних установ, од. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Кількість дітей, чол. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Кількість груп, од. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Кількість ставок педагогічного | | | |
|персоналу, од. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Середній розмір ставки в місяць, грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Фонд заробітної плати педагогічного | | | |
|персоналу на рік, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Число штатних одиниць адмінперсоналу, | | | |
|од. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Середній розмір посадового окладу на | | | |
|місяць, грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Фонд заробітної плати адмінперсоналу | | | |
|на рік, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Число штатних одиниць спеціалістів, од. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Середній розмір посадового окладу | | | |
|на місяць, грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Фонд заробітної плати спеціалістів | | | |
|на рік, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Середньорічне число штатних одиниць | | | |
|робітників, од. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Середній розмір посадового окладу | | | |
|на місяць, грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Фонд заробітної плати робітників | | | |
|на рік, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
| | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Всього фонд оплати праці, тис.грн. | | | |
------------------------------------------------------------------

Керівник __________________________ (_______________)

Головний бухгалтер _________________ (_______________)

Погоджено
Голова ______________________ ради
_________________________________

Передатний кошторис на ______________ рік
установ соціального захисту населення, що передаються
від ____________________________ у комунальну власність
територіальних(ної) громад(и) _________________________________________
(міста, селища, села)
будинки-інтернати для дорослих

     ------------------------------------------------------------------
| Показник | 1999 | 2000 | 2001 |
| |(факт)|(прогноз)|(план)|
|----------------------------------------+------+---------+------|
| А | 1 | 2 | 3 |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|1. Середньорічна кількість ліжок, | | | |
|одиниць | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|2. Число ліжко-днів, днів | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|3. Середньорічна кількість штатних | | | |
| одиниць | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|4. Річні витрати, грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|- заробітна плата | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|- нарахування на заробітну плату | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|- харчування | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|- придбання матеріалів та обладнання | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|- медикаменти | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
| Всього | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|5. Оплата комунальних послуг та | | | |
| енергоносіїв, грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|- водопостачання | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|- видовідведення | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|- теплопостачання | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|- електроенергія | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|- природний газ | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
| Всього | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|6. Капітальний ремонт | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|7. Загальна потреба коштів на утримання | | | |
| закладу, грн. | | | |
------------------------------------------------------------------

Керівник ______________________ (________________)

Головний бухгалтер _____________ (________________)

Розрахунок
витрат на утримання клубів, палаців і будинків культури
та інших закладів клубного типу, що передаються від
____________________________________________ у комунальну власність
(найменування підприємства)
територіальних(ої) громад(и) ___________________________________________
(міста, селища, села)

     ------------------------------------------------------------------
| Показники |Одиниця | 1999-| 2000 - | 2001-|
| |виміру | звіт | прогноз | план |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Кількість установ, всього |одиниць | | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Загальна кубатура приміщень |тис. | | | |
| |м куб. | | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Середньорічна чисельність | | | | |
|працюючих |чол. | | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
| Доходи всього, |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|в т.ч. від вхідної плати |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|від платних послуг |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|від бюджетних фондів та інших | | | | |
|джерел |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Витрати (без капвкладень), | | | | |
|всього |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|в т.ч. оплата праці |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Нарахування на заробітну плату |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Придбання витратних матеріалів,| | | | |
|послуг |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Витрати на відрядження |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Оплата послуг і утримання | | | | |
|установ (транспорт, поточний | | | | |
|ремонт, послуги зв'язку, | | | | |
|оренда приміщень) |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Оплата комун.послуг та | | | | |
|енергоносіїв |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Середня зарплата | | | | |
|на 1 працюючого |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Всього витрат на 1 куб.м |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Капітальні вкладення на: | | | | |
|придбання обладнання | | | | |
|предметів довгострокового | | | | |
|користування |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|капітальний ремонт будівель |тис.грн.| | | |
|-------------------------------+--------+------+---------+------|
|Капітальні вкладення |грн./ | | | |
|на 1 куб.м |куб.м | | | |
------------------------------------------------------------------

Керівник _______________________ (_____________)

Головний бухгалтер ______________ (_____________)

Затверджено:
Голова ____________________ ради
_______________________________

Акт
приймання-передачі у комунальну власність об'єктів
соціальної сфери та житла, що знаходяться у
незавершеному будівництві

Комісія, створена відповідно до ________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(назва документа, на підставі якого створена комісія)

у складі _____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

"_____"____________ 2000 р. провела обстеження ________________________________________________
(назва об'єкта, адреса)

________________________________________________________________________________________, що

споруджується за проектно-кошторисною документацією, виготовленою ____________________________

_____________________________________________________________________________ і затвердженою
(назва проектної організації)

______________________________________________________________________________________, який
(назва органу, що затвердив проект, розпорядчий документ)

належить ___________________________________________________________________________________
(найменування підприємства, установи чи організації, що передає)

і передається ________________________________________________________________________________
(найменування органу, установи чи організації, що приймає)

Комісія встановила:

1. До складу об'єкта передачі входять: ___________________________________________________________
(перелік розпочатих будівництвом об'єктів,
передбачених проектно-кошторисною документацією)

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

2. Загальні відомості:

рік початку і припинення будівництва ___________________________________________________________

проектна потужність _________________________________________________________________________

рівень будівельної готовності основних об'єктів, що входять до проекту _______________________________

площа забудови (загальна) ________________________________________________________________ кв.м

площа земельної ділянки ____________________________________________________________________ га

кошторисна вартість будівництва _______________________________________________________ тис.грн.

обсяг капіталовкладень, що освоєні на момент складання акта ________________________________тис.грн.

3. Назва підрядної та субпідрядних організацій - учасників будівництва _______________________________

___________________________________________________________________________________________

4. Результати огляду об'єкта незавершеного будівництва, його технічний стан, придбаних матеріалів і обладнання

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

5. Пропозиції комісії __________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

Враховуючи пропозиції комісії, замовник ________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(найменування підприємства, установи чи організації, що передає)

ПЕРЕДАВ, а ________________________________________________________________________________
(найменування органу, установи чи організації, що приймає)

ПРИЙНЯВ об'єкт незавершеного будівництва ____________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(назва об'єкта)

___________________________________________________________________________________________

До акта приймання-передачі додаються:

1. Акт оцінки вартості об'єкта незавершеного будівництва.

2. Акт приймання-передачі проектно-кошторисної та виконавчої документації на об'єкт незавершеного будівництва.

3. Акт приймання-передачі технічної документації на устаткування та обладнання, що передаються разом з об'єктом.

4. Акт обстеження будівельного майданчика і технічного стану об'єкта.

5. Інвентаризаційний опис придбаного для об'єкта незавершеного будівництва матеріалів, виробів, конструкцій, завезених на будівельний майданчик і не використаних для будівництва.

6. Інвентаризаційний опис придбаного для об'єкта незавершеного будівництва устаткування, не переданого до монтажу або такого, що не потребує монтажу.

7. _________________________________________________________________________________________

8. _________________________________________________________________________________________

Голова комісії _______________________________________________________________________________
(підпис, ініціали, прізвище)

Члени комісії ________________________________________________________________________________
(підпис, ініціали, прізвище)

___________________________________________________________________________________________

"____"_____________ 2000 р.

Затверджено:
Голова ____________________ ради
_______________________________

Акт
оцінки вартості об'єкта незавершеного будівництва

___________________________________________________________________________________________
(повна назва і місцезнаходження об'єкта та підприємства, на
балансі якого перебуває об'єкт)

за станом на "____" ______________ 2000 р.

1. Сума фактичних витрат на об'єкт незавершеного будівництва у цінах відповідних періодів становить:

 ------------------------------------------------------------------
| Джерело даних |Період |Одиниця | Усього | У тому числі |
| | |виміру | |---------------------|
| | | | |будівельно-| устатку-|
| | | | |монтажні та| вання та|
| | | | |інші роботи| інвентар|
------------------------------------------------------------------

Усього....

Суми фактичних витрат зазначено на підставі бухгалтерських довідок, що додаються до цього акта.

2. Вартість завезених на будівельний майданчик, але не використаних для будівництва матеріалів, виробів, конструкцій, які передаються разом з об'єктом незавершеного будівництва, що передається, згідно з інвентаризаційним описом становить ____________________ гривень.

3. Вартість об'єкта незавершеного будівництва становить _____________________ гривень.

Голова комісії
 
_____________
(підпис) 
____________________
(ініціали, прізвище) 
Члени комісії:


 
_____________
(підпис)
_____________
(підпис) 
____________________
(ініціали, прізвище)
____________________
(ініціали, прізвище) 

Акт
приймання-передачі проектно-кошторисної та виконавчої
документації на об'єкт незавершеного будівництва
_____________________________________________________
(назва об'єкта)

що розташований за адресою: __________________________________________________________________

Складено "_____" _____________ 2000 р. ________________________________________________________
(місце складання акта)

Ми, що нижче підписалися ____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________
(найменування органу, установи чи організації, що приймає)

в особі _____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

з одного боку, і представники:

забудовника ________________________________________________________________________________
(назва)

в особі _____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

генпідрядної організації _______________________________________________________________________
(назва)

в особі _____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

з другого боку, з зазначенням проектної організації, склали цей акт про таке.

Забудовник та генпідрядчик передають, а орган (установа чи організація) приймає таку проектно-кошторисну та виконавчу документацію:

  |---------------------------|-----------------------|----------|
| Найменування документації | Кількість примірників | Примітка |
|---------------------------|-----------------------|----------|

1.

2.

3.

Передали документацію:

забудовник _________________________________________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

генпідрядчик ________________________________________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

Прийняв документацію
_____________________________________________ _________________________________________________

(найменування органу, установи (посада, ініціали, прізвище)
чи організації) 

Акт
приймання-передачі технічної документації на устаткування
та обладнання, що передається разом з об'єктом
незавершеного будівництва
_____________________________________________________________
(назва об'єкта)

що розташований за адресою: __________________________________________________________________

Складено "_____" ______________ 2000 р. _______________________________________________________
(місце складання акта)

Ми, що нижче підписалися ____________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(найменування органу, установи чи організації, що приймає)

в особі _____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

з одного боку, і представники:

забудовника ________________________________________________________________________________
(назва)

в особі _____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

генпідрядної організації _______________________________________________________________________
(назва)

в особі _____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

з другого боку, склали цей акт про таке.

Забудовник та генпідрядчик передають, а орган (установа чи організація) приймає таку технічну документацію на устаткування та обладнання, що передається разом з об'єктом незавершеного будівництва:

   |---------------------------|-----------------------|------------|
| Найменування документації | Кількість примірників | Примітка |
|---------------------------|-----------------------|------------|

1.

2.

3.

Передали документацію:

забудовник _________________________________________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

генпідрядчик _______________________________________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

Прийняв документацію

______________________________________ _______________________________________
(найменування органу, установи (посада, ініціали, прізвище)
чи організації) 

Акт
обстеження будівельного майданчика і технічного
стану об'єкта незавершеного будівництва
______________________________________________________
(назва об'єкта)

що розташований за адресою: __________________________________________________________________

Складено "_____" ______________ 2000 р. _______________________________________________________
(місце складання акта)

Ми, що нижче підписалися ____________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(найменування органу, установи чи організації, що приймає)

в особі _____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

з одного боку, і представники:

забудовника ________________________________________________________________________________
(назва)

в особі _____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

генпідрядної організації _______________________________________________________________________
(назва)

в особі ____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

з другого боку, склали цей акт про те, що сьогодні нами разом проведено огляд будівельного майданчика і визначено технічний стан розташованого на ньому об'єкта незавершеного будівництва ____________________

___________________________________________________________________________________________
(назва об'єкта)

а також відповідність виконаних у натурі конструкцій і робіт, передбачених проектною документацією. При цьому встановлено таке:

___________________________________________________________________________________________

Додаток: виконавчі схеми окремих конструкцій і видів робіт (у разі потреби)

Представники:

органу, установи чи організації, що приймає об'єкт ________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

забудовника ________________________________________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

генпідрядчика _______________________________________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

Інвентаризаційний опис
придбаних для об'єкта незавершеного будівництва матеріалів,
виробів, конструкцій, завезених на будівельний майданчик і
не використаних для будівництва
_________________________________________________________________
(місцезнаходження матеріалів, назва об'єкта і організації,
на балансі якої перебуває майно)

"____" _____________ 2000 р.

Ми, що нижче підписалися ____________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(найменування органу, установи чи організації, що приймає)

в особі ____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

з одного боку, і представники:

замовника __________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

підрядчика __________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

підтверджуємо, що нами проведено інвентаризацію, обмір та оцінку з урахуванням придатності для подальшого використання матеріалів, виробів, конструкцій, завезених на майданчик і не використаних для будівництва, які підлягають включенню у вартість об'єкта незавершеного будівництва.

При цьому встановлено, що на будівельному майданчику є такі матеріали, вироби, конструкції, завезені на майданчик і не використані для будівництва:

     ------------------------------------------------------------------
| Найменування |Одиниця|Кіль- | Ціна за даними | Примітка |
| матеріалів |виміру |кість |балансу, гривень | |
| | | |-----------------| |
| | | |одиниці | усього | |
------------------------------------------------------------------

Усього...

Представники:

органу, установи чи організації, що приймає об'єкт ________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

замовника __________________________________________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

генпідрядчика _______________________________________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

Інвентаризаційний опис
придбаного для об'єкта незавершеного будівництва устаткування,
не переданого до монтажу або такого, що потребує монтажу
___________________________________________________________
(місцезнаходження устаткування, назва об'єкта і організації,
на балансі якої перебуває майно)

"____" _____________ 2000 р.

Ми, що нижче підписалися ____________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________
(найменування органу, установи чи організації, що приймає)

в особі _____________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

з одного боку, і представники:

замовника __________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

підрядчика __________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

підтверджуємо, що нами проведено інвентаризацію устаткування, не переданого до монтажу або такого, що не потребує монтажу, придбаного для незавершеного будівництва.

При цьому встановлено, що на будівельному майданчику є не придатне або таке, що не потребує монтажу устаткування:

     |------------------|-------|------|-----------------|------------|
| Найменування |Одиниця|Кіль- | Ціна за даними | Примітка |
| матеріалів |виміру |кість |балансу, гривень | |
| | | |--------|--------| |
| | | |одиниці | усього | |
|------------------|-------|------|--------|--------|------------|

Усього...

Представники:

органу, установи чи організації, що приймає об'єкт ________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

замовника __________________________________________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)

генпідрядчика _______________________________________________________________________________
(посада, ініціали, прізвище)