Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ
від 21.01.2000 р., N 10

(Наказ відмінено згідно Наказу Мінфіна
N 6 від 09.01.20
01)

Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 9 січня 2000 року N 17 "Про порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторису доходов і видатків бюджетної установи та організації НАКАЗУЮ:

1. Затвердити форми кошторису доходов і видатків, плану асигнувань із загального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису та штатного розпису бюджетної установи та організації, а також лімітної довідки про бюджетні асигнування згідно з додатками NN 1-7 до цього Наказу.

2. Затвердити Інструкцію щодо складання і виконання розпису Державного бюджету України згідно з додатками NN 8, 8а, 8б до цього Наказу.

3. Запровадити з 1 січня 2000 року порядок перерахування та обліку коштів з інших бюджетів установам, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету згідно з додатком N 9 до цього Наказу.

4. Головному бюджетному управлінню довести зазначені документи до відома Міністерства фінансів Автономної Республіки Крим, обласних, Київського і Севастопольського міських фінансових управлінь, галузевим управлінням - до відома головних розпорядників коштів державного бюджету.

5. Міністерству фінансів Автономної Республіки Крим, місцевим фінансовим органам розробити відповідно до цієї Інструкції порядок складання і виконання розпису відповідного бюджету.

6. Визнати таким, що втратив чинність Наказ Міністерства фінансів України від 19 лютого 1998 року N 38 "Про форми єдиного кошторису" із змінами.

Міністр I.О.Мітюков

Додаток N 1
до Наказу Міністерства фінансів України
від 21 січня 2000 р. N 10

Затверджений у сумі ____________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________ грн.

(сума прописом і цифрами)

_____________________________________________________________________________________________________________________

(посада)

______________________________________________________________________________________________________________________

(підпис) (ініціали і прізвище)

_______________________________________________________________________________________________________________________

(число, місяць, рік) МП

Кошторис доходів і видатків на _____ рік

______________________________________________________________________________________________________________________

(код та назва бюджетної установи, організації)

______________________________________________________________________________________________________________________

(найменування міста, району, області)

вид бюджету ___________________________________________________________________________________________________________

код та назва функціональноїкласифікації головного розпорядника коштів _________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________

код та назва функціональної класифікації ____________________________________________________________________________________

                                                                                              грн.

+----------------------------------------------------------------------------+
¦ Показники ¦ КЕК ¦ Всього на рік ¦разом¦
¦ ¦ +---------------¦ на ¦
¦ ¦ ¦Загаль-¦Спеціа-¦ рік ¦
¦ ¦ ¦ний ¦льний ¦ ¦
¦ ¦ ¦фонд ¦фонд ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦ 1 ¦ 2 ¦ 3 ¦ 4 ¦ 5 ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Залишок коштів на початок року ¦ х ¦ х ¦ х ¦ х ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦ ДОХОДИ - всього ¦ х ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Надходження коштів із загального фонду бюджету ¦ х ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Надходження коштів із спеціального фонду бюджету¦ х ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦ ВИДАТКИ - всього ¦ х ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦ПОТОЧНІ ВИДАТКИ ¦1000 ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Видатки на товари і послуги ¦1100 ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Оплата праці працівників бюджетних установ ¦1110 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Заробітна плата ¦1111 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----¦-------+-------+-----¦
¦Грошове утримання військовослужбовців ¦1112 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Нарахування на заробітну плату ¦1120 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Збір на обов'язкове державне пенсійне страху-ня ¦1121 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Збір на обов'язкове соціальне страхування ¦1122 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Придбання предметів постачання і матеріалів ¦1130 ¦ ¦ ¦ ¦
¦утримання бюджетних установ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Предмети, матеріали, обладнання та інвентар ¦1131 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Медикаменти та перев'язувальні матеріали ¦1132 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Продукти харчування ¦1133 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦М'який інвентар та обмундирування ¦1134 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Оплата транспортних послуг та утримання ¦1135 ¦ ¦ ¦ ¦
¦транспортних засобів ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Оренда ¦1136 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Поточний ремонт обладнання,інвентаря та будівель¦1137 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Послуги зв'язку ¦1138 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Оплата інших послуг та інші видатки ¦1139 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Видатки на відрядження ¦1140 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Матеріали,інвентар,будівництво, капітальний ¦1150 ¦ ¦ ¦ ¦
¦ремонт та заходи спеціального призначення ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Оплата комунальних послуг та енергоносіїв ¦1160 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Оплата теплопостачання ¦1161 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Оплата водопостачання та водовідведення ¦1162 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Оплата електроенергії ¦1163 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Оплата природного газу ¦1164 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Оплата інших комунальних послуг та енеогоносіїв ¦1165 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----¦-------+-------+-----¦
¦Дослідження, розробки, державні програми ¦1170 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Виплата процентів (доходу) за зобов'язаннями ¦1200 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Субсидії і поточні трансферти ¦1300 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Субсидії і поточні трансферти підприємствам ¦1310 ¦ ¦ ¦ ¦
¦(установам, організаціям) ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Поточні трансферти органам державного управління¦1320 ¦ ¦ ¦ ¦
¦інших рівнів ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Поточні трансферти населенню ¦1340 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Виплата пенсій і допомоги ¦1341 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Стипендії ¦1342 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Оплата безплатно наданих квартир і комунальних ¦1343 ¦ ¦ ¦ ¦
¦послуг ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Інші поточні трансферти населенню ¦1344 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Поточні трансферти за кордон ¦1350 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦КАПІТАЛЬНІ ВИДАТКИ ¦2000 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Придбання основного капіталу ¦2100 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Придбання обладнання і предметів довгострокового¦2110 ¦ ¦ ¦ ¦
¦користування ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Придбання виробничого обладнання і предметів ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦довгострокового користування ¦2111 ¦ ¦ ¦ ¦
¦для підприємств (установ) і для ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦реалізації багатоцільових проектів (програм) ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Придбання невиробничого обладнання і предметів ¦2112 ¦ ¦ ¦ ¦
¦довгострокового користування ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦для підприємств (установ) і для ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦реалізації багатоцільових проектів (програм) ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----¦-------¦-------¦-----¦
¦Капітальне будівництво (придбання) ¦2120 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------¦-----¦
¦Будівництво житла ¦2121 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------¦-----¦
¦Будівництво виробничих об'єктів ¦2122 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------¦-----¦
¦Будівництво об'єктів соціально-культурного та ¦2123 ¦ ¦ ¦ ¦
¦побутового призначення ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------¦-----¦
¦Будівництво адміністративних об'єктів ¦2124 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------¦-----¦
¦Інше будівництво ¦2125 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------¦-----¦
¦Капітальний ремонт, реконструкція та реставрація¦2130 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------¦-----¦
¦Капітальний ремонт та реконструкція житлового ¦2131 ¦ ¦ ¦ ¦
¦фонду ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------¦-----¦
¦Капітальний ремонт та реконструкція виробничих ¦2132 ¦ ¦ ¦ ¦
¦об'єктів, обладнання ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------¦-----¦
¦Капітальний ремонт та реконструкція об'єктів ¦2133 ¦ ¦ ¦ ¦
¦соціально-культурного та побутового призначення ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------¦-----¦
¦Капітальний ремонт та реконструкція ¦2134 ¦ ¦ ¦ ¦
¦адміністративних об'єктів ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------¦-----¦
¦Реставрація пам'яток архітектури ¦2135 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-------------+-------¦-----¦
¦Інший капітальний ремонт ¦2136 ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Створення державних запасів і резервів ¦2200 ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Придбання землі і нематеріальних активів ¦2300 ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----¦-------+-------+-----¦
¦Капітальні трансферти ¦2400 ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----¦-------+-------+-----¦
¦Капітальні трансферти підприємствам (установам, ¦2410 ¦ ¦ ¦ ¦
¦організаціям) ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----¦-------+-------+-----¦
¦Капітальні трансферти органам державного управ- ¦2420 ¦ ¦ ¦ ¦
¦ління інших рівнів ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----¦-------+-------+-----¦
¦Капітальні трансферти населенню ¦2430 ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----¦-------+-------+-----¦
¦Капітальні трансферти за кордон ¦2440 ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----¦-------+-------+-----¦
¦НЕРОЗПОДІЛЕНІ ВИДАТКИ ¦3000 ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----¦-------+-------+-----¦
¦КРЕДИТУВАННЯ З ВИРАХУВАННЯМ ПОГАШЕННЯ* ¦4000 ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----¦-------+-------+-----¦
¦ПЛАТЕЖІ ДО БЮДЖЕТУ ¦7000 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----¦-------+-------+-----¦
¦Податки та обов'язкові платежі (крім податку на ¦7100 ¦ х ¦ ¦ ¦
¦прибуток та податку на додану вартість) ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------¦-----¦-------¦-------¦-----¦
¦Податок на прибуток ¦7200 ¦ х ¦ ¦ ¦
+------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Податок на додану вартысть ¦7300 ¦ х ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------+-----+-------+-------+-----¦
¦Інші видатки** ¦5000 ¦ ¦ х ¦ ¦
+----------------------------------------------------------------------------+

* У разі наявності заповнюється установою згідно додатку

** Узагальнюючий технічний код, що включає в себе всі додатки, крім видатків, які обліковують за кордонами 1110, 1120, 1340

Керівник _______________________________  _____________________________________________ 
(підпис) 

(ініціали і прізвище)

 

Головний бухгалтер
(начальник планово-фінансового відділу) ______________ 

____________________________ 
(підпис)   (ініціали і прізвище) 

_________________________________

(число, місяць, рік)

МП

Додаток
до кошторису доходів і видатків

Розшифровка
Кредитування з вирахуванням погашения на _________ рік

(код та назва бюджетної установи, організації)

(найменування міста, району, області)

вид бюджету ___________________________________________________________________________________________________________

код та назва відомчої класифікації головного розпорядника коштів _____________________________________________________________

код та назва функціональної класифікації____________________________________________________________________________________

+----------------------------------------------------------------------------+
¦ ¦ ¦Всього на рік ¦ РАЗОМ¦
¦ ¦ КЕК +--------------¦на рік¦
¦ Показники ¦ ¦Зага- ¦ Спеці-¦ ¦
¦ ¦ ¦льний ¦ альний¦ ¦
¦ ¦ ¦фонд ¦ фонд ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦ 1 ¦ 2 ¦ 3 ¦ 4 ¦ 5 ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Кредитування з вирахуванням погашення ¦4000 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Надання внутрішніх кредитів з вирахуванням ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦погашення ¦4100 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Кредити органам державного управління інших ¦4111 ¦ ¦ ¦ ¦
¦рівнів включаючи державні позабюджетні фонди ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Кредити нефінансовим підприємствам ¦4112 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Кредити фінансовим установам ¦4113 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Інші внутрішні кредити ¦4114 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Повернення внутрішніх кредитів ¦4120 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Кредити, повернені органами державного ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦управління інших рівнів, ¦4121 ¦ ¦ ¦ ¦
¦включаючи державні позабюджетні фонди ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Кредити, повернені нефінансовими ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦підприємствами (установами) ¦4122 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Кредити, повернені фінансовими установами ¦4123 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Повернення інших внутрішніх кредитів, ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦наданих резидентами ¦4124 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Надання зовнішніх кредитів з вирахуванням ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦погашення ¦4200 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Надання зовнішніх кредитів ¦4210 ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------------------------------¦-----¦------¦-------¦------¦
¦Повернення зовнішніх кредитів ¦4220 ¦ ¦ ¦ ¦
+----------------------------------------------------------------------------+

Керівник ________________  _____________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 
Головний бухгалтер
(начальник планово-фінансового відділу_________________ 

______________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 

МП _________________________________________________________________________

(число, місяць, рік)

Додаток N 2
до Наказу Міністерства фінансів України
від 21 січня 2000 р. N 10

Затверджений у сумі _________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________ грн.

(сума прописом і цифрами)

____________________________________________________________________________________________________________________

(посада)

____________________________________________________________________________________________________________________

(підпис,ініціали і прізвище)

____________________________________________________________________________________________________________________

(число, місяць, рік)

МП

План асигнувань із загального фонду бюджету на___________рік

(код та назва бюджетної установи, організації)

(найменування міста, району, області)

вид бюджету _______________________________________________________________________________________________________

код та назва відомчої класифікації головного розпорядника коштів __________________________________________________________

код та назва функціональної класифікації ________________________________________________________________________________

                                                                          грн.
+----------------------------------------------------------------------------+
¦Показники ¦КЕК ¦сі¦лю-¦бе- ¦кві¦тра-¦чер-¦ли- ¦сер-¦вере¦жов-¦ли-¦гру-¦ра-¦
¦ ¦ ¦че¦тий¦ре- ¦те-¦ве- ¦вень¦пень¦пень¦сень¦тень¦сто¦день¦зом¦
¦ ¦ ¦нь¦ ¦зе- ¦нь ¦нь ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦пад¦ ¦ на¦
¦ ¦ ¦ ¦ ¦нь ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦рік¦
+------------+----+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦Оплата праці¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦працівників ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦бюджетних ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦установ ¦1110¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------+----+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦Нарахуваиня ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦на заро- ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦бітну плату ¦1120¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------+----+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦Поточні ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦трансферти ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦населенню ¦1340¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------+----+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦Інші ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦видатки ¦5000¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------+----+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦ВСЬОГО ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+----------------------------------------------------------------------------+

Керівник ________________  _____________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 
Головний бухгалтер
(начальник планово-фінансового відділу_________________ 

______________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 

МП

___________________________________________________________________________

(число, місяць, рік)

Додатки NN 3,4 не приводяться.

Додаток N 5
до Наказу Міністерства фінансів України
від 21 січня 2000 р. N 10

Зведений план асигнувань із загального фонду бюджету на____________рік

вид бюджету ____________________________________________________________________________________________________

код та назва відомчої класифікації головного розпорядника коштів ________________________________________________________

код та назва функціональної класифікації_______________________________________________________________________________

                                                                                           тис.грн.

+----------------------------------------------------------------------------+
¦Показники ¦КЕК ¦сі¦лю-¦бе- ¦кві¦тра-¦чер-¦ли- ¦сер-¦вере¦жов-¦ли-¦гру-¦ра-¦
¦ ¦ ¦че¦тий¦ре- ¦те-¦ве- ¦вень¦пень¦пень¦сень¦тень¦сто¦день¦зом¦
¦ ¦ ¦нь¦ ¦зе- ¦нь ¦нь ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦пад¦ ¦ на¦
¦ ¦ ¦ ¦ ¦нь ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦рік¦
+------------+----+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦Оплата праці¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦працівників ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦бюджетних ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦установ ¦1110¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------+----+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦Нарахування ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦на заро- ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦бітну плату ¦1120¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------+----+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦Поточні ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦трансферти ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦населенню ¦1340¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------+----+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦Інші ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦видатки ¦5000¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------+----+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦ВСЬОГО ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+----------------------------------------------------------------------------+

Керівник ________________  _____________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 
Головний бухгалтер
(начальник планово-фінансового відділу_________________ 

______________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 

МП ___________________________________________________________________________

(число, місяць, рік)

Додаток N 6
до наказу Міністерства фінансів України
від 21 січня 2000р. N 10


ШТАТНИЙ РОЗПИС на ___ рік
 
Затверджую
Штат в кількості ____________ штатних одиниць
із місячним фондом заробітної плати__ гривень 

_________________________________
(назва установи)
 
_____________________________________________
(посада)
______________________ _____________________
(підпис керівника) (ініціали і прізвище) 

 
_____________________________________
(число, місяць, рік) МП 

+---------------------------------------------------------------------------+
¦ N ¦Назва ¦Кіль-¦Поса-¦Надбавки ¦Доплати ¦Фонд ¦ Фонд заробітної ¦
¦п/п¦струк- ¦кість¦довий¦(грн.) ¦(грн.) ¦заро- ¦ плати на ¦
¦ ¦турного¦штат-¦оклад¦-----------+-----------¦бітної¦ -------------- рік ¦
¦ ¦підроз-¦них ¦(грн)¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦плати ¦ грн. ¦
¦ ¦ділу ¦посад¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦на ¦ ¦
¦ ¦та по- ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦місяць¦ ¦
¦ ¦сад ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦(грн.)¦ ¦
+---------------------------------------------------------------------------¦
+---------------------------------------------------------------------------+

Керівник ________________  _____________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 
Головний бухгалтер
(начальник планово-фінансового відділу_________________ 

______________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 

МП

Додаток 6 а
до наказу Міністерства фінансів України
від 21 січня 2000 р. N 10

"Затверджую"
"Штат в кількості" ________ штатних одиниць
із місячним фондом заробітної плати по посадовим окладам
__________________________________________гривень
(посада)

_________________________________  ______________________________________________ 
(підпис керівника) 

(ініціали і прізвище)

 

_____________________________________

(число, місяць, рік) МП

Штатний розпис на _________________________________рік

(назва органу)

+---------------------------------------------------------------------------+
¦ ¦Назва структур- ¦ Кількість¦ Поса- ¦ Фонд ¦
¦N ¦ ного підрозділу¦ штатних ¦ довий ¦ заробітної ¦
¦п/п¦ та посад ¦ посад ¦ оклад ¦ плати на ¦
¦ ¦ ¦ ¦ (грн.)¦ місяць ¦
¦ ¦ ¦ ¦ ¦ (грн.) ¦
¦---¦----------------¦----------¦-------¦-----------------------------------¦
¦ 1 ¦ 2 ¦ 3 ¦ 4 ¦ 5 ¦
+---------------------------------------------------------------------------+

1.

2.

3.

Всього по посадових окладах:

Керівник ________________  _____________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 
Головний бухгалтер
(начальник планово-фінансового відділу_________________ 

______________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 

МП

Примітка: Складається органами державного управління та місцевого

самоврядування

Додаток N 7
до наказу Міністерства фінансів України
від 21 січня 2000р N10

Лімітна довідка про бюджетні асигнування на ______ рік

Видана /ким/ ___________________________________________________________________________________________________________

(назва установи, яка видала лімітну довідку)

/кому/ _________________________________________________________________________________________________________________

(назва установи, якій видається лімітна довідка)

Підстава: ______________________________________________________________________________________________________________

1). Із _________________________________________________________________________________________________________ бюджету

за______________________________________________________________________________________________________________________

(код та назва функціональної класифікації видатків бюджету)

виділено _____________________________________________, в тому числі на:

+----------------------------------------------------------------------------+
¦ назва видатків ¦ разом ¦ загальний¦ спеціальний ¦
¦ за економічною ¦ ¦ фонд ¦ фонд ¦
¦ класифікацією ¦ ¦ ¦ ¦
¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------¦----------¦----------¦-----------------------------¦
¦поточні видатки - разом,¦ ¦ ¦ ¦
¦з них: ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------¦----------¦----------¦-----------------------------¦
¦оплата праці ¦ ¦ ¦ ¦
¦працівників ¦ ¦ ¦ ¦
¦бюджетних установ ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------¦----------¦----------¦-----------------------------¦
¦нарахування на заробітну¦ ¦ ¦ ¦
¦плану ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------¦----------¦----------¦-----------------------------¦
¦капітальні видатки ¦ ¦ ¦ ¦
¦------------------------¦----------¦----------¦-----------------------------¦
¦всього ¦ ¦ ¦ ¦
+----------------------------------------------------------------------------+

2). У сумі асигнувань із загального фонду бюджету враховано витрати на утримання:

 ----------------------------------------------------------------------------

 ----------------------------------------------------------------------------

3).*Помісячні обсяги асигнувань із загального фонду бюджету встановлено такі:

+----------------------------------------------------------------------------+
¦ Січень ¦ лютий ¦ березень ¦ квітень ¦ травень ¦ червень ¦
+------------+----------+------------+------------+------------+-------------¦
¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+------------+----------+------------+------------+------------+-------------¦
¦ липень ¦ серпень ¦ вересень ¦ жовтень ¦ листопад ¦ грудень ¦
¦------------¦----------¦------------¦------------¦------------¦-------------¦
¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+----------------------------------------------------------------------------+

4). Проекти кошторису доходов і видатків, плану асигнувань із загального фонду, штатного розпису установи на _____ рік із зведеними

даними та розрахунками повинні бути подані на затвердження до

_____________________________________________________________________________________________________________________

(число, місяць, рік)

Керівник ________________  

______________________

 
(підпис)   (ініціали і прізвище) 
   

МП______________________________________________________________________________

(число, місяць, рік)

* Місцеві фінансові органи самостійно приймають рішення щодо необхідності подання таких показників.

Додаток N 8
до Наказу Міністерства фінансів України
від 21 січня 2000 р. N 10

Інструкція
щодо складання та виконання розпису Державного бюджету України

I. Загальні положення

1.1 Ця інструкція визначає процедури складання і виконання розпису Державного бюджету України.

1.2. Розпис Державного бюджету України на відповідний рік (далі) розпис) включає:

- розпис доходів державного бюджету (далі - розпис доходів), що поділяється на:

- річний розпис доходів та помісячний розпис доходів загального фонду державного бюджету;

- розпис фінансування державного бюджету з помісячною розбивкою (далі) розпис фінансування).

_ розпис видатків державного бюджету (далі - розпис видатків), що поділяється на:

- річний розпис призначень державного бюджету та

- помісячний розпис асигнувань загального фонду державного бюджету.

1.3. Річний розпис призначень державного бюджету (далі - річний розпис) - це розпис видатків загального і спеціального фондів державного бюджету на рік в розрізі головних розпорядників коштів (далі - головних розпорядників) за функціональною та повною економічною класифікацією видатків бюджету без розподілу по періодах року.

1.4. Помісячний розпис асигнувань загального фонду державного бюджету (далі - помісячний розпис) - це розпис видатків загального фонду державного бюджету на рік по місяцях в розрізі головних розпорядників за функціональною та скороченою економічною класифікацією видатків бюджету.

1.5. Розпис складається на підставі показників, затверджених у законі про Державний бюджет України у місячний термін після прийняття цього закону.

До затвердження зазначеного розпису розробляється тимчасовий розпис на певний період відповідного року у порядку, встановленому цією Інструкцією.

II. Складання розпису

2.1. Складання розпису розпочинається із складання розпису доходів і розпису фінансування.

2.2. Розпис доходів складається Управлінням доходів за участю інших управлінь Мінфіну та головних розпорядників.

2.3. Розпис фінансування складається Управлінням цінних паперів та фінансових ринків та Управлінням зовнішнього боргу за погодженням з Головним бюджетним управлінням виходячи з необхідності забезпечення своєчасності і повноти платежів з погашення основної суми державного боргу, можливостей щодо обсягів і термінів залучення державних запозичень, а також необхідності покриття помісячних касових розривів загального фонду державного бюджету.

2.4. На підставі складених розпису доходів і розпису фінансування Головне бюджетне управління розраховує помісячні обсяги видатків загального фонду державного бюджету за функціональною класифікацією подає разом з інструктивними документами галузевим управлінням.

Керуючись зазначеними документами, галузеві управління визначають головним розпорядникам відповідні помісячні обсяги видатків загального фонду і доводять лімітні довідки про бюджетні асигнування з іншими матеріалами головним розпорядникам.

Головні розпорядники за участю розпорядників нижчого рівня згідно з отриманими лімітними довідками уточнюють проекти кошторисів, складають проекти планів асигнувань та подають галузевим управлінням зведені проекти них документів для включення до розпису видатків.

Головне бюджетне управління зводить отримані від галузевих управлінь матеріали, вносить при необхідності корективи і подає розпис на затвердження Міністру.

2.5. Оригінал затвердженого розпису передається Головному управлінню Державного казначейства, а його копія залишається в Головному бюджетному управлінні.

2.6. Головне управління Державного казначейства у триденний термін доводить витяг із розпису видатків головним розпорядникам, що є підставою для затвердження в установленому порядку кошторисів та планів асигнувань установ, що отримують асигнування із державного бюджету.

III. Внесения змін до розпису

3.1. Внесення змін до розпису видатків здійснюється у випадках:

необхідності перерозподілу видатків за економічною та функціональною класифікацією по місяцях та по року за обгрунтованим поданням головного розпорядника, якщо інше не передбачено законодавством;

прийнятого нормативного акту щодо передання повноважень та бюджетних асигнувань від одного головного розпорядника іншому;

прийнятого рішення щодо розподілу централізованих нерозподілених бюджетних асигнувань між головними розпорядниками;

необхідності збільшення видатків спеціального фонду державного бюджету через перевищення надходжень до цього фонду над врахованими у Законі про Державний бюджет України на відповідний рік;

прийнятого рішення Кабінету Міністрів України щодо обмеження (лімітування) видатків загального фонду державного бюджету в цілому по року.

3.2. Внесения змін до розпису по загальному фонду бюджету передбачає внесення змін до кошторисів та планів асигнувань у порядку, встановленому для затвердження цих документів.

3.3. Відповідні галузеві управління за обгрунтованим поданням головних розпорядників, або на підставі прийнятих нормативних актів подають Головному бюджетному управлінню пропозиції змін до розпису видатків для перевірки та візування в одному примірнику за формами згідно із додатками 8а та 8б.

3.4. Пропозиції змін до помісячного розпису повинні відповідати таким вимогам:

бути збалансованими по місяцях, тобто, не порушувати загальний обсяг асигнувань загального фонду державного бюджету на місяць, якого стосуються такі зміни;

не змінювати загального обсягу видатків загального фонду державного бюджету на рік, крім випадків обмеження (лімітування) видатків;

враховувати фактично проведені видатки за попередній період.

При внесенні змін до розпису видатків по загальному фонду забороняється збільшення бюджетних призначень на:

державне управління за рахунок зменшення бюджетних призначень по інших розділах функціорнальной класифікації видатків бюджету;

оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків;

капітальні видатки за рахунок зменшення бюджетних призначень на поточні видатки.

3.5 Після затвердження довідки про внесения змін до розпису відповідні галузеві управління подають оригінал та три її копії Головному бюджетному управлінню для реестрації за номером та датою. За п'ять робочих днів до закінчення місяця (звітного періоду) довідки про внесення змін не рееструються.

Після реестрації зазначеної довідки:

оригінал та одну копію відповідні галузеві управління надсилають Головному управлінню Державного казначейства;

одна копія залишається в Головному бюджетному управлінні;

одна копія залишається у відповідному галузевому управлінні.

Kpsv того, Головне бюджетне управління надсилає Головному управлінню Державного казначейства зміни до розпису на електронних носіях.

3.6. Зміни до розпису вважаються дійсними, якщо вони:

підписані начальником Головного бюджетного управління та начальником відповідного галузевого управління, або особами, що виконують їх обов'язки:

затверджені Заступником Міністра фінансів;

зареестровані за номером та датою;

доведені Головному управлінню Державного казначейства.

3.7. Головне управління Державного казначейства здійснює реестрацію довідок та облік змін до розпису та надсилає її копію головному розпоряднику, що є підставою для внесення зміни до кошторисів та планів асигнувань установ, що отримують асигнування із державного бюджету.

Головні розпорядники в триденний термін подають Головному Управлінню Державного казначейства зміни до зведених кошторисів та планів асигнувань в розрізі розпорядників нижчого рівня.

У разі внесення змін до спеціального фонду кошторису розпорядники коштів подають до органів Державного казначейства уточнені показники по спеціальному фонду кошторису (показники спеціального фонду кошторису з урахуванням внесених до нього змін) за формою кошторису на дату складання довідки.

3.8. Внесення змін до розпису по спеціальному фонду має такі особливості.

Протягом кварталу розпорядники вносять зміни до кошторису по спеціальному фонду без внесення вщповшних змш до розпису по спещальному фонду. При цьому, органи Державного казначейства ведуть окремий облік змін до кошторисів по спеціальному фонду.

Головні розпорядники при поданні Головному управлінню Державного казначейства квартальної бухгалтерської звітності проводять з ним звірку зведених показників щодо внесення змін до розпису по спеціальному фонду, які є результатом узагальнення показників довідок про внесення змін до кошторисів по спеціальному фонду розпорядників нижчого рівня за цей період, та подають їх відповідним галузевим управлінням з належним обгрунтуванням для внесення змін до розпису в установленому порядку.

У разі невідповідності внесених змін до кошторисів по спеціальному фонду затвердженим змінам до розпису по спеціальному фонду розпорядники повинні привести зміни до кошторисів по спеціальному фонду у відповідність до змін до розпису по спеціальному фонду.

IV. Лімітування помісячного розпису

4.1. Якшо у ході виконання державного бюджету відбулося недотримання доходів загального фонду або державних запозичень для фінансування державного бюджету в порівнянні із передбаченими розписом доходів та розписом фінансування більш, ніж на 10 відсотків, Міністерство фінансів готує проект лімітування помісячного розпису асигнувань загального фонду на відповідний рік і не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, в якому сталося вищезазначене зниження надходжень до державного бюджету, складає на його основі пропозиції щодо обмеження (ліиітування) видатків загального фонду державного бюджету в цілому по року та подає їх на розгляд і затвердження Кабінету Міністрів України.

4.2. Лімітування помісячного розпису характеризується такими рисами:

встановлює граничні обсяги на взяття зобов'язань розпорядниками;

має враховувати першочерговість захищених та пріоритетних статей видатків загального фонду згідно з Законом про Державний бюджет України на відповідний рік;

передбачає внесення змін до помісячного розпису шляхом скорочення відповідних показників видатків.

4.3. Управління доходів, Управління цінних паперів та фінансових ринків та Управління зовнішнього боргу розраховують уточнений помісячний прогноз надходжень доходів загального фонду та державних запозичень на фінансування державного бюджету та подають Головному бюджетному управлінню не пізніше 10 числа місяця наступного за місяцем, в якому відбулося недоотримання доходів або державних запозичень на фінансування державного бюджету.

44. Головне бюджетне управління на основі уточненого помісячного прогнозу надходжень доходів загального фонду та державних запозичень на фінансування державного бюджету розробляє пропозиції лімітування помісячного розпису та доводить до відповідних галузевих управлінь на уточнения показників та погодження.

4.5. Відповідні галузеві управління подають Головному бюджетному управлінню погоджені пропозиції.

При цьому, у разі потреби галузеві управління можуть перерозподілити пропозиції лімітування помісячного розпису за поданням головних розпорядників в межах загальних помісячних обсягів лімітування.

4.6. Головне бюджетне управління зводить отримані від галузевих управлінь показники і готує пропозиції щодо обмеження (лімітування) видатків загального фонду державного бюджету в цілому по року для подання на розгляд і затвердження Кабінету Міністрів України.

4.7. Виходячи із затверджених Кабінетом Міністрів України лімітованих (обмежених) видатків загального фонду державного бюджету на відповідний рік Головне бюджетне управління подає на затвердження Міністру ліміти асигнувань за формою розпису і на основі цього документу доводить Головному управлінню Державного казначейства зміни до помісячного розпису.

4.8. Доведення розпорядникам цих змін та внесения ними відповідних змін до планів асигнувань відбувається у порядку, встановленому пунктом 3.7 цієї Інструкції.

4.9. Якщо у ході виконання державного бюджету відбулося недоотримання (або збільшення) доходів загального фонду або державних запозичень для фінансування державного бюджету в порівнянні із врахованими при лімітуванні видатків загального фонду державного бюджету на відповідний рік, здійснюється внесення змін до помісячного розпису у порядку, передбаченому пунктами 4.1-4.8 цієї Інструкції.

V. Виконання та звітність

5.1. Виконання розпису здійснюється наростаючим підсумком з початку року.

5.2. Звітність про виконання розпису готується Головним управлінням Державного казначейства:

по доходах виходячи з розпису доходів наростаючим підсумком із зазначенням відсотків виконання за рік та відповідний період по загальному фонду;

по фінансуванню дефіциту державного бюджету виходячи з помісячного розпису фінансування наростаючим підсумком із зазначенням відсотків виконання за рік та відповідний період:

по видатках виходячи із розпису видатків наростаючим підсумком із зазначенням відсотків виконання за рік (по кожному коду економічної класифікації) і відповідний період (по кодах скороченої форми економічної класифікації).

5.3. До звіту про виконання розпису по спеціальному фонду бюджету додаються звіти в розрізі головних розпорядників окремо по кожному джерелу доходів (спеціальні кошти; кошти на виконання окремих доручень; інші власні надходження; субвенції, одержані з бюджету іншого рівня; інші доходи спеціального фонду), по видатках за кожною функцією за повною економічною класифікацією.

Начальник Головного бюджетного управління А.А.Максюта

Додаток 8а
до наказу Міністерства фінансів
України від 21.01.2000 р. N 10

"Затверджую"
________________________________________
посада
_____________ ___________________
підпис ініціали і прізвище
МП

Довідка *
про зміни річного розпису призначень бюджету
(кошторису доходів і видатків) на ____ рік

Номер _____________________________
Дата _____________________________


Вид бюджету ____________________________________________________________________________________________________________

(код та назва бюджетної установи)

_______________________________________________________________________________________________________________________

КФК __________________________________________________________________________________________________________________

КВК __________________________________________________________________________________________________________________

Відділ виконавець _______________________________________________________________________________________________________

Підстава _______________________________________________________________________________________________________________

(тис.грн. (грн.)

     +----------------------------------------------------------------+
¦Коди бюдж.¦ Найменування видатків ¦ Сума змін (+,-) ¦
¦класиф. ¦ +------------------¦
¦(доходів/ ¦ ¦зага-¦спеці-¦разом¦
¦екон. ¦ ¦льний¦альний¦ ¦
¦видатків) ¦ ¦фонд ¦фонд ¦ ¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
¦ 1 ¦ 2 ¦ 3 ¦ 4 ¦ 5 ¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
¦ ¦Залишок коштів на початок року ¦ х ¦ ¦ ¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
¦ ¦Доходи - всього ¦ х ¦ ¦ ¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
¦ ¦в тому числі по видах надходжень ¦ ¦ ¦ ¦
¦ ¦за кодами класифікації доходів ¦ х ¦ ¦ ¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
¦ ¦Видатки - всього ¦ х ¦ ¦ ¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
¦ ¦в тому числі по КЕК ¦ х ¦ ¦ ¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
+----------+----------------------------------+-----+------+-----¦
+----------------------------------------------------------------+

* У разі внесення змін до спеціального фонду кошторису розпорядники коштів подають до органів Державного казначейства уточнені показники по спеціальному фонду кошторису (показники спеціального фонду кошторису з урахуванням внесених до нього змін) за формою кошторису на дату складання довідки.

Начальник бюджетного управління   Начальник галузевого управління 
(Керівник)   (Головний бухгалтер) 
___________ _______________________  __________ _______________________ 
підпис ініціали і прізвище   підпис ініціали і прізвище 

Додаток N 8б
до наказу Міністерства фінансів України
від 21 січня 2000 р. N 10

"Затверджую"
__________________________________________
(посада)

_______________________________  ______________________________________ 
(підпис керівника)   (ініціали і прізвище) 
   

МП

Довідка
про зміни помісячного розпису асигнувань загального фонду
бюджету (плану асигнувань із загального фонду бюджету)
на _______ рік

Номер _________________

Дата _________________

Вид бюджету ___________________________________________________________________________________________________________

Код та назва бюджетної установи _________________________________________________________________________________________

КФК __________________________________________________________________________________________________________________

КВК __________________________________________________________________________________________________________________

Відділ виконавець_______________________________________________________________________________________________________

Підстава _______________________________________________________________________________________________________________

+----------------------------------------------------------------------------+
¦ ¦ ¦ Сума змін (+,-) ¦
¦ ¦ +------------------------------------------------------------¦
¦ ¦ ¦в¦ в тому числі по місяцях: ¦
¦ ¦ ¦с+----------------------------------------------------------¦
¦КЕК ¦Наймену- ¦ь¦сі¦лю-¦бе- ¦кві¦тра-¦чер-¦ли- ¦сер-¦вере¦жов-¦ли-¦гру-¦ра-¦
¦ ¦вання ¦о¦че¦тий¦ре- ¦те-¦ве- ¦вень¦пень¦пень¦сень¦тень¦сто¦день¦зом¦
¦ ¦видатків ¦г¦нь¦ ¦зе- ¦нь ¦нь ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦пад¦ ¦ на¦
¦ ¦ ¦о¦ ¦ ¦нь ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦рік¦
+----+----------+-+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦ ¦Опл. праці¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦ ¦працівник.¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦ ¦бюджетних ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦1110¦установ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+----+----------+-+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦ ¦Нарахуван.¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦ ¦на заро- ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦1120¦бітну ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦ ¦плату ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+----+----------+-+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦ ¦Поточні ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦ ¦трансферти¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦1340¦населенню ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+----+----------+-+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦ ¦Інші ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦5000¦видатки ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
+----+----------+-+--+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----+---¦
¦ ¦ВСЬОГО ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
-----------------------------------------------------------------------------+

Начальник бюджетного управління

Керівник ________________  _____________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 
Начальник галузевого
управління (Головний бухгалтер)_________________ 

______________________________ 
(підпис)   (ініціали, прізвище) 

Додаток N 8а - не приводиться.

Додаток N 9
до наказу Міністерства фінансів України
від 21 січня 2000 р. N 10

Порядок
перерахування та обліку коштів з бюджетів інших
рівнів установам, що утримуються за рахунок
коштів державного бюджету

1. При затверджені бюджету Автономної Республіки Крим, обласних, міських, районних, селишних, сільських бюджетів відповідні ради згідно з чинним законодавством мають право прийняти рішення про виділення коштів органам державної влади, які утримуються за рахунок державного бюджету, для виконання делегованих законами України повноважень органов місцевого самоврядування або інших, визначених законодавством функций.

2. Видатки на зазначені цілі затверджуються місцевими радами, як субвенція з бюджету Автономної Республики Крим, обласних, міських, районних, селищних, сільських бюджетів державному бюджету, що має відповідне цільове спрямування. При цьому до рішення про бюджет в обов'язковому порядку додається перелік установ та організацій державного бюджету, які будуть отримувати виділені кошти, із зазначенням мети та/або функцій, шо повинні забезпечуватись цими коштами, та з розподілом за окремими категоріями економічної класифікації видатків бюджету (поточні, з них оплата праці, та капітальні).

3. Установи та організації, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для забезпечення своєї діяльності та виконання покладених на них функцій складають та затверджують кошторис доходів та видатків відповідно до бюджетних призначень, встановлених Законом України "Про Державний бюджет на 2000 рік".

4. У разі, якщо такі установи та організації для виконання делегованих законами України повноважень органів місцевого самоврядування або інших, визначених законодавством, функцій отримують кошти з місцевих бюджетів (бюджету Автономної Республіки Крим, обласних, міських, районних, селищних, сільських бюджетів), вони в установленому порядку вносять зміни до спеціального фонду кошторису за доходами та видатками.

3а доходами - це кошти, одержані з бюджету іншого рівня, на певну мету, які класифікуються як один з видів офіційних трансфертів - субвенції, одержані з бюджету іншого рівня (залежно від рівня бюджету суми таких субвенцій будуть відображені за кодами 41080000, 41090000, 41100000 класифікації доходів бюджету).

За видатками - це видатки за повною економічною класифікацією, які відображають природу здійснюваних операцій.

5. 3 цією метою зазначені установи складають довідку про внесення змін до спеціального фонду кошторису доходів та видатків, погоджують її відповідно з Міністерством фінансів Автономної Республіки Крим, місцевим фінансовим органом або виконавчим органом ради, що прийняла таке рішення, та подають на затвердження органу, що затвердив кошторис установи. Довідка складається у чотирьох примірниках: один передається Міністерству фінансів Автономної Республіки Крим, місцевому фінансовому органу або виконавчому органу ради, другий - територіальному органу державного казначейства, третій - головному розпоряднику коштів, четвертий - залишається в установі.

Зміни до розпису бюджету в зв'язку з цим вносяться в установленому порядку.

6. Органи державного казначейства, одержавши довідку та інші необхідні документи, відкривають установі окремий спеціальний реєстраційний рахунок, на якому будуть обліковуватись кошти, отримані з відповідного бюджету.

7.Міністерство фінансів Автономної Республіки Крим, місцеві органи або виконавчі органи рад згідно з затвердженим розписом відповідного бюджету перераховують виділені кошти на рахунок, відкритий в установі банку на ім'я органу державного казначейства з наступним зарахуванням на реєстраційний рахунок бюджетної установи.

8. 3віт про використання цих коштів подається установою відповідному органу державного казначейства у порядку, визначеному Державним казначейством.

9. Міністерство фінансів Автономної Республіки Крим, місцеві фінансові органи або виконавчі органи рад при складанні звіту про виконання відповідних бюджетов відображають передані установам державного бюджету суми: за функціональною класифікацією - субвенція державному бюджету, за економічною класифікацією - поточні (капітальні) трансферти.

10. 3 метою проведення оцінки цільового використання наданої субвенції Міністерство фінансів Автономної Республіки Крим, місцеві фінансові органи або виконавчі органи рад мають право вимагати від зазначених установ звіти про використання таких коштів в розрізі економічної класифікації та вносити пропозиції раді про доцільність подальшого її перерахування.

11. У випадках, коли структурний підрозділ органу державної влади веде самостійний бухгалтерський облік (наприклад, підрозділи дорожньо патрульної служби, професійної пожежної охорони, спеціалізовані монтажно-експлуатаційні підрозділи, тощо), відповідно до чинного законодавства на них поширюються всі процедури щодо складання та виконання місцевих бюджетов.