Документ втратив чиннiсть!

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 6 травня 2000 р. N 761
Київ

(Постанова втратила чинність на підставі Постанови
Кабінету Міністрів України
N 850 від 12 серпня 2009
р.)

Про затвердження Тимчасового положення про
Секретаріат Кабінету Міністрів України та
Тимчасового положення про Службу Прем'єр-міністра України

Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Затвердити Тимчасове положення про Секретаріат Кабінету Міністрів України та Тимчасове положення про Службу Прем'єр-міністра України (додаються).

2. Визнати такими, що втратили чинність:

постанову Ради Міністрів УРСР від 8 грудня 1987 р. N 401 "Про вдосконалення роботи у Раді Міністрів УРСР і структуру її апарату";

постанову Ради Міністрів УРСР від 3 червня 1989 р. N 155 "Про затвердження Положення про Управління Справами Ради Міністрів УРСР і Загального положення про відділи Управління Справами Ради Міністрів УРСР" (ЗП УРСР, 1989 р., N 6, ст. 33);

розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 1996 р. N 397.

Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 6 травня 2000 р. N 761

Тимчасове положення
про Секретаріат Кабінету Міністрів України

1. Секретаріат Кабінету Міністрів України (далі - Секретаріат) є постійно діючим органом, що забезпечує діяльність Кабінету Міністрів України як вищого органу в системі органів виконавчої влади.

2. Секретаріат у своїй діяльності керується Конституцією України (254к/96-ВР), законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями Секретаріату є організаційне, експертно-аналітичне, правове, інформаційне, матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності Кабінету Міністрів України.

4. Відповідно до основних завдань, визначених цим Положенням, Секретаріат виконує такі функції:

1) координує розроблення та виконання органами виконавчої влади планів роботи Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, у тому числі законопроектних робіт відповідно до пріоритетів урядової політики;

2) координує роботу органів виконавчої влади, пов'язану з підготовкою проектів нормативно-правових актів та інших документів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;

3) проводить роботу з підготовки засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, здійснює контроль за своєчасним поданням відповідних матеріалів міністрами, керівниками інших центральних органів виконавчої влади;

4) забезпечує розроблення аналітичних, довідкових та інших матеріалів з питань, що розглядатимуться Кабінетом Міністрів України, урядовими комітетами, Прем'єр-міністром України, віце-прем'єр-міністрами України;

5) забезпечує дотримання регламенту та інших вимог щодо оформлення та проходження документів, які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;

6) готує експертні висновки щодо документів, поданих міністрами, керівниками інших центральних органів виконавчої влади на розгляд Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, стосовно відповідності цих документів пріоритетам урядової політики, визначеним у планах роботи Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;

7) повертає документи, подані міністрами, керівниками інших центральних органів виконавчої влади на розгляд Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, для доопрацювання у разі порушення вимог щодо їх оформлення;

8) сприяє міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади у доопрацюванні повернутих документів шляхом проведення консультацій з працівниками апарату зазначених органів;

9) складає протоколи засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, забезпечує їх направлення членам Кабінету Міністрів України;

10) організовує контроль за виконанням органами виконавчої влади рішень Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, а також доручень Прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України;

11) організовує проведення органами виконавчої влади моніторингу соціально-економічного стану та у разі потреби - розроблення пропозицій щодо коригування урядової політики;

12) здійснює правову експертизу проектів нормативно-правових актів та інших документів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;

13) організовує вивчення та візування в органах виконавчої влади законів України, що надійшли на підпис Президентові України;

14) готує для Прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України висновки та довідки з правових питань і надає їм правові консультації;

15) здійснює редагування проектів нормативно-правових актів та інших документів;

16) здійснює облік і систематизацію нормативно-правових актів та підтримує їх тексти у контрольному стані;

17) організовує опрацювання документів, що надходять до Секретаріату від судів;

18) організовує підготовку органами виконавчої влади матеріалів для проведення Прем'єр-міністром України та віце-прем'єр-міністрами України переговорів з представниками іноземних держав, міжнародних організацій, союзів та угруповань;

19) здійснює протокольне забезпечення зустрічей Прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України та Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України;

20) опрацьовує за дорученням Прем'єр-міністра України матеріали щодо призначення на посаду та звільнення з посади керівників центральних органів виконавчої влади, урядових органів державного управління та їх заступників, а також керівників місцевих органів виконавчої влади;

21) забезпечує ведення діловодства;

22) забезпечує дотримання режиму секретності та службової таємниці;

23) здійснює фінансове, матеріально-технічне та господарсько-побутове забезпечення діяльності Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;

24) забезпечує наступність у діяльності Кабінету Міністрів України у разі зміни його персонального складу та відповідне інформування нових членів Кабінету Міністрів України;

25) виконує інші функції відповідно до рішень Кабінету Міністрів України та доручень Прем'єр-міністра України.

5. Секретаріат у своїй діяльності взаємодіє з Адміністрацією Президента України, Секретаріатом Верховної Ради України, іншими державними органами, об'єднаннями громадян та недержавними організаціями.

6. Організаційна структура Секретаріату включає керівництво в особі Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України та його заступників, департаменти, самостійні управління, відділи.

До структури Секретаріату як самостійні підрозділи входять:

служби віце-прем'єр-міністрів України, які є патронатними підрозділами, що забезпечують діяльність віце-прем'єр-міністрів України і підпорядковуються їм безпосередньо;

Служба Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України, яка забезпечує діяльність Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України і підпорядковується йому безпосередньо.

7. Робота Секретаріату організовується згідно з цим Положенням, положеннями про структурні підрозділи Секретаріату, наказами Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України.

8. Очолює Секретаріат Урядовий Секретар Кабінету Міністрів України, який призначається на посаду і звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Прем'єр-міністра України.

9. Урядовий Секретар Кабінету Міністрів України:

1) організовує роботу Секретаріату і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Секретаріат завдань;

2) розподіляє обов'язки між заступниками Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України та координує їх діяльність;

3) затверджує положення про структурні підрозділи Секретаріату, крім Служби Прем'єр-міністра України та служб віце-прем'єр-міністрів України;

4) подає на розгляд Кабінету Міністрів України пропозиції щодо структури та граничної чисельності працівників Секретаріату;

5) затверджує штатний розпис Секретаріату, призначає на посаду і звільняє з посади керівників структурних підрозділів та інших працівників Секретаріату, в тому числі на умовах трудового договору (контракту), за поданням заступників Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України, крім осіб, які призначаються Кабінетом Міністрів України;

6) призначає на посаду та звільняє з посади працівників Служби Прем'єр-міністра України, служб віце-прем'єр-міністрів України та Служби Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України за поданням керівника відповідної служби, крім осіб, які призначаються Кабінетом Міністрів України;

7) вносить Прем'єр-міністрові України подання щодо призначення на посаду і звільнення з посади заступників Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України та за погодженням із заступниками Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України - директорів департаментів;

8) доповідає та дає пояснення Прем'єр-міністрові України з питань виконання плану роботи Кабінету Міністрів України, порядку денного засідань Кабінету Міністрів України, особисто подає на підпис Прем'єр-міністрові України проекти нормативно-правових актів та доповідає про виконання особистих доручень Прем'єр-міністра України;

9) забезпечує своєчасне направлення членам Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів та інших документів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;

10) запитує у міністерств, інших органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій матеріали та інформацію з питань, що підлягають розгляду Кабінетом Міністрів України та урядовими комітетами;

11) організовує взаємодію з апаратом центральних і місцевих органів виконавчої влади, зокрема щодо підготовки проектів нормативно-правових актів та інших документів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;

12) вирішує в межах своєї компетенції питання, пов'язані з проходженням державної служби в Секретаріаті;

13) підписує додатки до актів Кабінету Міністрів України;

14) видає накази з питань, що належать до його компетенції;

15) здійснює інші повноваження відповідно до законодавства та доручень Прем'єр-міністра України.

10. Урядовий Секретар Кабінету Міністрів України має право:

1) давати доручення з питань підготовки проектів нормативно-правових актів, інших документів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, посадовим особам центральних і місцевих органів виконавчої влади, відповідальним за організацію роботи з підготовки зазначених проектів;

2) повертати проекти нормативно-правових актів та інші документи, внесені до Секретаріату з порушенням установленого регламенту або з питань, що не належать до компетенції Кабінету Міністрів України;

3) проводити наради з посадовими особами центральних органів виконавчої влади, відповідальними за підготовку проектів нормативно-правових актів, та інших документів, що підлягають розгляду Кабінетом Міністрів України.

11. Урядовий Секретар Кабінету Міністрів України має заступників, у тому числі одного першого, які призначаються на посаду та звільняються з посади Кабінетом Міністрів України.

12. Заступники Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України згідно з розподілом обов'язків:

1) спрямовують, координують і контролюють роботу департаментів, управлінь та відділів Секретаріату, погоджують положення про них, вносять пропозиції щодо структури, штатного розпису та кадрових призначень у підпорядкованих структурних підрозділах;

2) забезпечують підготовку проектів нормативно-правових актів та інших документів для розгляду Кабінетом Міністрів України та урядовими комітетами;

3) виконують доручення Прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України та Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України з питань, віднесених до їх компетенції.

13. Перший заступник Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України, крім обов'язків, зазначених у пункті 10 цього Положення:

1) виконує обов'язки Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України та координує діяльність заступників Урядового Секретаря у разі його відсутності;

2) за дорученням Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України представляє Секретаріат у відносинах з іншими державними органами, об'єднаннями громадян та недержавними організаціями.

14. Департаменти, самостійні управління та відділи Секретаріату:

здійснюють функції відповідно до цього Положення і положень про них, які затверджуються Урядовим Секретарем Кабінету Міністрів України;

забезпечують діяльність Кабінету Міністрів України з питань, що належать до їх компетенції.

15. Департаменти, самостійні управління та відділи очолюють відповідно директори департаментів, начальники управлінь та завідуючі відділами.

Директор департаменту, начальник управління та завідуючий відділом має заступників.

16. Департаменти, самостійні управління, відділи у своїй діяльності взаємодіють із Службою Прем'єр-міністра України, службами віце-прем'єр-міністрів України та Службою Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України шляхом проведення спільних нарад, консультацій, узгодження планів роботи тощо.

17. Заступники Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України, керівники структурних підрозділів, інші працівники Секретаріату несуть персональну відповідальність за виконання своїх посадових обов'язків, дотримання законодавства та правил внутрішнього трудового розпорядку.

18. Служба Прем'єр-міністра України, служби віце-прем'єр-міністрів України та Служба Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України здійснюють свої функції щодо забезпечення діяльності відповідно Прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України та Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України і підпорядковуються їм безпосередньо.

Служба Прем'єр-міністра України, служби віце-прем'єр-міністрів України та Служба Урядового Секретаря Кабінету Міністрів України діють на підставі положень про них.

19. Структура Секретаріату, гранична чисельність та умови оплати праці його працівників визначаються Кабінетом Міністрів України в межах коштів, передбачених у державному бюджеті на його утримання.

20. Умови матеріально-побутового забезпечення, медичного та транспортного обслуговування працівників Секретаріату визначаються в установленому порядку.

21. Секретаріат є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, інші печатки, штампи та бланки встановленого зразка.

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 6 травня 2000 р. N 761

Тимчасове положення
про Службу Прем'єр-міністра України

1. Служба Прем'єр-міністра України (далі - Служба) є патронатним підрозділом, що забезпечує діяльність Прем'єр-міністра України і підпорядковується йому безпосередньо.

2. Служба у своїй діяльності керується Конституцією України (254к/96-ВР), законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями Служби є сприяння Прем'єр-міністрові України у здійсненні його повноважень та забезпечення його зв'язків з органами державної влади, громадськістю, іноземними та міжнародними організаціями, засобами масової інформації.

4. Відповідно до основних завдань, визначених цим Положенням, Служба виконую такі функції:

1) надає Прем'єр-міністрові України експертні висновки та рекомендації з питань формування урядової політики, в тому числі на основі пропозицій, що надходять від членів Кабінету Міністрів України;

2) організовує зв'язки Прем'єр-міністра України з органами державної влади, громадськістю, іноземними та міжнародними організаціями, засобами масової інформації;

3) відповідно до регламенту роботи Кабінету Міністрів України аналізує зміст проектів нормативно-правових актів та інших документів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України і на підпис Прем'єр-міністру України, щодо їх відповідності урядовій політиці;

4) здійснює моніторинг та аналіз політичних, економічних і соціальних наслідків урядової політики, у разі потреби готує пропозиції про внесення змін до неї;

5) здійснює контроль за виконанням доручень Прем'єр-міністра України;

6) забезпечує організацію робочого часу Прем'єр-міністра України, опрацьовує його робочі плани, координує та забезпечує проведення нарад, зустрічей та поїздок Прем'єр-міністра України по країні та за її межами;

7) забезпечує підготовку матеріалів для Прем'єр-міністра України до засідань Кабінету Міністрів України, нарад, складання протоколів нарад і зустрічей Прем'єр-міністра України та готує за їх наслідками проекти відповідних доручень;

8) опрацьовує кореспонденцію, що надходить на адресу Прем'єр-міністра України;

9) опрацьовує за дорученням Прем'єр-міністра України матеріали щодо кадрових питань;

10) здійснює інформаційне забезпечення діяльності Прем'єр-міністра України, забезпечує підготовку матеріалів до публічних виступів Прем'єр-міністра України;

11) виконує інші функції відповідно до доручень Прем'єр-міністра України і покладених на Службу завдань.

5. Служба має право одержувати від Секретаріату Кабінету Міністрів України, служб віце-прем'єр-міністрів України, керівників центральних і місцевих органів виконавчої влади документи та інформацію, необхідні для виконання завдань Служби.

6. Служба у своїй діяльності взаємодіє із структурними підрозділами Секретаріату Кабінету Міністрів України шляхом проведення спільних нарад, консультацій, погодження планів роботи тощо.

7. Організаційна структура Служби включає керівництво Служби в особі керівника Служби та його заступника, групу радників Прем'єр-міністра України, прес-секретаря Прем'єр-міністра України - керівника Прес-служби Кабінету Міністрів України, керівника Протоколу Прем'єр-міністра України, Секретаріат Прем'єр-міністра України.

8. Службу очолює керівник Служби, який призначається на посаду і звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Прем'єр-міністра України.

Керівник Служби:

1) організовує роботу Служби і несе відповідальність перед Прем'єр-міністром України за виконання покладених на Службу завдань;

2) контактує з державними органами, недержавними та міжнародними організаціями, а також з відповідними органами інших держав з метою підготовки зустрічей Прем'єр-міністра України;

3) організовує проведення аналізу та підготовку пропозицій Прем'єр-міністрові України щодо змісту документів, які подаються йому на підпис, а також подає пропозиції до робочих планів Прем'єр-міністра України;

4) подає на підпис Прем'єр-міністру України документи, крім тих, що подаються на підпис Урядовим Секретарем Кабінету Міністрів України;

5) співпрацює з Урядовим Секретарем Кабінету Міністрів України у питаннях координації роботи, пов'язаної із забезпеченням діяльності Прем'єр-міністра України;

6) виконує інші функції, що випливають з цього Положення та доручень Прем'єр-міністра України.

9. Заступник керівника Служби призначається на посаду і звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням керівника Служби, погодженим з Прем'єр-міністром України.

Заступник керівника Служби:

1) забезпечує узагальнення та підготовку пропозицій до робочого плану Прем'єр-міністра України;

2) забезпечує організацію нарад, які проводить Прем'єр-міністр України, зустрічей, поїздок та інших заходів за його участю;

3) виконує обов'язки керівника Служби у разі його відсутності;

4) здійснює інші функції за дорученням Прем'єр-міністра України та керівника Служби.

10. Група радників Прем'єр-міністра України (далі - група радників) складається з керівника групи радників та радників Прем'єр-міністра України (далі - радники), які призначаються на посаду та звільняються з посади Кабінетом Міністрів України за поданням керівника Служби, погодженим з Прем'єр-міністром України.

Радники:

1) здійснюють експертне, прогнозно-аналітичне, організаційне та інформаційне забезпечення діяльності Прем'єр-міністра України за відповідними напрямами;

2) забезпечують підготовку матеріалів, необхідних Прем'єр-міністрові України для проведення засідань Кабінету Міністрів України, нарад, зустрічей, а також для виступів, доповідей тощо;

3) подають Прем'єр-міністрові України пропозиції з питань формування урядової політики;

4) беруть участь у підготовці та проведенні нарад, зустрічей та поїздок Прем'єр-міністра України в Україні та за її межами, готують за їх наслідками проекти відповідних доручень;

5) беруть участь у засіданнях Кабінету Міністрів України та урядових комітетів;

6) здійснюють аналіз проектів нормативно-правових актів та інших документів, які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, щодо їх відповідності урядовій політиці;

7) виконують інші доручення Прем'єр-міністра України, керівника Служби та керівника групи радників.

Керівник групи радників:

1) організовує роботу групи радників та забезпечує виконання покладених на неї завдань;

2) контролює виконання радниками доручень Прем'єр-міністра України;

3) координує роботу радників щодо зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації;

4) здійснює інші функції, що випливають із завдань групи радників.

11. Прес-секретар Прем'єр-міністра України - керівник Прес-служби Кабінету Міністрів України (далі - прес-секретар) призначається на посаду та звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням керівника Служби, погодженим з Прем'єр-міністром України.

Прес-секретар:

1) організовує роботу Прес-служби Кабінету Міністрів України та забезпечує виконання покладених на неї завдань;

2) забезпечує висвітлення в засобах масової інформації діяльності Прем'єр-міністра України та Кабінету Міністрів України, а також розповсюдження заяв і звернень Прем'єр-міністра України та Кабінету Міністрів України;

3) бере участь в інформаційному забезпеченні діяльності Прем'єр-міністра України, роз'ясненні через засоби масової інформації офіційної позиції Прем'єр-міністра України;

4) організовує прес-конференції, брифінги, зустрічі Прем'єр-міністра України з представниками преси.

12. Керівник Протоколу Прем'єр-міністра України призначається на посаду та звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням керівника Служби, погодженим з Прем'єр-міністром України.

Керівник Протоколу Прем'єр-міністра України:

1) забезпечує проведення міжнародних протокольних заходів за участю Прем'єр-міністра України;

2) забезпечує розроблення та виконання програм офіційних і робочих візитів Прем'єр-міністра України за кордон та програм візитів офіційних зарубіжних делегацій в Україну;

3) виконує інші функції відповідно до доручень Прем'єр-міністра України та керівника Служби.

13. Секретаріат Прем'єр-міністра України (далі - Секретаріат) очолює керівник Секретаріату, який призначається на посаду та звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням керівника Служби, погодженим з Прем'єр-міністром України.

Керівник Секретаріату:

1) організовує роботу Секретаріату та забезпечує виконання покладених на неї завдань;

2) забезпечує вирішення організаційно-технічних питань діяльності Прем'єр-міністра України;

3) організовує опрацювання та попередній розгляд документів, що надходять на ім'я Прем'єр-міністра України;

4) повертає за дорученням Прем'єр-міністра України міністерствам, іншим органам виконавчої влади документи та інші матеріали, внесені з порушенням установленого порядку;

5) організовує роботу приймальної Прем'єр-міністра України;

6) здійснює контроль за виконанням доручень Прем'єр-міністра України;

7) організовує діловодство Служби, реєстрацію кореспонденції Прем'єр-міністра України;

8) забезпечує виконання інших доручень Прем'єр-міністра України.

14. Фінансове, матеріально-технічне та кадрове забезпечення діяльності Служби здійснює Секретаріат Кабінету Міністрів України.

Працівники Служби, крім тих, які призначаються на посаду і звільняються з посади Кабінетом Міністрів України, призначаються на посаду і звільняються з посади Урядовим Секретарем Кабінету Міністрів України за поданням керівника Служби.

15. Умови матеріально-побутового забезпечення, медичного та транспортного обслуговування працівників Служби визначаються в установленому порядку.

16. Структура та гранична чисельність працівників Служби затверджуються Кабінетом Міністрів України за поданням Прем'єр-міністра України.