Документ втратив чиннiсть!

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
N 24 від 14.10.97
м.Київ

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Державного комітету статистики
N 659 від 20.12.2004)

Про затвердження річних та поточних форм державної
статистичної звітності з праці

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Держкомстату
N 1 від 04.01.2000
)

Затвердити форми державної статистичної звітності з праці згідно із зразками, що додаються, і ввести їх в дію зі звіту за 1997 рік (річну), та січня 1998 року (поточні):

- N 2-ПВ річна "Звіт з праці";

- N 1-ПВ (термінова) місячна "Звіт з праці";

- N 1-ПВ (термінова) місячна (зведена) "Звіт з праці";

- N 1-ВС (заборгованість) місячна "Звіт про стан заборгованості із грошового забезпечення військовослужбовців";

- N 1-ПВ (страйк) "Повідомлення про початок та припинення страйку";

( Форму N 3-ПВ (термінову) квартальну скасовано на підставі Наказу Держкомстату N 1 від 04.01.2000 ) - N 3-ПВ (термінова) квартальна "Звіт про використання робочого часу";

( Форму N 3-ПВ (термінову) квартальну (зведену) скасовано на підставі Наказу Держкомстату N 1 від 04.01.2000 ) - N 3-ПВ (термінова) квартальна (зведена) "Звіт про використання робочого часу".

2. Залишити без змін форми N 9-ДС піврічна, N 9-ДС (податкова служба) піврічна, N 9-ДС (митна служба) піврічна та інструкції щодо їх заповнення, затверджені Наказом Мінстату від 9 квітня 1997 р. N 99 , і типову форму N 1 "Список підприємств (установ, організацій), які подають звітність про чисельність і фонд оплати праці робітників і службовців", затверджену Наказом Мінстату від 26.11.96 N 348.

3. Поширити форми державної статистичної звітності, що наведені в пункті 1 цього наказу, на підприємства, установи, організації, що розташовані на території України, незалежно від форми власності та господарювання.

4. Управлінню статистики праці (Григорович Н.В.) підготувати інструментарій до друку.

5. Економічному управлінню (Шевченко Т.М.) забезпечити фінансування статистичних робіт та виготовлення тиражу бланків форм.

6. ГОЦ Держкомстату України (Крамарєв В.Г.) забезпечити замовлення необхідної кількості бланків річної та поточної звітності з праці, контроль за своєчасним їх тиражуванням та розсилкою Держкомстату Автономної Республіки Крим, обласним, Київському та Севастопольському міським управлінням статистики.

7. Скасувати накази Мінстату України:

- від 1.08.96 N 221 в частині затвердження форми державної статистичної звітності N 1-ВС (заборгованість) півмісячна;

- від 26.08.96 N 283 в частині затвердження форми державної статистичної звітності N 2-ПВ річна;

- від 26.11.96 N 348 в частині затвердження форми державної статистичної звітності N 1-ПВ (термінова) місячна, N 1-ПВ (термінова) місячна (зведена), N 1-ПВ (страйк), N 3-ПВ (термінова) квартальна, N 3-ПВ (термінова) квартальна (зведена).

8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Голова комітету О.Г.Осауленко

Державна статистична звітність

------------------------------------------------------------------------------
Коди |
-----------------------------------------------------------------------------|
------+-------+-------+------+------+------+--------+---------+--------+--+--|
форми|органі-|терито-|галузі|виду |форми |організа|міністер-|вищестоя| | |
доку-|зації- |рії за | за |еконо-|влас- |ційно- |ства, ін-|щої ор- | | |
мента|склада-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності |правової|шого цен-|ганіза- | | |
за |ча | | |діяль-| за |форми |рального |ції - | |КС|
ДКУД |іденти-| | |ності | КФВ |господа-|органу |іденти- | | |
|фікацій| | |за | |рювання |виконав- |фікацій-| | |
|ний код| | | КВЕД | | за |чої влади|ний код | | |
| ЄДРПОУ| | | | | КОПФГ |за СПОДУ |ЄДРПОУ | | |
------+-------+-------+------+------+------+--------+---------+--------+--+--|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|
------------------------------------------------------------------------------


Кому подається: ____________________________
__________________________________________
назва та адреса одержувача
Міністерство (відомство), комітет:
__________________________________________
МДО, концерн, асоціація: ____________________
__________________________________________
Підприємство, установа, організація:
__________________________________________
Адреса____________________________________
Форма власності _________________________________________
Організаційно-правова форма
господарювання: ________________________________________
Вид діяльності _________________________________________




 
Форма N 2-ПВ
Затверджено
Наказ Деркомстату України
від 14.10.97 N 24

Поштова - річна

Подається 15 січня 1999 р. промис
ловими підприємствами, підрядними
будівельними організаціями, забу
довниками, які здійснюють будів
ництво господарським способом, рад
госпами незалежно від форми влас
ності та господарювання:
1) Держкомстату Автономної Респуб
ліки Крим, обласному (районному,
міському) органу державної ста
тистики - за його вказівкою;
2) своїй вищестоящій організації
за вказівкою. 

Звіт
з праці за 1998 рік

Розділ I
Чисельність та оплата праці окремих категорій працівників

     --------------------------------------------------------------------
| Назва показників | Код |Всього |Фонд оплати|Конт- |
| |рядка|працівни-|праці, |рольна |
| | |ків, осіб|тис.грн. (з|сума |
| | | |десятковим |(сума |
| | | |знаком) |гр.Б-2)|
|------------------------------+-----+---------+-----------+-------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 |
|------------------------------+-----+---------+-----------+-------|
|Середньооблікова чисельність | | | | |
|штатних працівників облікового| | | | |
|складу (із.ф.1-ПВ (термінова) | | | | |
|місячна за січень-грудень гр.2| | | | |
|- рядки відповідно 010, 002) | 121 | | *) | |
|------------------------------|-----|---------|-----------|-------|
| з них: | | | | |
| працівники основної діяль- | | | | |
| ності | 122 | | | |
|------------------------------|-----|---------|-----------|-------|
| в тому числі робітники | 123 | | | |
|------------------------------|-----|---------|-----------|-------|
| жінки | 124 | | | |
|------------------------------|-----|---------|-----------|-------|
| Крім того: | | | | |
| Сумісники | 125 | **)| | |
|------------------------------|-----|---------|-----------|-------|
| Працюючі за договорами ци- | | | | |
| вільно-правового характеру | 126 | **)| | |
|------------------------------|-----|---------|-----------|-------|
|Довідка: | | | | |
|Явочна чисельність робітників | | | | |
|на кінець року | 127 | | х | |
|------------------------------|-----|---------|-----------|-------|
| в тому числі в найбільшій | | | | |
| багаточисельній зміні | 128 | | х | |
|------------------------------|-----|---------|-----------|-------|
|Середньомісячна заробітна пла-| | | | |
|та, гривень з двома десяткови-| | | | |
|ми знаками | 129 | | х | |
|гр.2 ряд.(121-125-126) | | | | |
|---------------------- х 1000 | | | | |
| гр.1 ряд.121 х 12 | | | | |
|------------------------------|-----|---------|-----------|-------|
| | 130 | | | |
|------------------------------|-----|---------|-----------|-------|
| | 131 | | | |
|------------------------------|-----|---------|-----------|-------|
|Контрольна сума | | | | |
|(з р.121 по р.131) | 132 | | | |
--------------------------------------------------------------------

*) У рядку 121 в графі 2 включаються дані рядків 125, 126. **) Середня чисельність сумісників та працюючих за договором цивільно-правового характеру розраховується як середня арифметична на підставі даних про чисельність працівників відповідної категорії на початок кожного місяця за формулою:

чол. на 1.01.98 : 2 + чол. на 1.02.98 + чол. на 1.03.98 +...+ чол. на 1.12.98 + чол.на 31.12.98 : 2
-------------------------------------------------------------------------------------------------
12
 

Розділ II.
Склад фонду оплати праці

  -------------------------------------------------------------------------
| Назва показників | Код |Фактично нараховано|Контроль-|
| |рядка|за період з початку|на сума |
| | |року, тис.грн. з |(сума |
| | |десятковим знаком |гр.Б, 1) |
| | | | |
|-----------------------------------+-----+-------------------+---------|
| А | Б | | |
|-----------------------------------+-----+-------------------+---------|
|Із фонду оплати праці (ряд.121 гр.2| | | |
|розділу I ф.2-ПВ): | | | |
|Натуральна оплата продукцією, що | | | |
|дозволена до виплати | 211 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
|Фонд основної заробітної плати | | | |
|(ф.1-ПВ (термінова) місячна | | | |
|гр.2 рядок 003) | 212 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
|Фонд додаткової заробітної плати | | | |
|(ф.1-ПВ (термінова) місячна | | | |
|гр.2 рядок 004) | 213 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| з нього: | | | |
| - надбавки та доплати до тарифних| | | |
| ставок та відрядних розцінок у | | | |
| розмірах, передбачених чинним | | | |
| законодавством | 214 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| - премії та виробничі результати | 215 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| - винагороди за стаж роботи та | | | |
| вислугу років відповідно до | | | |
| чинного законодавства | 216 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| - суми заробітної плати за основ-| | | |
| ним місцем роботи працівників | | | |
| за час їхнього навчання в сис- | | | |
| темі підвищення кваліфікації та| | | |
| оплата відпусток у звязку з | | | |
| навчанням | 217 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
|Інші заохочувальні та компенсаційні| | | |
|виплати (ф.1-ПВ (термінова) місячна| | | |
|гр.2 рядок 006) | 218 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| з них: | | | |
| - винагороди за стаж роботи та | | | |
| вислугу років (крім врахованих)| | | |
| по рядку 216) | 219 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| - винагороди за підсумками роботи| | | |
| за рік | 220 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| - суми підвищеної оплати праці та| | | |
| інші доплати, пов'язані з лікві-| | | |
| дацією наслідків аварії на ЧАЕС| 221 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| - суми матеріальної допомоги | 222 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| - сума наданих трудових та | | | |
| соціальних пільг | 223 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| Крім того: | | | |
| Доходи, дивіденди, проценти по | | | |
| акціях підприємства особам, що | | | |
| не включаються до облікового | | | |
| складу | 224 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
|Інші виплати, які не включаються | | | |
|до фонду оплати праці | 225 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| з них: | | | |
| - суми вихідної допомоги та вип- | | | |
| лати на період працевлаштування| | | |
| звільненим працівникам | 226 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| - допомога по тимчасовій непраце-| | | |
| здатності | 227 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| - витрати на пільги працівникам | | | |
| та членам їх сімей, пов'язані з| | | |
| ліквідацією наслідків аварії на| | | |
| ЧАЕС | 228 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| - витрати на підготовку та пере- | | | |
| підготовку кадрів | 229 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
| | 230 | | |
|-----------------------------------|-----|-------------------|---------|
|Контрольна сума (з р.211 по р.230) | 231 | | |
-------------------------------------------------------------------------

Розділ IV
Чисельність та фонд оплати праці працівників
обслуговуючих та інших господарств

------------------------------------------------------------------------------
Назва показників |Код|Седеньо|Фонд | в тому числі |Доходи,|Конт-|
|ряд|обліко |опла-|--------------|дивіден|роль-|
|ка |ва чисе|ти |ос-|до- |інші |нди, % |на |
| |льність|праці|нов|дат-|заохо|по акці|суса |
| |штатних|тис. |на |кова|чува |ях та |(сума|
| |праців-|грн. |за-|заро|льні |внес- |гр.Б,|
| |ників |з де-|ро-|біт-|та ко|ках, |1-6) |
| |обліко-|сятко|біт|на |мпен |тис.грн| |
| |вого |вим |на |пла-|сацій|з дес. | |
| |складу,|зна- |пла|та |ні ви|знаком | |
| |осіб |ком |та | |плати| | |
------------------------------+---+-------+-----+---+----+-----+-------+-----|
А | Б | | | | | | | |
------------------------------+---+-------+-----+---+----+-----+-------+-----|
Всього (по гр.2-6 сума рядків | | | | | | | | |
402-404, 408-430, по гр.1 сума| | | | | | | | |
рядків 402-404, 408-429) |401| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
в тому числі: | | | | | | | | |
підсобні сільські господар- | | | | | | | | |
ства |402| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
лісове господарство |403| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
транспорт (сума ряд.405-407)|404| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
в тому числі: | | | | | | | | |
залізничний |405| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
шосейний |406| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
інші види транспорту |407| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
зв'язок |408| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
капітальний ремонт будівель | | | | | | | | |
та споруд невиробничого | | | | | | | | |
призначення |409| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
торгівля |410| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
громадське харчування |411| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
редакції та видавництва |412| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
заготівлі сільгосппродуктів |413| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
житлове господарство |414| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
комунальні підприємства |415| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
медичні установи |416| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
будинки відпочинку, пансіо- | | | | | | | | |
нати, дитячі табори відпо- | | | | | | | | |
чинку |417| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
фізична культура і спорт |418| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
заклади освіти та курси | | | | | | | | |
підвищення кваліфікації |419| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
дошкільні заклади освіти |420| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
культурно-освітні заклади |421| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
склади, бази матеріально- | | | | | | | | |
технічного постачання |422| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
будівельні лабораторії |423| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
групи проектування організа-| | | | | | | | |
ції робіт, проектно-коштори-| | | | | | | | |
сні бюро (групи) |424| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
науково-технічне обслугову- | | | | | | | | |
вання |425| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
виробничі види побутового | | | | | | | | |
обслуговування населення |426| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
невиробничі види побутового | | | | | | | | |
обслуговування населення |427| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
пуско-налагоджувальні роботи|428| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
інші організації |429| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
Крім того профспілкові праців-| | | | | | | | |
ники, які не перебувають в | | | | | | | | |
списковому складі підприємства| | | | | | | | |
(організації) |430| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
|431| | | | | | | |
------------------------------|---|-------|-----|---|----|-----|-------|-----|
Контрольна сума | | | | | | | | |
(з р.401 по р.431) |432| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------

"___"___________________ 199__ р.

__________________________________________________

(прізвище та N телефону виконавця)

Керівник __________________________________________

Головний бухгалтер ________________________________

Державна статистична звітність

------------------------------------------------------------------------------
Коди |
-----------------------------------------------------------------------------|
-----+-------+------+------+------+-----+--------+---------+--------+-----+--|
форми|органі-|терито|галузі|виду |форми|організа|міністер-|вищестоя| | |
доку-|зації- |рії за| за |еконо-|влас-|ційно- |ства,інші|щої ор- |при- | |
мента|склада-|КОАТУУ|ЗКГНГ |мічної|ності|правової|централь-|ганіза- |вати-| |
за |ча | | |діяль-| за |форми |ні органи|ції - |зації|КС|
ДКУД |іденти-| | |ності | КФВ |господа-|державної|іденти- | | |
|фікацій| | |за | |рювання |виконав- |фікацій-| | |
|ний код| | | КВЕД | | за |чої влади|ний код | | |
-----+-------+------+------+------+-----+--------+---------+--------+-----+--|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |11|
------------------------------------------------------------------------------

Кому подається_______________________________
_______________________________________
України
назва та адреса одержувача
Міністерство (відомство), комітет___________________
_______________________________________
МДО, концерн, асоціація _________________________
_______________________________________
Підприємство, установа, організація________
_______________________________________
Адреса_________________________________
_______________________________________
Форма власності______________________________
Організаційно-правова форма господа
рювання _______________________________________
Вид діяльності_______________________________
_______________________________________


 
Форма N 1-ПВ (термінова) місячна
Затверджена наказом Держкомстату
від 14.10.97 N 24

Термінова - місячна

Подається до 7 числа після звітного періоду, підприємствами, установами,орга
нізаціями незалежно від форм власності
та господарювання:
1) Держкомстату Автономної Республіки
Крим,обласному (районному,міському) ор-
гану державної статистики-за його вказівкою;
2) органу до сфери управління якого належить
- за вказівкою.
По телеграфу дані передають у випадку,
якщо звіт не може бути переданий іншими
засобами зв'язку у встановлені терміни 

за ___________________________ 199_ року

I. Чисельність та фонд оплати праці

------------------------------------------------------------------------------
|Код | Весь персонал | із графи 2**):|Контро-|
|рядка|---------------+---------------|льна |
| |звітний|період |працівни-|жінки|сума |
| |місяць |з поча-|ки основ-| |(гр.Б, |
| | |тку ро-|ної дія- | |1-4) |
| | |ку |льності | | |
-------------------------------+-----+-------+-------+---------+-----+-------|
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
-------------------------------+-----+-------+-------+---------+-----+-------|
Середньооблікова чисельність| | | | | | |
персоналу в еквіваленті повної| | | | | | |
зайнятості, осіб | 001 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------|-----|-------|
Фонд оплати праці | | | | | | |
(рядки 003+004+006), тис.грн.*)| 002 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------|-----|-------|
в тому числі | | | | | | |
фонд основної заробітної плати | 003 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------| |-------|
фонд додаткової заробітної пла-| | | | | | |
ти | 004 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------| | |-------|
з нього: | | | | | | |
нараховано за невідпрацьований| | | | | | |
час **) | 005 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------| | |-------|
інші заохочувальні та компенса-| | | | | | |
ційні виплати | 006 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------| | |-------|
з них: | | | | | | |
нараховано за невідпрацьований| | | | | | |
час **) | 007 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------| | |-------|
Доходи, дивіденди, проценти,| | | | | | |
які виплачуються по акціях і| | | | | | |
внесках штатних працівників об-| | | | | | |
лікового складу, тис.грн. *) | 008 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------|-----|-------|
Видпрацьовано людино-годин пра-| | | | | | |
цівниками, врахованими у рядку| | | | | | |
010 | 009 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------|-----|-------|
Середньооблікова чисельність| | | | | | |
штатних працівників облікового| | | | | | |
складу, осіб | 010 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------|-----|-------|
в тому числі | | | | | | |
працюючі за контрактом**) | 011 | | | | | |
-------------------------------|-----| |-------| | |-------|
з них керівники**) | 012 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------| | |-------|
Сума прибуткового податку,| | | | | | |
тис.грн.*) | 013 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------|-----|-------|
Продано продукції в рахунок за-| | | | | | |
робітної плати, тис.грн.*) | 014 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------|-----|-------|
| 015 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------|-----|-------|
| 016 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------|-----|-------|
| 017 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------|-----|-------|
| 018 | | | | | |
-------------------------------|-----|-------|-------|---------|-----|-------|
Контрольна сума (з ряд.001 по| | | | | | |
ряд.018 по графах 1,2,3,4) | 019 | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------

*) З одним десятковим знаком

**) Заповнюються щоквартально (I квартал, півріччя, 9 місяців, рік)

II. Розподіл працівників за розмірами заробітної плати

за ___________________________________________________ 199_ р.

(заповнюється за останній місяць кварталу - березень,
червень, вересень, грудень)

     ------------------------------------------------------------------
|Код | Фактично,|Контрольна су-
|рядка| осіб |ма (гр.Б,1)
--------------------------------+-----+-----------+---------------
А | Б | 1 | 2
--------------------------------+-----+-----------+---------------
Чисельність працівників, які | | |
повністю відпрацювали місяць*), | | |
(сума рядків 041-055) | 040 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
з них нараховано заробітної | | |
плати в розмірі однієї мінімаль-| | |
ної заробітної плати | 041 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 042 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 043 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 044 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 045 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 046 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 047 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 048 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 049 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 050 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 051 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 052 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 053 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 054 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
від до | 055 | |
--------------------------------|-----|-----------|---------------
Контрольна сума | | |
(з ряд.040 по ряд.055) | 056 | |
------------------------------------------------------------------

*) Включаються дані про чисельність працівників, які повністю відпрацювали місяць згідно встановленій нормі часу на підприємстві (включаючи працівників, які працюють неповний робочий день, або тиждень за рішенням адміністрації при умові, що вони відпрацювали не менше 50% максимально можливого фонду робочого часу, встановленого на цей місяць). Не включаються прийняті на умовах неповного робочого дня (тижня) за власним бажанням, учні, працівники, які залучаються до роботи за спеціальними договорами.

Довідка N 1
Склад фонду оплати праці
(заповнюється за I квартал, півріччя, 9 місяців, рік)

     ------------------------------------------------------------------
|Код |Всього пра-|Фонд оп- |Конт-
|рядка|цівників, |лати пра-|роль-
| |які не пе- |ці, тис. |на
| |ребувають в|грн. з |сума,
| |обліковому |одним де-|гр.Б,
| |складі під-|сятковим |1-2
| |приємства, |знаком із|
| |осіб**) |ряд.002, |
| | |гр.2, |
| | |розд.I |
--------------------------------+-----+-----------+---------+-----
А | Б | 1 | 2 | 3
--------------------------------+-----+-----------+---------+-----
Працюючі за сумісництвом | | | |
(внутрішнім і зовнішнім) | 060 | | |
--------------------------------|-----|-----------|---------|-----
Працюючі за договорами цивільно-| | | |
правового характеру | 061 | | |
--------------------------------|-----|-----------|---------|-----
Із інших заохочувальних та ком- | | | |
пенсаційних виплат наданих пра- | | | |
цівникам підприємства | | | |
(ряд.006, гр.2, р.I): | | | |
- доплати, пов'язані з ліквіда-| | | |
цією наслідків аварії на ЧАЕС| 062 | | |
--------------------------------|-----|-----------|---------|-----
- матеріальна допомога | 063 | | |
--------------------------------|-----|-----------|---------|-----
- соціальні пільги | 064 | | |
--------------------------------|-----|-----------|---------|-----
Натуральна оплата продукцією, | | | |
що дозволена до видачі | 065 | | |
--------------------------------|-----|-----------|---------|-----
| 066 | | |
--------------------------------|-----|-----------|---------|-----
Контрольна сума | | | |
(з ряд.060 по ряд.066) | 067 | | |
------------------------------------------------------------------

**) У разі відсутності обліку використанни робочого часу середня чисельність сумісників та працюючих за договорами цивільно-правового характеру розраховується як середня арифметична на підставі даних про чисельність працівників відповідної категорії на початок кожного місяця за формулою:

К на 1.01.99:2+К на 1.02.99+...+К на 1.n.99+К на 31.n.99:2
------------------------------------------------------------------------------
n

де К - кількість працівників, n = 3 (6,9,12 місяців). Якщо договір заключено не з першого числа місяця, чисельність розраховується виходячи із обліку цих працівників за кожен календарний день, як цілих одиниць на протязі дії всього строку договору.

"___"______________________________ 199_ р.

________________________________________

(прізвище та N телефону виконавця)

Керівник ______________________________

Головний бухгалтер ____________________

Державна статистична звітність

------------------------------------------------------------------------------
Коди |
-----------------------------------------------------------------------------|
-----+-------+------+------+------+-----+--------+---------+--------+-----+--|
форми|органі-|терито|галузі|виду |форми|організа|міністер-|вищестоя| | |
доку-|зації- |рії за| за |еконо-|влас-|ційно- |ства,ві- |щої ор- |при- | |
мента|склада-|СПАТО |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|домства, |ганіза- |вати-| |
за |ча | | |діяль-| за |форми |МДО, кон-|ції - |зації|КС|
ДКУД |іденти-| | |ності | КФВ |господа-|церну,асо|іденти- | | |
|фікацій| | |за | |рювання |ціації за|фікацій-| | |
|ний код| | | КВЕД | | за | СПОДУ |ний код | | |
| ЄДРПОУ| | | | | КОПФГ | |ЄДРПОУ | | |
-----+-------+------+------+------+-----+--------+---------+--------+-----+--|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |11|
------------------------------------------------------------------------------

Кому подається__________________________________
(зведена)
___________________________________________
назва та адреса одержувача
Міністерство (відомство), комітет_____________________
________________________________________________
Підприємство,установа,організація___________________
________________________________________________
Адреса__________________________________________
________________________________________________
Форма власності___________________________________
Організаційно-правова форма
господарювання ___________________________________
Вид діяльності_____________________________________
________________________________________________





 
Форма N 1-ПВ (термінова) місячна
Затверджена наказом Держкомстату
України від 14.10.97 N24

Термінова - місячна

Подається до 7 числа після звітного
періоду підприємствами, установами,
організаціями незалежно від форм
власності та господарювання
1) Держкомстату Автономної Республіки Крим,
обласному (районному,міському) органу
державної статистики - за його вказівкою;
2) органу до сфери управління якого
належить - за вказівкою.
По телеграфу дані передають у випадку,
якщо звіт не може бути переданий
іншими засобами зв'язку у
встановлені терміни 

Звіт з праці
за ______________________________________ 1998 року

I. Чисельність та фонд оплати праці

-----------------------------------------------------------------------------
|Код |Середньооблікова чисельність |Фонд оплати праці, тис.грн. |
|галузі |персоналу в еквіваленті пов- |----------------------------+
|народно-|ної зайнятості, осіб |за зві|за період з початку |
|го гос- |-----------------------------|тний |року |
Види |подарст-|Всього |за період з початку |місяць|---------------------|
діяльнос|ва за |за звіт|року |(гр.9+|всього | з нього |
ті |ЗКГНГ |ний |---------------------|гр.12 |персо- |-------------|
| |місяць |всього |праців-|жінок|р.I + |налу |праців-|жінок|
| | |персо- |ників |**) |гр.3 |(гр.10+|ніків |**) |
| | |налу |основ- | |р.II |гр.13 +|основ- | |
| | | |ної ді-| | |гр.3 |ної ді-| |
| | | |яльнос-| | |р.II |яльнос-| |
| | | |ті**) | | | |ті**) | |
| | | | | | | | | |
--------+--------+-------+-------+-------+-----+------+-------+-------+-----+
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
--------+--------+-------+-------+-------+-----+------+-------+-------+-----+
________|________|_______|_______|_______|_____|______|_______|_______|_____|
________|________|_______|_______|_______|_____|______|_______|_______|_____|
________|________|_______|_______|_______|_____|______|_______|_______|_____|
________|________|_______|_______|_______|_____|______|_______|_______|_____|
________|________|_______|_______|_______|_____|______|_______|_______|_____|
________|________|_______|_______|_______|_____|______|_______|_______|_____|
________|________|_______|_______|_______|_____|______|_______|_______|_____|
________|________|_______|_______|_______|_____|______|_______|_______|_____|
________|________|_______|_______|_______|_____|______|_______|_______|_____|
________|________|_______|_______|_______|_____|______|_______|_______|_____|
________|________|_______|_______|_______|_____|______|_______|_______|_____|

Продовження таблиці

------------------------------------------------
в тому числі: |Контро-|
---------------------------------------|льна |
фонд основної заробіт-|фонд додатко- |сума |
ної плати |вої заробітної |гр.Б, |
-----------------------|плати |1-13 |
за |за період з |---------------| |
звітний|початку року |за |за | |
місяць |---------------|звіт- |перід з| |
|всього |праців-|ний |почат- | |
|персо- |ників |місяць |ку ро- | |
|налу |основ- | |ку | |
| |ної ді-| | | |
| |яльнос-| | | |
| |ті | | | |
-------+-------+-------+-------+-------+-------|
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
-------+-------+-------+-------+-------+-------|
_______|_______|_______|_______|_______|_______|
_______|_______|_______|_______|_______|_______|
_______|_______|_______|_______|_______|_______|
_______|_______|_______|_______|_______|_______|
_______|_______|_______|_______|_______|_______|
_______|_______|_______|_______|_______|_______|
_______|_______|_______|_______|_______|_______|
_______|_______|_______|_______|_______|_______|
_______|_______|_______|_______|_______|_______|
_______|_______|_______|_______|_______|_______|
_______|_______|_______|_______|_______|_______|

*) З одним десятковим знаком.

**) Дані заповнюються щоквартально.

II розділ

   ----------------------------------------------------------------------
| |Код | Із фонду оплати праці |Доходи,дивіден-|
| |галузі |--------------------------------|ди,проценти,які|
| Види |народно-|Із фонду|Інші заохочувальні та |виплачуються по|
| діяль- |го гос- |додатко-|компенсаційні виплати | акціях і внес-|
| ності |подарст-|вої за- |-----------------------|ках працівникам|
| |ва за |робітної|за |за |Із гр.3 |облікового скла|
| |ЗКГНГ |плати | звіт-|пері- |роз. II |ду тис.грн. *) |
| | |нарахова| ний |од з |нарахова|---------------|
| | |но за не|місяць|почат- |но за не|за |за пері-|
| | |відпра- | |ку ро- |відпра- |звіт- |од з по-|
| | |цьований| |ку |цьований|ний |чатку |
| | |час **) | | |час **) |місяць|року |
+----------+--------+--------+------+-------+--------+------+--------+
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
+----------+--------+--------+------+-------+--------+------+--------+
|__________|________|________|______|_______|________|______|________|
|__________|________|________|______|_______|________|______|________|
|__________|________|________|______|_______|________|______|________|
|__________|________|________|______|_______|________|______|________|
|__________|________|________|______|_______|________|______|________|
|__________|________|________|______|_______|________|______|________|
|__________|________|________|______|_______|________|______|________|
|__________|________|________|______|_______|________|______|________|
|__________|________|________|______|_______|________|______|________|

Продовження таблиці

   ----------------------------------------
| Відпрацьовано, людино-годин |Контро-|
|------------------------------|льна |
|за |за період з |сума |
|звіт- |початку року |гр.Б, |
|ний |-----------------------|1-10 |
|місяць|всь-| з них: | |
| |ого |------------------| |
| | |працівника-|жінка-| |
| | |ми основної|ми | |
| | |діяльності | | |
| | | | | |
| | | | | |
+------+----+-----------+------+-------|
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
+------+----+-----------+------+-------|
|______|____|___________|______|_______|
|______|____|___________|______|_______|
|______|____|___________|______|_______|
|______|____|___________|______|_______|
|______|____|___________|______|_______|
|______|____|___________|______|_______|
|______|____|___________|______|_______|
|______|____|___________|______|_______|
|______|____|___________|______|_______|

Продовження розділу II

   -----------------------------------------------------------------------
| |Код |Середньооблікова| з них: |Із графи 12 |
| |галузі |чисельність пра-|-----------------+--------------|
| Види |народно-|цівників облі- |працівни-|жінок |пра- | з них |
| діяль- |го гос- |кового складу |ків ос- | **) |цюючі |керів- |
| ності |подарст-|----------------|новної | |за |ники |
| |ва за |за |за |діяльнос-| |конт- | |
| |ЗКГНГ |звіт- |період |ті**) | |рактом| |
| | |ний |з початку| | | | |
| | |місяць|року | | | | |
|----------|--------|------|---------|---------|-------|------|-------|
| А | Б | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
|----------|--------|------|---------|---------|-------|------|-------|
|__________|________|______|_________|_________|_______|______|_______|
|__________|________|______|_________|_________|_______|______|_______|
|__________|________|______|_________|_________|_______|______|_______|
|__________|________|______|_________|_________|_______|______|_______|
|__________|________|______|_________|_________|_______|______|_______|
|__________|________|______|_________|_________|_______|______|_______|
|__________|________|______|_________|_________|_______|______|_______|
|__________|________|______|_________|_________|_______|______|_______|
|__________|________|______|_________|_________|_______|______|_______|
|__________|________|______|_________|_________|_______|______|_______|

Продовження таблиці

   ------------------------------------------
|Сума прибут- |Продано продукції|Контро-|
|кового податку|в рахунок заро- |льна |
|тис.грн. *) |бітної плати тис.|сума |
|--------------|грн.*) |гр.Б, |
|за |за |-----------------|11-20 |
|звіт- |період | за |за | |
|ний |з поча-|звіт- |період | |
|місяць|тку |ний |з початку| |
| |року |місяць |року | |
|------|-------|-------|---------|-------|
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
|------|-------|-------|---------|-------|
|______|_______|_______|_________|_______|
|______|_______|_______|_________|_______|
|______|_______|_______|_________|_______|
|______|_______|_______|_________|_______|
|______|_______|_______|_________|_______|
|______|_______|_______|_________|_______|
|______|_______|_______|_________|_______|
|______|_______|_______|_________|_______|
|______|_______|_______|_________|_______|
|______|_______|_______|_________|_______|

*) З одним десятковим знаком.

**) Дані заповнюються щоквартально.

III. Розподіл працівників за розмірами заробітної плати
за ___________________________________ 199_ року
(заповнюється за останній місяць кварталу -
березень, червень, вересень, грудень)

  --------------------------------------------------------------------------
| |Код |Чисель- |з них нараховано заробітної плати в розмірі
| |галузі |ність |-------------------------------------------
|Види |народно-|працівни-|однієї| від | від | від | від | від | від |
|діяльності|го гос- |ків, які |міні- | | | | | | |
| |подарст-|повністю |маль- | до | до | до | до | до | до |
| |ва за |відпрацю-|ної | | | | | | |
| |ЗКГНГ |вали мі- |зарпла| | | | | | |
| | |сяць,осіб| ти | | | | | | |
| | |(сума | | | | | | | |
| | |гр.2-16) | | | | | | | |
|----------+--------+---------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|----------+--------+---------+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+
|__________|________|_________|______|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|__________|________|_________|______|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|__________|________|_________|______|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|__________|________|_________|______|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|__________|________|_________|______|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|__________|________|_________|______|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|__________|________|_________|______|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|__________|________|_________|______|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|__________|________|_________|______|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|__________|________|_________|______|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|__________|________|_________|______|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

Продовження таблиці

  -------------------------------------------------------------------
| |Кон- |
|----------------------------------------------------------|троль-|
| від | від | від | від | від | від | від | від | від | |на |
| | | | | | | | | | |сума |
| до | до | до | до | до | до | до | до | до | |гр.Б, |
| | | | | | | | | | |1-18 |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+----+------|
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
|-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+----+------|
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|______|
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|______|
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|______|
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|______|
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|______|
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|______|
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|______|
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|______|
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|______|
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|______|
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|______|

*) Включаються дані про чисельність працівників, які повністю відпрацювали місяць згідно встановленій нормі часу на підприємстві (включаючи працівників, які працюють неповний робочий день, або тиждень за рішенням адміністрації при умові, що вони відпрацювали не менше 50% максимально можливого часу, встановленого на цей місяць). Не включаються прийняті на умовах неповного робочого дня (тижня) за власним бажанням, учні, робітники, які залучаються до роботи за спеціальними договорами. (ВТУ, ЛТП, безробітні, тощо).

Довідка N 1
Склад фонду оплати праці
(заповнюється за I квартал, півріччя, 9 місяців, рік)

     -------------------------------------------------------------
| |Код |Працюючі за суміс-|Працюючі за догово- |
| |галузі |ництвом (внутріш- |рами цивільно-право-|
|Види |народно-|нім і зовнішнім) |вого характеру**) |
|діяльності|го гос- |------------------+--------------------|
| |подарст-|всьго |фонд оп- |всього |фонд оп- |
| |ва за |праців-|лати пра- |праців- |лати пра- |
| |ЗКГНГ |ників, |ці, тис. |ників |ці,тис. |
| | |осіб |грн.*) | осіб |грн. *) |
+----------+--------+-------+----------+--------+-----------+
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 |
+----------+--------+-------+----------+--------+-----------+
|__________|________|_______|__________|________|___________|
|__________|________|_______|__________|________|___________|
|__________|________|_______|__________|________|___________|
|__________|________|_______|__________|________|___________|
|__________|________|_______|__________|________|___________|
|__________|________|_______|__________|________|___________|
|__________|________|_______|__________|________|___________|

Продовження таблиці

     -------------------------------------------------------------------
|Із інших заохочувальних та компенса- |Натуральна оплата |Конт- |
|ційних виплат (гр.3р.II)тис.грн*) |продукцією, що доз-|роль- |
|--------------------------------------|волена до видачі в |на |
|доплати пов'язані|мате- |соціальні |рахунок заробітної |сума, |
|з ліквідацією |ріальна |пільги на-|плати за період з |гр.Б, |
|аварії на ЧАЕС |допомога |дані під- |початку року, |гр.1-8|
| | |приємством|тис.грн.*) | |
| | | | | |
+-----------------+---------+----------+-------------------+------|
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
+-----------------+---------+----------+-------------------+------|
|_________________|_________|__________|___________________|______|
|_________________|_________|__________|___________________|______|
|_________________|_________|__________|___________________|______|
|_________________|_________|__________|___________________|______|
|_________________|_________|__________|___________________|______|
|_________________|_________|__________|___________________|______|
|_________________|_________|__________|___________________|______|

*) З одним десятковим знаком

**) Середня чисельність сумісників та працюючих за договором цивільно-правового характеру розраховуєтья як середня арифметична на підставі данних про чисельність працівників відповідної категорії на початок кожного місяця за формулою:

К на 1.01.97:2 + К на1.02.97 +...+ К на1.n.97 + К на 31.n.97:2
--------------------------------------------------------------------

де К - кількість працівників, n = 3 (6, 9, 12 місяців). Якщо договір заключено не з першого числа місяця чисельність розраховується виходячі
із обліку цих працівників за кожен календарний день, як цілих одиниць на протязі дії всього договору

"___"___________________________ 199__ р.

_____________________________________

(прізвище та N телефону виконавця)

Керівник _____________________________

Головний бухгалтер ____________________

Довідка N 2
(заповнюється за I квартал, півріччя, 9 місяців)

     -------------------------------------------------------
|Види|Код |Нараховано потерпілим на виробництві при|
|ді- |галузі |виконанні трудових обов'язків,тис.грн. |
|яль-|народно|----------------------------------------|
|нос-|го гос-|на виплату заробіт-|на виплату одноразо-|
|ті |подарст|ку або відповідної |вої допомоги потер- |
| |ва за |його частини |пілим і членам сімей|
| |ЗКГНГ | |загиблих |
|----+-------+-------------------+--------------------+
| А | Б | 1 | 2 |
|----+-------+-------------------+--------------------+
|____|_______|___________________|____________________|
|____|_______|___________________|____________________|
|____|_______|___________________|____________________|
|____|_______|___________________|____________________|
|____|_______|___________________|____________________|

Продовження таблиці

     ------------------------------------
|Фактично виплачено,тис.грн.|Конт- |
|---------------------------|рольна|
|на виплату|на виплату одно-|сума |
|заробітку |разової допомоги|гр.Б, |
|або відпо-|потерпілим і |1-4 |
|відної йо-|членам сімей | |
|го частини|загиблих | |
|----------+----------------+------|
| 3 | 4 | 5 |
|----------+----------------+------|
|__________|________________|______|
|__________|________________|______|
|__________|________________|______|
|__________|________________|______|
|__________|________________|______|

"___"________________________________ 199__ р.

_________________________________________

(прізвище та N телефону виконавця)

Керівник ________________________________

Головний бухгалтер _______________________

------------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|----------------------------------------------------------------------------|
|-----+-------+------+------+------+-----+--------+---------+--------+----+--|
|форми|органі-|терито|галузі|виду |форми|організа|міністер-|вищестоя| | |
|доку-|зації- |рії за| за |еконо-|влас-|ційно- |ства,ві- |щої ор- | | |
|мента|склада-|СПАТО |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|домства, |ганіза- | | |
|за |ча | | |діяль-| за |форми |МДО, кон-|ції - | |КС|
|ДКУД |іденти-| | |ності | КФВ |господа-|церну,асо|іденти- | | |
| |фікацій| | |за | |рювання |ціації за|фікацій-| | |
| |ний код| | | КВЕД | | за | СПОДУ |ний код | | |
| | ЄДРПОУ| | | | | КОПФГ | |ЄДРПОУ | | |
|-----+-------+------+------+------+-----+--------+---------+--------+----+--|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |11|
------------------------------------------------------------------------------

Кому подається_________________________________
______________________________________________
назва та адреса одержувача
Міністерство (відомство), комітет__________________
______________________________________________
______________________________________________
Військова частина, установа ,організація____________
______________________________________________
Адреса________________________________________
______________________________________________




 
Форма N 1-ВС (заборгованість)
Затверджено
Наказ Держкомстату України
від 14.10.97 N 24
Термінова - місячна

Подається 2 числа після звітного
періоду, військовими частинами, ус
тановами, організаціями своїй вище
стоящій організації-за вказівкою.
По телеграфу дані передаються у
випадку, якщо звіт не може бути
переданий іншими засобами зв'язку
у встановлений термін. 

Звіт
про стан заборгованості із грошового
забезпечення військовослужбовців

 ----------------------------------------------------------------------------
| | |Всього, |у тому |
| | Код |з початку |числі, |
| Назва показників |рядка | року |за |
| | |тис.грн.*)|звітний|
| | | |місяць |
| | | | |
| | | | |
+------------------------------------------------+------+----------+-------+
| А | Б | 1 | 2 |
+------------------------------------------------+------+----------+-------+
| | | | |
|Сума нарахованого грошового забезпечення,всього | 101 |__________|_______|
| у тому числі нараховано до виплати (рядки 103+ | | | |
|+104+107).......................................| 102 |__________|_______|
| з них військовослужбовцям,яким строк виплати | | | |
| грошового забезпечення не настав...............| 103 |__________|_______|
|Фактично виплачено грошового забезпечення.......| 104 |__________|_______|
|Сума простроченої заборгованості із грошового за| | | |
|безпечення * (рядки 106 + 107)..................| 105 |__________|_______|
| у тому числі: | | | |
|На 1 січня 1997 року........................| 106 |__________|___X___|
|У звітному році, (рядки 102-103-104)............| 107 |__________|_______|
|________________________________________________| 108 |__________|_______|
|________________________________________________| 109 |__________|_______|
|Контрольна сума.................................| 110 |__________|_______|

Продовження таблиці

 ------------------------------------
|Середньооблікова чисель-|Контроль-|
|ністьвійськовослужбов - |на сума |
|ців, осіб |(сума |
|------------------------| гр.Б, |
| всього | у тому числі| 1-4) |
|з початку | за звітний | |
| року | місяць | |
+----------+-------------+---------|
| 3 | 4 | 5 |
+----------+-------------+---------|
| | | |
|__________|_____________|_________|
| | | |
|__________|_____________|_________|
| | | |
|____X_____|______X______|_________|
|__________|_____________|_________|
| | | |
|__________|_____________|_________|
| | | |
|__________|______X______|_________|
|__________|_____________|_________|
|__________|_____________|_________|
|__________|_____________|_________|
|__________|_____________|_________|

Розподіл кількості військовослужбовців та сум заборгованості
із виплати грошового забезпечення за терміном заборгованості

-----------------------------------------------------------------------------
| Термін заборгованості, | | Кількість |Сума заборгованості |
| календарних днів | | працівників,|по виплаті заробітної|
| | | осіб |плати, тис.грн. |
|--------------------------------|-----|--------------|---------------------|
| до 15 ...........| 201 |--------------|---------------------|
| 15 - 30 ..........| 202 |--------------|---------------------|
| 31 - 60 ..........| 203 |--------------|---------------------|
| 60 - 90 ..........| 204 |--------------|---------------------|
| понад 90..........| 205 |--------------|---------------------|
|Всього (сума рядків 201-205)....| 206 |______________|_____________________|

*) з одним десятковим знаком

"___-_"_______________________________ 1996 р.

_____________________________________

(прізвище та N телефону виконавця)

Керівник_________________________________

Головний бухгалтер_______________________

Державна статистична звітність

-----------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|---------------------------------------------------------------------------|
|-----+-------+------+------+------+-----+--------+---------+--------+---+--|
|форми|органі-|терито|галузі|виду |форми|організа|міністер-|вищестоя| | |
|доку-|зації- |рії за| за |еконо-|влас-|ційно- |ства, ін-|щої ор- | | |
|мента|склада-|КОАТУУ|ЗКГНГ |мічної|ності|правової|шого цен-|ганіза- | | |
|за |ча | | |діяль-| за |форми |трального|ції - | |КС|
|ДКУД |іденти-| | |ності | КФВ |господа-|органу |іденти- | | |
| |фікацій| | |за | |рювання |виконав- |фікацій-| | |
| |ний код| | | КВЕД | | за |чої влади|ний код | | |
| | ЄДРПОУ| | | | | КОПФГ |за СПОДУ |ЄДРПОУ | | |
|-----+-------+------+------+------+-----+--------+---------+--------+---+--|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10|11|
-----------------------------------------------------------------------------

Кому подається____________________________________
____________________________________________
назва та адреса одержувача
Міністерство (відомство), комітет_____________________
____________________________________________
МДО, концерн, асоціація ___________________________
____________________________________________
Підприємство, установа, організація______________
____________________________________________
Адреса______________________________________
____________________________________________
Форма власності__________________________________
Організаційно-правова форма господарювання
(концерн, асоціація, корпорація,
господарське товариство тощо) ________________
___________________________________________
Вид діяльності___________________________________
___________________________________________


 
Форма N 1-ПВ (страйк)
Затверджена наказом
Держкомстату України
від 14.10.97 N 24
Термінова - по кожному страйку

Подається підприємствами, установами
та організаціями,незалежно від форми
власності у день початку страйку (I розділ)
та у день поновлення роботи (II розділ)
1)Держкомстату Автономної Республіки
Крим, обласному (районному, міському)
органу державної статистики-за його
вказівкою;
2) органу до сфери управління якого
належить - за вказівкою.
По телеграфу дані передають у випадку,
якщо не може бути переданий іншими
засобами зв'язку у встановлені терміни 

Повідомлення про початок та припинення страйку

       Розділ I. Припинення роботи           Розділ II. Поновлення роботи
------------------------------------ -----------------------------------------
|Код | | | |Код | |
|рядка| | | |рядка| |
----------------------+-----+------| |---------------------------+-----+-----|
А | Б | 1 | | А | Б | 1 |
----------------------+-----+------| |---------------------------+-----+-----|
Дата припинення роботи| | | |Дата поновлення роботи | | |
(початок страйку): | 01 | | |(закінчення страйку): | 01 | |
----------------------|-----|------| |---------------------------|-----|-----|
число | | | | число | | |
----------------------|-----|------| |---------------------------|-----|-----|
місяць | | | | місяць | | |
----------------------|-----|------| |---------------------------|-----|-----|
рік | | | | рік | | |
----------------------|-----|------| |---------------------------|-----|-----|
Середньооблікова чи- | | | |Тривалість страйку, годин | 02 | |
сельність штатних | | | |---------------------------|-----|-----|
працівників списково- | | | |Втрати робочого часу, | | |
го складу (за місяць, | | | |людино-годин | 03 | |
що минув перед страй- | | | |---------------------------|-----|-----|
ком) - осіб | 02 | | |Обсяг невиробленої продук- | | |
----------------------|-----|------| |ції (не виконаних робіт, | | |
Не вийшло на роботу - | | | |послуг) у фактично діючих | | |
осіб | 03 | | |цінах, тис.грн. (з одним | | |
------------------------------------ |десят.знаком) | 04 | |
|---------------------------|-----|-----|
Довідка. Причини страйку |Сума коштів, виплачених | | |
|працівникам, які приймали | | |
1. Підкреслити: економічного, |участь у страйку, за час | | |
політичного характеру |його проведення, грн. | | |
2. Вкажіть головну причину: |(ряд.06+07+08) | 05 | |
_____________________________ |---------------------------|-----|-----|
_____________________________ |в тому числі за рахунок | | |
|коштів: | | |
|страйкового фонду | 06 | |
|---------------------------|-----|-----|
|спеціального страхового | | |
|фонду | 07 | |
|---------------------------|-----|-----|
|фонду оплати праці | 08 | |
|---------------------------|-----|-----|
|Чисельність працівників, | | |
|які приймали участь у | | |
|страйках, осіб (з початку | | |
|року) | 09 | |
|---------------------------|-----|-----|
|з них у звітному році | | |
|страйкували більше одного | | |
|разу | 10 | |
-----------------------------------------

"___"___________________________ 199____ р

._______________________________________

(прізвище та N телефону виконавця)

Керівник _______________________________

Головний бухгалтер ______________________

Затверджена
наказом Держкомстату
України від 14.10.97 N 24

Інструкція
по заповненню форми державної статистичної звітності
"Повідомлення про початок та припинення страйку"
N 1-ПВ (страйк)

1. Статистичний звіт по формі N 1-ПВ (страйк) подається об'єднанням, підприємством, організацією, установою на яких мало місце припинення роботи (часткове чи повне) з причин оголошення страйку трудовим колективом. При припиненні роботи через страйк на суміжних підприємствах з причин недопостачання обладнання, сировини, матеріалів, комплектуючих деталей тощо, форма N 1-ПВ (страйк) не складається.

2. Початком припинення роботи (початком страйку) або поновлення роботи (закінчення страйку) слід вважати дату припинення або поновлення роботи трудового колективу або колективу підрозділу.

3. У день припинення роботи заповнюється розділ I термінового повідомлення "Припинення роботи" та негайно передається за адресами, вказаними у даній формі.

4. Розділ II повідомлення заповнюється у день поновлення роботи і також негайно передається за відповідними адресами.

5. Тривалість страйку (рядок 02) визначається, як сума всіх годин, протягом яких тривав страйк.

За одиницю мінімальної тривалості страйку для обліку приймається тривалість одного робочого дня, встановленого на підприємстві, але у разі, якщо страйк тривав дві-три години щоденно, або в окремі дні місяця, необхідно скласти ці години.

В число годин неявок на роботу у зв'язку із страйком включається тільки число робочих годин, починаючи з дати початку страйку до дати її припинення (вихідні, святкові та інші дні відпочинку в термінове повідомлення не включаються).

6. В рядку 03 втрати робочого часу визначаються в людино-годинах, як сума втрат людино-годин усіх страйкуючих за кожний день страйку Наприклад:

           ------------------------------------------------------
| Дата |Кількість праців-|Тривалість|Втрати робочого|
| |ників, які прий- |страйку, |часу, |
| |мали участь у |годин |людино-годин |
| |страйках, осіб | | |
|-------+-----------------+----------+---------------|
| 1.04 | 100 | 7 | 700 |
| 2.04 | 150 | 4 | 600 |
| 3.04 | 50 | 8 | 400 |
| 4.04 | 200 | 5 | 1000 |
| 5,6 | Вихідні дні | |
| 7.04 | 500 | 2 | 1000 |
| 8.04 | 250 | 6 | 1500 |
|Всього:| 1150 | 32 | 5200 |
------------------------------------------------------

Отриманий результат треба враховувати слідуючим чином:

рядок 02 = 32 годинам, рядок 03 = 5200 людино-годинам.

7. В рядку 04 обсяг недоданої продукції (невиконаних робіт, послуг), розраховується шляхом множення числа людино-годин втрат робочого часу на середньоденний виробіток за останній місяць, що передував страйку. При цьому слід врахувати, що обчислення обсягу продукції (робіт, послуг) здійснюється за фактичними цінами, які діяли на підприємстві (організації) на момент страйку.

8. В рядку 05 показується сума коштів виплачених із спеціального страхового фонду, страйкового фонду, утвореного за рахунок добровільних внесків і пожертв та інших джерел (включаючи фонд оплати праці) працівникам, які приймали участь у страйках.

9. В рядку 09 відображається максимальна чисельність працівників, які приймали участь у страйку. У наведеному прикладі - 500.

10. Якщо на підприємстві протягом року відбувся другій (і більше) страйк показники розділу II рядки 02-08 вказуються наростаючим підсумком.

У рядку 09 працівники, які приймали участь у двох і більше страйках включаються тільки один раз (як одна особа).

( Форму N 3-ПВ (термінову) квартальну скасовано на підставі Наказу Держкомстату N 1 від 04.01.2000 )

Державна статистична звітність

------------------------------------------------------------------------------
Коди |
-----------------------------------------------------------------------------|
-----+-------+------+------+------+-----+--------+---------+--------+-----+--|
форми|органі-|терито|галузі|виду |форми|організа|міністер-|вищестоя|при- | |
доку-|зації- |рії за| за |еконо-|влас-|ційно- |ства,ві- |щої ор- |вати-| |
мента|склада-|СПАТО |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|домства, |ганіза- |зація| |
за |ча | | |діяль-| за |форми |МДО, кон-|ції - | |КС|
ДКУД |іденти-| | |ності | КФВ |господа-|церну,асо|іденти- | | |
|фікацій| | |за | |рювання |ціації за|фікацій-| | |
|ний код| | | КВЕД | | за | СПОДУ |ний код | | |
| ЄДРПОУ| | | | | КОПФГ | |ЄДРПОУ | | |
-----+-------+------+------+------+-----+--------+---------+--------+-----+--|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |11|
------------------------------------------------------------------------------


Кому подається: _____________________________________
___________________________________________
назва та адреса одержувача
Міністерство (відомство), комітет:
___________________________________________
МДО, концерн, асоціація:_____________________
___________________________________________
Підприємство,установа,організація
___________________________________________
Адреса_____________________________________
Форма власності __________________________________________
Організаційно-правова форма
господарювання: __________________________________________
Вид діяльності __________________________________________




 
Форма N 3-ПВ
Затверджено
Наказ Деркомстату України
від 14.10.97 N 24

Термінова-квартальна

Подається 7 числа після звітного
періоду підприємствами, установами,
організаціями незалежно від форм власності
та господарювання
1) Держкомстату Автономної Республіки
Крим, обласному (районному, міському)
органу державної статистики - за
його вказівкою;
2) органу до сфери управління якого
належить - за вказівкою.
По телеграфу дані передають у випадку,
якщо звіт не може бути переданий іншими
засобами зв'язку у встановлений термін. 

Звіт
про використання робочого часу
за січень ______________________________ 199_ року
(заповнюється за I квартал, півріччя, 9 місяців, рік)

I. Використання робочого часу

     ------------------------------------------------------------------
Назва показників |Код |Фактично за пері-|Конт-
|ряд-|од з початку зві-|рольна
|ка |тного періоду |сума
| |-----------------|(гр Б,
| |людино- | осіб |1, 2)
| |годин | |
------------------------------------+----+--------+--------+------
А | Б | 1 | 2 | 3
------------------------------------+----+--------+--------+------
Середньооблікова чисельність штатних| | | |
працівників облікового складу | 301| х | |
------------------------------------|----|--------|--------|------
Відпрацьовано (із ф.N 1-ПВ | 302| | х |
(термінова) місячна рядок 009) | | | |
------------------------------------|----|--------|--------|------
в тому числі відпрацьовано | 303| | х |
понадурочно | | | |
------------------------------------|----|--------|--------|------
Втрати робочого часу, всього (рядки| 304| | х |
305+306+307+312.гр.1) | | | |
------------------------------------|----|--------|--------|------
в тому числі: | | | |
простої | 305| | х |
------------------------------------|----|--------|--------|------
прогули | 306| | х |
------------------------------------|----|--------|--------|------
неявки з дозволу адміністрації | 307| | х |
------------------------------------|----|--------|--------|------
з них за ініціативою адміністрації | 308| | х |
(рядки 309+311) | | | |
------------------------------------|----|--------|--------|------
в тому числі: | | | |
адміністративні відпустки | 309| | *) |
------------------------------------|----|--------|--------|------
з них тривалістю понад один місяць | 310| х | *) |
------------------------------------|----|--------|--------|------
неповний робочий час (скорочений | 311| | *) |
робочий день, тиждень) | | | |
------------------------------------|----|--------|--------|------
масові невиходи на роботу (страйки) | 312| | х |
------------------------------------|----|--------|--------|------
Неявки з поважних причин, (сума | 313| | х |
рядків 314-317.гр.1) | | | |
------------------------------------|----|--------|--------|------
в тому числі: | | | |
чергові відпустки | 314| | *) |
------------------------------------|----|--------|--------|------
тимчасова непрацездатність | 315| | *) |
------------------------------------|----|--------|--------|------
неявки передбачені законодавством | 316| | *) |
------------------------------------|----|--------|--------|------
учбові відпустки | 317| | *) |
------------------------------------|----|--------|--------|------
Фонд робочого часу, всього (рядки | 318| | х |
302+304+313) | | | |
------------------------------------|----|--------|--------|------
| 319| | |
------------------------------------|----|--------|--------|------
| 320| | |
------------------------------------|----|--------|--------|------
Контрольна сума (з рядка 301 по | 321| | |
рядок 320) | | | |
------------------------------------------------------------------

*) Працівники, які були відсутні із вказаних причин на протязі звітного періоду, два і більше разів, у зазначених рядках включаються тільки один раз (як одна особа)

II. Прийом та вибуття кадрів

     ------------------------------------------------------------------
Назва показників |Код |Фактично за |Контрольна
|ряд-|період з по-|сумана
|ка |чатку звіт- |(гр Б, 1)
| |ного періоду|
------------------------------------+----+------------+-----------
А | Б | 1 | 2
------------------------------------+----+------------+-----------
Прийнято працівників, осіб |501 | |
------------------------------------|----|------------|-----------
з них жінок |502 | |
------------------------------------|----|------------|-----------
Вибуло працівників, осіб*) |503 | |
------------------------------------|----|------------|-----------
з них жінок*) |504 | |
------------------------------------|----|------------|-----------
Із рядка 503 вибуло: | | |
за власним бажанням, звільнено за | | |
прогул та інші порушення | | |
трудової дисципліни |505 | |
------------------------------------|----|------------|-----------
з причин скорочення штатів |506 | |
------------------------------------|----|------------|-----------
із рядка 506 жінки |507 | |
------------------------------------|----|------------|-----------
Облікова чисельність на кінець |508 | |
звітного періоду, осіб | | |
------------------------------------|----|------------|-----------
|509 | |
------------------------------------|----|------------|-----------
Контрольна сума (з рядка 501 по |510 | |
рядок 509) | | |
------------------------------------------------------------------

*) Включаючи працівників, які знаходились у відпустках по догляду за дитиною.

Довідка N 1
Інформація
про укладання колективних договорів
станом на ___________________________________ 199_ року
(1 квітня, на 31 грудня)

     ------------------------------------------------------------------
Найменування показника |Код | Всього |Контрольна
|рядка | |сума,
| | |(гр.Б, 1)
-----------------------------------+------+---------+-------------
А | Б | 1 | 2
-----------------------------------+------+---------+-------------
Кількість укладених колективних | 601 | |
договорів (одиниць) | | |
-----------------------------------|------|---------|-------------
Чисельність працівників, які охоп- | | |
лені колективними договорами, осіб | 602 | |
-----------------------------------|------|---------|-------------
Сума витрачених коштів на | | |
запровадження непередбачених | | |
законодавством пільг та виплат | | |
працівникам і членам їх сімей, | | |
тис.грн.(з одним десятковим знаком)| 603 | |
-----------------------------------|------|---------|-------------
| 604 | |
-----------------------------------|------|---------|-------------
| 605 | |
-----------------------------------|------|---------|-------------
Контрольна сума (з р.601 по р.605) | 606 | |
------------------------------------------------------------------

"___"_______________________199_____ р.

_____________________________________

прізвище та N телефону виконавця

Керівник __________________________

Головний бухгалтер _________________

( Форму N 3-ПВ (термінову) квартальну (зведену) скасовано на підставі Наказу Держкомстату N 1 від 04.01.2000 )

Державна статистична звітність

------------------------------------------------------------------------------
Коди |
-----------------------------------------------------------------------------|
-----+-------+-------+------+-----+-----+--------+---------+--------+-----+--|
форми|органі-|терито-|галузі|виду |форми|організа|міністер-|вищестоя| | |
доку-|зації- |рії за | за |еконо|влас-|ційно- |ства,ві- |щої ор- |при- | |
мента|склада-|СПАТО |ЗКГНГ |мічно|ності|правової|домства, |ганіза- |вати-| |
за |ча | | |діяль| за |форми |МДО, кон-|ції - |зації|КС|
ДКУД |іденти-| | |ності| КФВ |господа-|церну,асо|іденти- | | |
|фікацій| | |за | |рювання |ціації за|фікацій-| | |
|ний код| | | КВЕД| | за | СПОДУ |ний код | | |
| ЄДРПОУ| | | | | КОПФГ | |ЄДРПОУ | | |
-----+-------+-------+------+-----+-----+--------+---------+--------+-----+--|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |11|
------------------------------------------------------------------------------


Кому подається: ___________________________________________
назва та адреса одержувача
Міністерство (відомство), комітет:
___________________________________________
МДО, концерн, асоціація: _____________________
___________________________________________
Підприємство,установа, організація
___________________________________________
Адреса_____________________________________
Форма власності ___________________________________________
Організаційно-правова форма
господарювання: __________________________________________
Вид діяльності _________________________________________





 
Форма N 3-ПВ (зведена)
Затверджена наказом
Деркомстату України
від 14.10.97 N 24

Термінова-квартальна

Подається 7 числа після звітного періоду
підприємствами, установами, організація
ми, які мають багатогалузевий характер,
незалежно від форми власності та
господарювання
1) Держкомстату Автономної Республіки
Крим, обласному (районному, міському)
органу державної статистики - за його
вказівкою;
2) органу до сфери управління якого
належить - за вказівкою.
По телеграфу дані передають у випадку,
якщо звіт не може бути переданий іншими
засобами зв'язку у встановлений термін. 

Зведений звіт про використання робочого часу
за _____________________________ 199_ року
(заповнюється за I квартал, півріччя, 9 місяців, рік)

Розділ I

 -------------------------------------------------------------------
|Вид діяль-|Код га-|Середньо-|Відпра-|в тому| |
|ності |лузі за|облікова |цьовано|числі |---------------------|
| |ЗКГНГ |чисельні-|людино-|понад-|Всього| |
| | |сть штат-|годин |урочно|люди- |--------------|
| | |них пра- | | |но-го-|чергові відпу-|
| | |цівників | | |дин |стки |
| | |обліково-| | |(гр.5+|--------------|
| | |го скла- | | |7+9+ |людино-|осіб*)|
| | |ду, осіб | | |11) |годин | |
| | | | | | | | |
|----------+-------+---------+-------+------+------+-------+------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------+-------+---------+-------+------+------+-------+------|
|__________|_______|_________|_______|______|______|_______|______|
|__________|_______|_________|_______|______|______|_______|______|
|__________|_______|_________|_______|______|______|_______|______|
|__________|_______|_________|_______|______|______|_______|______|
|__________|_______|_________|_______|______|______|_______|______|
|__________|_______|_________|_______|______|______|_______|______|
|__________|_______|_________|_______|______|______|_______|______|
-------------------------------------------------------------------

Продовження таблиці

 ----------------------------------------------------------------------
|Неявки з поважних причин |Фонд робо-|Контроль-|
|-----------------------------------------------|чого часу,|на сума |
| в томучислі: |всього, |(з Б, |
|-----------------------------------------------|людино- |1-13) |
|тимчасова непра-|передбачені за-|учбові відпу- |годин | |
|цездатність |конодавством |стки |(гр.2 р.I+| |
|----------------+---------------+--------------|гр.1 р.II+| |
|людино-|осіб*) |людино-|осіб*) |людино-|осіб*)|гр.4 р.I | |
|годин | |годин | |годин | | | |
| | | | | | | | |
|-------+--------+-------+-------+-------+------+----------+---------|
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|-------+--------+-------+-------+-------+------+----------+---------|
|_______|________|_______|_______|_______|______|__________|_________|
|_______|________|_______|_______|_______|______|__________|_________|
|_______|________|_______|_______|_______|______|__________|_________|
|_______|________|_______|_______|_______|______|__________|_________|
|_______|________|_______|_______|_______|______|__________|_________|
|_______|________|_______|_______|_______|______|__________|_________|
|_______|________|_______|_______|_______|______|__________|_________|
----------------------------------------------------------------------

*) Працівники, які були відсутні із вказаних причин протягом звітного періоду, два і більше разів, у зазначених рядках включаються тільки один раз (як одна особа).

Розділ II

 ---------------------------------------------------------------
|Вид діяль-|Код га-|
|ності |лузі за|-------------------------------------------
| |ЗКГНГ |Всього,|
| | |людино-|-----------------------------------
| | |годин |простої,|прогули|неявки з|з них за|
| | |(гр.2+ |людино- | |дозволу |ініціа- |
| | |3+4+12)|годин | |адміні- |тивою |
| | | | | |страції |адміні- |
| | | | | | |страції,|
| | | | | | |людино- |
| | | | | | |годин |
| | | | | | |(гр.7+ |
| | | | | | |гр.10) |
|----------+-------+-------+--------+-------+--------+--------+
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----------+-------+-------+--------+-------+--------+--------+
|__________|_______|_______|________|_______|________|________|
|__________|_______|_______|________|_______|________|________|
|__________|_______|_______|________|_______|________|________|
|__________|_______|_______|________|_______|________|________|
|__________|_______|_______|________|_______|________|________|
|__________|_______|_______|________|_______|________|________|
|__________|_______|_______|________|_______|________|________|
---------------------------------------------------------------

Продовження таблиці

 -------------------------------------------------------------
Втрати робочого часу |Контроль-|
--------------------------------------------------|на сума |
в тому числі |(з Б, |
--------------------------------------------------|1-12) |
в тому числі |масові | |
----------------------------------------|невиходи | |
адміністратив-|ізгр.8 |неповний робочий|на роботу| |
ні відпустки |тривалі-|час (скорочений |(страйки)| |
|стю по- |робочий день; | | |
--------------|над один|тиждень) | | |
людино-|осіб*)|місяць, |----------------| | |
годин | |осіб*) |людино-|осіб*) | | |
| | |годин | | | |
-------+------+--------+-------+--------+---------+---------|
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
-------+------+--------+-------+--------+---------+---------|
_______|______|________|_______|________|_________|_________|
_______|______|________|_______|________|_________|_________|
_______|______|________|_______|________|_________|_________|
_______|______|________|_______|________|_________|_________|
_______|______|________|_______|________|_________|_________|
_______|______|________|_______|________|_________|_________|
_______|______|________|_______|________|_________|_________|
-------------------------------------------------------------

Розділ III

------------------------------------------------------------------------------
|Вид |Код |Прийня-|з них| Вибуло працівників, **) |Облі- |Конт- |
|діяль|галу-|то пра-|жінок|------------------------------------|кова |рольна|
|ності|зі за|цівни- | |Всьо-|з них|в тому числі з графи 3 |чисель|сума |
| |ЗКГНГ|ків, | |го |жінок|------------------------|ність |(з Б, |
| | |осіб | | | |за власним|з при-|з гр.6|на кі-|1-8) |
| | | | | | |бажанням, |чин |жінки |нець | |
| | | | | | |звільнено |скоро-| |звіт- | |
| | | | | | |за прогул |чення | |ного | |
| | | | | | |та інші |штатів| |пері- | |
| | | | | | |порушення | | |оду, | |
| | | | | | |трудової | | |осіб | |
| | | | | | |дисципліни| | | | |
|-----+-----+-------+-----+-----+-----+----------+------+------+------+------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-----+-----+-------+-----+-----+-----+----------+------+------+------+------|
|_____|_____|_______|_____|_____|_____|__________|______|______|______|______|
|_____|_____|_______|_____|_____|_____|__________|______|______|______|______|
|_____|_____|_______|_____|_____|_____|__________|______|______|______|______|
|_____|_____|_______|_____|_____|_____|__________|______|______|______|______|
|_____|_____|_______|_____|_____|_____|__________|______|______|______|______|
|_____|_____|_______|_____|_____|_____|__________|______|______|______|______|
|_____|_____|_______|_____|_____|_____|__________|______|______|______|______|
------------------------------------------------------------------------------

**)Включаючи працівників, які знаходились у відпустках по догляду за дитиною

Розділ IV

   ------------------------------------------------------------------------
|Види дія- |Код |Кількість|Чисельність |Сума витрачених коштів|Контро-|
|льності |га- |укладених|працівників,|на запровадження непе-|льна |
| |лузі |колектив-|які охоплені|редбачених законодав- |сума |
| |за |них дого-|колективними|ством пільг та виплат |(з Б, |
| |ЗКГНГ|ворів |договорами, |працівникам і членам |1-3) |
| | |(одиниць)|осіб |їх сімей, тис.грн. | |
| | | | |(з одним дес.знаком) | |
|----------+-----+---------+------------+----------------------+-------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 |
|----------+-----+---------+------------+----------------------+-------|
|__________|_____|_________|____________|______________________|_______|
|__________|_____|_________|____________|______________________|_______|
|__________|_____|_________|____________|______________________|_______|
|__________|_____|_________|____________|______________________|_______|
|__________|_____|_________|____________|______________________|_______|
|__________|_____|_________|____________|______________________|_______|
|__________|_____|_________|____________|______________________|_______|
------------------------------------------------------------------------

"__________"_______________________ 199_____ р

_____________________________________________

прізвище та N телефону виконавця

Керівник ____________________________________ 
(підпис)