КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 1261 від 2 серпня 1999 року
м. Київ

Про вдосконалення системи надання населенню
Києва послуг з водо-, теплопостачання та
водовідведення

З метою підвищення якості надання житлово-комунальних послуг населенню м. Києва з водо-, теплопостачання та водовідведення, посилення відповідальності виконавців цих послуг перед споживачами:

1. Взяти до відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.97 N 1497 затверджені Правила надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення.

2. Визначити:

2.1. Виконавцями послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Києва з водо-, теплопостачання та водовідведення підприємства та організації, незалежно від форм власності та їх підпорядкування, що виробляють чи постачають комунальні послуги для потреб споживачів, а саме:

- з постачання холодної води та водовідведення - ДКО "Київводоканал";

- з постачання теплової енергії на опалення та гарячої води - АК "Київенерго", ДКП "Київжитлотеплокомуненерго", ТОВ СВП "Академтеплоенерго", ЗАТ ЕК "Укр-Кан-Пауер" та інші виробники теплової енергії в м. Києві.

2.2 Відповідальними за:

- обслуговування, ремонт і повірку будинкових та квартирних засобів обліку, контроль показань лічильників - власників приладів обліку:

- забезпечення зберігання приладів обліку та регулювання споживання води і теплової енергії:

а) будинкових - власників приміщень, де встановлені прилади обліку;

б) квартирних - власників чи наймачів квартир.

3. Затвердити:

3.1. Форми договорів між споживачами та виконавцями житловокомунальних послуг у забезпеченні населення:

- питною водою та водовідведенням (Додаток 1);

- опаленням та гарячою водою (Додаток 2).

3.2. Вимоги щодо показників надання послуг та зменшення плати за них у разі зниження їх якості (Додаток 3).

3.3. Форму ведення журналу реєстрації вимог (претензій) споживачів (Додаток 4).

3.4. Форму акта щодо якості надання послуг тепло-, водопостачання та водовідведення (Додаток 5).

4. Виконавцям послуг, визначених в підпункті 2.1. цього розпорядження, надавати споживачам житлово-комунальні послуги з водо-, теплопостачання та водовідведення згідно з існуючими нормами та правилами.

5. Здійснювати взаємовідносини між виконавцями житловокомунальних послуг та споживачами за окремо укладеними договорами в установленому законодавством порядку.

6. Житлово-експлуатаційним організаціям та підприємствам, незалежно від форм власності та їх підпорядкування, що забезпечують утримання житлових будинків, інженерних мереж та споруд (житлово-експлуатаційні організації, власники відомчого житла, житлово-будівельні кооперативи, об'єднання (товариства) співвласників багатоповерхових житлових будинків тощо, на балансі яких знаходяться житлові будинки) забезпечувати, на підставі укладених договорів з виконавцями послуг, транспортування холодної та гарячої води, стоків та теплової енергії на опалення до споживачів по внутрішньобудинкових інженерних мережах та збір платежів від населення на користь виконавців послуг згідно з договорами-дорученнями.

7. Установити, що роботи із обладнання житла приладами обліку виконуються за рахунок коштів виконавців послуг, а ремонт, обслуговування та повірка засобів обліку під час їх експлуатації виконується за рахунок:

- будинкових - тарифів на тепло-, водопостачання;

- квартирних - власників чи наймачів квартир.

8. Виконавцям комунальних послуг протягом III кварталу 1999 року провести організаційні заходи щодо поетапного переходу з IV кварталу поточного року на договірну форму обслуговування споживачів у забезпеченні водо-, теплопостачання та водовідведення із запровадженням системи прямих розрахунків через міський обчислювальний центр або безпосередньо згідно з розрахунковими квитанціями на їх власні розрахункові рахунки.

9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників Голови Київської міської державної адміністрації Фоменка I. А. та Чебуніна О. I. згідно з розподілом обов'язків.

Голова Київської міської державної адміністрації О. Омельченко

Додаток 1
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 2 серпня 1999 року N 1261

Обліковий код споживача (Регіон, місто, район, вулиця, будинок, порядковий номер)

   |----|----|----|----|----|----|
|----|----|----|----|----|----|

Договір
на забезпечення населення питною водою
та водовідведенням

м. Київ  "__"_____________ 1999 р. 

______________________________________________________________________________________________________________________

(найменування виконавця послуг)

в особі_________________________________________________________________________________________________________________

який виконує функції керівника____________________________________________________________________________________________

що дії на підставі________________________________________________________________________________________________________

(назва статуту, положення)

затвердженого _________________________________________________________________________________________________________

(ким і коли)

надалі Виконавець_______________________________________________________________________________________________________

і громадянин (громадянка) надалі Споживач_________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

уклали цей договір на забезпечення питною водою та водовідведенням квартири N ____________ будинку ________________

на вулиці _____________________________________________________.

Сторони беруть зобов'язання керуватися правилами про надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 31.12.97 р. N 1497.

Предмет договору

1. Виконавець зобов'язується забезпечувати Споживача питною водою та водовідведенням, а Споживач зобов'язується своєчасно здійснювати оплату за надані послуги на умовах цього договору.

2. Виконавець зобов'язується надати послуги з дотриманням такого режиму:

- у будинках з лічильниками - без обмежень;

- у будинках без лічильників - безперебійне цілодобове водопостачання протягом року з витратою води згідно з БНіП.

3. Склад і властивості води - згідно з нормативами, встановленими органами Держстандарту і МО3.

4. Предметом договору є такі послуги:

1) централізоване холодне водопостачання ________________________________________________________________________________

2) централізоване водовідведення ________________________________________________________________________________________

5. Суб'єкти користування послугами: мешканці________________________________________________________________________чоловік.

6. Характеристика об'єкта надання послуг:

1) тип будинку_____________________, поверхів_______________;

2) тип квартири_________________________(окрема, комунальна);

3) розташування квартири на ___ поверсі (поверхах);

4) площа квартири (приватного будинку), що опалюється, ________________ кв. метрів;

5) площа зелених насаджень, саду, городу (для власників приватних будинків)________________ кв. метрів;

6) тварини, птиця_____________голів (для власників приватних будинків);

7) транспортні засоби_________________одиниць (для власників приватних будинків).

7. Характеристика житлових і підсобних приміщень для визначення обсягів надання послуг:

Прийняті скорочення:

 |---|---------|-------|---------|----------|-----------------------------|
| | | | | |Санітарно-технічне обладнання|
| N | Вид* і |Площа, |Висота, м|Площа |-----------|-----------------|
|п/п|показни- |кв.мет-| |вікон, | |кількість одиниць|
| |ки** роз-|рів | |кв. метрів|тип |--------|--------|
| |ташуван- | | | | |гаряча | холодна|
| |ня примі-| | | | |вода | вода |
| |щення | | | | | | |
|---|---------|-------|---------|----------|-----------|--------|--------|
|---|---------|-------|---------|----------|-----------|--------|--------|

*жк - житлова кімната (жк1 - перша кімната, жк2 - друга...), к - кухня, п - передпокій, кр - коридор, в - ванна, т - туалет; зк, зп, зт, зв загальна кухня, передпокій, туалет, ванна.

** 1,2 - приміщення на найвищому поверсі будинку; 3,4 - на середніх поверхах; 5,6 - на першому поверсі; 1,3,5 - приміщення наріжні (дві зовнішні стіни); 2,4,6 - приміщення з однією зовнішньою стіною.

Якщо в квартирі (будинку) ї приміщення без зовнішніх стін, вони враховуються як приміщення з однією стіною.

Приклад: жк 3-4 - третя житлова кімната на середньому поверсі з однією зовнішньою стіною.

8. Характеристика засобів обліку та регулювання споживання води і тепла:

 |---|----------|---|----------|---------|-----------|--------|
| N |Вид засобу|Тип|Заводський|Початкове|Місце вста-|Примітка|
|п/п|обліку та | |номер |показання|новлення* | |
| |регулюван-| | |приладу | | |
| |ня спожи- | | | | | |
| |вання | | | | | |
|---|----------|---|----------|---------|-----------|--------|
|---|----------|---|----------|---------|-----------|--------|

* Відповідно до пункту 6.

Обсяги, режими та терміни виконання послуг якісних показників і режимів:

1) безперебійне цілодобове або згідно із затвердженим режимом водопостачання з__до__, з__до__у такі дні__________________з__до__, з__до__у такі дні протягом року з витратою не менше як __ л/с за нормою споживання __ л/добу на одну особу (або за даними лічильника) за наявності централізованого гарячого водопостачання або з витратою не менше як __ л/с за наявності місцевого водопідігрівача та тиску води не нижче ніж __ кГс/см2 (__ кПа);

склад і властивості води згідно з нормативами, встановленими органами Держстандарту і МО3.

2) водовідведення - безперебійне цілодобове протягом року.

9. Виконавець терміново після подання заявки усуває витікання із санітарно-технічних трубопроводів, ліквідує причини, що призвели до витікання води, протягом __________________________.

Вартість послуг

Вартість наданих послуг визначається тарифами, що затверджуються Київською міською державною адміністрацією.

Розмір щомісячної плати за надані послуги на момент укладання цього договору становить:

1) за встановленими тарифами та нормами усього _____ гривень, у тому числі:

холодне водопостачання ___ гривень (за __ куб. метр/місяць з однієї особи);

водовідведення __ гривень за 1 куб. метр;

Порядок розрахунків

1. Розрахунковий період оплати послуг - один календарний місяць. Термін внесення платежів - не пізніше, ніж "_" числа місяця, наступного за звітним.

2. При наявності засобів побудинкового та поквартирного обліку води Виконавець здійснює перерахунок розміру плати за фактично надані послуги за показаннями засобів обліку.

3. Споживач проводить розрахунок через єдину квитанцію на оплату, що надає Виконавець комунальних послуг.

4. Розрахунковий період оплати послуг - один календарний місяць. Термін внесення платежів - не пізніше, ніж 10 числа наступного за розрахунковим місяцем.

5. Стягнення плати за послуги, обсяги яких підраховуються за допомогою квартирних лічильників, за нормами (без урахування показань засобів обліку) не допускається. Виконавець і Споживач не мають права відмовитися від врахування показань засобів обліку, за винятком випадків, передбачених п. 2.6 цього договору.

6. Із встановленням квартирного лічильника лише холодної води (гаряча вода споживається без обліку), плата за холодну і гарячу воду справляється за встановленими нормами.

Періодичність перерахунку встановлюється один раз на __________ місяць.

7. Споживач вносить плату за послуги на розрахункові рахунки (субрахунки) виконавця:

за холодне водопостачання - на розрахунковий рахунок N_______ субрахунок N _______; за водовідведення - на розрахунковий рахунок N _______ субрахунок N _______; ______________________________________________________________________________________________

(банківські реквізити виконавця)

через___________________________________________________________________________________________________________________

(каси банківських установ або виконавця послуг)

8. У разі отримання адресної безготівкової субсидії або іншого виду державної соціальної допомоги Споживач вносить плату за надані послуги у встановленому законодавством порядку.

9. Оплата послуг здійснюється _________________________________________________________________________________________

(готівкою або в безготівковій формі)

Оплата готівкою здійснюється через каси банківських установ або виконавців послуг з видачею платіжного документа, оформленого у встановленому порядку (відбиток касово-контрольного апарата, печатка тощо).

Оплата в безготівковій формі здійснюється Споживачем шляхом оформлення доручення ______________ (банку або іншій організації) про щомісячне перерахування ______ гривень з рахунка споживача на розрахунковий рахунок виконавця.

10. Споживач може застосовувати авансові платежі у розмірі _______ гривень на місяць.

11. У разі застосування безготівкової форми оплати та авансових платежів Виконавець періодично __________ здійснює перерахунок вартості фактично спожитих послуг та повідомляє Споживача про результати перерахунку.

12. За відхилення нарахованих платежів за фактично отримані послуги від сум зарахованих платежів, у разі застосування безготівкової та авансової форми оплати, санкції між Виконавцем та Споживачем (пеня, кредиторські відсотки) не застосовуються.

Якість послуг

1. У разі відхилення якості послуг від встановленої цим договором Виконавець здійснює перерахунок розміру плати за послуги у бік зменшення, а саме:

- за перерви в наданні послуг з холодного водопостачання понад 6 годин на добу при цілодобовому водопостачанні та понад 30 відсотків загального часу подачі води за добовим графіком - на___ відсотка місячної плати за кожну добу з перевищенням допустимого терміну зазначеного відхилення;

- за відхилення в наданні послуг з водовідведення понад одну добу на___ відсотка місячної плати за кожну добу з перевищенням допустимого терміну зазначеного відхилення;

- за відхилення якості холодної води від вимог ГОСТ 2874-82 "Вода питьевая. Гигиенические требования и контроль качества" - на ____ відсотків за весь термін відхилення.

2. Плата за надання послуг також зменшується:

- за перевищення терміну ліквідації витікання води із санітарно-технічних трубопроводів (виконується терміново після подання заявки та усувається протягом __) - на __відсотка за кожну добу витікання, але не більш як на 50 відсотків місячної плати за відповідну послугу;

- за перевищення термінів усунення несправності запірної арматури на вводах у квартиру, витікання води із водопровідних кранів, змішувачів, змивних бачків, приладів опалення понад____ після подання заявки Виконавцю на __ відсотка за кожну добу перевищення терміну усунення несправності, але не більш як на 25 відсотків місячної плати за відповідну послугу.

Права та обов'язки Виконавця

1. Виконавець має право:

- у разі порушення Споживачем терміну внесення платежів стягувати неустойку (пеню) згідно із законодавством або цим договором (за винятком платежів через неякісне надання та перерви у наданні послуг, до прийняття рішення про задоволення або відхилення претензій Споживача відповідно до договору);

- здійснювати контроль за одержанням послуг шляхом проведення огляду технічного стану санітарно-технічного обладнання у Споживача та перевірки показань засобів обліку, вносити відповідні зміни до договору, пов'язані з виявленням нових даних, які впливають на розмір платежів;

- припиняти надання послуг у разі прострочення оплати понад __ місяці або порушення вимог п. 1 розділу "Відповідальність сторін" цього договору (до ліквідації заборгованості або усунення виявлених порушень та оплати Споживачем робіт з припинення та відновлення надання послуг).

2. Виконавець зобов'язаний:

1) ознайомити Споживача з правилами користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями, цим договором і витягами з:

- правил користування системами комунального водопостачання і водовідведення в містах і селищах України;

- правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України;

- інших нормативних актів і документів, які регламентують надання послуг;

2) забезпечувати надання Споживачеві послуг згідно з розділом "Обсяги, режими та терміни виконання послуг, якісних показників і режимів" цього договору, та виконувати з додержанням положень, правил і норм роботи з технічного обслуговування і ремонту санітарно-технічних систем житлового будинку, в тому числі технічне обслуговування та ремонт внутрішньоквартирного санітарно-технічного обладнання:

- проведення періодичного огляду санітарно-технічного обладнання, засобів обліку і регулювання споживання води (один раз на ____ місяців);

- ремонт водопровідних кранів, вентилів, засобів обліку і регулювання споживання води, змішувачів тощо;

- укріплення та прочищення раковин, унітазів, умивальників;

- регулювання та ремонт змивних бачків;

- усунення витікання води із з'єднань санітарно-технічних приладів з трубопроводами;

- щомісячно надавати Споживачам розрахункові дані за надані послуги;

- у 5-добовий термін після складання акта-претензії повідомляти Споживача про вжиті ним заходи щодо якості послуг та виконання перерахунків до сплати або видавати обгрунтовані відмови;

- своєчасно інформувати Споживача про зміни режиму надання послуг, тарифі на них, термін планового відключення споживання комунальних послуг для проведення ремонтних робіт і обслуговування зовнішніх мереж;

- у разі планових перерв у наданні послуг або перерв, пов'язаних з аваріями на зовнішніх чи внутрішніх санітарнотехнічних мережах понад допустимі термін перераховувати розмір плати за ці послуги і повідомляти про це Споживача до числа наступного за розрахунковим місяця;

- своєчасно вживати заходи щодо запобігання та ліквідації аварійних ситуації пов'язаних з технічним станом систем водопостачання та водовідведення;

- припиняти надання послуг з холодного водопостачання (у разі наявності технічної можливості) та водовідведення на період тимчасової відсутності Споживач та членів його сім'ї з опломбуванням запірних вентилів на вводі у квартиру з письмовою заявою Споживача;

- поновлювати надання послуг у ______ термін після ліквідації заборгованості усунення порушень та оплати Споживачем робіт з припинення та відновлення надання послуг і подання відповідної заявки Споживача;

- відшкодовувати збитки, завдані майну, житловому приміщенню, та шкоді заподіяну життю чи здоров'ю споживача внаслідок наявності недоліків у наданні послуг, у розмірі, визначеному законодавством;

- сплачувати Споживачеві неустойку (пеню) за ненадання послуг згідно з другим абзацем п. 2 розділу "Відповідальність сторін" цього договору.

Записи про проведені виконавцем роботи з технічного обслуговування та ремонт внутрішньоквартирного обладнання вносяться до картки обліку технічного обслуговування за такою формою:

Картка обліку
технічного обслуговування
внутрішньоквартирних систем водо-,
теплопостачання та водовідведення

 |----|----------------|---------------------|--------------------|
|Дата|Роботи, виконані|Роботи виконав |Підпис споживача про|
| |представником |--------------|------| прийняття робіт |
| |виконавця |прізвище, ім'я|підпис| |
| | |та по батькові| | |
|----|----------------|--------------|------|--------------------|
| | | | | |
|----|----------------|--------------|------|--------------------|

Права та обов'язки Споживача

1. Споживач має право на:

- одержання послуг, що відповідають законодавчим актам, нормативним документам та цьому договору і викликати Виконавця послуг у разі невиконання останніх умов договору;

- відшкодування в повному обсязі збитків, завданих майну, житловому приміщенню, та шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання послуг, відповідно до законодавства;

- несплату вартості послуг, не наданих понад термін, установлений розділом "Якість послуг" цього договору, та одержання неустойки (пені) згідно з п. 2 розділ "Відповідальність сторін" цього договору. При цьому припинення оплати не звільняє Виконавця від усунення недоліків (або вжиття заходів для їх усунення), які спричинили перерви у наданні послуг, та відшкодування завданих збитків;

- усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом термінів, встановлених розділом "Якість послуг" цього договору;

- зменшення розміру плати за послуги у разі зниження їх якості згідно з розділом "Якість послуг" цього договору;

- несплату вартості послуг з холодного водопостачання та водовідведення за час тимчасової відсутності Споживача та членів його сім'ї (за умови відключення Виконавцем холодної води і опломбування запірних вентилів на вводі у квартир (приватний будинок);

- перевірку якості послуг, що надаються (якість питної води), обсягу наданих послуг та їх вартості. Витрати, пов'язані з експертизою, відшкодовуються встановленому законодавством порядку.

2. Споживач зобов'язаний:

- своєчасно, у визначений договором термін, оплачувати отримані послуги;

- у разі наявності засобів квартирного обліку холодної води щомісячно або ______________ знімати їх показання та оплачувати надані послуги; цими показаннями і встановленими тарифами;

- раціонально використовувати воду за прямим призначенням;

- повідомляти Виконавця про осіб, які тимчасово проживають у квартирі більш 1-го місяця на рік;

- не допускати підключення і використання побутових приладів та обладнанні які не відповідають вимогам безпеки та санітарногігієнічним нормам;

- допускати у житлові приміщення представників Виконавця послуг;

- виконувати права та обов'язки Споживача.

3. Споживач не має права самовільно переобладнувати з порушенням проектних рішень, використовувати не за призначенням та псувати інженерне обладнання житлових приміщень будинків.

Відповідальність сторін

1. Споживач несе відповідальність:

- за порушення правил користування житловими будинками і житловими приміщеннями та правил експлуатації внутрішньобудинкових (квартирних) систем водопостачання та водовідведення - шляхом сплати штрафу відповідно до законодавства;

- за неповідомлення Виконавця про осіб, які проживали у квартирі (приватною будинку) більше одного місяця - шляхом внесення плати за надані цим особа послуги з холодного водопостачання;

- за невиконання своїх обов'язків та за збитки, завдані ним іншим споживачам згідно із законодавством.

2. Виконавець несе відповідальність:

- у разі невиконання своїх обов'язків, яке призвело внаслідок аварії до завдання споживачеві та іншим особам збитків, - шляхом відшкодування завданих збитків, невідкладного виконання необхідних ремонтних робіт або (за вимогою Споживача) оплати документально підтверджених витрат;

- у разі зниження якості послуг, порушення установлених договором термінів усунення несправностей або перевищення допустимих перерв у наданні послуг- шляхом зменшення розміру плати та сплати Споживачеві неустойки (пені) в розмірі ___ відсотка місячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;

- за порушення прав Споживача - згідно із законом.

3. Виконавець не несе відповідальності за ненадання або недоліки в якості наданих послуг, якщо доведено, що вони виникли з вини самого Споживача або внаслідок дії непереборної сили.

Термін дії договору

Договір дії протягом одного року. Якщо за місяць до закінчення терміну дії договору жодна із сторін невисловила наміру внести до нього зміни або доповненні він вважається продовженим на наступний рік. Договір може бути розірваним достроково у разі зміни Споживача або переходу права власності на квартиру(приватний будинок) до іншої особи, якій надаються послуги централізованої водопостачання, теплопостачання та водовідведення у житловому фонді та підсобна приміщеннях.

Інші умови

У разі порушення Виконавцем умов договору Споживач викликає представник Виконавця для складання та підписання акта щодо якості надання послуг водо-, теплопостачання та водовідведення.

Акт щодо якості надання послуг водо-, теплопостачання та водовідведення складається Споживачем та Виконавцем і скріплюється підписами. В разі неприбуття останнього в одноденний термін або відмови його підписання, акт вважається дійсним, якщо його підписали не менше, як три споживачі.

Суперечності, не усунені шляхом переговорів, вирішуються в судовому порядку згідно з законодавством.

Нереагування Виконавця на дії Споживача щодо надання неякісних послуг чи ухилення від сплати відшкодування за заподіяні збитки зумовлює останнього до несплати за комунальні послуги.

Цей договір складено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін.

Довідкові відомості

Телефони спеціального виклику у разі виникнення аварій та надзвичайних ситуацій:

Аварійні та ремонтні служби внутрішньобудинкових мереж:

водопостачання: телефон ___________________ адреса ______________________________________________________________________

(виконавця послуг)

водовідведення: телефон ___________________ адреса _______________________________________________________________________

(виконавця послуг)

теплопостачання: телефон _________________ адреса _______________________________________________________________________

(виконавця послуг)

Місцеві органи, які контролюють виконання цього договору:

Міська санітарно-епідеміологічна станція:

телефон __________________ адреса ____________________________________________________________________________________

(виконавця послуг)

Міське відділення Антимонопольного комітету:

телефон _________________ адреса ______________________________________________________________________________________

(виконавця послуг)

Міське відділення Держспоживзахисту:

телефон _________________ адреса _____________________________________________________________________________________

(виконавця послуг)

Міське управління житлового господарства:

телефон __________________ адреса __________________________________________________________________________________

(виконавця послуг)

Юридична адреса і підписи сторін:

ВИКОНАВЕЦЬ
_____________________________________
(посада, підпис,
_____________________________________
прізвище,
_____________________________________
ім'я та по батькові)
Адреса: ______________________________
_____________________________________
Телефон: _____________________________  
СПОЖИВАЧ
_____________________________________
(посада, підпис,
_____________________________________
прізвище,
_____________________________________
ім'я та по батькові)
Адреса: ______________________________
_____________________________________
Телефон: _____________________________  

М.П.

 
 

Заступник Голови Київської міської державної адміністрації В. Ромашко

Додаток 2
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
N 1261 від 2 серпня 1999 р.

Обліковий код споживача (Регіон, місто, район, вулиця, будинок, порядковий номер)

   |-----|-----|-----|-----|-----|-----|
|-----|-----|-----|-----|-----|-----|

Договір
на забезпечення населення тепловою енергією
для опалення приміщень
та гарячим водопостачанням (ГВП)

м. Київ  "__"_____________ 1999 р. 

________________________________________________________________________________________________________________________

(найменування виконавця послуг)

в особі ________________________________________________________________________________________________________________,

який виконує функції керівника ____________________________________________________________________________________________

що діє на підставі _______________________________________________________________________________________________________

(назва статуту, положення)

затвердженого _________________________________________________________________________________________________________

(ким і коли)

надалі Виконавець ______________________________________________________________________________________________________

і громадянин (громадянка) надалі Споживач ________________________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

уклали цей договір на забезпечення населення тепловою енергією для опалення приміщень та гарячим водопостачанням (ГВП) в квартирі N ___ в будинку ____ на вулиці__________________________.

Сторони беруть зобов'язання керуватися Правилами про надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.97 р. N 1497.

Предмет договору

1. Виконавець зобов'язується надавати Споживачеві теплову енергію для опалення приміщень та підігріву води, а Споживач зобов'язується своєчасно здійснювати оплату за надані послуги на умовах цього договору.

2. Предметом договору є такі послуги:

1) централізоване гаряче водопостачання ___________________________________________________________________________________

2) центральне опалення __________________________________________________________________________________________________

3. Суб'єкти користування послугами: мешканці ______________________ чоловік.

4. Характеристика об'єкта надання послуг:

1) тип будинку _______________, поверхів ___________________;

2) тип квартири ______________ (окрема, комунальна);

3) розташування квартири на ___ поверсі (поверхах);

4) площа квартири (приватного будинку), що опалюється, кв. метрів _______;

5) площа зелених насаджень, саду, городу (для власників приватних будинків) кв. метрів;

6) тварини, птиця _________ голів (для власників приватних будинків);

7) транспортні засоби _________ одиниць (для власників приватних будинків).

5. Характеристика житлових і підсобних приміщень для визначення обсягів надання послуг:

Прийняті скорочення:

|---|-------|-----|-----|-----|-------------------|---------------|----------|
| N |Вид* і |Пло- |Висо-|Площа| Опалення |Санітарно-тех- |Гаряча |
|п/п|показ- |ща, |та, м|ві- | |нічне облад- |вода |
| |ники **|кв.м | |кон, | |нання | |
| |розта- | | |кв.м | | | |
| |шуван- | | | | | | |
| |ня при-| | | | | | |
| |міщення| | | | | | |
| | | | | |--------|----------|---|-----------|----------|
| | | | | | прилади| труби |тип|кількість |труби, |
| | | | | | | площа | |одиниць |площа |
| | | | | |---|----|-----|----|---|-----|-----|-----|----|
| | | | | |тип|пло-|пода-|про-| |гаря-|холо-|пода-|про-|
| | | | | | |ща, |юча, |хід-| |ча |дна |юча, |хід-|
| | | | | | |кв.м|кв.м |на, | |вода |вода |кв.м |на, |
| | | | | | | | |кв.м| | | | |кв.м|
|---|-------|-----|-----|-----|---|----|-----|----|---|-----|-----|-----|----|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---|-------|-----|-----|-----|---|----|-----|----|---|-----|-----|-----|----|

*жк - житлова кімната (жк1 - перша кімната, жк2 - друга кімната...), к кухня, п - передпокій, кр - коридор, в - ванна, т - туалет; зк, зп, зт, зв загальна кухня, передпокій, туалет, ванна.

**1, 2 - приміщення на найвищому поверсі будинку; 3, 4 - на середніх поверхах; 5, 6 - на першому поверсі; 1, 3, 5 - приміщення наріжні (дві зовнішні стіни); 2, 4, 6 - приміщення з однією зовнішньою стіною.

Якщо в квартирі (будинку) є приміщення без зовнішніх стін, вони враховуються як приміщення з однією стіною.

Приклад: жк 3 - 4 - третя житлова кімната на середньому поверсі з однією зовнішньою стіною.

6. Характеристика засобів обліку та регулювання споживання води і тепла:

 |---|-----------------|---|----------|---------|-------------|--------|
| N |Вид засобу обліку|Тип|Заводський|Початкове|Місце |Примітка|
|п/п|та регулювання | |номер |показання|встановлення*| |
| |споживання | | |приладу | | |
|---|-----------------|---|----------|---------|-------------|--------|
| | | | | | | |
|---|-----------------|---|----------|---------|-------------|--------|

* Відповідно до пункту 4.

Обсяги, режим та термін виконання послуг якісних показників і режимів:

1) централізоване водопостачання:

безперебійне або згідно із затвердженим режимом гаряче водопостачання з __ до __, з __ до __ у такі дні __________ з __ до __, з __ до __ у такі дні ___________ протягом року з витратою не менше як ___ л/с за нормою споживання __ л/добу на одну особу (або за даними лічильника) за наявності централізованого гарячого водопостачання або з витратою не менше як __ л/с за наявності місцевого водопідігрівача та тиску води не нижче ніж __ кГс/см2 (__ кПа);

склад і властивості води згідно з нормативами, встановленими органами Держстандарту і МО3.

7. Виконавець терміново після подання заявки усуває витікання із санітарно-технічних трубопроводів, ліквідує причини, що призвели до витікання води, протягом _________.

8. Виконавець усуває несправності та витоки із запірної та водозбірної арматури, приладів опалення протягом _______ з моменту подання заявки.

Виконавець зобов'язується надати Споживачеві послуги з дотримання таких режимів:

Центральне опалення:

- своєчасний початок опалювального сезону, за умови встановлення протягом трьох діб середньодобової температури <=+8 С та закінчення опалювального сезону, за умови встановлення протягом трьох діб середньодобової температури >+8 С;

- забезпечення температури повітря в житлових приміщеннях не нижче в середньому +18 С (у наріжних приміщеннях +20 С).

Централізоване гаряче водопостачання:

- безперебійне постачання гарячої води протягом року при температурі в точці розбору не менше як +50 С та не більше як +75 С.

Вартість наданих послуг

1. Вартість наданих послуг визначається тарифами, що затверджуються Київською міською державною адміністрацією.

2. Розмір щомісячної плати за надані послуги на момент укладання цього договору становить:

1) за встановленими тарифами та нормами усього ___гривень, у тому числі:

гаряче водопостачання ___ гривень (за ___ куб.метр/місяць з однієї особи);

центральне опалення ____ гривень (за ___ кв.метр/місяць) та додаткова плата згідно з розділом "Порядок розрахунків" цього договору ___ гривень за місяць;

2) у разі наявності засобів поквартального обліку Споживач сплачує за послуги з водо-, теплопостачання за такими тарифами:

гаряче водопостачання ____ гривень за 1 куб/метр, в тому числі:

- за витрачену воду ________ гривень за 1 куб/метр;

- за підігрівання води _________ гривень за 1 куб/метр;

- центральне опалення ________ гривень за 1 Гкал., при цьому:

- опалення квартири - за показаннями лічильника теплової енергії або за розрахунками Виконавця, якщо встановлено приладирозподілювачі згідно з п. 8 "Порядку розрахунків" цього договору;

- додаткова плата згідно з п. 5 "Порядку розрахунків" цього договору.

Порядок розрахунків

1. Розрахунковий період оплати послуг - один календарний місяць. Термін внесення платежів - не пізніше " __ " числа місяця наступного за звітним.

2. Споживач проводить розрахунок через єдину квитанцію на оплату, що надає Виконавець комунальних послуг.

3. Стягнення плати за послуги, обсяги яких підраховуються за допомогою квартирних лічильників, за нормами (без урахування показань засобів обліку) не допускається. Виконавець і Споживач не мають права відмовитися від врахування показань засобів обліку, за винятком випадків, передбачених пунктами 5 - 7 цього договору.

4. За опалення квартири (приватного будинку) за нормами Споживач додатково сплачує:

1) за перевищення розрахункової потужності приладів опаленняна____відсотків________гривень;

2) за неналежне утеплення - на ____ відсотків ______ гривень.

5. Із встановленням квартирного теплолічильника Споживач сплачує за опалення своєї квартири за показаннями теплолічильника та додатково за опалення загальних приміщень будинку ___ відсотків відповідно до цих показань.

6. Із встановленням квартирного лічильника лише холодної води (гаряча вода споживається без обліку) плата за холодну і гарячу воду справляється за встановленими нормами.

7. Із встановленням квартирного лічильника лише гарячої води (холодна вода споживається без обліку) плата за підігрівання води справляється за показаннями лічильника, а плата за всю використану воду - за встановленими нормами.

8. За наявності засобів побудинкового та поквартирного обліку води і теплової енергії в багатоквартирних будинках Виконавець здійснює перерахунок розміру плати за фактично надані послуги за показаннями засобів обліку.

Періодичність перерахунку встановлюється один раз на ___ місяць.

9. Споживач вносить плату за послуги на розрахункові рахунки (субрахунки) Виконавця:

за гаряче водопостачання - на розрахунковий рахунок N _______ субрахунок N _________; за центральне опалення - на розрахунковий рахунок N _________ субрахунок N _________; _________________________________________________________________________________

(банківські реквізити виконавця) через

_______________________________________________________________________________________________________________________

(каси банківських установ або виконавця послуг)

10. У разі отримання адресної безготівкової субсидії або іншого виду державної соціальної допомоги Споживач вносить плату за надані послуги у встановленому законодавством порядку.

11. Оплата послуг здійснюється __________________________________________________________________________________________.

(готівкою або в безготівковій формі)

Оплата готівкою здійснюється через каси банківських установ або виконавців послуг з видачею платіжного документа, оформленого у встановленому порядку (відбиток контрольно-касового апарата, печатка тощо).

Оплата в безготівковій формі здійснюється Споживачем шляхом оформлення доручення _________________________ (банку або іншій організації) про щомісячне перерахування ______ гривень з рахунка Споживача на розрахунковий рахунок Виконавця.

12. Споживач може застосовувати авансові платежі у розмірі _________ гривень на місяць.

13. У разі застосування безготівкової форми оплати та авансових платежів Виконавець періодично ________ здійснює перерахунок вартості фактично спожитих послуг та повідомляє Споживача про результати перерахунку.

14. За відхилення нарахованих платежів за фактично отримані послуги від сум зарахованих платежів, у разі застосування безготівкової та авансової форми оплати, санкції між Виконавцем та Споживачем (пеня, кредиторські відсотки) не застосовуються.

Якість послуг

1. У разі відхилення якості послуг від встановленої цим договором Виконавець здійснює перерахунок розміру плати за послуги у бік зменшення, а саме: за перерви в наданні послуг з гарячого водопостачання понад 6 год. на добу при цілодобовому водопостачанні та понад 30 відсотків загального часу подавання води за добовим графіком - на ___ відсотка місячної плати за кожну добу з перевищенням допустимого терміну зазначеного відхилення.

У разі відхилення якості послуг від встановленої цим договором Виконавець на вимогу Споживача у формі акта-претензії або Споживач самостійно здійснює перерахунок розміру плати за послуги у бік зменшення, якщо це не було викликане обставинами непереборної сили, а саме:

А. Центральне опалення:

- за прострочення початку або дострокове закінчення опалювального сезону понад одну добу - на 3,3% місячної плати за кожну добу відхилення;

- за перерви у теплопостачанні понад 6 годин на добу - на 3,3% місячної плати за кожну добу відхилення;

- за зниження температури повітря у житлових приміщеннях нижче +18 С (для наріжних +20 С) за кожний градус відхилення до +12 С на 5% плати за відхилення (за кожний день перевищення допустимого терміну відхилення);

- за кожний градус зниження температури повітря в житлових приміщеннях від +12 С до +10 С - на 10% плати за відхилення (за кожний день перевищення допустимого терміну відхилення). Якщо температура у житлових приміщеннях знижується до +9 С, плата за опалення за весь термін відхилення не сплачується.

Б. Гаряче водопостачання:

- за відхилення якості гарячої води від вимог ГОСТу 2874-82 - на _____ відсотків за весь термін відхилення.

- за зниження температури гарячої води за весь термін відхилення:

1) до +45 С - +49 С - на 10 відсотків плати за підігрівання води;

2) до +40 С - +44 С - на 30 відсотків плати за підігрівання води;

3) нижче +40 С - споживач сплачує за витрачену воду як за холодну.

2. Плата за надання послуг також зменшується:

- за перевищення терміну ліквідації витікання води із санітарно-технічних трубопроводів (виконується терміново після подання заявки та усувається протягом _____ - на __ відсотка за кожну добу наявності витікання, але не більш як на 50 відсотків місячної плати за відповідну послугу;

- за перевищення термінів усунення несправності запірної арматури на вводах у квартиру, витікання води із водопровідних кранів, змішувачів, змивних бачків, приладів опалення понад _____ після подання заявки Виконавцю - на ___ відсотка за кожну добу перевищення терміну усунення несправності, але не більш як на 25 відсотків місячної плати за відповідну послугу.

Права та обов'язки Виконавця

1. Виконавець має право:

- у разі порушення Споживачем терміну внесення платежів стягувати неустойку (пеню) згідно із законодавством або цим договором (за винятком платежів через неякісне надання та перерви у наданні послуг) до прийняття рішення про задоволення або відхилення претензій Споживача, відповідно до договору;

- здійснювати контроль за одержанням послуг шляхом проведення огляду технічного стану санітарно-технічного обладнання у Споживача та перевірки показань засобів обліку, вносити відповідні зміни до договору, пов'язані з виявленням нових даних, які впливають на розмір платежів;

- припиняти надання послуг у разі прострочення оплати понад ___ місяці або порушення вимог п. 1 "Відповідальність сторін" цього договору (до ліквідації заборгованості або усунення виявлених порушень та оплати Споживачем робіт з припинення та відновлення надання послуг).

1. Виконавець зобов'язаний забезпечувати надання Споживачеві послуг згідно з цим договором.

2. Виконавець зобов'язаний:

- ознайомлювати Споживача з усіма правилами користування системами теплопостачання та обліку теплової енергії;

- щомісячно надавати Споживачам розрахункові дані за надані послуги.

3. Виконавець зобов'язаний:

1) ознайомити Споживача з правилами користування приміщеннями житлових будинків і побудинковими територіями цим договором і витягами з

- правил користування системами теплопостачання;

- правил обліку відпуску теплової енергії;

- правил технічної експлуатації тепловикористовуючих установок і теплових мереж;

- інших нормативних актів і документів, які регламентують надання послуг;

2) забезпечувати надання Споживачеві послуг згідно з розділом "Обсяги, режими та терміни виконання послуг якісних показників і режимів" цього договору та виконувати з додержанням положень, правил і норм роботи з технічного обслуговування і ремонту санітарно-технічних систем житлового будинку, в тому числі технічне обслуговування та ремонт внутрішньоквартирного санітарнотехнічного обладнання:

- проведення періодичного огляду санітарно-технічного обладнання, засобів обліку і регулювання споживання води (один раз на ___ місяців);

- ремонт водопровідних кранів, вентилів, засобів обліку і регулювання споживання води і теплової енергії, змішувачів тощо;

- усунення витікання води із з'єднань санітарно-технічних приладів з трубопроводами;

- щомісячно надавати Споживачам розрахункові дані за надані послуги;

- ремонт і регулювання систем центрального опалення;

- випускання повітря та промивання системи центрального опалення;

- ремонт окремих секцій опалювальних приладів та ділянок труб з усуненням витікань;

- у 5-добовий термін після складання акта-претензії повідомляти Споживача про вжиті ним заходи щодо якості послуг та виконання перерахунків до сплати або видавати обгрунтовані відмови;

- своєчасно інформувати Споживача про зміни режиму надання послуг, тарифів на них, термін планового відключення споживання комунальних послуг для проведення ремонтних робіт і обслуговування зовнішніх мереж;

- у разі планових перерв у наданні послуг або перерв, пов'язаних з аваріями на зовнішніх чи внутрішніх санітарнотехнічних мережах, понад допустимі терміни перераховувати розмір плати за ці послуги і повідомляти про це Споживача до 5 числа наступного за розрахунковим місяця;

- своєчасно вживати заходи щодо запобігання та ліквідації аварійних ситуацій, пов'язаних з технічним станом систем водо-, теплопостачання;

- припиняти надання послуг з гарячого водопостачання і центрального опалення (у разі наявності технічної можливості) на період тимчасової відсутності Споживача та членів його сім'ї з опломбуванням запірних вентилів на вводі у квартиру за письмовою заявою Споживача;

- поновлювати надання послуг у ____ термін після ліквідації заборгованості, усунення порушень та оплати Споживачем робіт з припинення та відновлення надання послуг і подання відповідної заявки Споживача;

- відшкодувати збитки, завдані майну, житловому приміщенню, та шкоду, заподіяну життю чи здоров'ю Споживача внаслідок наявності недоліків у наданні послуг у розмірі, визначеному законодавством;

- сплачувати Споживачеві неустойку (пеню) за ненадання послуг згідно з другим абзацом п. 2 розділу "Відповідальність сторін" цього договору.

Записи про проведені Виконавцем роботи з технічного обслуговування та ремонту внутрішньоквартирного обладнання вносяться до картки обліку технічного обслуговування за такою формою:

КАРТКА ОБЛІКУ
технічного обслуговування внутрішньоквартирних
систем водо-, теплопостачання та водовідведення

 |----|----------------|------------------------|-------------|
|Дата|Роботи, виконані| Роботи виконав |Підпис |
| |представником |-----------------|------|споживача про|
| |виконавця |прізвище, ім'я та|підпис|прийняття |
| | |по батькові | |робіт |
|----|----------------|-----------------|------|-------------|
| | | | | |
|----|----------------|-----------------|------|-------------|

Права та обов'язки Споживача

1. Споживач має право на:

- одержання послуг, що відповідають законодавчим актам, нормативним документам та цьому договору, і викликати Виконавця послуг у разі невиконання останнім умов договору;

- відшкодування в повному обсязі збитків, завданих майну, житловому приміщенню, та шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання послуг, відповідно до законодавства;

- несплату вартості послуг, не наданих понад термін, установлений розділом "Якість послуг" цього договору, та одержання неустойки (пені) згідно з п. 2 розділу "Відповідальність сторін" цього договору. При цьому припинення оплати не звільняє Виконавця від усунення недоліків (або вжиття заходів для їх усунення), які спричинили перерви у наданні послуг, та відшкодування завданих збитків;

- усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом термінів, встановлених розділом "Якість послуг" цього договору;

- зменшення розміру плати за послуги у разі зниження їх якості згідно з розділом "Якість послуг" цього договору;

- несплату вартості послуг з гарячого водопостачання за час тимчасової відсутності Споживача та членів його сім'ї (за умови відключення Виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів на вводі у квартиру (приватний будинок), а також послуг центрального опалення (за наявності технічної можливості));

- перевірку якості послуг, що надаються (якість питної води), обсягу наданих послуг та їх вартості. Витрати, пов'язані з експертизою, відшкодовуються у встановленому законодавством порядку.

2. Споживач зобов'язаний:

- своєчасно, у визначений договором термін, оплачувати отримані послуги;

- у разі наявності засобів квартирного обліку холодної води щомісячно або _______ знімати їх показання та оплачувати надані послуги за цими показаннями і встановленими тарифами;

- раціонально використовувати воду за прямим призначенням;

- повідомляти Виконавця про осіб, які тимчасово проживають у квартирі більше 1-го місяця на рік;

- не допускати підключення і використання побутових приладів та обладнання, які не відповідають вимогам безпеки експлуатації та санітарно-гігієнічним нормам, а також використання теплоносія із систем опалення не за прямим призначенням;

- допускати у житлові приміщення представників Виконавця послуг;

- виконувати права та обов'язки Споживача.

3. Споживач не має права самовільно переобладнувати з порушенням проектних рішень, використовувати не за призначенням та псувати інженерне обладнання житлових приміщень будинків.

Відповідальність сторін

1. Споживач несе відповідальність:

- за порушення правил користування житловими будинками і житловими приміщеннями та правил експлуатації внутрішньобудинкових (квартирних) систем тепло-, водопостачання - шляхом сплати штрафу відповідно до законодавства;

- за неповідомлення Виконавця про осіб, які проживали у квартирі (приватному будинку) більше одного місяця - шляхом внесення плати за надані цим особам послуги з холодного водопостачання;

- за невиконання своїх обов'язків та за збитки, завдані ним іншим Споживачам - згідно із законодавством.

2. Виконавець несе відповідальність:

- у разі невиконання своїх обов'язків, яке призвело внаслідок аварії до завдання споживачеві та іншим особам збитків,- шляхом відшкодування завданих збитків, невідкладного виконання необхідних ремонтних робіт або (за вимогою Споживача) оплати документально підтверджених витрат;

- у разі зниження якості послуг, порушення установлених договором термінів усунення несправностей або перевищення допустимих перерв у наданні послуг - шляхом зменшення розміру плати та сплати Споживачеві неустойки (пені) в розмірі __ відсотка місячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;

- за порушення прав Споживача - згідно із законом.

3. Виконавець не несе відповідальності за ненадання або недоліки в якості наданих послуг, якщо доведено, що вони виникли з вини самого Споживача або внаслідок дії непереборної сили.

Термін дії договору

1. Договір діє протягом одного року. Якщо за місяць до закінчення терміну дії договору жодна із сторін не висловила наміру внести до нього зміни або доповнення, він вважається продовженим на наступний рік.

2. Договір може бути розірваним достроково у разі зміни Споживача або переходу права власності на квартиру (приватний будинок) до іншої особи, якій надаються послуги централізованого водопостачання, теплопостачання та водовідведення у житловому фонді та підсобних приміщеннях.

Інші умови

1. У разі порушення Виконавцем умов договору Споживач викликає його представника для складання та підписання акта. Акт скріплюється підписами представників обох сторін. У разі неприбуття представника Виконавця в одноденний термін або відмови його підписання акт буде вважатися дійсним, якщо його підписали не менше як три Споживачі будинку.

2. Акт надсилається Виконавцю, який у п'ятиденний термін повинен прийняти рішення.

3. Суперечності, не усунені шляхом переговорів, вирішуються у судовому порядку.

Цей договір складено у двох примірниках по одному для кожної із сторін.

Довідкові відомості

Телефони
спеціального виклику у разі виникнення
аварій та надзвичайних ситуацій:

Аварійні та ремонтні служби внутрішньобудинкових мереж:

водопостачання: телефон __________________ адреса _______________________________________________________________________;

(виконавця послуг)

водовідведення: телефон __________________ адреса ________________________________________________________________________;

(виконавця послуг)

теплопостачання: телефон __________________ адреса ______________________________________________________________________;

(виконавця послуг)

Місцеві органи, які контролюють виконання цього договору:

Міська санітарно-епідеміологічна станція:

телефон __________________ адреса _____________________________________________________________________________________

(виконавця послуг)

Міське відділення Антимонопольного комітету:

телефон __________________ адреса _____________________________________________________________________________________

(виконавця послуг)

Міське відділення Держспоживзахисту:

телефон __________________ адреса _____________________________________________________________________________________

(виконавця послуг)

Міське управління житлового господарства:

телефон __________________ адреса _____________________________________________________________________________________

(виконавця послуг)

Юридична адреса і підписи сторін:

ВИКОНАВЕЦЬ
_________________________________
(посада, підпис,
_________________________________
прізвище,
_________________________________
ім'я та по батькові)
Адреса: __________________________
_________________________________
Телефон: _________________________  
СПОЖИВАЧ
_________________________________
(посада, підпис,
_________________________________
прізвище,
_________________________________
ім'я та по батькові)
Адреса: __________________________
_________________________________
Телефон: _________________________  
М.П.   

Заступник Голови Київської міської державної адміністрації В. Ромашко

Додаток 3
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
N 1261 від 2 серпня 1999 р.

Вимоги щодо показників
надання послуг та зменшення плати за них
у разі зниження їх якості

|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|Показники якості |Відхилення |Допустимий |Умови зменшення плати|
| послуг |показників | термін |за надані послуги у |
| |надання послуг | відхилення |разі перевищення тер-|
| | | показників |міну відхилення пока-|
| | |надання послуг |зників їх надання |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|1. Водопостачання: |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|1.1. Безперебійне ці-|Перерви у водо- |Не більше 6 год|Плата за холодну воду|
|лодобове або за за- |постачанні або |на добу при ці-|зменшується на 3,3 |
|твердженим графіком |порушення гра- |лодобовому во-|відсотка місячної |
|водопостачання про- |фіку подачі води|допостачанні та|плати за кожний день |
|тягом року з витратою| |не більш як 30 |з перевищенням допу-|
|не менш як 0,2 л/с за| |відсотків за- |стимого терміну |
|наявності цент- | |гального часу |відхилення. |
|ралізованого гарячого| |подавання води | |
|водопостачання. | |за добовим гра-| |
| | |фіком (не біль-| |
| | |ше двох разів | |
| | |на місяць). | |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|1.2. Безперебійне ці-|Перерви у водо- |Не більше 6 год|Плата за холодну воду|
|лодобове або за за- |постачанні або |на добу при ці-|зменшується на 3,3 |
|твердженим графіком |порушення гра- |лодобовому во- |відсотка місячної |
|водопостачання про- |фіку подачі води|допостачанні та|плати за кожний день |
|тягом року з витратою| |не більш як 30 |з перевищенням допу-|
|не менш як 0,3 л/с за| |відсотків за- |стимого терміну |
|наявності місцевого | |гального часу |відхилення. |
|водопідігрівача та | |подавання води | |
|тиску води не нижче | |за добовим гра-| |
|ніж 0,6 кГс/см2 (60 | |фіком (не біль-| |
|кПа). | |ше двох разів | |
| | |на місяць). | |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|1.3. Склад і |Відхилення |Не допускається|Плата за воду зменшу-|
|властивості води |складу і власти-|(або за догово-|ється на 20 відсотків|
|згідно з нормативами,|востей від уста-|ром, пункт 1 |за весь термін відхи-|
|встановленими |новлених або по-|розділу "Якість|лення якості води від|
|органами |годжених норма-|послуг") |ГОСТу 2874-82 "Вода |
|Держстандарту і МОЗ. |тивів. | |питьевая. Гигиеничес-|
| | | |кие требования и ко- |
| | | |нтроль за качеством" |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|2. Гаряче водопостачання: |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|2.1.Безперебійне або |Перерви у гаря- |Не більше 6 год|Плата за холодну воду|
|за затвердженим гра- |чому водопоста- |на добу при ці-|зменшується на 3,3 |
|фіком гарячого водо- |чанні або пору- |лодобовому во- |відсотка місячної |
|постачання протягом |шення графіку |допостачанні та|плати за кожний день |
|встановленого догово |подачі гарячої |не більш як 30 |з перевищенням допу-|
|ром часу з витратою |води. |відсотків за- |стимого терміну |
|не менш як 0,18 л/с. | |гального часу |відхилення. |
| | |подавання води | |
| | |за добовим гра-| |
| | |фіком (не біль-| |
| | |ше двох разів | |
| | |на місяць). | |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|2.2. Забезпечення |Фактична темпе- |Не більше 5-15 |При температурі |
|нормативної темпе- |ратура гарячої |хвилин після |гарячої води: |
|ратури гарячої води |води у точці роз|відкривання во-|понад +50 С- 100 від-|
|у точці розбору не |бору не відпові-|дорозбірного |сотків за підігріван-|
|менш як +50 С та не |дає нормативам. |крана. |ня води; |
|більш як +75 С. | | |+45 С-49 С-90 відсот-|
| | | |ків плати за підігрі-|
| | | |вання води; |
| | | |+40 С-44 С-70 відсот.|
| | | |плати за підігрівання|
| | | |води нижче+40 С-плата|
| | | |за підігрівання не |
| | | |справляється (за спо-|
| | | |житу воду плата спра-|
| | | |вляється як за |
| | | |холодну воду) |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|2.3. Склад і власти- |Відхилення |Не допускається|Плата за гарячу воду |
|вості гарячої води |складу і власти-| |зменшується на 10 ві-|
|згідно з нормативами,|востей води від | |дсотків за весь тер- |
|встановленими орга- |установлених | |мін відхилення якості|
|нами Держстандарту |нормативів. | |води від ГОСТу2874-82|
|і МОЗ. | | |"Вода питьевая. Гиги-|
| | | |енические требования |
| | | |и контроль за |
| | | |качеством". |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|3. Водовідведення: |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|3.1.Безперебійне ці- |Перерви у водо- |Один день (з 6 |Плата за холодну воду|
|лодобове водовідве- |відведенні. |до 24 год.) |зменшується на 3,3 |
|дення протягом року. | | |відсотка місячної |
| | | |плати за кожний день |
| | | |з перевищенням допу-|
| | | |стимого терміну |
| | | |відхилення. |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|4. Опалення: | |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|4.1.Своєчасний поча- |Прострочення |Три доби (згід-|Плата за холодну воду|
|ток та закінчення |терміну початку |но з графіком, |зменшується на 3,3 |
|опалювального сезону |або дострокове |затвердженим |відсотка місячної |
|(три доби з серед- |закінчення опа- |Київською дер- |плати за кожний день |
|ньою добовою тем- |лювального се- |жавною міською |з перевищенням допу-|
|пературою +8 С). |зону. |адміністрацією)|стимого терміну |
| | | |відхилення. |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|4.2.Безперебійне те- |Перерва у тепло-|12 год. на добу|Плата за опалення |
|плопостачання протя- |постачанні. |(один раз на |зменшується на 3,3 |
|гом усього опалюва- | |місяць). |відсотка місячної |
|льного сезону. | | |плати за кожний день |
| | | |з перевищенням допу-|
| | | |стимого терміну |
| | | |відхилення. |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|4.3. Забезпечення |Фактична темпе- |12 год. на добу|За кожний градус від-|
|температури повітря |ратура в примі- |(один раз на |хилення від+18 С,(+20|
|в житлових примі- |щеннях нижча |місяць). |для наріжних кімнат) |
|щеннях за умови |від нормативної | |до+12 С температури в|
|утеплення приміщень |(за винятком | |приміщеннях плата за|
|(згідно з діючими |перших трьох | |опалення зменшується |
|нормами і правилами |днів з моменту | |на 5 відсот. плати за|
|+18 С, у наріжних |запуску тепла на| |відхилення (за кожний|
|кімнатах +20 С). |період опалю- | |день перевищення до- |
| |вального сезону | |пустимого терміну ві-|
| |в м.Києві). | |дхилення); за кожний |
| | | |градус відхилення від|
| | | |+12 С до +10 С темпе-|
| | | |ратури в приміщеннях |
| | | |плата за опалення |
| | | |зменшується за весь |
| | | |період відхилення (за|
| | | |кожний день переви- |
| | | |щення допустимого |
| | | |терміну відхилення). |
| | | |При зниженні темпера-|
| | | |тури у житлових при- |
| | | |міщеннях нижче +9 С |
| | | |плата за опалення |
| | | |не справляється. |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|5. Водопостачання, водовідведення, опалення: |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|5.1. Своєчасне |Заливання |Припинення |Плата за відповідну |
|усунення витікання |приміщень |витікання - |послугу зменшується |
|води із санітарно- |водою. |терміново, усу-|на 10 відсотків за |
|технічних | |нення причин |кожну добу (але не |
|трубопроводів. | |течі води - |більш як на 50 від- |
| | |протягом доби. |сотків місячної |
| | | |плати). |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|
|5.2. Несвоєчасне |Витікання |Доба з часу |Плата за відповідну |
|усунення несправ- |холодної та |подання заявки |послугу зменшується |
|ностей і витікання |гарячої води |Виконавцю. |на 10 відсотків за |
|водорозбірної | | |крожну 50 відсотків |
|арматури, приладів | | |місячної плати). |
|опалення. | | | |
|---------------------|----------------|---------------|---------------------|

Заступник Голови Київської міської державної адміністрації В. Ромашко