Документ втратив чиннiсть!

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 24 березня 1999 р. N 445
Київ

( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 1544 від 12.10.200
0 )

Про внесення змін і доповнень до Положення про портові збори

Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

Внести до Положення про портові збори, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 1996 р. N 442 (ЗП України, 1996р., N 10, ст. 302; Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, с. 14, число 50, с. 90; 1998 р., N 23, ст. 846), зміни і доповнення, що додаються.

Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО.

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 березня 1999 р. N 445

Зміни і доповнення,
що вносяться до Положення про портові збори

1. Пункти 1 - 3 викласти у такій редакції:

"1. Портові збори (корабельний, канальний, маяковий, причальний, якірний, адміністративний та санітарний) справляються у морських портах із суден зазначених груп і плавучих споруд, що плавають під Державним прапором України та іноземним прапором:

вантажні судна, що заходять у порти для виконання вантажних операцій, та плавучі споруди група А

пасажирські судна та пороми, що заходять у порти для виконання вантажопасажирських операцій, криголами, які не належать порту та не орендовані група Б ним

ліхтери, буксири, буксири-штовхачі, штовхачі, баржі (самохідні і несамохідні), річкові самохідні судна, включаючи судна типу ріка-море пароплавств, які є членами Братиславської угоди, що заходять у порти на р.Дунаї, а також річкові самохідні судна, що заходять в інші порти для подальшого перевантаження вантажів на морські судна і навпаки група В

несамохідні судна (крім барж)   група Г  

судна, що заходять у порт вимушено, для постачання,карантинних та інших потреб, а також судна, що прямують на ремонт

 
група Д
 
службові та військові судна  

група Д

 

навчальні, навчально-виробничі судна при виконанні ними рейсів за навчальними планами навчальних закладів, на борту яких перебуває
не менш як 50 курсантів, навчально-тренажерні судна

 
група Д

 
наукові та дослідні судна  

група Д

 

інші судна (судна судноремонтного заводу, аварійно-рятувальні, підводно-технічні, технічні, госпітальні, гідрографічні, судна місцевого портового флоту, криголами, які належать порту та орендовані ним, спортивні судна, приватні яхти, парусні судна, судна, які проходять ходові випробування)

 
група Е



 

Примітка. Судна груп В (буксири та баржі), Д та Е, які виконують комерційні вантажні рейси, належать до групи А.

Судна груп Д та Е, які виконують комерційні вантажопасажирські рейси, належать до групи Б.

Порядок обчислення і справляння зборів поширюється на суб'єктів підприємницької діяльності всіх форм власності, які виконують роботи та надають послуги у морських портах та на причалах судноремонтних заводів України, незалежно від підпорядкованості цих портів (причалів).

2. Сплата портових зборів у портах здійснюється до виходу судна з порту, а за транзитний прохід суден Керч-Єнікальським каналом (КЄК) та каналом Прорва - шляхом попередньої оплати або безпосередньо на вході у КЄК та канал Прорва, якщо при цьому не обумовлено інше.

3. Нарахування портових зборів здійснюється з умовного об'єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна і висота борту судна), визначених в обмірному свідоцтві (головні розмірення) або документі, що його замінює.

Для морських суден, що перевозять вантажі на верхній палубі чи мають дві або більше палуб, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити половину ширини судна.

Умовний об'єм баржо-буксирних складів, караванів та інших складених плавучих споруд для нарахування всіх видів зборів, крім санітарного, дорівнює сумі об'ємів окремих елементів.

Для розрахунку всіх видів зборів умовний об'єм суден РО-РО, РО-ФЛОУ, ОБО, контейнеровозів, худобовозів, ліхтеровозів, автомобілевозів застосовується з коефіцієнтом 0,7. Тип судна та його спеціалізація визначаються за судновими документами".

2. Пункт 7 доповнити абзацами такого змісту:

"У порту Ялта застосовуються такі знижки:

50 відсотків - із ставки корабельного збору для суден групи А;

20 відсотків - із ставок усіх видів портових зборів для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси).

У порту Одеса застосовується знижка у розмірі 10 відсотків із ставок усіх видів портових зборів для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси".

3. Пункт 10 викласти у такій редакції:

"10. Сплата портових зборів здійснюється відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 р. N 15 "Про систему валютного регулювання і валютного контролю".

4. У пункті 12:

у таблиці у посиланнях "Миколаїв(мор.)*" та "Херсон(мор.)*" скорочення "(мор.)" виключити;

примітку до таблиці викласти у такій редакції:

"Примітка. Судна, що заходять у порти для здійснення процедур, пов'язаних з пропуском через державний кордон України без виконання вантажних операцій, звільняються від сплати корабельного збору".

5. У пункті 14:

в абзаці другому слова "суден закордонного плавання" замінити словами "суден у закордонному плаванні";

в абзаці третьому слова "суден каботажного плавання" замінити словами "суден у каботажному плаванні".

6. Пункт 15 викласти у такій редакції:

"15. Якщо судна групи А протягом одного рейсу заходять послідовно у кілька портів України, корабельний збір справляється:

у разі заходження в два порти - із знижкою 50 відсотків базової ставки у кожному порту заходження;

у разі заходження більш як у два порти - у першому порту із знижкою 50, а в кожному наступному - 75 відсотків базової ставки".

7. Пункт 17 викласти у такій редакції:

"17. Для суден групи В корабельний збір справляється за кожне заходження в порт і вихід з порту за такими ставками:

1) для суден у закордонному плаванні:

40,5 долара США - із судна, буксира;

20,25 долара США - з одиниці (баржа, ліхтер);

2) для суден у каботажному плаванні:

10 доларів США - із судна-буксира;

5 доларів США - з одиниці (баржа, ліхтер).

У разі коли максимальна осадка великотоннажних суден (максимальна осадка більша ніж 4,5 м) перевищує допустиму осадку суден у порту, що приводить до неповного їх завантаження, корабельний збір справляється з умовного об'єму суден, який обчислюється виходячи з їх довжини, ширини та допустимої осадки.

Допустима осадка суден у порту встановлюється "Обов'язковими постановами по порту".

8. У пункті 18:

доповнити таблицю новим рядком і посиланнями такого змісту:

"Керч (включаючи КЄК), рибний порт та усі інші підприємства Керчі, які виконують вантажно-розвантажувальні операції та обслуговують судна 0,144

**+0,016

*** 0,0153

**+0,0017

***

**Ставка, що сплачується порту Керч.

***Ставка, що сплачується іншим підприємствам Керчі, які виконують вантажно-розвантажувальні операції та обслуговують судна";

примітки 1 і 2 викласти у такій редакції:

"1. Для суден, що проходять каналом Миколаївського морського торгівельного порту для виконання вантажних операцій на причалах заводу "Океан", ставка канального збору застосовується з коефіцієнтом 0,87.

2. З річкових суден і з суден типу ріка-море, що прямують каналами Миколаївського та Херсонського морських торгівельних портів транзитом, канальний збір справляється за ставками відповідно порту Миколаїв та порту Херсон з коефіцієнтом 0,2";

доповнити пункт примітками 3 і 4 такого змісту :

"3. Для суден з осадкою, яка з повним вантажем не перевищує 4,5 метра, ставки канального збору застосовуються з коефіцієнтом 0,38, крім Білгород-Дністровського порту, каналу Прорва, підхідного каналу порту заводу "Азовсталь" та суден, зазначених у примітці 2 до цього пункту.

4. Для суден, що проходять підхідним каналом порту заводу "Азовсталь", ставка канального збору застосовується з коефіцієнтом 0,5".

9. Пункт 20 викласти у такій редакції:

"20. Судна груп В, Д та Е, а також судна групи Г (крім барж), що проходять каналом Прорва, звільняються від сплати канального збору".

10. У пункті 24:

абзац перший викласти у такій редакції:

"24. Для суден груп А, Б, Г, Д і Е (спортивні судна, приватні яхти та парусні судна) застосовуються такі ставки:";

рядок таблиці після слів "Інші випадки" доповнити словами "а також для буксирів, спортивних суден, приватних яхт та парусних суден";

примітку викласти у такій редакції:

"Примітка. Судна групи Е (крім спортивних суден, приватних яхт та парусних суден) звільняються від сплати причального збору".

11. Абзац перший пункту 25 після слів "суден групи В" доповнити словами" (за винятком буксирів)".

12. В абзаці першому пункту 29 літери Г, Д та Е виключити.

13. Пункт 30 викласти у такій редакції:

"30. Із суден груп В, Г і Е (спортивні судна, приватні яхти та парусні судна) якірний збір справляється за весь час стоянки кожного судна на внутрішньому рейді за такими ставками:

18 доларів США - із суден у закордонному плаванні; 1,8 долара США - із суден у каботажному плаванні.

Якщо судно прибуває в каравані, якірний збір справляється тільки із суден, що заходять у порт для виконання вантажно-розвантажувальних операцій".

14. Доповнити розділ "Якірний збір" Положення новим пунктом 31 такого змісту:

"31. Судна груп Д і Е (крім спортивних суден, приватних яхт та парусних суден) звільняються від сплати якірного збору".

У зв'язку з цим пункти 31-37 вважати відповідно пунктами 32-38.

15. Пункт 32 після абзацу четвертого доповнити новим абзацом п'ятим такого змісту:

"Із суден груп А, Б, В і Г, які заходять послідовно у кілька портів України протягом одного рейсу для виконання вантажно-розвантажувальних операцій, адміністративний збір справляється тільки у першому порту заходження".

У зв'язку з цим абзац п'ятий вважати абзацом шостим.

16. В абзаці другому пункту 35 слова "емульсії, а також" виключити.

17. У пункті 36:

рядок четвертий таблиці викласти у такій редакції:

"Маріуполь 0,022 0,040 0,0022 0,0040";

доповнити таблицю такими словами і цифрами:

"Севастополь (морський торгівельний, рибний) 0,027 0,040 0,0027 0,0049".

18. Пункт 37 викласти у такій редакції:

"37. Суднам, що обладнані природоохоронним устаткуванням для повної утилізації всіх видів суднових відходів і забруднень та мають міжнародне свідоцтво про запобігання забрудненню моря нафтою, стічними водами і свідоцтво про запобігання забрудненню сміттям (екологічно чистим), надається знижка у сплаті санітарного збору в розмірі 50 відсотків".