Документ втратив чиннiсть!

ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

НАКАЗ
від 29 жовтня 1998 року N 2041

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
11 листопада 1998 р. за N 717/3157

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Фонду державного майна України
N 605 від 03.05.20
12)

Про впорядуквання процедури внесення змін до
договорів купівлі-продажу

Про впорядкування процедури внесення змін до договорів купівлі-продажу

З метою впорядкування процедури внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна, укладених органами приватизації, і прийняття рішень з цих питань НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна, що додається.

2. Департаменту інвестиційних зобов'язань у триденний термін після підписання цього наказу направити Положення на реєстрацію до Міністерства юстиції.

3. Департаменту інвестиційних зобов'язань у місячний термін подати пропозиції щодо створення комісії з питань внесення змін до договорів купівлі-продажу та її персонального складу.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду В. Васильєва.

Голова Фонду О. Бондар

Затверджено
наказом Фонду державного майна України
від 29 жовтня 1998 р. N 2041

Положення
про внесення змін до договорів
купівлі-продажу державного майна

Це Положення визначає процедуру внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна (пакетів акцій відкритих акціонерних товариств) (далі - державного майна), укладених органами приватизації.

1. Загальні положення

1.1. Внесення змін до договору купівлі-продажу здійснюється шляхом укладання між органом приватизації та покупцем державного майна (далі Покупець) додаткової угоди до нього.

1.2. Право внесення пропозицій стосовно змін умов договору має будь-яка із сторін договору купівлі-продажу.

1.3. Внесення змін до договору купівлі-продажу можливе тільки після повної сплати вартості придбаного державного майна.

1.4. Це Положення не стосується договорів купівлі-продажу, укладених згідно із Законом України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі".

1.5. Зміни, що вносяться до договору купівлі-продажу, не можуть передбачати:

зменшення норм відповідальності покупця за невиконання ним прийнятих зобов'язань;

зменшення величини загального обсягу інвестиційних зобов'язань, визначених договором купівлі-продажу;

заміни передбачених договором безповоротних інвестиційних внесків підприємству на інші форми на зворотній основі.

2. Порядок підготовки додаткових угод
до договорів купівлі-продажу

2.1. Додаткова угода готується з урахуванням вимог чинного на час її укладання законодавства. Вона має також ураховувати чинність вимог чинного законодавства щодо інших умов договору купівлі-продажу, до якого вносяться зміни.

2.2. Якщо ініціатором виступає Покупець, то пропозиції щодо внесення змін до договору купівлі-продажу подаються ним у листі на ім'я керівника органу приватизації, з яким укладався договір.

2.3. Орган приватизації в тижневий термін з моменту надходження пропозицій щодо внесення змін до договору купівлі-продажу визначає перелік документів, потрібних для розгляду питання та прийняття рішення і повідомляє про це заявника листом.

До примірного складу цих документів входять:

- техніко-економічне обгрунтування внесення змін до договору;

- уточнений бізнес-план розвитку підприємства в частині інвестиційних зобов'язань;

- звіт про стан виконання Покупцем договірних зобов'язань на день подання пропозиції про внесення змін до договору з підтверджувальними документами;

- проект додаткової угоди, що містить зміни до договору купівлі-продажу;

- письмова згода з проектом додаткової угоди підприємства або акціонерного товариства, майно (пакет акцій) якого було об'єктом купівлі-продажу (відповідно до статуту письмова згода керівника, рішення правління або загальних зборів, завірене печаткою).

У разі потреби орган приватизації має право вимагати від Покупця подання інших документів для з'ясування доцільності прийняття рішення щодо внесення змін до договору (матеріалів, що підтверджують фінансове становище Покупця, документів, які підтверджують сплату штрафів і пені, нарахованих за невиконання умов договору, тощо).

2.4. Визначені органом приватизації документи подаються Покупцем до органу приватизації, де реєструються в установленому порядку і направляються через керівництво відповідному підрозділу на розгляд.

2.5. У двадцятиденний термін після одержання від Покупця всіх потрібних документів їх розглядає орган приватизації. Якщо зауваження відсутні , то додаткова угода підписується органом приватизації.

2.6. За наявності зауважень щодо поданих документів або обгрунтованої незгоди з поданою пропозицією про внесення змін до договору купівлі-продажу орган приватизації у двотижневий термін готує і направляє заявнику протокол розбіжностей.

Повторний розгляд доопрацьованих документів здійснюється відповідно до цього Порядку.

2.7. Якщо ініціатором внесення змін до договору купівлі-продажу виступає орган приватизації, то він направляє проект додаткової угоди з належним обгрунтуванням Покупцю.

2.8. Покупець, одержавши проект додаткової угоди, підготовленої органом приватизації, зобов'язаний в двадцятиденний термін подати до органу приватизації підписаний проект додаткової угоди. В разі незгоди з проектом угоди він надсилає в цей же термін протокол розбіжностей.

3. Особливі умови внесення змін
до договорів купівлі-продажу

3.1. В окремих випадках рішення щодо внесення змін до договорів купівлі-продажу приймається комісією органу приватизації з цих питань (далі - Комісія). Персональний склад Комісії та регламент її роботи затверджуються наказом органу приватизації. Головою Комісії є керівник органу приватизації.

До виключної компетенції Комісії належить прийняття рішень:

- щодо підприємств, приватизація яких здійснюється за погодження з Кабінетом Міністрів України;

- у разі виникнення спірних питань у процесі розгляду пропозицій щодо внесення змін до договорів купівлі-продажу.

Рішення Комісії оформлюється протоколом, який підписується членами Комісії та затверджується її головою.

3.2. У разі винесення на розгляд Комісії проекту додаткової угоди, щодо якої існують суперечності між органом приватизації та Покупцем, на засідання Комісії в обов'язковому порядку запрошується уповноважена особа Покупця.

4. Структурні підрозділи органу приватизації,
які здійснюють розгляд та
підготовку проектів додаткових угод

4.1. Розгляд та підготовку проектів додаткових угод здійснюють структурні підрозділи органу приватизації, до функціональних обов'язків яких належить контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу.

4.2. Проекти додаткових угод в обов'язковому порядку узгоджуються із структурним підрозділом, який відповідає за правове забезпечення роботи органу приватизації.

4.3. Порядок погодження проектів додаткових угод затверджується наказом органу приватизації.

5. Прикінцеві положення

5.1. Додаткова угода підлягає нотаріальному посвідченню у десятиденний строк з дня її підписання. Усі витрати, пов'язані з нотаріальним посвідченням додаткової угоди, покладаються на ініціатора її укладення.

5.2. Після нотаріального посвідчення додаткова угода набирає чинності і стає невід'ємною частиною договору купівлі-продажу.

По одному примірнику додаткової угоди зберігаються в органі приватизації та Покупця.

5.3. Усі матеріали щодо розгляду та внесення змін до договору купівлі-продажу зберігаються згідно з вимогами діючого в органі приватизації порядку діловодства.

5.4. Орган приватизації веде облік змін, що вносяться до договорів купівлі-продажу.