МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
26.07.2018 N 815

Про внесення змін до наказу
Міністерства освіти і науки України
від 12.06.2018 N 627

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. N 630 (зі змінами), з метою виконання пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 року N 585 (зі змінами) "Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами" наказую:

1. Внести зміни у таблиці 16, 17 до Типової освітньої програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 N 627 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами", виклавши у редакції, що додається.

2. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій довести цей наказ до керівників закладів загальної середньої освіти.

3. Управлінню адміністративно-господарського та організаційного забезпечення (Єрко І. А.) зробити відмітку у справах архіву.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П. К.

Тимчасово виконуючий обов'язки Міністра В. В. Ковтунець

Таблиця 16
до Типової освітньої програми

Навчальний план
спеціальних шкіл*, спеціальних класів для дітей із
затримкою психічного розвитку закладів загальної
середньої освіти з навчанням українською мовою

Освітні галузі  Навчальні предмети  Кількість годин на тиждень у класах 
Мови і літератури  Разом 
Українська мова  15 
Українська література  10 
Іноземна мова  10 
Зарубіжна література 
Суспільствознавство  Історія України 
Всесвітня історія 
Основи правознавства 
Математика  Математика 
Алгебра 
Геометрія 
Природознавство  Природознавство 
Біологія  1,5  7,5 
Географія 
Фізика 
Хімія  1,5  5,5 
Мистецтво  Музичне мистецтво 
Образотворче мистецтво 
Мистецтво 
Технології  Трудове навчання  12 
Інформатика 
Здоров'я і фізична культура  Основи здоров'я 
Фізична культура  10 
Разом  24  27  29,5  30  31,5  142 
Корекційно-розвиткові заняття  Розвиток мовлення 
Корекція розвитку 
Лікувальна фізкультура (ритміка)  10 
Додаткові години на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації  0,5  0,5 
Гранично допустиме навантаження  25  28  30  32  32  147 

__________________

* для учнів спеціальних шкіл:

6-ий клас - на 2018/2019 н. р.

7-ий клас - на 2019/2020 н. р.

8-ий клас - на 2020/2021 н. р.

9-ий клас - на 2021/2022 н. р.

Директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Ю. Г. Кононенко

Таблиця 17
до Типової освітньої програми

Навчальний план
спеціальних шкіл*, спеціальних класів для дітей із
затримкою психічного розвитку закладів загальної
середньої освіти з навчанням російською мовою

Освітні галузі  Навчальні предмети  Кількість годин на тиждень у класах 
Мови і літератури  Разом 
Російська мова  13 
Інтегрований курс "Література" (російська та зарубіжна) 
Українська мова  10 
Українська література 
Іноземна мова  10 
Суспільствознавство  Історія України 
Всесвітня історія 
Основи правознавства 
Математика  Математика 
Алгебра 
Геометрія 
Природознавство  Природознавство 
Біологія 
Географія 
Фізика 
Хімія 
Мистецтво  Музичне мистецтво 
Образотворче мистецтво 
Мистецтво 
Технології  Трудове навчання  10 
Інформатика 
Здоров'я і фізична культура  Основи здоров'я 
Фізична культура  10 
Разом  24  27  29  30  31  141 
Корекційно-розвиткові заняття  Розвиток мовлення 
Корекція розвитку 
Лікувальна фізкультура (ритміка)  10 
** До даткові години на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації 
Гранично допустиме навантаження  25  28  30  32  32  147 

__________________

* для учнів спеціальних шкіл:

6-ий клас - на 2018/2019 н. р.

7-ий клас - на 2019/2020 н. р.

8-ий клас - на 2020/2021 н. р.

9-ий клас - на 2021/2022 н. р.

** Додаткові години рекомендується використовувати для поглибленого вивчення предмету "ЛІітература"

Директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Ю. Г. Кононенко