МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
12.06.2018 N 265
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
02 липня 2018 р. за N 767/32219
Про внесення змін до Порядку роботи "гарячої" телефонної лінії
в Міністерстві аграрної політики та продовольства України
Відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, їх об'єктивного та вчасного розгляду НАКАЗУЮ:
1. Внести до Порядку роботи "гарячої" телефонної лінії в Міністерстві аграрної політики та продовольства України, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 13 листопада 2015 року N 420, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 листопада 2015 року за N 1490/27935, такі зміни:
1) у тексті Порядку слова "Мінагрополітики України" замінити словом "Мінагрополітики", слова "Відділ публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян" в усіх відмінках замінити словами "Відділ публічної інформації та розгляду звернень громадян" у відповідних відмінках;
2) у пункті 3 слова та цифри "затвердженим Указом Президента України від 23 квітня 2011 року N 500" замінити словами та цифрами "затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року N 1119 (із змінами)";
3) у пункті 4:
цифри "0-800-502-410" замінити цифрами "0-800-215-010";
після цифр "16.45" доповнити словами "(час роботи "гарячої" телефонної лінії за потреби може бути продовжено)";
4) додаток до Порядку викласти в новій редакції, що додається.
2. Відділу публічної інформації та розгляду звернень громадян забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Перший заступник Міністра М. Мартинюк
Додаток
до Порядку роботи "гарячої" телефонної лінії
в Міністерстві аграрної політики та
продовольства України
(пункт 7)
"Гаряча" телефонна лінія
Міністерства аграрної політики та продовольства України
0 800 215 010
Реєстраційно-контрольна картка
Прізвище, ім'я, по батькові | Адреса |
Електронна пошта |
Заявник
За статтю (чоловіча, жіноча) |
За віком | За соціальним станом (пенсіонер, пенсіонер з числа військовослужбовців*, робітник, селянин, працівник бюджетної сфери, державний службовець, військовослужбовець, підприємець, безробітний, учень, студент, служитель релігійної організації, особа, позбавлена волі, особа, воля якої обмежена, журналіст, інші) |
За категорією (учасник війни, дитина війни, інвалід ВВВ, інвалід війни, учасник бойових дій, ветеран праці, ветеран військової служби**, особа з інвалідністю I - III групи, дитина з інвалідністю, одинока мати, мати-героїня, багатодітна сім'я, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи, учасник ліквідації наслідків на Чорнобильській АЕС, Герой України, Герой Радянського Союзу, Герой Соціалістичної Праці, дитина, інші категорії) |
Дані про звернення
Дата реєстрації | Дата прийняття | Дата виконання | Джерело надходження (телефонний дзвінок, електронна пошта) |
Вид звернення (пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга) |
За суб'єктом (індивідуальне, колективне, анонімне) |
За ознакою надходження (первинне, повторне, дублетне, неодноразове, масове) |
За формою надходження (телефоном, електронною поштою) |
ЗМІСТ | |||
ХІД ВИКОНАННЯ | |||
Дата передання на виконання | Виконавець | Записи про продовження строку виконання, попередню відповідь тощо | Контрольні відмітки |
Дата виконання (число, місяць, рік) індекс (номер реєстрації) |
Адресат (найменування установи та/або особа, якій адресовано відповідь) |
Результати розгляду звернення | Короткий зміст |
За результатами розгляду (вирішено позитивно; відмовлено у задоволенні; дано роз'яснення; звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5, 7 Закону України "Про звернення громадян"; звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; звернення, що не підлягає розгляду відповідно достатей 8, 17 Закону України "Про звернення громадян") |
____________
* До пенсіонерів з числа військовослужбовців відносяться особи, на яких поширюється дія Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб".
** До ветеранів військової служби відносяться особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист".