За яких підстав можна не допускати контролерів до перевірки?!
Державна регуляторна служба України у своєму листі від 10.04.18 р. N 3683/0/20-18 надала роз'яснення щодо затверджених критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю).
Таким чином, проаналізувавши роботу органів державного нагляду (контролю), Державна регуляторна служба України виявила недоліки - у 24 сферах держнагляду відсутні уніфіковані форми актів із вичерпним переліком питань залежно від ступеня ризику.
До зазначеного абзацем вище переліку потрапили: МОЗ України, Мінрегіон України, Держпродспоживслужба, Державна служба України з питань праці, Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Державне агентство рибного господарства України, Державна екологічна інспекція України, Державна інспекція ядерного регулювання України, Державна авіаційна служба України, Державне агентство України з питань кіно, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.
Також, у 40 сферах держнагляду уніфіковані форми актів, що складаються за результатами проведення заходів державного нагляду (контролю), не відповідають вимогам закону.
Така недбалість контролюючих органів може зіграти з ними злий жарт - госпсуб’єкти можуть НЕ допустити до перевірки посадовців контролюючого органу, який НЕ затвердив та НЕ оприлюднив на власному офіційному веб-сайті уніфікованої форми акта, у якій передбачається перелік питань залежно від ступеня ризику.
Якщо згадати - таке право госпсуб'єкту визначено у статті 10 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) в сфері господарської діяльності" від 05.04.07 р. N 877-V.
________________________________________________
СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:
12 квітня 2018 року (Перелік контролюючих органів, на які НЕ поширюється дія мораторію на перевірки)
26 лютого 2018 року (На Держпраці та ДФС не поширюється дія мораторію на перевірки)
21 лютого 2018 року (Фактична перевірка здійснюється без попередження! Підстави для її проведення.)
22 травня 2017 року ("Трудові" перевірки, які відбуваються у 4 етапи проведення.)