КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія VIII скликання
РІШЕННЯ
01.06.2017 N 426/2648
Про внесення змін до рішення Київської міської ради
від 03 березня 2016 року N 116/116
"Про затвердження міської цільової програми
"Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки"
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 11 лютого 2016 року N 44/2016 "Про шефську допомогу військовим частинам Збройних Сил України, Національної гвардії України та Державної прикордонної служби України", з метою організації роботи зі здійснення шефства над військовими частинами Збройних Сил України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України, які дислокуються на території міста Києва, та забезпечення подальшого соціального захисту окремих категорій малозахищених верств населення міста Києва Київська міська рада вирішила:
1. Затвердити зміни до міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки", затвердженої рішенням Київської міської ради від 03 березня 2016 року N 116/116, згідно з додатком 1 до цього рішення.
2. Затвердити Порядок надання шефської допомоги військовим частинам, які дислокуються на території міста Києва, згідно з додатком 2 до цього рішення.
3. Офіційно оприлюднити це рішення у газеті Київської міської ради "Хрещатик".
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту.
Київський міський голова В. Кличко
Додаток 1
до рішення Київської міської ради
01.06.2017 N 426/2648
Зміни
до міської цільової програми "Турбота.
Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки",
затвердженої рішенням Київської міської ради
від 03 березня 2016 року N 116/116
1. Позицію 9 розділу 1 "Паспорт міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки" викласти у такій редакції:
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього: | 4046877,8 тис. грн |
9.1. | коштів бюджету міста Києва | 4045720,7 тис. грн |
9.2. | коштів інших джерел (фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття) | 1157,1 тис. грн |
2. У розділі 4 "Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строків виконання Програми" таблицю викласти у такій редакції:
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми | Роки | Усього витрат на виконання Програми | ||
2016 | 2017 | 2018 | ||
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: | 1158749,0 | 1476981,0 | 1411147,8 | 4046877,8 |
Бюджет м. Києва | 1158354,9 | 1476609,7 | 1410756,1 | 4045720,7 |
Кошти інших джерел | 394,1 | 371,3 | 391,7 | 1157,1 |
3. Розділ 5 "Координація та контроль за ходом виконання Програми" викласти в такій редакції:
"Координацію виконання Програми здійснює заступник голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків, який координує дії виконавців Програми, визначає порядок взаємного інформування і звітування (із зазначенням конкретних строків) та організовує інформування громадськості про хід її виконання. Вищезазначені функції, покладені на заступника голови Київської міської державної адміністрації, виконуються ним з обов'язковим залученням постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту.
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її завдань і заходів співвиконавцями, зазначеними у цій Програмі, серед яких: структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації та інші.
Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів Програми здійснює замовник (відповідальний виконавець), а за цільовим та ефективним використанням коштів - головний розпорядник, який несе відповідальність за їх цільове та ефективне використання.
Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечує регулярний моніторинг виконання Програми та підготовку звітної і аналітичної інформації.
Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів Програми та за цільовим і ефективним використанням коштів здійснює постійна комісія Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту із залученням громадськості (у тому числі уповноважених представників Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
Визначаються такі етапи здійснення контролю:
- щорічно, до затвердження бюджету наступного року, але не пізніше 01 грудня поточного року, Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) погоджує із постійною комісією Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту попередній розрахунок коштів, необхідних на реалізацію заходів, передбачених Програмою на наступний рік;
- Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щоквартально до 01 числа другого місяця, що настає за звітним періодом, подає постійній комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту, постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) звіт про виконання Програми та оприлюднює його на єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва.
За ініціативою Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), замовника, постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту або головного розпорядника коштів Програми, розгляд проміжного звіту про хід виконання Програми, ефективність реалізації її завдань і заходів та досягнення проміжних цілей може розглядатися на пленарному засіданні Київської міської ради та на засіданнях постійних комісій Київської міської ради.
Після закінчення встановленого строку виконання Програми відповідальний виконавець складає остаточний звіт про результати її виконання та подає його на розгляд постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту, а також на пленарне засідання Київської міської ради разом із пояснювальною запискою про кінцеві результати виконання Програми не пізніше ніж у двомісячний строк після закінчення встановленого строку на її виконання.
Річний звіт про виконання Програми може бути перевірений шляхом проведення незалежного зовнішнього аудиту, що проводиться за ініціативою постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту або на підставі рішення Київської міської ради.
Остаточний звіт про виконання Програми перевіряється шляхом проведення незалежного зовнішнього аудиту і розглядається на пленарному засіданні Київської міської ради".
4. У розділі 6 "Напрями діяльності, перелік завдань і заходів та результативні показники по міській цільовій програмі "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки:
4.1. У позиції 1:
Пункти 5, 7 викласти у такій редакції:
N п/п | Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) |
Перелік заходів Програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн, у тому числі: | Очікуваний результат | |||||
2016 рік | 2017 рік | 2018 рік | Показники | 2016 рік | 2017 рік | 2018 рік | ||||||
1. | Адресна матеріальна допомога* | 5. Надавати одноразову адресну матеріальну допомогу малозабезпеченим верствам населення міста Києва та киянам, які опинилися в складних життєвих обставинах | 2016 - 2018 | Департамент соціальної політики, районні в місті Києві державні адміністрації |
Бюджет м. Києва | 16914,8 | 29299,6 | 21205,1 | Показник витрат, тис. грн | 16914,8 | 29299,6 | 21205,1 |
Показник продукту | ||||||||||||
Кількість одержувачів, тис. осіб | 12,6 | 21,0 | 16,7 | |||||||||
Показник ефективності | ||||||||||||
Середній розмір допомоги, грн | 1342,4 | 1395,2 | 1269,8 | |||||||||
Показник якості | ||||||||||||
Динаміка середнього розміру допомоги, % | 100,0 | 103,9 | 94,6 | |||||||||
7. Сприяти забезпеченню: інвалідів (в тому числі по зору та слуху), осіб похилого віку та жінок, які зазнали мастектомію, протезами (в тому числі молочних залоз, для занять фізкультурою та плаванням), засобами пересування, реабілітації та складного протезування, в тому числі першочергово протезування киян, інвалідність яких пов'язана з участю в антитерористичній операції; малозабезпечених громадян, осіб похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів засобами особистої гігієни (памперси, урологічні прокладки, пелюшки), шапочками для купання лежачих хворих; студентів-інвалідів по зору комп'ютерами (комп'ютерними тифлокомплексами) | 2016 - 2018 | Департамент соціальної політики | Бюджет м. Києва | 50677,9 | 47282,0 | 40809,5 | Показник витрат, тис. грн | 50677,9 | 47282,0 | 40809,5 | ||
Показники продукту | ||||||||||||
1. Засоби гігієни, тис. одиниць | 80,7 | 70,56 | 71,0 | |||||||||
2. Засоби складного протезування, од. | 411,0 | 282,0 | 282,0 | |||||||||
3. Засоби реабілітації та пересування, од. | 4282,2 | 3707,0 | 1101,0 | |||||||||
Показник ефективності | ||||||||||||
1. Середній розмір вартості засобів гігієни, грн | 290,7 | 347,7 | 364,5 | |||||||||
2. Середній розмір вартості засобів складного протезування, грн | 23213,0 | 43184,2 | 4555,9 | |||||||||
3. Середній розмір вартості засобів реабілітації та пересування, грн | 3363,2 | 2852,1 | 1890,2 | |||||||||
Показник якості Динаміка середньої вартості засобів гігієни, складного протезування, реабілітації та пересування, % |
100,0 | 93,3 | 80,5 |
Доповнити пунктом 15 такого змісту:
15. Надавати кошти на стаціонарне лікування киянам - учасникам антитерористичної операції | 2016 - 2018 | Департамент соціальної політики | Бюджет м. Києва | - | 2200,0 | - | Показник витрат, тис. грн | - | 2200,0 | - | ||
Показник продукту | ||||||||||||
Кількість одержувачів, осіб | - | 8 | - | |||||||||
Показник ефективності | ||||||||||||
Середній розмір, тис. грн | - | 275,0 | - | |||||||||
Показник якості | ||||||||||||
Динаміка середнього розміру допомоги, % | - | 100,0 | - |
4.2. Пункти 1, 2 позиції 4 викласти у такій редакції:
4. | Оздоровлення | 1. Забезпечувати оздоровлення ветеранів війни та праці, інвалідів I та II груп, дітей війни та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, м. Києва | 2016 - 2018 | Департамент соціальної політики | Бюджет м. Києва | 9386,0 | 36496,8 | 7698,1 | Показник витрат, тис. грн |
9386,0 | 36496,8 | 7698,1 |
Показники продукту | ||||||||||||
Кількість одержувачів, тис. осіб | 1,4 | 5,0 | 1,0 | |||||||||
Показник ефективності | ||||||||||||
Середня вартість путівки, тис. грн | 6,6 | 7,3 | 7,7 | |||||||||
Показник якості | ||||||||||||
Динаміка одержувачів, % | 100,0 | 357,1 | 71,4 | |||||||||
2. Забезпечувати оздоровлення дітей киян - учасників АТО та дітей військовослужбовців військових частин N 2260, N 3066, N 3030, N 2269, N В2262, N В2277, N А0525, N А1799, N А2299, N В3231, які дислокуються на території міста Києва, віком до 7 років у супроводі матері, батька або особи, яка замінює батьків | 2016 - 2018 | Департамент соціальної політики | Бюджет м. Києва | 8110,0 | 12630,0 | 13324,7 | Показник витрат,тис. грн | 8110,0 | 12630,0 | 13324,7 | ||
Показники продукту | ||||||||||||
Кількість одержувачів дітей учасників АТО, осіб | 863 | 863 | 863 | |||||||||
Кількість одержувачів дітей військовослужбовців, осіб | - | 400 | 400 | |||||||||
Показник ефективності | ||||||||||||
Середня вартість путівки, тис. грн | 9,4 | 10,0 | 10,6 | |||||||||
Показник якості | ||||||||||||
Динаміка одержувачів, % | 100,0 | 146,3 | 146,3 |
4.3. Пункт 2 позиції 11 викласти у такій редакції:
11. | Компенсація витрат за пільговий проїзд | 2. Забезпечувати придбання комплексних проїзних квитків у КП "Київський метрополітен" для компенсації проїзду міським пасажирським транспортом учасників антитерористичної операції та військовослужбовців військових частин N 2260, N 3066, N 3030, N 2269, N В2262, N В2277, N А0525, N А1799, N А2299, N В3231, які дислокуються на території міста Києва, для виконання покладених на них обов'язків | 2016 - 2017 | Департамент соціальної політики | Бюджет м. Києва | 2337,5 | 1698,4 | 2547,6 | Показник витрат,тис. грн | 2337,5 | 1698,4 | 2547,6 |
Показники продукту | ||||||||||||
Кількість одержувачів: | ||||||||||||
1) місячний проїзний для учасників АТО, тис. осіб | 3,5 | - | - | |||||||||
2) півмісячний проїзний для учасників АТО, тис. осіб | 1,5 | - | - | |||||||||
3) місячний проїзний для військовослужбовців, осіб | - | 386 | 386 | |||||||||
Показник ефективності | ||||||||||||
Середня вартість проїзного квитка: | ||||||||||||
1) місячний для учасників АТО, грн | 550,0 | - | - | |||||||||
2) півмісячний для учасників АТО, грн | 275,0 | - | - | |||||||||
3) місячний для військовослужбовців, грн | - | 550,0 | 550,0 | |||||||||
Показник якості | ||||||||||||
Динаміка середнього розміру допомоги, % | 100,0 | 100,0 | 100,0 |
4.4. Пункт 2 позиції 13 викласти у такій редакції:
13. | 2. Компенсувати витрати щомісячної адресної безготівкової допомоги окремим категоріям соціально незахищених верств населення міста Києва за надані комунальні послуги (за опалення та гаряче водопостачання), нараховані в 2009 році** Окремо виносити на засідання постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту погодження виділення коштів на здійснення компенсації витрат щомісячної адресної безготівкової допомоги окремим категоріям соціально незахищених верств населення міста Києва за надані комунальні послуги (за опалення та гаряче водопостачання), нараховані в 2009 році |
2016 - 2017 | Департамент соціальної політики; районні в місті Києві державні адміністрації |
Бюджет м. Києва | 25316,5 | 17883,9 | - | Буде забезпечено погашення кредиторської заборгованості, витрат щомісячної адресної безготівкової допомоги окремим категоріям соціально незахищених верств населення міста Києва за надані комунальні послуги в 2009 році | 25316,5 | 17883,9 | - |
4.5. Доповнити позицією 17 такого змісту:
17. | Наукові дослідження та розробка програм | Забезпечувати здійснення наукових досліджень та розроблення програм соціального спрямування | 2017 | Департамент соціальної політики | Бюджет м. Києва | - | 700,0 | - | Показник витрат, тис. грн | - | 700,0 | - |
Показник продукту | ||||||||||||
Кількість програм, од. | - | 1 | - | |||||||||
Кількість наукових досліджень, од. | 1 | |||||||||||
Показник ефективності | ||||||||||||
Середній розмір програм, тис. грн | - | 200,0 | - | |||||||||
Середній розмір наукових досліджень, тис. грн | 500,0 | |||||||||||
Показник якості | ||||||||||||
Динаміка середнього розміру допомоги, % | - | 100,0 | - |
4.6. Підсумкову позицію викласти в такій редакції:
РАЗОМ | 1158749,0 | 1476981,0 | 1411147,8 | 1158749,0 | 1476981,0 | 1411147,8 | |
РАЗОМ ПО ПРОГРАМІ: 4046877,8 тис. грн, в т. ч.: кошти бюджету м. Києва - 4045720,7 тис. грн, кошти інших джерел - 1157,1 тис. грн |
Київський міський голова В. Кличко
Додаток 2
до рішення Київської міської ради
01.06.2017 N 426/2648
Порядок
надання шефської допомоги військовим частинам,
які дислокуються на території міста Києва
1. Цей Порядок визначає механізм забезпечення (як надання шефської допомоги) військовослужбовців військових частин Збройних Сил України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України N 2260, N 3066, N 3030, N 2269, N В2262, N В2277, N А0525, N А1799, N А2299, N В3231, які дислокуються на території міста Києва (далі - військові частини), та членів їх сімей додатковими пільгами та гарантіями, передбаченими міською цільовою програмою "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки", в межах видатків на відповідний рік.
2. У рамках заходів, передбачених міською цільовою програмою "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки, затвердженою рішенням Київської міської ради від 03 березня 2016 року N 116/116, забезпечуються:
2.1. Проїзними квитками на всі види комунального пасажирського транспорту загального користування міста Києва (крім таксі, транспортних засобів, що працюють у режимі маршрутного таксі та міської електрички) (далі - проїзні квитки) військовослужбовці військових частин для виконання покладених на них обов'язків.
2.2. Оздоровленням діти військовослужбовців військових частини віком до семи років (далі - діти) у супроводі матері, батька або особи, яка замінює батьків.
3. Проїзні квитки щомісячно передаються відповідальною особою Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) командиру військової частини або уповноваженій особі.
4. Передача проїзних квитків здійснюється на підставі листа-клопотання військової частини (подається щомісячно), до якого додається список військовослужбовців, які виконуватимуть службові обов'язки на території міста Києва, заяви, копії їхніх паспортів громадянина України та копії документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті).
5. Путівки для оздоровлення дітей видаються управліннями праці та соціального захисту населення районних в місті Києві державних адміністрацій на підставі заяви одного з батьків (законних представників) дитини, до якої додаються:
копія паспорта військовослужбовця військової частини та супроводжуючого;
копія документа, що засвідчує родинні зв'язки дитини і заявника (свідоцтво про народження, усиновлення, документ, що підтверджує встановлення опіки чи піклування);
нотаріально завірена згода (доручення) батьків, опікунів, усиновителів або піклувальників на виїзд та супровід дитини;
довідка про службу у військовій частині на момент звернення (одного з батьків).
6. Путівки для оздоровлення дітей видаються управліннями праці та соціального захисту населення районних в місті Києві державних адміністрацій за місцем реєстрації місця проживання військовослужбовця військової частини або за місцем розташування військової частини.
7. Управління праці та соціального захисту населення районних в місті Києві державних адміністрацій в установленому порядку здійснюють:
реєстрацію заяв про оздоровлення дітей з пакетом документів, визначених у пункті 5 цього Порядку;
облік осіб, які звертаються за путівками для оздоровлення дітей;
розгляд документів, визначених у пункті 5 цього Порядку;
видачу путівок для оздоровлення дітей;
надання Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформації про потребу в оздоровленні дітей згідно з наданими заявами щомісячно до 01 числа;
надання Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) звітів щодо видачі путівок для оздоровлення дітей щоквартально до 01 числа місяця, що настає за звітним.
8. Контроль за використанням путівок здійснюється Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Київський міський голова В. Кличко