МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ
23.05.2017 N 263

Про внесення змін до наказу Міністерства аграрної політики
та продовольства України від 21 липня 2016 року N 241

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року N 1119, наказую:

1. Внести до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 21 липня 2016 року N 241 "Про утворення Офісу підтримки реформ при Міністерстві аграрної політики та продовольства України" такі зміни:

1) пункт 1 після слова "України" доповнити наступними словами "та затвердити його склад, що додається";

2) пункт 3 виключити.

У зв’язку з цим, пункти 4 та 5 вважати відповідно пунктами 3 та 4.

2. Внести зміни у Положення про Офіс підтримки реформ при Міністерстві аграрної політики та продовольства України, затверджене наказом Мінагрополітики від 21 липня 2016 року N 241, виклавши його у новій редакції, що додається.

3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Міністр Т. Кутовий

Затверджено
Наказ Мінагрополітики
23.05.2017 N 263

Склад
Офісу підтримки реформ при Міністерстві аграрної політики
та продовольства України

Змій
Юрій 
  Керівник Патронатної служби Міністра, голова Офісу підтримки реформ 
Розгон
Анатолій 
  заступник Голови Офісу підтримки реформ, менеджер координатор проекту (за згодою) 
Шевчук
Дмитро 
  експерт Офісу підтримки реформ, координатор робочої групи з питань посилення інституційної спроможності Міністерства аграрної політики та продовольства України (за згодою) 
Коломієць
Олег 
  експерт Офісу підтримки реформ, експерт робочої групи з питань реформування системи державної підтримки сільського господарства (за згодою) 
Митченок
Олександр 
  експерт Офісу підтримки реформ, координатор робочої групи з питань реформування системи державної підтримки сільського господарства (за згодою) 
Біленко
Сергій 
  експерт Офісу підтримки реформ, експерт робочої групи з питань реформування земельних відносин (за згодою) 
Бурило
Юрій 
  експерт Офісу підтримки реформ, координатор робочої групи з питань реформування системи санітарних та фітосанітраних заходів (за згодою) 
Жигадло
Віталій 
  експерт Офісу підтримки реформ, експерт робочої групи з питань реформування системи державної підтримки сільського господарства (за згодою) 
Сікачина
Олександр 
  експерт Офісу підтримки реформ, експерт робочої групи з питань реформування системи державної підтримки сільського господарства (за згодою) 
Ушенко
Дмитро 
  експерт Офісу підтримки реформ з питань реформування державних підприємств (за згодою) 
Мікадзе
Вахтанг 
  експерт Офісу підтримки реформ з питань посилення інституційної спроможності Міністерства аграрної політики та продовольства України (за згодою) 
Журавльов
Олексій 
  експерт Офісу підтримки реформ, перекладач (за згодою) 
Загляда
Оксана 
  експерт Офісу підтримки реформ з питань посилення інституційної спроможності Міністерства аграрної політики та продовольства України (за згодою) 
Сідляренко
Аліна 
  експерт Офісу підтримки реформ, координатор робочої групи з питань реформування рибного господарства (за згодою) 
Нефед
Ірина 
  менеджер з комунікацій (за згодою) 
Єфремова
Дарина 
  спеціаліст з моніторингу та оцінки (за згодою) 
Штець
Вікторія 
  експерт Офісу підтримки реформ, координатор робочої групи з питань реформування земельних відносин (за згодою) 
Корінець
Роман 
  експерт Офісу підтримки реформ, координатор робочої групи з питань розвитку сільських територій ( за згодою) 
Воскобійник
Юлія 
  експерт Офісу підтримки реформ, експерт робочої групи з питань розвитку сільських територій (за згодою) 
Федун
Анна 
  експерт Офісу підтримки реформ, експерт робочої групи з питань реформування земельних відносин (за згодою) 
Березовська
Олена 
  експерт Офісу підтримки реформ, координатор робочої групи з розвитку органічного виробництва та нішевих культур (за згодою) 
Чеботарьов
Євгеній 
  експерт Офісу підтримки реформ, експерт робочої групи з розвитку органічного виробництва та нішевих культур (за згодою) 
Суляєв
Олександр 
  експерт Офісу підтримки реформ, експерт з питань відновлення та розвитку зрошувальних систем (за згодою) 
Кузьменков
Олексій 
  експерт Офісу підтримки реформ, координатор робочої групи з питань відновлення та розвитку зрошувальних систем (за згодою) 
Жемойда
Олександр 
  експерт Офісу підтримки реформ, координатор робочої групи з розвитку ринків збуту (за згодою) 
Колядін
Ігор 
  експерт Офісу підтримки реформ, експерт робочої групи з розвитку ринків збуту (за згодою) 

Керівник Патронатної служби Міністра Ю. Змій

Затверджено
Наказ Мінагрополітики
21.07.2016 N 241

(у редакції наказу Мінагрополітики
23.05.2017 N 263)

Положення
про Офіс підтримки реформ при Міністерстві
аграрної політики та продовольства України

1. Офіс підтримки реформ при Міністерстві аграрної політики та продовольства України (далі - Офіс) є консультативно-дорадчим органом і утворюється за підтримки донорів з метою координації та підвищення ефективності розробки проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів, а також супроводження реформ з урахуванням кращого міжнародного досвіду у сферах державної політики, формування та забезпечення реалізації яких покладено на Міністерство аграрної політики та продовольства України (далі - Мінагрополітики).

2. Офіс у своїй роботі керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінагрополітики, іншими актами законодавства та цим Положенням.

3. Основними завданнями Офісу є:

сприяння координації заходів щодо впровадження реформ в агропромисловому комплексі України із залученням вітчизняних і міжнародних експертів та представників донорів;

участь у визначенні пріоритетів нормативного та організаційно-розпорядчого забезпечення практичної реалізації реформ, опрацювання та внесення пропозицій щодо шляхів розвитку реформ в агропромисловому секторі з урахуванням кращого міжнародного досвіду;

участь у законодавчому визначенні та реалізації комплексної стратегії розвитку сільського господарства та сільських територій України;

участь у розробці та проведенні експертизи проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів з питань, віднесених до компетенції Мінагрополітики;

розроблення пропозицій щодо удосконалення агропромислового виробництва, матеріально-технічного та фінансово-кредитного забезпечення агропромислового сектору, оподаткування, залучення інвестицій та співробітництва з міжнародними організаціями;

сприяння координації заходів щодо реформування структури Мінагрополітики та інших центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Міністром аграрної політики та продовольства України;

організація та проведення обговорень ходу реформ в агропромисловому секторі з громадськістю, представниками бізнесу, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, міжнародними організаціями, донорами та іншими зацікавленими особами.

4. Офіс має право:

утворювати тимчасові консультативні, експертні та робочі групи для розроблення, детального опрацювання окремих напрямів реформ, моніторингу упровадження та ефективності їх реалізації в Україні;

залучати до своєї роботи представників вітчизняних та іноземних підприємств, установ, організацій та окремих фахівців, а також донорів за їх згодою;

у межах повноважень організовувати і проводити семінари, конференції, форуми, наради, засідання, брати участь в інших публічних заходах, зокрема й тих, що проводяться Мінагрополітики;

отримувати в установленому порядку від працівників Мінагрополітики, інших державних органів та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для забезпечення діяльності Офісу;

розглядати пропозиції експертів, донорів, громадських об’єднань, політичних партій, міжнародних організацій з питань, що належать до компетенції Офісу;

розглядати інші питання відповідно до своїх завдань та в межах повноважень, визначених цим Положенням.

5. Офіс утворюється у складі Голови Офісу, його заступника - менеджера координатора проекту, а також координаторів окремих напрямів реформ, аналітиків, експертів та інших фахівців.

Персональний склад Офісу формується за участю уповноважених представників донорів та/або виконавців проектів технічної допомоги та затверджується Міністром аграрної політики та продовольства України за поданням Голови Офісу.

Міністр аграрної політики та продовольства України може надати голові Офісу право вносити зміни до персонального складу Офісу.

Голова Офісу:

організовує діяльність Офісу, затверджує плани та погоджує звіти діяльності, як координаторів окремих напрямів реформ так і Офісу в цілому;

скликає та організовує підготовку засідань Офісу та його робочих груп, головує на цих засіданнях;

інформує керівництво Мінагрополітики про роботу Офісу;

виконує інші функції, передбачені цим Положенням, для забезпечення здійснення Офісом своїх завдань;

у разі відсутності Голови офісу його обов’язки виконує заступник Голови Офісу - менеджер координатор проекту.

Координатори напрямків реформ та експерти робочих груп відповідно до покладених на них завдань забезпечують:

надання експертної допомоги робочим групам та фахівцям, які залучені до виконання рішень робочої групи, в практичній розробці і реалізації плану заходів (підготовка та супровід окремих проектів законів України та інших підзаконних нормативно правових актів; розробка аналітичних матеріалів; інформаційних довідок, рекомендацій);

забезпечення експертної підтримки Мінагрополітики та робочих груп;

аналіз та розробку проектів нормативно-правових актів з питань надання додаткових можливостей вітчизняним сільськогосподарським товаровиробникам;

участь у діяльності робочої групи Мінагрополітики з питань вдосконалення законодавства та нормативно-правових актів за напрямками;

реалізацію організаційних заходів, підготовку плану дій робочих груп, ведення протоколів засідань та круглих столів, підготовку щомісячних (щоквартальних) планів і звітів та технічних завдань;

участь у публічних заходах, семінарах, круглих столах та робочих групах, пов'язаних із напрямками реформування;

за потреби - виконання інших завдань, пов’язаних із забезпеченням аналітичної та експертної підтримки діяльності робочої групи та інших експертів, які залучені до діяльності групи.

Участь у роботі Офісу може здійснюватися на громадських засадах або оплачуватися за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги (за згодою донорів та/або виконавців проектів міжнародної технічної допомоги) відповідно до нормативно-правових актів.

6. Для спрямування та нагляду за роботою Офісу утворюється Керуючий комітет, який очолює Міністр аграрної політики та продовольства України та до складу якого входять заступники Міністра аграрної політики та продовольства України та уповноважені представники донорів та/або виконавців проектів міжнародної технічної допомоги, які беруть участь у забезпеченні роботи Офісу. Засідання Керуючого комітету проводяться в міру потреби за ініціативи керівництва Мінагрополітики або представників донорів.

7. Офіс підпорядковується Міністру аграрної політики та продовольства України та підзвітний Керуючому комітету.

8. За результатами роботи Офісу та/або його робочих груп Головою Офісу або за його згодою координаторами окремих напрямів реформ керівництву Мінагрополітики подаються пропозиції.

Пропозиції Офісу мають рекомендаційний характер.

Експерти Офісу за погодженням з головою Офісу можуть брати участь у робочих та/або експертних групах, що утворюються Мінагрополітики, іншими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

9. Офіс інформує громадськість про свою роботу шляхом розміщення відповідної інформації на офіційному веб-сайті Мінагрополітики, інших електронних та друкованих засобах масової інформації.

10. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Офісу здійснюється Мінагрополітики за участю виконавців проектів міжнародної технічної допомоги (за згодою).

Керівник Патронатної служби Міністра Ю. Змій