Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ
21.03.2017 N 441/915/5

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
23 березня 2017 р. за N 393/30261

Про затвердження Порядку електронної взаємодії
Міністерства соціальної політики України
та Міністерства юстиції України
щодо підтвердження факту народження дитини

Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 11 Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року N 1751 (зі змінами), наказуємо:

1. Затвердити Порядок електронної взаємодії Міністерства соціальної політики України та Міністерства юстиції України щодо підтвердження факту народження дитини, що додається.

2. Адміністратору Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Управлінню інформаційних технологій Міністерства соціальної політики України вжити відповідних заходів, необхідних для реалізації цього наказу.

3. Департаменту державної соціальної допомоги Міністерства соціальної політики України (Музиченко В.В.) забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників міністрів відповідно до розподілу обов’язків.

Міністр соціальної політики України А. Рева

Міністр юстиції України П. Петренко

Затверджено
Наказ Міністерства соціальної політики України,
Міністерства юстиції України
21.03.2017 N 441/915/5

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
23 березня 2017 р. за N 393/30261

Порядок
електронної взаємодії Міністерства соціальної політики України
та Міністерства юстиції України щодо підтвердження факту
народження дитини

1. Цей Порядок визначає механізм електронної взаємодії між Міністерством соціальної політики України та Міністерством юстиції України щодо підтвердження факту народження дитини (далі - інформаційна взаємодія) у випадках, коли заява про призначення державної допомоги при народженні дитини подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням електронного цифрового підпису).

2. Інформаційна взаємодія здійснюється з використанням даних Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі - Реєстр) на центральному рівні в електронному вигляді каналами зв’язку з дотриманням вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах".

3. Інформаційна взаємодія згідно з цим Порядком здійснюється безоплатно.

4. Інформаційну взаємодію забезпечують державне підприємство, що належить до сфери управління Мін’юсту, яке здійснює заходи із створення і супроводження програмного забезпечення Реєстру, збереження та захисту бази даних Реєстру, відповідає за його функціонування, надає реєстраторам, а також у випадку, передбаченому законом, посадовим особам органів державної влади, нотаріусам доступ до нього (далі - адміністратор Реєстру), та Управління інформаційних технологій Мінсоцполітики.

5. Для захисту інформації застосовуються засоби захисту інформації, що мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері захисту інформації.

6. Доступ до інформації, яка міститься в Реєстрі, щодо свідоцтва про народження дитини забезпечується шляхом формування системою "Електронна послуга з призначення державної допомоги при народженні дитини" (далі - Система) за допомогою програмних засобів ведення Реєстру пошукового запиту за такими відомостями:

дата народження дитини;

дата і номер відповідного актового запису в книзі державної реєстрації народжень;

серія та номер свідоцтва про народження дитини.

Адміністратор Реєстру в режимі реального часу забезпечує передачу до Системи відомостей щодо свідоцтва про народження дитини, що зазначені у пошуковому запиті, а також відомостей щодо:

прізвища, імені, по батькові (за наявності) дитини;

числа, місяця і року народження дитини;

прізвища, імені, по батькові батька (за наявності) дитини;

прізвища, імені, по батькові матері (за наявності) дитини.

7. Структура та формат інформаційних файлів, що передаються та приймаються в порядку інформаційної взаємодії, процедури взаємодії інформаційних систем та зміни до них визначаються Мінсоцполітики та Мін’юстом шляхом прийняття спільних рішень, які оформлюються окремими протоколами, підготовленими на підставі цього Порядку.

Інформаційні файли повинні містити повну актуальну інформацію щодо свідоцтва про народження дитини, що міститься в Реєстрі.

У разі відсутності в Реєстрі інформації щодо свідоцтва про народження дитини за критеріями, визначеними в пошуковому запиті, або за наявності їх розбіжностей, формується та передається повідомлення про відсутність зазначеного свідоцтва про народження дитини.

Директор Департаменту державної соціальної допомоги
Міністерства соціальної політики України В.В. Музиченко

Начальник Управління інформаційних технологій
Міністерства соціальної політики України В.О. Бакал

Директор Департаменту приватного права
Міністерства юстиції України О.М. Ференс

Директор державного підприємства "Інформаційно-обчислювальний центр
Міністерства соціальної політики України" Г.В. Пилипенко