КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
13.02.2017 N 51
Про затвердження Положення про відділ
контролю апарату Київської облдержадміністрації
Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2000 року N 1290 "Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ з контролю апарату місцевої державної адміністрації", розпоряджень голови Київської облдержадміністрації від 26 серпня 2016 року N 359 "Про затвердження Регламенту Київської обласної державної адміністрації", від 29 березня 2016 року N 95 "Про упорядкування структури апарату Київської обласної державної адміністрації":
Затвердити Положення про відділ контролю апарату Київської облдержадміністрації, що додається.
Голова адміністрації О. Л. Горган
Затверджено
Розпорядження Київської обласної державної адміністрації
13 лютого 2017 року N 51
Положення
про відділ контролю апарату Київської облдержадміністрації
I. Загальні засади
1.1. Відділ контролю апарату Київської облдержадміністрації (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату облдержадміністрації, що утворюється головою облдержадміністрації з метою здійснення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
1.2. Відділ у своїй діяльності з питань здійснення контролю безпосередньо підпорядковується голові облдержадміністрації, з інших питань - заступнику голови - керівникові апарату адміністрації.
1.3. Координацію заходів щодо забезпечення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України та методичне керівництво діяльністю відділу здійснює Головний контрольний департамент Адміністрації Президента України, Секретаріат Кабінету Міністрів України, а структурних підрозділів з контролю районних держадміністрацій області - відділ.
1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови облдержадміністрації, а також цим Положенням.
1.5. Відділ провадить свою діяльність на основі квартальних, місячних і тематичних (на виконання програм з довгостроковим періодом виконання, а також інших програм) планів, що затверджуються заступником голови - керівником апарату адміністрації.
1.6. Структура, чисельність працівників і штатний розпис відділу встановлюється головою облдержадміністрації за поданням заступника голови - керівника апарату адміністрації.
1.7. Положення про відділ затверджується головою облдержадміністрації за поданням заступника голови - керівника апарату адміністрації.
II. Основні завдання відділу
Основними завданнями відділу є:
2.1. Участь у реалізації державної політики, виконання законів та інших нормативно-правових актів.
2.2. Здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями, міськвиконкомами (міст обласного значення), територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області в частині здійснення ними повноважень місцевих держадміністрацій та органами місцевого самоврядування в частині здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади (далі - територіальні органи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області та органи місцевого самоврядування) актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації (далі - документи) та за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також аналіз причин порушення строків виконання документів і внесення пропозицій щодо їх усунення.
2.3. Підготовка інформаційно-аналітичних та інших матеріалів з питань виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
2.4. Інформування голови облдержадміністрації про стан виконання документів та стан роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями, міськвиконкомами (міст обласного значення), територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області та органами місцевого самоврядування.
2.5. Підготовка проектів розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.
III. Відділ, відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Веде в установленому порядку облік завдань, реалізація яких передбачена відповідними документами, та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, контроль за якими покладено на відділ.
3.2. Перевіряє виконання документів структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями, міськвиконкомами (міст обласного значення), територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області та органами місцевого самоврядування і реагування на запити й звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
3.3. Забезпечує контроль за своєчасним надходженням інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення), територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області та органів місцевого самоврядування про виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
3.4. Готує і завчасно та систематично надає структурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, міськвиконкомам (міст обласного значення), територіальним органам міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області та органам місцевого самоврядування щотижневі письмові нагадування-попередження про закінчення строків виконання документів.
3.5. Готує інформаційно-аналітичні матеріали для голови, його заступників та заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації щодо виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
3.6. Розробляє і вносить в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації здійснення контролю за станом виконавської дисципліни.
3.7. Проводить випереджувальний моніторинг строків виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад та своєчасно інформує голову облдержадміністрації, його заступників, відповідно до розподілу обов'язків, заступника голови - керівника апарату адміністрації про неможливість їх додержання.
3.8. Вносить пропозиції про розгляд на засіданнях колегії облдержадміністрації питань про стан виконання документів у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, міськвиконкомах (міст обласного значення), територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області та в органах місцевого самоврядування.
3.9. Взаємодіє з відділом патронатної служби апарату облдержадміністрації з питань контролю за виконанням документів; проводить перевірки виконання документів у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, міськвиконкомах (міст обласного значення), надає їм методичну допомогу.
3.10. Бере участь в організації і проведенні семінарів, інших заходів з питань контролю за виконанням документів.
3.11. Виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.
IV. Права відділу
4. Відділ контролю має право:
4.1. Проводити в структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, міськвиконкомах (міст обласного значення), територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області та в органах місцевого самоврядування перевірки виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
4.2. Одержувати необхідну інформацію, а в разі потреби - відповідні документи від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення), територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області та в органах місцевого самоврядування.
4.3. Брати участь у засіданнях колегій, нарадах, що проводяться в інших структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, міськвиконкомах (міст обласного значення), територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області та в органах місцевого самоврядування.
4.4. Вносити в установленому порядку відповідні пропозиції і перевіряти повноту усунення порушень та недоліків, виявлених попередніми перевірками з питань, що належать до його компетенції.
4.5. Одержувати від структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення), територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області та органів місцевого самоврядування письмові та усні пояснення з питань, що виникають під час перевірок виконання документів та стану роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
4.6. Залучати в установленому порядку спеціалістів інших структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення), територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області, органів місцевого самоврядування, науковців та інших фахівців, працівників підприємств, установ та організацій (за їх згодою) для проведення перевірок та вжиття необхідних заходів щодо оперативного усунення виявлених недоліків у виконанні документів та роботі з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
4.7. Вносити пропозиції щодо зняття з контролю чи продовження строків виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
4.8. Вносити пропозиції щодо заохочення або притягнення до відповідальності керівників структурних підрозділів та інших посадових осіб облдержадміністрації.
4.9. Використовувати систему зв'язків і комунікацій, що існують в облдержадміністрації.
V. Організація роботи відділу
5.1. Відділ очолює начальник. У разі відсутності начальника його обов'язки виконує головний спеціаліст відділу згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації.
5.2. Начальник відділу призначається на посаду та звільняється з посади головою облдержадміністрації.
5.3. Працівники відділу призначаються на посади та звільняються з посад головою облдержадміністрації в установленому порядку.
5.4. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами апарату адміністрації, структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями, міськвиконкомами (міст обласного значення), територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області та органами місцевого самоврядування.
5.5. Службові обов'язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються головою облдержадміністрації.
Розподіл посадових обов'язків між працівниками відділу затверджується начальником відділу.
5.6. Діловодство відділу ведеться згідно з номенклатурою справ апарату облдержадміністрації, що затверджується заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації в установленому порядку.
Про призначення і звільнення з посади начальника відділу інформується Головний контрольний департамент Адміністрації Президента України та відповідний підрозділ Секретаріату Кабінету Міністрів України, а керівників підрозділів з контролю районних держадміністрацій - відділ.
VI. Начальник відділу контролю
Начальник відділу:
6.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.
6.2. Забезпечує в межах своєї компетенції збереження у відділі державної таємниці, іншої інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства.
6.3. Організовує разом з кадровою службою облдержадміністрації роботу з добору та розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації, координує роботу з формування кадрового резерву відділу.
6.4. Вносить в установленому порядку подання про присвоєння рангів державного службовця, заохочення працівників відділу та накладення дисциплінарних стягнень.
6.5. Розробляє і реалізує заходи щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи відділу.
6.6. Забезпечує додержання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку.
6.7. Виконує інші обов'язки, покладені на нього головою облдержадміністрації.
6.8. Призначення на посаду начальника відділу відбувається відповідно до законодавства про державну службу.
Заступник голови - керівник
апарату адміністрації В. А. Кучер
