НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
Затверджено
Постанова
11.08.2016 N 1418
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
07 листопада 2016 р. за N 1448/29578
Зміни
до Типового договору розподілу природного газу
1. В абзаці шостому пункту 5.5 розділу V слова "три роки" замінити словами та цифрами "12 календарних місяців".
2. У пункті 6.4 розділу VІ:
1) абзац перший доповнити реченнями такого змісту: "Якщо згідно із законодавством Споживач має сплачувати Оператору ГРМ за послуги з розподілу природного газу зі свого поточного рахунку із спеціальним режимом використання, оплата послуг розподілу природного газу здійснюється з поточного рахунку із спеціальним режимом використання Споживача на поточний рахунок Оператора ГРМ кожного банківського дня згідно з алгоритмом розподілу коштів, встановленим Регулятором, та зараховується як плата за послуги розподілу природного газу в тому місяці, в якому надійшли кошти. Остаточний розрахунок за надані у звітному місяці послуги проводиться Споживачем до десятого числа місяця, наступного за звітним, відповідно до акта наданих послуг та з урахуванням раніше перерахованих коштів.";
2) доповнити пункт новим абзацом такого змісту:
"Споживач має право здійснювати оплату за договором розподілу природного газу через банківську платіжну систему, онлайн-переказ, поштовий переказ, внесення готівки через касу Оператора ГРМ та в інший не заборонений законодавством спосіб.".
3. У розділі IX:
1) у пункті 9.1:
підпункт 2 викласти у такій редакції:
"2) відсутності підтвердженого обсягу природного газу у Споживача або перевищення його місячного підтвердженого обсягу природного газу;";
підпункт 4 після слова "газу" доповнити словами ", крім перевищення добового підтвердженого обсягу природного газу";
2) у пунктах 9.3, 9.4 слово "сім" замінити словами "п’ять робочих".
4. Розділ XI викласти у такій редакції:
"XI. Порядок вирішення спорів
11.1. Спори між Споживачем і Оператором ГРМ вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб.
11.2. Оператор ГРМ зобов'язаний:
створити точки контакту для надання інформації Споживачу стосовно, зокрема, його прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів;
розглянути всі скарги, отримані від Споживача, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
11.3. Процедури вирішення спорів Оператором ГРМ та контактна інформація підрозділів Оператора ГРМ, відповідальних за розв’язання спорів (телефони, е-mail, режим роботи, адреси, П.І.Б. відповідальних працівників тощо), мають бути опубліковані на сайті Оператора ГРМ.
11.4. У разі недосягнення між Споживачем та Оператором ГРМ згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.".
5. У додатку 1 до Типового договору розподілу природного газу:
у рядку 1 графи "Персоніфіковані дані Споживача за Договором" слова "Персональний ЕІС-код як суб'єкта ринку природного газу" замінити словами "ЕІС-код";
примітку до додатка доповнити реченням такого змісту: "У разі якщо за релігійними переконаннями Споживач заперечує проти присвоєння йому персоніфікованого ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу, що підтверджується заявою про відмову, зазначений ЕІС-код присвоюється Оператором ГРМ точці комерційного обліку Споживача.".
Директор Департаменту із регулювання
відносин у нафтогазовій сфері Т. Рябуха