КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
04.11.2016 N 1052

Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади заступника
директора Департаменту - начальника управління контролю за будівництвом
Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста
Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації) (категорія "Б")

Відповідно до Закону України "Про державну службу", Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року N 246, Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій "Б" і "В", затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 06 квітня 2016 року N 72, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2016 року за N 647/28777:

1. Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади заступника директора Департаменту - начальника управління контролю за будівництвом Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія "Б").

2. Визначити, що Пухальська Ольга Анатоліївна - начальник відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування, державної служби та підвищення кваліфікації управління по роботі з персоналом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) виконує функції адміністратора під час проведення конкурсного відбору на зайняття вакантної посади заступника директора Департаменту - начальника управління контролю за будівництвом Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія "Б").

3. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади заступника директора Департаменту - начальника управління контролю за будівництвом Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія "Б"), що додаються.

4. Апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити:

оприлюднення цього розпорядження на Єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва;

передачу міжрегіональному управлінню Національного агентства України з питань державної служби у місті Києві, Київській, Чернігівській та Черкаській областях цього розпорядження про оголошення конкурсу та умови його проведення в електронній формі не пізніше наступного робочого дня з дня його видання;

вжиття в установленому порядку інших необхідних заходів, пов'язаних з виконанням цього розпорядження.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова В. Кличко

Затверджено
Розпорядження Київського міського голови
04.11.2016 N 1052

Умови
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади заступника директора
Департаменту - начальника управління контролю за будівництвом Департаменту
з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого
органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

(категорія "Б")

Загальні умови

Посадові обов'язки:  Заступник директора Департаменту - начальник управління контролю за будівництвом Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
1. Очолює управління контролю за будівництвом Департаменту, основними завданнями якого є: здійснення державного архітектурно-будівельного контролю на території міста Києва за дотриманням: вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції; порядку здійснення авторського і технічного нагляду, ведення загального та (або) спеціальних журналів, обліку виконання робіт, виконавчої документації, складення актів на виконані будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт; інших вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, правилами та проектною документацією, щодо створення об'єкта будівництва; прийняття в експлуатацію об'єктів, що належать до IV категорії складності, шляхом видачі (відмови у видачі) сертифіката.
2. Спрямовує та контролює діяльність інспекційного відділу N 1, інспекційного відділу N 2, інспекційного відділу N 3, які йому безпосередньо підпорядковуються, та координує роботу сектору організаційного забезпечення, інформатизації та зв'язків з громадськістю.
3. Координує питання:
здійснення відповідно до законодавства державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві щодо об'єктів I - IV категорій складності;
взаємодії з правоохоронними органами з питань, що належать до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів;
підготовки пропозицій щодо вдосконалення законодавства з питань, що належать до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів;
прийняття в експлуатацію об'єктів, що належать до IV категорії складності, шляхом видачі (відмови у видачі) сертифіката.
4. Здійснює контроль за виявленням, реагуванням та запобіганням фактам самочинного будівництва об'єктів на території міста Києва.
5. Забезпечує здійснення контролю за виконанням вимог приписів посадових осіб Департаменту.
6. Аналізує та узагальнює результати здійснення державного архітектурно-будівельного контролю.
7. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
8. Забезпечує виконання доручень Київського міського голови, першого заступника та заступників голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.
9. Забезпечує підготовку планів та узагальнення показників роботи підпорядкованих структурних підрозділів.
10. Вживає заходи щодо інформаційного забезпечення Департаменту, проводить роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів з питань, віднесених до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів.
11. Приймає участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції підпорядкованих йому структурних підрозділів.
12. Забезпечує організацію та участь у нарадах, семінарах, засіданнях та інших заходах, що організовуються для розгляду питань, що відносяться до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів.
13. Забезпечує організацію роботи з інформування працівників Департаменту про актуальні проблеми державної політики у сфері державного архітектурно-будівельного контролю.
14. Підписує:
сертифікати та відмови у видачі сертифіката;
направлення для проведення позапланової перевірки.
15. Розглядає в межах своїх повноважень кореспонденцію, яка надходить до Департаменту, та накладає відповідні резолюції щодо виконання документів.
16. Розглядає, візує та підписує, в межах своїх посадових обов'язків вихідну кореспонденцію Департаменту.
17. Здійснює особистий прийом громадян та представників юридичних осіб з питань, віднесених до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів.
18. Здійснює в установленому порядку співпрацю з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, районними в місті Києві державними адміністраціями, підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності з питань, що належать до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів.
19. Забезпечує організацію роботи з виконання інших функцій, пов'язаних із діяльністю Департаменту, та окремих доручень директора Департаменту. 
Умови оплати праці  Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року N 292 "Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році" посадовий оклад заступника директора Департаменту - начальника управління контролю за будівництвом Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) складає 6031,00 гривень.
Заступнику директора Департаменту - начальнику управління контролю за будівництвом Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлюються надбавки та премії відповідно до законодавства України. 
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду  Відповідно до частини першої статті 34 Закону України "Про державну службу" призначення на посаду здійснюється безстроково.
Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України "Про державну службу" при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов'язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців. 
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання  Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою), до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування. 
Дата, час і місце проведення конкурсу  Конкурс проводиться за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36.
Конкурс проводиться поетапно:
1) прийняття рішення про оголошення конкурсу - 04.11.2016 року;
2) оприлюднення рішення про оголошення конкурсу - 07.11.2016 року;
3) приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі - 08.11.2016 - 28.11.2016 року;
4) попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам - 29.11.2016 - 01.12.2016 року;
5) проведення тестування та визначення його результатів - 02.12.2016 року;
6) розв'язання ситуаційних завдань та визначення їх результатів - 05.12.2016 року;
7) проведення співбесіди та визначення її результатів - 07.12.2016;
8) проведення підрахунку результатів конкурсу та визначення переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата - 07.12.2016 року;
9) оприлюднення результатів конкурсу - 08.12.2016 року.
За рішенням конкурсної комісії дата та час п'ятого - восьмого етапів конкурсу на зайняття вакантної посади заступника директора Департаменту начальника управління контролю за будівництвом Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково. 
Прізвище, ім'я та по батькові, номер
телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу 
Пухальська Ольга Анатоліївна, начальник відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування, державної служби та підвищення кваліфікації управління по роботі з персоналом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), контактний телефон +38 (044) 202-74-69, адреса електронної пошти kadry@kma.gov.ua 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1.  Освіта  Присвоєно ступінь вищої освіти не нижче магістра. 
2.  Досвід роботи  Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менш двох років. 
3.  Володіння мовами  Вільне 

Спеціальні вимоги

1.  Освіта  Вища освіта у сфері будівництва та архітектури або вища юридична освіта. 
2.  Знання законодавства  - Конституція України,
- Кодекс адміністративного судочинства України,
- Закон України "Про державну службу",
- Закон України "Про запобігання корупції",
- Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні",
- Закон України "Про місцеві державні адміністрації",
- Закон України "Про столицю України - місто-герой Київ",
- Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності",
- Закон України "Про основи містобудування",
- Закон України "Про архітектурну діяльність",
- Закон України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності",
- постанова Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року N 466 "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт",
- постанова Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 N 553 року "Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю",
- постанова Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року N 461 "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів",
- постанова Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2011 року N 557 "Про затвердження Порядку віднесення об'єктів будівництва до IV і V категорій складності",
- постанова Кабінету Міністрів України від 06 квітня 1995 року N 244 "Про затвердження Порядку накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності",
- постанова Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 року N 671 "Деякі питання діяльності органів державного архітектурно-будівельного контролю",
- наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15 травня 2012 року N 240 "Про затвердження форм актів та інших документів, які складаються під час або за результатами здійснення державного архітектурно-будівельного контролю".
- інші підзаконні нормативно-правові акти. 
3.  Професійні чи технічні знання  Вміння застосовувати правові норми чинного законодавства України з питань архітектурно-будівельного контролю. 
4.  Спеціальний досвід роботи  Досвід проведення перевірок на відповідність виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомок, замірів, випробувань від 2 років. 
5.  Знання сучасних інформаційних технологій  Володіння комп'ютером - рівень досвідченого користувача; робота з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express) 
6.  Лідерство  1) ведення ділових переговорів;
2) вміння обґрунтовувати власну позицію;
3) досягнення кінцевих результатів. 
7.  Прийняття ефективних рішень  1) вміння вирішувати комплексні завдання;
2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);
3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
4) вміння працювати з великими масивами інформації;
5) вміння працювати при багатозадачності;
6) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів. 
8.  Комунікації та взаємодія  1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) відкритість. 
9.  Впровадження змін  1) реалізація плану змін;
2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
3) оцінка ефективності здійснених змін. 
10.  Управління організацією роботи та персоналом  1) організація і контроль роботи;
2) управління проектами;
3) вміння працювати в команді та керувати командою;
4) оцінка і розвиток підлеглих;
5) вміння розв'язання конфліктів. 
11.  Особистісні компетенції  1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) інноваційність та креативність;
4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;
5) дипломатичність та гнучкість;
6) незалежність та ініціативність;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях. 

Керівник апарату В. Бондаренко