Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

НАКАЗ
04.10.2016 N 101

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
26 жовтня 2016 р. за N 1397/29527

Про затвердження Порядку функціонування телефону
довіри у Держаудитслужбі та її міжрегіональних
територіальних органах

Відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок функціонування телефону довіри у Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних органах, що додається.

2. Департаменту стратегічного планування, звітності та методологічної роботи Державної аудиторської служби України забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Сектору взаємодії зі ЗМІ та зв’язків з громадськістю Державної аудиторської служби України у десятиденний строк з дня державної реєстрації цього наказу в Міністерстві юстиції України забезпечити його оприлюднення на офіційному веб-сайті Державної аудиторської служби України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова Л.В. Гаврилова

Затверджено
Наказ Державної аудиторської служби України
04.10.2016 N 101

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
26 жовтня 2016 р. за N 1397/29527

Порядок
функціонування телефону довіри у Держаудитслужбі
та її міжрегіональних територіальних органах

1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", підпункту 16 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43.

2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів (далі - офіси) при отриманні, обліку та опрацюванні інформації, яка надходить від фізичних осіб за телефоном довіри (далі - повідомлення).

3. Основними завданнями функціонування телефону довіри є:

надання інформації щодо повноважень Держаудитслужби;

забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними установами, визначеними частиною першою статті 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" (далі - підконтрольні установи);

виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб Держаудитслужби та офісів при здійсненні ними своїх повноважень.

4. Функції з прийняття, обліку і опрацювання повідомлень, що надходять від фізичних осіб (далі - заявник), покладаються наказом Держаудитслужби чи офісу відповідно на посадову особу (далі - відповідальна посадова особа) або структурний підрозділ (далі - відповідальний підрозділ) з урахуванням завдань та функцій структурних підрозділів Держаудитслужби та офісів.

З числа посадових осіб відповідального підрозділу визначається особа, яка забезпечує своєчасність реєстрації отриманих повідомлень та реагування на них.

5. Відповідальна посадова особа при прийнятті повідомлення пропонує заявникові надати інформацію про себе (прізвище, ім’я, по батькові), суть подій, що стали причиною звернення, іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

Незгода заявника надати інформацію про своє прізвище, ім’я та по батькові не є підставою для відмови у прийнятті повідомлення.

6. Повідомлення реєструються в журналі реєстрації повідомлень за телефоном довіри із зазначенням дати надходження повідомлення, змісту повідомлення, прізвища, імені та по батькові заявника (у разі повідомлення заявником такої інформації), прізвища, імені та по батькові посадової особи Держаудитслужби чи офісу, яка отримала повідомлення, інформації про заходи реагування на повідомлення.

7. У разі висловлення заявником бажання надіслати письмове звернення відповідальна посадова особа повідомляє йому поштову адресу Держаудитслужби, офісу.

8. Залежно від отриманої інформації відповідальний підрозділ або відповідальна посадова особа вживає таких заходів:

у разі надходження запитань щодо повноважень Держаудитслужби, офісу - надає відповідну інформацію (в режимі телефонного спілкування);

у разі надходження повідомлень про порушення законодавства підконтрольними установами - доповідає керівникові Держаудитслужби або офісу для вирішення питання щодо необхідності письмового інформування відповідного структурного підрозділу Держаудитслужби або керівника офісу для врахування повідомлення при проведенні планових контрольних заходів;

у разі надходження повідомлень про можливі неправомірні дії (бездіяльність) та рішення посадових осіб Держаудитслужби або офісу при здійсненні ними своїх повноважень - доповідає керівникові Держаудитслужби для вирішення питання щодо необхідності письмового інформування керівника відповідного структурного підрозділу Держаудитслужби або керівника офісу для прийняття рішення щодо перевірки повідомлення;

у разі надходження від заявників повідомлень, розгляд яких не належить до компетенції Держаудитслужби, - забезпечує направлення отриманої інформації до органів державної влади, до компетенції яких належить вирішення порушених заявниками питань.

9. Функціонування телефону довіри забезпечується щодня у робочий час відповідно до режиму роботи Держаудитслужби, офісів.

10. Номер телефону довіри розміщується на стендах за місцезнаходженням Держаудитслужби та офісів, у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Держаудитслужби.

В офісах поряд з номером телефону довіри відповідного офісу розміщується номер телефону довіри Держаудитслужби.

Директор Департаменту стратегічного планування,
звітності та методологічної роботи І.Р. Волянський