ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
09.06.2016 N 403

Про створення Міської комісії з питань упорядкування
обліку юридичних осіб, які розміщені в місті Києві та, за
даними ЄДРПОУ, належать до сфери
управління органів державної влади

На виконання пунктів 12 - 14 Методики проведення інвентаризації об'єктів державної власності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2005 року N 1121, в межах функцій органу виконавчої влади:

1. Створити Міську комісію з питань упорядкування обліку юридичних осіб, які розміщені в місті Києві та, за даними ЄДРПОУ, належать до сфери управління органів державної влади, та затвердити її посадовий склад, що додається.

2. Затвердити Положення про Міську комісію з питань упорядкування обліку юридичних осіб, які розміщені в місті Києві та, за даними ЄДРПОУ, належать до сфери управління органів державної влади, що додається.

3. Визначити головою Міської комісії з питань упорядкування обліку юридичних осіб, які розміщені в місті Києві та, за даними ЄДРПОУ, належать до сфери управління органів державної влади (далі - Міська комісія), заступника голови Київської міської державної адміністрації, який відповідно до розподілу обов'язків координує діяльність Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

4. Голові Міської комісії затверджувати персональний склад Міської комісії та в разі потреби вносити до нього зміни.

5. Головам районних в місті Києві державних адміністрацій:

5.1. Утворити робочі групи для проведення обстежень юридичних осіб, які розміщені в місті Києві та, за даними ЄДРПОУ, належать до сфери управління органів державної влади, із залученням представників органів приватизації, Державної служби статистики України, Державної фіскальної служби України, Державної регуляторної служби України та в разі потреби представників Держфінінспекції, її територіальних органів, Державного казначейства, районних в місті Києві державних адміністрацій.

5.2. Забезпечити проведення обстежень юридичних осіб, які розміщені в місті Києві та, за даними ЄДРПОУ, належать до сфери управління органів державної влади, та підготовку за їх результатами документів, передбачених Положенням, затвердженим згідно з пунктом 2 цього розпорядження.

6. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

від 15 липня 2011 року N 1219 "Про створення Міської комісії з питань упорядкування обліку юридичних осіб, що за даними ЄДРПОУ належать до сфери управління органів державної влади, які розташовані у місті Києві";

від 27 вересня 2013 року N 1695 "Про внесення змін до складу Міської комісії з питань упорядкування обліку юридичних осіб, що за даними ЄДРПОУ належать до сфери управління органів державної влади, які розташовані у місті Києві";

від 29 жовтня 2014 року N 1229 "Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 липня 2011 року N 1219 "Про створення Міської комісії з питань упорядкування обліку юридичних осіб, що за даними ЄДРПОУ належать до сфери управління органів державної влади, які розташовані у місті Києві".

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова В. Кличко

Затверджено
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації)
09.06.2016 N 403

Посадовий склад
Міської комісії з питань упорядкування обліку юридичних осіб,
які розміщені в місті Києві та, за даними ЄДРПОУ, належать
до сфери управління органів державної влади

Заступник голови Київської міської державної адміністрації, який відповідно до розподілу обов'язків координує діяльність Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), голова комісії

Перший заступник директора Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), заступник голови комісії

Начальник Регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву, заступник голови комісії

Начальник Головного управління статистики у м. Києві

Заступник голови Державної регуляторної служби України

Заступник начальника Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві

Заступник директора Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Заступник начальника фінансово-аналітичного відділу фінансово-економічного управління Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Головний спеціаліст фінансово-аналітичного відділу фінансово-економічного управління Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), секретар комісії

Заступник начальника Державної фінансової інспекції в м. Києві (за згодою)

Заступник начальника Головного управління у м. Києві Державної казначейської служби України (за згодою)

Заступники голів районних в місті Києві державних адміністрацій

Керівник апарату В. Бондаренко

Затверджено
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
09.06.2016 N 403

Положення
про Міську комісію з питань упорядкування обліку
юридичних осіб, які розміщені в місті Києві та, за даними ЄДРПОУ,
належать до сфери управління органів державної влади

1. Міська комісія з питань упорядкування обліку юридичних осіб, які розміщені в місті Києві та, за даними ЄДРПОУ, належать до сфери управління органів державної влади (далі - Міська комісія), є комісією, що створюється у зв'язку з надходженням повідомлень, передбачених пунктом 12 Методики проведення інвентаризації об'єктів державної власності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2005 року N 1121 (далі - Методика), для упорядкування обліку юридичних осіб, які розміщені в місті Києві та, за даними ЄДРПОУ, належать до сфери управління органів державної влади.

2. Міська комісія у діяльності керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, Методикою проведення інвентаризації об'єктів державної власності, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2005 року N 1121, іншими актами законодавства України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також цим Положенням.

3. Міська комісія:

3.1. Розглядає та схвалює матеріали з питань упорядкування обліку юридичних осіб, які розміщені в місті Києві та, за даними ЄДРПОУ, належать до сфери управління органів державної влади, надані робочими групами, що створюються районними в місті Києві державними адміністраціями.

3.2. Подає Фондові державного майна України (в копії Регіональному відділенню Фонду державного майна України по місту Києву) висновки щодо доцільності віднесення юридичних осіб до сфери управління відповідних органів державної влади, коли за адресами, зазначеними в переліках, наданих Фондом державного майна України, розміщені юридичні особи, що відповідно до їх установчих документів належать до сфери управління органів державної влади, які реорганізовано або ліквідовано.

3.3. Інформує органи державної влади, до сфери управління яких належать юридичні особи відповідно до їх установчих документів, коли за адресами, зазначеними в переліках, наданих Фондом державного майна України, розміщені відповідні юридичні особи.

3.4. Інформує відповідні органи державної влади про потребу завершення державної реєстрації припинення юридичних осіб, коли за адресами, зазначеними в переліках, наданих Фондом державного майна України, замість відповідних юридичних осіб розміщені господарські організації, утворені в результаті реорганізації цих осіб, зокрема в процесі приватизації чи корпоратизації.

3.5. Складає акти і надсилає їх Фонду державного майна (в копії Регіональному відділенню Фонду державного майна України по місту Києву), якщо за адресами, зазначеними в переліках, наданих Фондом державного майна України, не розміщені відповідні юридичні особи.

4. Міська комісія має право отримувати інформацію від структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій, інших органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій.

5. Міська комісія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, зокрема територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.

6. Міська комісія утворюється та її посадовий склад затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

7. Міська комісія утворюється у складі голови, заступників голови, секретаря та членів Міської комісії.

До складу комісії входять представники органів приватизації, державної статистики, Державної фіскальної служби, Державної регуляторної служби України та у разі потреби представники Держфінінспекції, її територіальних органів, Державного казначейства, районних в місті Києві державних адміністрацій.

До складу Міської комісії можуть також входити представники структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з правом дорадчого голосу.

8. Очолює Міську комісію заступник голови Київської міської державної адміністрації, який відповідно до розподілу обов'язків координує діяльність Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

9. Голова Міської комісії здійснює загальне керівництво діяльністю Міської комісії, визначає порядок її роботи, головує на засіданнях.

Один із заступників голови Міської комісії виконує повноваження голови Міської комісії у разі його відсутності.

10. Секретар Міської комісії:

10.1. Скликає за дорученням голови Міської комісії засідання Міської комісії в міру потреби.

10.2. Забезпечує ведення протоколів засідання.

10.3. Забезпечує організацію діяльності Міської комісії (зокрема ведення діловодства), підготовку порядку денного та матеріалів до її засідань з урахуванням пропозицій членів Міської комісії.

11. Формою роботи Міської комісії є засідання.

Засідання Міської комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина його членів.

12. На засіданнях Міська комісія розглядає та схвалює проекти документів, передбачених пунктом 14 цього Положення.

Рішення комісії вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Міської комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

Протоколи засідань підписуються секретарем комісії та затверджуються її головуючим у триденний термін.

Член Міської комісії, який не підтримує висновків, розроблених за результатами роботи Міської комісії, може викласти в письмовій формі окрему думку, що додається до протоколу засідання.

13. Під час підготовки до засідання Міської комісії голова комісії або його заступник направляє повідомлення, що надійшли з Фонду державного майна України, головам районних в місті Києві державних адміністрацій для попереднього опрацювання питання, проведення обстеження юридичних осіб та підготовки проектів документів, передбачених пунктом 14 цього Положення.

14. Районні в місті Києві державні адміністрації за результатами проведеного ними обстеження юридичних осіб інформують Міську комісію та забезпечують підготовку на розгляд Міської комісії проектів таких документів:

14.1. Коли за зазначеною у переліку адресою розміщена відповідна юридична особа, готують проект висновку Міської комісії щодо інформування про це відповідного органу державної влади, до сфери управління якого належить юридична особа відповідно до її установчих документів.

14.2. Коли за зазначеною у переліку адресою замість відповідної юридичної особи розміщена господарська організація, утворена в результаті реорганізації цієї особи, зокрема в процесі приватизації чи корпоратизації, - готують проект повідомлення Міської комісії для подальшого інформування відповідного органу державної влади про потребу завершення державної реєстрації припинення такої юридичної особи.

14.3. Коли за зазначеною у переліку адресою розміщена юридична особа, що відповідно до її установчих документів належить до сфери управління органу державної влади, який реорганізовано або ліквідовано, на підставі установчих документів, форм фінансової і статистичної звітності (за основним видом економічної діяльності) юридичної особи готують проект висновку Міської комісії щодо доцільності віднесення юридичної особи до сфери управління відповідного органу державної влади.

14.4. Коли за зазначеною у переліку адресою не розміщена відповідна юридична особа, складають проект відповідного акта Міської комісії.

15. Документи, передбачені пунктом 14 цього Положення, після схвалення їх на засіданні Міської комісії підписуються її головою та направляються Фондові державного майна України (в копії Регіональному відділенню Фонду державного майна України по місту Києву) або відповідному органу державної влади, до сфери управління якого належить юридична особа.

Керівник апарату В. Бондаренко