ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ
ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
НАКАЗ
10.05.2016 N 76
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Державної служби України з питань безпечності харчових
продуктів та захисту споживачів
N 126 від 19.02.2018)
Про утворення постійно діючої комісії з розгляду
питань стосовно списання майна
Відповідно до Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2007 р. N 1314, та з метою посилення контролю за списанням державного майна наказую:
1. Утворити постійно діючу комісію з розгляду питань стосовно списання майна Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та підприємств, установ, що належать до сфери її управління, у складі згідно з додатком 1.
2. Затвердити Регламент роботи постійно діючої комісії з розгляду питань стосовно списання майна згідно з додатком 2.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на начальника Управління економічної діяльності Лемака М. С.
Голова В. І. Лапа
Додаток 1
до наказу Держпродспоживслужби
10.05.2016 N 76
Склад
постійно діючої комісії з розгляду питань стосовно списання майна
| Лемак М. С. | - начальник Управління економічної діяльності, голова комісії |
| Члени комісії: | |
| Андрущак А. А. | - заступник начальника управління правового забезпечення - начальник відділу нормативно-правової роботи та адаптації законодавства до вимог ЄС; |
| Залізняк А. В. | - заступник начальника управління фінансів та бухгалтерського обліку - начальник відділу бюджетного фінансування; |
| Іщук К. П. | - головний спеціаліст сектору внутрішнього аудиту; |
| Кучинський М. В. | - головний спеціаліст відділу управління об'єктами державної власності та державної підтримки суб'єктів господарювання управління економічної діяльності; |
| Короткевич О. Є. | - головний спеціаліст відділу управління об'єктами державної власності та державної підтримки суб'єктів господарювання управління економічної діяльності, секретар комісії |
Додаток 2
до наказу Держпродспоживслужби
10.05.2016 N 76
Регламент
роботи постійно діючої комісії з розгляду
питань стосовно списання майна
1. Проведення засідання постійно діючої комісії з розгляду питань стосовно списання майна не рідше 1 (одного) разу на два місяці.
2. Не пізніше ніж за 3 (три) дні до початку засідання постійно діючої комісії з питань списання державного майна надавати членам комісії документи, надані територіальними органами, установами та підприємствами для ознайомлення.
3. Відділ управління об'єктами державної власності та державної підтримки суб'єктів господарювання управління економічної діяльності Управління економічної діяльності готує документи на засідання постійно діючої комісії з розгляду питань стосовно списання майна та готує відповідний проект наказу.
4. В ході розгляду документів та проектів наказів члени комісії надають свої пропозиції.
5. Під час засідання постійно діючої комісії з розгляду питань стосовно списання майна ведеться протокол і протягом доби після проведення засідання члени комісії підписують протокол і візують проекти наказів.
6. Після зібрання всіх необхідних підписів накази подаються на підпис Голові Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Начальник Управління економічної діяльності М. С. Лемак
