ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
11.02.2016 N 64

Про затвердження змін до Регламенту
виконавчого Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про місцеве самоврядування в Україні", Типового регламенту місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року N 2263:

Затвердити зміни до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 жовтня 2013 року N 1810, що додаються.

Голова В.Кличко

Затверджено
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
11.02.2016 N 64

Зміни
до Регламенту виконавчого органу
Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації),
затвердженого розпорядженням
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 08 жовтня 2013 року N 1810

1. У розділі VII Регламенту:

1.1. У главі 6:

Пункт 6.3 викласти в такій редакції:

"6.3. Проект розпорядження надсилається заінтересованим органам для погодження лише після його погодження першим заступником голови (заступником голови), який спрямовує і координує діяльність розробника проекту розпорядження."

У пункті 6.4:

Абзац перший викласти в такій редакції:

"6.4. Проект розпорядження погоджують у такій послідовності: керівник та керівник юридичної служби розробника, перший заступник голови (заступник голови), який спрямовує і координує діяльність розробника, керівники заінтересованих органів та заступники голови, до компетенції яких належать зазначені в проекті розпорядження питання, начальник юридичного управління апарату виконавчого органу, перший заступник голови (у разі, якщо він не погоджує проект розпорядження як такий, що спрямовує і координує діяльність розробника) та керівник апарату."

Абзац п'ятий викласти в такій редакції:

"Погодження проекту розпорядження керівником та керівником юридичної служби розробника, першим заступником голови (заступником голови), який спрямовує і координує діяльність розробника, начальником юридичного управління апарату виконавчого органу, першим заступником голови (у разі, якщо він не погоджує проект розпорядження як такий, що спрямовує і координує діяльність розробника) та керівником апарату відбувається у паперовому та електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису."

Пункт 6.11 викласти в такій редакції:

"6.11. Відповідальність за якість підготовки, зміст, обгрунтованість та відповідність законодавству проекту розпорядження несе керівник розробника.

Керівники заінтересованих органів є відповідальними за зміст проекту розпорядження в частині, що стосується їх компетенції.

Відповідальність за відповідність проекту розпорядження вимогам законодавства несе начальник юридичного управління апарату виконавчого органу.

Відповідальність за організацію підготовки проекту розпорядження в підпорядкованих структурних підрозділах виконавчого органу несе перший заступник голови (заступник голови) згідно з розподілом обов'язків."

1.2. Пункт 7.1 глави 7 викласти в такій редакції:

"7.1. Проекти розпоряджень, що подаються на підпис в остаточній редакції, мають містити візи керівника та керівника юридичної служби розробника, першого заступника голови (заступника голови), який спрямовує і координує діяльність розробника, начальника юридичного управління апарату виконавчого органу, першого заступника голови (у разі, якщо він не погоджує проект розпорядження як такий, що спрямовує і координує діяльність розробника) та керівника апарату."

2. У розділі VIII Регламенту:

Пункт 1.2 глави 1 викласти в такій редакції:

"1.2. Проекти рішень, суб'єктом подання яких є виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), візує Київський міський голова або перший заступник голови (заступник голови) згідно з розподілом обов'язків та керівник апарату."

Пункт 2.2 глави 2 викласти в такій редакції:

"2.2. Проект рішення Київської міської ради, який подається виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), погоджується керівником структурного підрозділу виконавчого органу - розробником проекту рішення та керівником юридичної служби розробника, першим заступником голови (заступник голови), який спрямовує і координує діяльність розробника, керівниками структурних підрозділів виконавчого органу, до компетенції яких належать зазначені в проекті рішення питання, начальником юридичного управління апарату виконавчого органу, першим заступником голови (у разі, якщо він не погоджує проект рішення як такий, що спрямовує і координує діяльність розробника) та керівником апарату."

Керівник апарату В.Бондаренко