КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 23 березня 2016 р. N 209
Київ
Деякі питання використання марок
акцизного податку
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Внести до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. N 1251 (Офіційний вісник України, 2011 р., N 1, ст. 35; 2013 р., N 24, ст. 808, N 51, ст. 1850, N 89, ст. 3265; 2014 р., N 81, ст. 2287, N 95, ст. 2726; 2015 р., N 40, ст. 1216), зміни, що додаються.
2. Державній фіскальній службі до 31 березня 2016 р. знищити залишки марок акцизного податку, які зберігаються у приміщеннях територіальних органів Державної фіскальної служби і продаж яких припинено.
Прем’єр-міністр України А. ЯЦЕНЮК
Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 березня 2016 р. N 209
Зміни,
що вносяться до Положення про виготовлення,
зберігання, продаж марок акцизного податку та
маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів
1. У пункті 3:
друге речення абзацу четвертого виключити;
доповнити пункт після абзацу четвертого новим абзацом такого змісту:
"До 20 числа місяця, в якому подано згідно з абзацом четвертим цього пункту попередню заявку-розрахунок, покупці марок мають право здійснити корегування такої заявки-розрахунку в бік збільшення, що не перевищує визначеного у ній обсягу, шляхом подачі додаткової попередньої заявки-розрахунку.".
У зв’язку з цим абзац п’ятий вважати абзацом шостим.
2. Абзаци перший, восьмий та дев’ятий пункту 5 виключити.
3. Пункти 11, 13 і 17 виключити.
4. Пункт 18 викласти в такій редакції:
"18. У разі зміни зразка марок дозволяється продаж залишків оплачених марок попереднього зразка, які виготовлено підприємством-виробником та/або які перебувають на зберіганні у продавця, якщо рішенням про запровадження марок нового зразка не встановлено інше.".
5. Пункт 19 виключити.
6. Пункт 20 викласти в такій редакції:
"20. Маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів здійснюється виробниками зазначеної продукції.
Для алкогольних напоїв використовуються марки із зазначенням суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, з точністю до тисячного знака, яка відповідає сумі, визначеній з урахуванням діючих на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари.
Вважаються такими, що немарковані, алкогольні напої з марками, що мають такі пошкодження:
пошкодження, які унеможливлюють встановлення реквізитів, передбачених абзацом сьомим пункту 5 цього Положення;
наявність відкритого надриву з краю марки, розмір якого (ширина, довжина) перевищує такі значення: вертикальний надрив - 4 х 10 міліметрів; горизонтальний - 4 х 20 міліметрів; діагональний - 4 х 18 міліметрів (довжина діагонального розриву визначається як прямокутна проекція);
пошкодження, внаслідок яких зменшилася довжина марки на 10 чи більше міліметрів або ширина марки - на 5 чи більше міліметрів;
відсутність кута марки площею більше ніж 150 кв. міліметрів, довжина меншої сторони якого становить більше ніж 10 міліметрів.".
7. Пункт 28 виключити.
8. У третьому реченні абзацу першого пункту 29 слова ", крім суми акцизного податку, внесеної в рахунок погашення податкового векселя" виключити.