МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА
ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
08.02.2016 N 20
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
24 лютого 2016 р. за N 284/28414
Про затвердження Змін
до наказу Мінжитлокомунгоспу
від 28 жовтня 2008 року N 320
Відповідно до Законів України "Про звернення громадян" та "Про запобігання корупції", постанови Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 року N 197 "Про затвердження Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України" та з метою належного розгляду звернень громадян у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Інструкції про порядок розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 28 жовтня 2008 року N 320, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 13 листопада 2008 року за N 1103/15794 (із змінами), що додаються.
2. Департаменту адміністративно-організаційного забезпечення (Мала Т.В.) разом із Департаментом нормативно-правового регулювання (Вернигор Ю.Ю.) в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Малашкіна М.А.
Перший заступник Міністра В.А. Негода
Затверджено
Наказ Міністерства
регіонального розвитку, будівництва
та житлово-комунального
господарства України
08.02.2016 N 20
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
24 лютого 2016 р. за N 284/28414
Зміни
до Інструкції про порядок
розгляду пропозицій (зауважень),
заяв (клопотань) і скарг громадян
у Міністерстві регіонального розвитку,
будівництва та житлово-комунального
господарства України
1. У тексті Інструкції слова "Мінрегіон України" у всіх відмінках замінити словом "Мінрегіон" у відповідних відмінках.
2. У розділі II:
1) пункт 2.1 викласти в такій редакції:
"2.1. Усні звернення громадян безпосередньо реєструються, розглядаються та вирішуються посадовими особами Мінрегіону під час особистих прийомів громадян, в тому числі тих, що проводяться за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" згідно із затвердженим графіком. У разі неможливості розв'язання порушених в усному зверненні питань безпосередньо на особистому прийомі вони розглядаються у тому самому порядку, що й при письмовому зверненні. Про результати розгляду звернення громадянин повідомляється письмово та робляться відмітки у реєстраційно-контрольній картці особистого прийому та журналі обліку особистого прийому громадян.";
2) у пункті 2.4:
абзац перший викласти в такій редакції:
"2.4. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до Мінрегіону особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення). Звернення в інтересах неповнолітніх та недієздатних осіб подається їх законними представниками.";
абзац третій викласти у такій редакції:
"У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України "Про звернення громадян".";
доповнити новими абзацами сьомим - десятим такого змісту:
"Електронні звернення надсилаються виключно на офіційну електронну адресу Мінрегіону, звернення, що надійшли не на офіційну електронну адресу, до розгляду не приймаються.
Мінрегіон забезпечує умови для повідомлень його працівниками про порушення вимог Закону України "Про запобігання корупції" іншою особою, зокрема через спеціальні телефонні лінії, офіційні веб-сайти, засоби електронного зв'язку.
Повідомлення про порушення вимог цього Закону може бути здійснене працівником Мінрегіону без зазначення авторства (анонімно).
Анонімне повідомлення про порушення вимог вказаного Закону підлягає розгляду відповідно до вимог статті 53 Закону України "Про запобігання корупції.";
3) пункт 2.5 викласти в такій редакції:
"2.5. Усі пропозиції, заяви, скарги та електронні звернення (роздруковані на папері), що надійшли, приймаються та централізовано реєструються в день їх надходження у базі даних "Megapolis. Документообіг. Звернення громадян" на реєстраційно-контрольних картках (додаток 1), придатних для оброблення персональними комп'ютерами, після розгляду керівництвом.";
4) пункт 2.13 доповнити абзацом другим такого змісту:
"Відповідь, що направляється громадянам в електронній формі (у вигляді відсканованої копії документа) з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку, оформлюється відповідно до абзацу першого цього пункту або з використанням електронного цифрового підпису.".
3. У розділі III:
1) у абзаці третьому пункту 3.9 після слів "у письмовій" доповнити словами "або в електронній формі з дотриманням вимог пункту 2.13 цієї Інструкції,".
4. Додаток 1 до Інструкції викласти у новій редакції, що додається.
Директор Департаменту адміністративно-організаційного забезпечення Т.В. Мала
Додаток 1
до Інструкції про порядок
розгляду пропозицій (зауважень),
заяв (клопотань) і скарг громадян
у Міністерстві регіонального розвитку,
будівництва та житлово-комунального
господарства України
Реєстраційно-контрольна картка
(лицьовий бік)
Реєстраційно-контрольна картка | Відмітка про контроль | ||||||||||||
Кореспондент | Місце проживання | ||||||||||||
Пропозиція, заява, скарга | |||||||||||||
Колективна | |||||||||||||
Дата надходження | Реєстраційний індекс | Звідки одержано | Дата | Індекс | Одержано поштою, електронними засобами, на особистому прийомі, передано через уповноважену особу | ||||||||
Повторне | Попередні звернення | Індекси | |||||||||||
Короткий зміст | N пит. | Зміст | Питання | Підпитання | |||||||||
1 | |||||||||||||
2 | |||||||||||||
Резолюція | N пит. | Виконавець | Зміст | Категорія (соціальний стан) заявника | |||||||||
Автор резолюції | Дата | ||||||||||||
Термін виконання | Виконано за _____ днів |
(зворотний бік)
Стан виконання
Дата передачі на виконання | П. І. Б. виконавця | Підпис | Попередні відповіді | Залишено на контролі | |||||
дата | зміст | дата | причина | ||||||
Продовження терміну | Виконано | ||||||||
дата | П.І.Б. | причина | за _____ днів | ||||||
Перевірено на місці "___"_______20__ р. працівником апарату ____________________________________ Вирішено________________________________________________________________________________ Дата, індекс, виконання _______________________________ Адресат ______________________________ | |||||||||
Обґрунтованість звернення | |||||||||
Причина звернення | |||||||||
Результати розгляду питань | 1 | ||||||||
2 | |||||||||
3 |
З контролю зняв ______________________ Дата зняття з контролю _________________
Справа _____________________ Том _____ Аркушів __________ Фонд ______________
Опис ________________________ Справа ______________________________