Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

НАКАЗ
10.02.2016 N 224

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
25 лютого 2016 р. за N 295/28425

Про затвердження Порядку формування та ведення реєстру призначених
органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій та Порядку
формування та ведення баз даних, одержаних органом,
що призначає, від призначених органів з оцінки відповідності

Відповідно до статей 6 і 42 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити такі, що додаються:

Порядок формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій;

Порядок формування та ведення баз даних, одержаних органом, що призначає, від призначених органів з оцінки відповідності.

2. Визнати такими, що втратили чинність:

наказ Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 01 листопада 2001 року N 534 "Про затвердження Порядку ведення державного реєстру уповноважених органів із сертифікації та Порядку подання уповноваженими органами із сертифікації інформації про видані сертифікати відповідності та свідоцтва про визнання відповідності до державного реєстру сертифікатів відповідності та свідоцтв про визнання", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18 квітня 2002 року за N 375/6663;

наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 03 березня 2006 року N 66 "Про внесення змін до наказу Держстандарту України від 01 листопада 2001 року N 534 "Про затвердження Порядку ведення державного реєстру уповноважених органів із сертифікації та Порядку подання уповноваженими органами із сертифікації інформації про видані сертифікати відповідності та свідоцтва про визнання відповідності до державного реєстру сертифікатів відповідності та свідоцтв про визнання", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23 березня 2006 року за N 322/12196.

3. Департаменту технічного регулювання (Віткін Л.М.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України Нефьодова М.Є.

Виконувач обов’язків Міністра економічного
розвитку і торгівлі України Ю. Ковалів

Затверджено
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України
10.02.2016 N 224

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
25 лютого 2016 р. за N 295/28425

Порядок
формування та ведення реєстру призначених органів з
оцінки відповідності і визнаних незалежних організац
ій

І. Загальні положення

1. Цей Порядок установлює процедуру формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій (далі - реєстр).

2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".

3. Реєстр є електронною базою даних, що містить відомості про:

призначені органи з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів (далі - ООВ);

призначені визнані незалежні організації (далі - ВНО);

перелік ООВ стосовно кожного технічного регламенту;

перелік ВНО стосовно технічного регламенту щодо обладнання, що працює під тиском.

4. Реєстр формує та веде Мінекономрозвитку.

5. Адміністратором реєстру є структурний підрозділ Мінекономрозвитку, до функцій якого належить упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, технічних засобів та програмного забезпечення, а також комплексної системи захисту інформації, який забезпечує технічну підтримку, захист і збереження відомостей, що містяться в реєстрі, та обслуговування програмного забезпечення реєстру.

6. Розпорядником реєстру є Мінекономрозвитку, що накопичує та узагальнює інформацію про ООВ і ВНО, визначає організаційні засади ведення реєстру, забезпечує його функціонування та інформаційне наповнення.

7. Відомості реєстру розміщуються в систематизованому вигляді на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку, доступ до них є відкритим і загальнодоступним.

ІІ. Унесення до реєстру відомостей про ООВ і ВНО

1. Відомості про ООВ і ВНО вносяться до реєстру на підставі:

1) рішень Мінекономрозвитку про:

призначення, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасове припинення і поновлення дії рішення про призначення, переоформлення та видачу дубліката рішення про призначення, анулювання рішення про призначення ООВ;

призначення ВНО на здійснення оцінки відповідності технології виконання нерознімних з’єднань, персоналу, який виконує нерознімні з’єднання, та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, згідно з технічним регламентом щодо обладнання, що працює під тиском, тимчасове припинення і поновлення дії рішення про призначення, переоформлення та видачу дубліката рішення про призначення, анулювання рішення про призначення ВНО;

2) інформації, наданої Національним агентством з акредитації України (далі - НААУ), щодо прийнятих рішень про акредитацію (номер, дата видачі та термін дії атестата про акредитацію), розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію ООВ, ВНО та випробувальних лабораторій;

3) інформації, наданої ООВ і ВНО, про субпідрядників та/або дочірні підприємства, акредитовані лабораторії, які залучені ними до виконання робіт з оцінки відповідності.

2. Інформація, зазначена в пункті 1 цього розділу, уноситься до реєстру не пізніше п’яти робочих днів з дня прийняття рішення Мінекономрозвитку або надходження до Мінекономрозвитку інформації від НААУ про прийняте рішення чи інформації, отриманої від ООВ і ВНО.

3. Інформація, згідно з підпунктами 2 і 3 пункту 1 цього розділу, надається НААУ, ООВ та ВНО до Мінекономрозвитку в паперовому та електронному вигляді.

ІІІ. Відомості, які містяться в реєстрі

1. У реєстрі містяться такі відомості про ООВ і ВНО:

1) найменування;

2) прізвище, ім’я, по батькові керівника;

3) місцезнаходження, код за ЄДРПОУ, адреса електронної пошти, номер телефону та адреса веб-сайту;

4) ідентифікаційний номер (лише для ООВ) у форматі UA.TR.YYY, де:

UA - умовне позначення України латинськими літерами;

TR - умовне позначення ООВ, який призначено на виконання робіт з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів;

YYY - порядковий номер ООВ;

5) опис сфери призначення, який повинен містити такі відомості:

назву технічного регламенту та види продукції згідно з відповідним технічним регламентом із зазначенням категорій та/або груп продукції (якщо вони визначені в технічному регламенті) чи інших деталізованих визначень продукції;

процедури оцінки відповідності з посиланням на положення технічного регламенту чи додатки до нього, у яких визначені ці процедури;

додаткові відомості щодо сфери призначення, якщо це вимагається технічним регламентом;

6) дата та номер рішення Мінекономрозвитку про призначення, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасове припинення і поновлення дії рішення про призначення, переоформлення та видачу дубліката рішення про призначення, анулювання рішення про призначення;

7) номер, дата видачі та термін дії атестата про акредитацію, номер і дата рішення НААУ про розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію;

8) найменування власних акредитованих лабораторій та акредитованих випробувальних лабораторій, з якими ООВ укладено угоди для проведення видів випробувань продукції у межах сфери призначення, які не проводяться власними випробувальними лабораторіями, із зазначенням їх місцезнаходження, номера, дати видачі та терміну дії атестата про акредитацію, номера та дати рішення НААУ про розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію;

9) найменування субпідрядників або дочірніх підприємств, залучених до виконання певних робіт, пов’язаних з оцінкою відповідності, із зазначенням їх місцезнаходження;

10) найменування секторальної (міжсекторальної) групи (груп), у роботі якої (яких) ООВ і ВНО беруть участь.

2. У реєстрі містяться такі відомості про перелік ООВ стосовно кожного технічного регламенту:

найменування ООВ та їх місцезнаходження;

ідентифікаційний номер;

сфера призначення.

3. У реєстрі містяться такі відомості про перелік ВНО стосовно технічного регламенту щодо обладнання, що працює під тиском:

найменування ВНО та їх місцезнаходження;

сфера призначення.

Директор департаменту технічного регулювання Л. Віткін