МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
Затверджено
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
10.02.2016 N 224
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
25 лютого 2016 р. за N 296/28426
Порядок
формування та ведення баз даних, одержаних органом, що
призначає, від призначених органів з оцінки відповідності
І. Загальні положення
1. Цей Порядок установлює процедуру формування та ведення баз даних, одержаних органом, що призначає, від призначених органів з оцінки відповідності, у тому числі визнаних незалежних організацій (далі - ООВ).
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
3. Бази даних, одержаних органом, що призначає, від ООВ (далі - бази даних) є комплексом таких електронних баз даних:
1) бази даних про відмови у видачі, обмеження сфери, призупинення або скасування документів про відповідність, виданих ООВ;
2) бази даних про обставини, що впливають на сферу та умови призначення ООВ;
3) бази даних про запити щодо надання інформації стосовно діяльності з оцінки відповідності, одержані ООВ від органів державного ринкового нагляду;
4) бази даних про діяльність ООВ, здійснену в межах сфери їх призначення, та будь-яку іншу здійснену діяльність, включаючи транскордонну діяльність та роботи за договорами субпідряду (інформаційне наповнення бази даних забезпечує ООВ на запит Мінекономрозвитку);
5) бази даних про інформацію, яка подається ООВ відповідно до вимог технічних регламентів та визначених у них процедур оцінки відповідності.
4. Розпорядником баз даних є Мінекономрозвитку, що формує та веде ці бази даних шляхом накопичення, систематизації та зберігання інформації, одержаної від ООВ, визначає організаційні засади ведення баз даних та забезпечує їх функціонування.
5. Адміністратором баз даних є структурний підрозділ Мінекономрозвитку, до функцій якого належить упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, технічних засобів та програмного забезпечення, а також комплексної системи захисту інформації, який забезпечує технічну підтримку, захист і збереження відомостей, що містяться в базах даних, та обслуговування програмного забезпечення баз даних.
ІІ. Вимоги до змісту інформації, яка міститься в базах даних
1. База даних про відмови у видачі, обмеження сфери, призупинення або скасування документів про відповідність, виданих ООВ, повинна містити таку інформацію:
інформацію про відмови у видачі документів про відповідність:
1) номер та дату рішення ООВ про відмову у видачі документа про відповідність;
2) відомості щодо виробника продукції та уповноваженого представника (у разі його наявності):
найменування;
місцезнаходження;
код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб - резидентів України);
прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
3) назву продукції із зазначенням категорій та/або груп продукції чи інших деталізованих позначень продукції, її коди згідно з національним класифікатором ДК 016 "Державний класифікатор продукції та послуг" (для вітчизняної продукції) та/або коди згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (для імпортованої продукції);
4) найменування акредитованої випробувальної лабораторії, яка проводила випробування продукції, її місцезнаходження, номери та дати протоколів випробувань, номер атестата про акредитацію та його термін дії (у разі проведення випробувань);
5) дату виробництва продукції та її кількість (для партії продукції);
6) дату та період виробництва продукції (для серійного виробництва);
7) причину відмови у видачі документа про відповідність та в разі проведення випробувань, якщо продукція не відповідає вимогам технічних регламентів, - короткий зміст невідповідностей;
інформацію про обмеження сфери, призупинення, скасування документів про відповідність:
1) номер і дату документа про відповідність;
2) відомості щодо виробника продукції та уповноваженого представника (у разі його наявності):
найменування;
місцезнаходження;
код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб - резидентів України);
прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
3) назву продукції із зазначенням категорій та/або груп продукції чи інших деталізованих позначень продукції, їх коди згідно з національним класифікатором ДК 016 "Державний класифікатор продукції та послуг" (для вітчизняної продукції) та/або коди згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (для імпортованої продукції);
4) причину обмеження сфери, призупинення або скасування документів про відповідність та в разі проведення випробувань, якщо продукція не відповідає вимогам технічних регламентів, - короткий зміст невідповідностей;
5) дату, з якої обмежено, призупинено або скасовано документ про відповідність.
2. База даних про обставини, що впливають на сферу та умови призначення ООВ, містить такі відомості:
номер, дату видачі та термін дії атестата про акредитацію, номер і дату рішення Національного агентства з акредитації України (далі - НААУ) про акредитацію, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію ООВ;
дату, з якої розширено або обмежено сферу акредитації, тимчасово зупинено і поновлено дію або скасовано атестат про акредитацію ООВ;
дату та номер рішення НААУ про розширення або обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію власних випробувальних лабораторій та випробувальних лабораторій, з якими ООВ укладено угоди для проведення видів випробувань у межах сфери призначення, які не проводяться власними випробувальними лабораторіями;
дату, з якої розширено або обмежено сферу акредитації, тимчасово зупинено і поновлено дію або скасовано атестат про акредитацію власних випробувальних лабораторій та випробувальних лабораторій, з якими ООВ укладено угоди для проведення видів випробувань у межах сфери призначення, які не проводяться власними випробувальними лабораторіями;
дати та номери угод, укладених ООВ з випробувальними лабораторіями для проведення видів випробувань у межах сфери призначення, які не проводяться власними випробувальними лабораторіями, та термін їх дії;
дату реєстрації та номер запису про проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи та короткий зміст цих змін;
дату припинення діяльності юридичної особи із зазначенням підстав (реорганізація або ліквідація);
інформацію про зміни, які стосуються персоналу ООВ;
дату та номер договору обов’язкового страхування професійної відповідальності за шкоду, яку може бути заподіяно третім особам, термін його дії або дату його розірвання;
іншу інформацію, що впливає на сферу та умови призначення ООВ відповідно до вимог Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" або технічних регламентів.
3. База даних про запити щодо надання інформації стосовно діяльності з оцінки відповідності, одержані ООВ від органів державного ринкового нагляду, містить такі відомості:
найменування органу державного ринкового нагляду, який надіслав запит;
дату, номер та короткий зміст запиту;
електронну копію запиту;
електронну копію відповіді ООВ.
4. База даних про діяльність ООВ, здійснену в межах сфери їх призначення, та будь-яку іншу здійснену діяльність, включаючи транскордонну діяльність та роботи за договорами субпідряду, містить такі відомості:
дату, номер та короткий зміст запиту Мінекономрозвитку;
електронну копію відповіді ООВ.
5. База даних про інформацію, яка подається ООВ відповідно до вимог технічних регламентів та визначених у них процедур оцінки відповідності, містить інформацію, додаткові обов'язки стосовно надання якої встановлені відповідним технічним регламентом.
ІІІ. Користувачі баз даних, їх реєстрація та порядок
унесення ними інформації до баз даних
1. Користувачами баз даних є ООВ.
2. Особистий кабінет є електронним кабінетом користувача баз даних, за допомогою якого користувач уносить інформацію до баз даних.
3. Реєстрація користувача баз даних здійснюється на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку шляхом заповнення реєстраційної форми, у якій указуються такі відомості про ООВ:
найменування юридичної особи;
логін та адреса електронної пошти.
4. Користувач баз даних, що пройшов процедуру реєстрації, отримує на електронну пошту, указану під час реєстрації, пароль.
5. Користувач баз даних уносить до баз даних інформацію, зазначену в розділі ІІ цього Порядку, не пізніше п’яти робочих днів з дня прийняття ООВ відповідного рішення, виникнення обставин або одержання запитів, якщо у відповідних технічних регламентах чи процедурах оцінки відповідності не визначено інший строк надання інформації або не зазначено, що певна інформація надається періодично.
6. Користувач баз даних забезпечує повноту та достовірність інформації, унесеної ним до баз даних.
7. Користувачі баз даних невідкладно інформують розпорядника та адміністратора про технічні обставини, які впливають на виконання вимог, установлених у пункті 5 цього розділу.
IV. Надання інформації з баз даних
Інформація з баз даних надається Мінекономрозвитку на письмові звернення державних органів, органів місцевого самоврядування, фізичних та юридичних осіб та громадських об’єднань шляхом надання письмової відповіді відповідно до вимог законодавства про звернення громадян, доступ до публічної інформації та захист персональних даних.
Директор департаменту технічного регулювання Л. Віткін