Документ втратив чиннiсть!

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
09.12.2015 N 1196

(Розпорядження втратило чинність на відставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 294 від 27.04.20
16)

Про затвердження Положення про управління матеріального та
господарського забезпечення апарату виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Відповідно до законів України "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеві державні адміністрації", Положення про апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу від 07 вересня 2011 року N 1627, та враховуючи розпорядження Київського міського голови від 20 січня 2015 року N 22 "Про зміни в структурі апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)":

1 Затвердити Положення про управління матеріального та господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність:

- пункт 2 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 липня 2012 року N 1252 "Про затвердження положень про управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)";

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29 жовтня 2014 року N 1217 "Про внесення змін до Положення про управління матеріально-технічного та господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".

Голова В. Кличко

Затверджено
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
09.12.2015 N 1196

Положення
про управління матеріального та господарського забезпечення
апарату виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

1. Загальні положення

1. Управління матеріального та господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Управління) є структурним підрозділом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Управління утворено з метою організації матеріального та господарського забезпечення діяльності апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та підпорядковується безпосередньо керівникові апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2. У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

2. Завдання управління

2. Основними завданнями Управління є:

2.1. Матеріальне та господарське забезпечення ефективної і безперебійної роботи Київського міського голови, першого заступника голови Київської міської державної адміністрації, заступників голови Київської міської державної адміністрації, керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та працівників апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), створення належних умов праці шляхом реалізації господарських функцій, покладених на Управління і прийняття необхідних для цього управлінських рішень, в межах фінансування на поточний рік.

2.2. Забезпечення інженерно-технічного обслуговування комп'ютерної техніки, засобів зв'язку і телекомунікацій.

2.3. Забезпечення ефективного використання бюджетних коштів за бюджетними програмами, відповідальним виконавцем яких визначено Управління.

2.4. Розроблення заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання в апараті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) матеріальних ресурсів.

2.5. Збір, аналіз і узагальнення інформації, наданої структурними підрозділами апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), щодо потреби в матеріальних засобах (канцелярське приладдя, папір, господарські товари, побутова техніка, комп'ютерна техніка, копіювальна техніка, витратні матеріали, засоби зв'язку і телекомунікацій тощо).

2.6. Формування та надання пропозицій керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до бюджетних запитів до проекту бюджету міста Києва на наступний рік за бюджетними програмами головного розпорядника бюджетних коштів.

2.7. Збір, аналіз і узагальнення пропозицій до річного плану закупівель стосовно закупівель канцелярського приладдя, паперу, господарських товарів, штемпельної продукції, технічних засобів, запасних частин, побутової техніки, комп'ютерної техніки, витратних матеріалів, засобів зв'язку та інших матеріальних ресурсів від структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та всіх необхідних послуг для забезпечення безперебійної роботи апарату і передача цих пропозицій управлінню бухгалтерського обліку та звітності апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для розгляду та прийняття рішення комітетом з конкурсних торгів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для організації та проведення торгів, робіт і послуг за рахунок коштів міського бюджету.

2.8. Участь у роботі комітету з конкурсних торгів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для організації та проведення торгів, робіт і послуг за рахунок коштів міського бюджету з питань матеріального забезпечення роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2.9. Забезпечення структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) матеріальними засобами (канцелярське приладдя, папір, господарські товари, побутова техніка, комп'ютерна техніка, копіювальна техніка, технічні засоби, витратні матеріали, засоби зв'язку тощо) відповідно до затверджених норм.

2.10. Здійснення обліку матеріальних засобів, проведення розподілу і закріплення комп'ютерної, офісної, копіювальної, побутової техніки за працівниками апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2.11. Підтримання в належному робочому стані комп'ютерної техніки, телекомунікаційних систем та засобів зв'язку, здійснення постійного контролю за їх належною експлуатацією.

2.12. Забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) всіма видами зв'язку, контроль за роботою внутрішньої АТС, "Укртелекома" та "Укркома".

2.13. Здійснення належного оформлення первинних документів на приймання, зберігання, видачу і списання матеріальних засобів, закріплених за посадовими особами апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які не придатні для подальшого використання.

2.14. Участь у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей, що перебувають на балансі апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2.15. Організація та підготовка договорів про здійснення закупівель послуг з перевезення пасажирів наземним транспортом поза розкладом (транспортні послуги для службових поїздок) з метою транспортного обслуговування Київського міського голови, першого заступника голови Київської міської державної адміністрації, заступників голови Київської міської державної адміністрації, керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), керівників структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і здійснення відповідного контролю.

2.15.1. Підготовка списку осіб із зразками їх підписів, які мають право виклику, користування автомобілем (автомобілями) та оформлення подорожнього листа, а також внесення відповідних змін до списку.

2.16. Здійснення контролю за якістю наданих послуг та належним чином оформлення документів, зокрема:

- послуги палітурні та послуги, пов'язані з оправлянням (брошурувальні, палітурні та копіювально-розмножувальні);

- послуги із прання та хімічної чистки;

- загальнодоступні (універсальні) та інші телекомунікаційні послуги;

- послуги з тепло-, водо-, електропостачання;

- послуги відправлення письмової кореспонденції;

- послуги охорони;

- інші послуги.

2.17. Підготовка договорів по матеріальному та господарському забезпеченню апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та контроль за їх виконанням.

2.18. Здійснення обліку і контролю пропуску матеріальних цінностей та транспортних засобів на територію адмінбудівлі на вулиці Хрещатик, 36.

2.19. Забезпечення розміщення структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та створення належних умов для праці співробітників апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а саме: забезпечення робочим місцем, меблями, обладнанням, канцелярським приладдям, засобами зв'язку і телекомунікацій, комп'ютерного, копіювальною технікою тощо.

2.20. Здійснення контролю за технічним станом та дотриманням правил експлуатації і переміщення матеріальних цінностей, переданих структурним підрозділам апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та матеріально відповідальним особам.

2.21. Забезпечення дотримання в апараті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вимог законодавства у сфері охорони праці та пожежної безпеки.

2.22. Організація та ведення господарських справ апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

ведення обліку, видачі та зберігання матеріальних цінностей;

забезпечення безперебійної роботи комп'ютерів, технічних засобів (копіювальних і факсимільних апаратів), інженерно-технічних, телекомунікаційних систем та засобів зв'язку, що знаходяться у приміщеннях, у яких розміщено апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), здійснення їх ремонту; ведення їх обліку, зберігання, видачі та списання і покладання матеріальної відповідальності за їх збереження;

участь у вирішенні питань із забезпечення керівників структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) телефонами АТС-10, АТС-100 та ВЧ;

забезпечення ремонту телевізійної та радіоапаратури, ремонту оргтехніки та побутових приладів, що перебувають на балансі апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

заправка та відновлення картриджів до лазерних та струменевих принтерів та ксероксів;

забезпечення безперебійної роботи та правильне користування кондиціонерами повітря, здійснення контролю за їх експлуатацією відповідно до технічних умов;

забезпечення копіювання матеріалів;

проведення щорічної підписки періодичних видань, необхідних для роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

участь, в межах компетенції, у заходах, що проводяться апаратом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

забезпечення нагородною та квітковою продукцією управління по роботі з персоналом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

вжиття заходів з утримання службових приміщень в належному санітарно-гігієнічному та протипожежному стані;

організація проведення поточних ремонтів службових приміщень апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

підготовка пропозицій щодо придбання та розподілу меблів, обладнання, господарського інвентарю тощо для забезпечення роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Права управління

3. Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, Управління має право:

3.1. Одержувати інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань, що відносяться до компетенції Управління.

3.2. Брати участь у нарадах та семінарах з питань, що належать до компетенції Управління.

3.3. В межах компетенції скликати у встановленому порядку наради.

3.4. За дорученням Київського міського голови, першого заступника голови Київської міської державної адміністрації, заступників голови Київської міської державної адміністрації, керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розглядати та надавати відповіді на запити та листи з питань, які відносяться до компетенції Управління.

4. Структура та організація роботи управління

4.1. Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади Київський міський голова за поданням керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

На посаду начальника Управління призначається особа з вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра та яка має стаж роботи за фахом на керівних посадах державної служби не менш як три роки або має практичний досвід роботи на керівних посадах не менш як п'ять років.

4.2. Начальник Управління:

4.2.1. Здійснює керівництво діяльністю Управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Управління завдань, визначає функції та ступінь відповідальності свого заступника, керівників відділів, контролює роботу відділів Управління та забезпечує підвищення ділової кваліфікації працівників;

4.2.2. Вносить на розгляд Київського міського голови та керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проекти розпорядчих документів з питань, що належать до компетенції Управління;

4.2.3. Забезпечує виконання доручень Київського міського голови та керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), перспективних і поточних планів діяльності Управління;

4.2.4. Готує і подає на затвердження в установленому порядку Положення про Управління, його структуру та внесення змін до них, затверджує положення про відділи Управління та посадові інструкції працівників;

4.2.5. Подає пропозиції керівникові апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо призначення, звільнення з посади та переміщення працівників Управління, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень;

4.2.6. У процесі виконання завдань, покладених на Управління, забезпечує співробітництво з іншими структурними підрозділами апарату та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійними комісіями Київської міської ради, районними в місті Києві державними адміністраціями з питань, що належать до його компетенції;

4.2.7. Здійснює інші повноваження відповідно до цього Положення, а також покладених завдань, визначених окремими рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

4.3. Начальник Управління має заступника, якого за його поданням, погодженим керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), призначає на посаду та звільняє з посади Київський міський голова в установленому порядку.

4.4. Працівники Управління призначаються на посади та звільняються з посад у встановленому порядку за поданням начальника Управління.

4.5. Для здійснення функцій, покладених на Управління, начальник та працівники Управління наділяються правами, виконують обов'язки і несуть відповідальність відповідно до нормативно-правових актів, що регулюють порядок і умови проходження державної служби, а також Правил внутрішнього трудового розпорядку в виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) і цього Положення.

4.6. Покладення на Управління обов'язків, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються питань діяльності Управління, не допускається.

4.7. Витрати на утримання Управління проводяться за рахунок видатків, що виділяються для утримання апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Керівник апарату В. Бондаренко