МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
08.10.2015 N 1281
Про затвердження положень
про структурні підрозділи у складі
департаменту фінансової роботи
та господарського забезпечення
Наказую:
1. Затвердити положення, що додаються, про такі структурні підрозділи у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення:
відділ бухгалтерського обліку та фінансової звітності апарату Міністерства;
відділ планування, нарахування та аналізу фонду оплати праці;
відділ фінансової роботи за бюджетними програмами Міністерства;
сектор зведеної звітності та аналітичної роботи;
відділ організації закупівель та матеріально-технічного забезпечення;
відділ господарського забезпечення та охорони праці.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
пункт 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.01.2012 N 46 "Про затвердження положень про структурні підрозділи у складі департаментів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України";
наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.05.2012 N 558 "Про затвердження положень про структурні підрозділи в складі департаменту фінансування, бухгалтерського обліку та звітності";
наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.06.2012 N 663 "Про затвердження Положення про відділ консолідованої звітності та забезпечення службових відряджень за кордон у складі департаменту фінансування, бухгалтерського обліку та звітності";
наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.06.2012 N 716 "Про затвердження Положення про відділ бухгалтерського обліку та фінансової звітності апарату Міністерства у складі департаменту фінансування, бухгалтерського обліку та звітності";
наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2013 N 1394 "Про затвердження положень про структурні підрозділи у складі департаменту фінансування, бухгалтерського обліку та звітності";
наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2014 N 340 "Про затвердження положень про структурні підрозділи у складі адміністративно-господарського департаменту".
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України -
керівник апарату Ю. Клименко
Затверджено
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
08.10.2015 N 1281
Положення
про відділ бухгалтерського обліку та
фінансової звітності апарату
Міністерства у складі департаменту фінансової
роботи та господарського забезпечення
1. Загальні положення
1.1. Відділ бухгалтерського обліку та фінансової звітності апарату Міністерства у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономрозвитку, Положенням про департамент фінансової роботи та господарського забезпечення, а також цим Положенням.
1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції відділу
2.1. Завданнями відділу є:
ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Мінекономрозвитку та складання звітності;
забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів;
відображення в документах повної, достовірної інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
забезпечення дотримання вимог бюджетного законодавства під час узяття бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та повного відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
складання кошторисів, фінансування витрат та облік видатків, що здійснюються на проведення двосторонніх міжнародних заходів, у тому числі на сплату внесків до міжнародних організацій;
здійснення відповідно до законодавства функцій з обліку, моніторингу, аналізу та узагальнення інформації про доходи, що надходять до бюджету як плата за надання адміністративних послуг;
запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;
розроблення та опрацювання проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу;
участь у межах компетенції в розгляді скарг, заяв і пропозицій, що надходять від громадян, підприємств, установ та організацій;
надання методичної та консультаційної допомоги структурним підрозділам Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
забезпечує цільове використання коштів державного бюджету, що виділяються Мінекономрозвитку на фінансування бюджетних програм;
веде бухгалтерський облік Мінекономрозвитку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, у тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;
бере участь у розгляді матеріалів за результатами проведення перевірок, ревізій та інвентаризації, наданні висновків за фактами виявлених порушень;
складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну та іншу звітність (декларації) у порядку, установленому законодавством;
готує пропозиції керівництву Мінекономрозвитку з питань ефективного використання фінансових ресурсів;
розглядає скарги, заяви і пропозиції, що належать до компетенції відділу, які надходять від громадян, підприємств, установ і організацій;
бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки коштів та матеріальних цінностей;
уживає заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;
розробляє, опрацьовує та візує проекти наказів, інших видів розпорядчих документів та господарських договорів Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу;
здійснює поточний контроль за:
- дотриманням бюджетного законодавства під час узяття бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби України та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;
- надходженням та використанням власних коштів бюджетної установи;
- веденням бухгалтерського обліку, складанням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку;
забезпечує:
- постійне підвищення професійного рівня працівників шляхом самоосвіти, участі в семінарах з питань фінансування та бухгалтерського обліку і звітності, застосування міжнародних стандартів бухгалтерського обліку;
- організацію проведення інвентаризації коштів, розрахунків і матеріальних цінностей та своєчасне визначення результатів інвентаризації і відображення її в обліку;
- відповідні структурні підрозділи Мінекономрозвитку даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, складання економічно обґрунтованих калькуляцій собівартості послуг, що можуть надаватися за плату відповідно до законодавства, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності;
- дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів стосовно проведення господарських операцій та інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
- правильність та достовірність поданих документів для оформлення закордонних відряджень;
- правильність та достовірність оформлення інформації, що вноситься до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;
- повноту заповнення та достовірність документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
- зберігання, оформлення та передавання до архіву оброблених первинних документів та облікових реєстрів, які є підставою для відображення в бухгалтерському обліку операцій та складання звітності;
- користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан Мінекономрозвитку, результати його діяльності та рух бюджетних коштів.
3. Права відділу
Відділ для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
отримувати інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів Мінекономрозвитку;
ініціювати скликання нарад, утворення робочих груп з питань, що належать до його компетенції;
за дорученням керівництва департаменту брати участь у нарадах та семінарах з питань, що належать до компетенції відділу;
використовувати у своїй діяльності печатку "Для прибуткових ордерів" та штампи "До оплати", "Погашено" і "Сплачено" з реквізитами Мінекономрозвитку.
4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює начальник відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності апарату Міністерства (далі - начальник відділу), якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівник апарату.
4.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру.
4.3. Начальник відділу:
здійснює перевірку меморіальних ордерів апарату Мінекономрозвитку;
погоджує проекти господарських договорів для забезпечення діяльності апарату Мінекономрозвитку;
відповідно до завдань, покладених на відділ, бере участь у розробленні та опрацюванні проектів нормативно-правових актів;
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
забезпечує в межах компетенції реалізацію вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю", уживає необхідних заходів щодо збереження службової інформації у відділі;
бере участь у плануванні потреб, обсягів матеріально-технічного та фінансового забезпечення заходів, передбачених мобілізаційними планами;
використовує в роботі відомості про потребу, плани асигнувань, фактичні витрати на мобілізаційну підготовку;
контролює додержання співробітниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції відділу;
у своєму безпосередньому підпорядкуванні має заступника начальника відділу;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки державних службовців та працівників відділу, затверджує посадові інструкції працівників відділу;
організовує разом з департаментом персоналу роботу у відділі з добору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації; організовує роботу з формування кадрового резерву відділу;
погоджує заяви про призначення, переведення, стажування, звільнення державних службовців і працівників відділу, а також заяви про надання їм відпусток та пропозиції щодо їх відряджень;
готує і подає на підпис директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру подання про заохочення державних службовців і працівників відділу та накладення дисциплінарних стягнень, а також про присвоєння рангів державних службовців відповідно до законодавства про державну службу.
4.4. У разі відсутності начальника відділу обов'язки начальника відділу виконує його заступник.
4.5. Начальник відділу і його заступник мають право підпису документів з питань, що належать до компетенції відділу, які надсилаються від імені відділу на адресу інших управлінь, відділів та секторів Мінекономрозвитку, утворених у складі самостійних структурних підрозділів.
Начальник відділу бухгалтерського обліку та фінансової
звітності апарату Міністерства І. Л. Косинська
Затверджено
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
08.10.2015 N 1281
Положення
про відділ планування, нарахування та аналізу фонду оплати праці
у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення
1. Загальні положення
1.1. Відділ планування, нарахування та аналізу фонду оплати праці у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономрозвитку, Положенням про департамент фінансової роботи та господарського забезпечення, а також цим Положенням.
1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції відділу
2.1. Завданнями відділу є:
складання штатного розпису апарату Мінекономрозвитку, переліків змін до нього для затвердження керівництвом Мінекономрозвитку та погодження з Міністерством фінансів України;
складання та подання звітності щодо заробітної плати до податкової інспекції та фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
упровадження зарплатних проектів щодо виплати заробітної плати в безготівковій формі;
освоєння та застосування сучасних комп'ютерних технологій під час виконання завдань, що належать до компетенції відділу;
забезпечення доступу до інформації про умови та розміри оплати праці відповідно до законодавства;
розроблення та опрацювання проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу;
участь у межах компетенції відділу в розгляді скарг, заяв і пропозицій, які надходять від громадян, підприємств, установ та організацій;
надання методичної та консультаційної допомоги структурним підрозділам Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу;
постійне підвищення кваліфікації та професійного рівня працівників відділу.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
організовує та забезпечує на підставі плану діяльності Мінекономрозвитку та індикативних прогнозних показників бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди розрахунок фонду оплати праці апарату Мінекономрозвитку під час складання проектів кошторисів та бюджетних запитів до проекту Державного бюджету України на плановий та наступні два роки;
розглядає та усуває розбіжності в бюджетних запитах відповідно до змін, унесених Верховною Радою України до проекту Закону про Державний бюджет України на відповідний рік у першому та другому читанні;
розглядає та надає пропозиції про внесення змін до бюджетних призначень у частині, що належать до компетенції відділу, та в порядку, установленому для складання проекту бюджету;
у частині, що належать до компетенції відділу, складає і забезпечує виконання кошторисів та планів асигнувань за загальним фондом за бюджетною програмою апарату Мінекономрозвитку;
складає штатний розпис апарату Мінекономрозвитку для затвердження керівництвом Мінекономрозвитку та забезпечує погодження з Міністерством фінансів України, уносить зміни до нього;
бере участь у розгляді матеріалів за результатами проведення перевірок, ревізій та інвентаризації, наданні висновків за фактами виявлених порушень;
уживає заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, які уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог трудового законодавства;
розробляє та вносить зміни до облікової політики Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу, а також надає пропозиції щодо вдосконалення та актуалізації цього документа;
розробляє та опрацьовує проекти нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу, а також надає пропозиції та зауваження до них;
забезпечує:
- здійснення аналізу використання фонду оплати праці апарату Мінекономрозвитку і надання пропозицій керівництву;
- підготовку наказів про виплату надбавок за високі досягнення у праці або виконання особливо важливої роботи, за роботу, яка передбачає доступ до державної таємниці, за знання та використання в роботі іноземної мови, за науковий ступінь кандидата або доктора наук, за почесне звання "Заслужений", матеріальної допомоги та преміювання;
- проведення розрахунків з оплати праці з працівниками апарату Мінекономрозвитку та об'єктів N 1 і 55 шляхом опрацювання наказів з особового складу, оплати праці, табелів обліку використання робочого часу, інших первинних документів відповідно до законодавства;
- нарахування матеріального забезпечення за листками непрацездатності та компенсаційних виплат учасникам ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС і працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період;
- здійснення відрахувань та виплат із заробітної плати відповідно до виконавчих листів (аліменти, судові рішення);
- формування меморіального ордера N 5 "Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій";
- здійснення аналізу зведених відомостей по видах оплат, нарахувань та утримань із заробітної плати;
- подання до органів державного казначейства та банківських установ заявок і відомостей на перерахування коштів по заробітній платі на вкладні рахунки працівників апарату Мінекономрозвитку та об'єктів N 1 і 55;
- формування та облік особових карток по заробітній платі за відповідний період для кожного працівника Мінекономрозвитку;
- надання розрахункових листків про суми нарахованої та виплаченої заробітної плати та утримань;
- складання довідок про заробітну плату для нарахування пенсій працівникам, які досягли пенсійного віку, та учасникам ліквідації на Чорнобильській АЕС, оформлення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, для отримання кредиту та на вимогу;
- складання щомісячних (щоквартальних) звітів із заробітної плати та подання до податкової інспекції району, фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, міському статистичному управлінню, районній державній адміністрації:
звіт з праці за формою N 1 ПВ;
довідка про суми виплачених доходів і утриманих з них податків фізичних осіб за формою N 1-ДФ;
звіт про використання коштів Фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення;
зведений звіт про фактичні витрати на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період;
довідка до акта інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами;
- формування документів постійного та тимчасового зберігання для передачі до архіву;
- виконання доручень керівництва.
3. Права відділу
Відділ для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
отримувати від структурних підрозділів Мінекономрозвитку, центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій необхідну інформацію, документи і матеріали;
ініціювати залучення спеціалістів центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій, консультативні та експертні організації, учених і фахівців (за згодою їх керівників) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
ініціювати скликання нарад, утворення робочих груп з питань, що належать до його компетенції;
за дорученням керівництва департаменту брати участь у нарадах, конференціях та семінарах з питань, що належать до компетенції відділу;
установлювати порядок надання первинних документів для проведення нарахування заробітної плати (табелів виходу на роботу, лікарняних листів, наказів на зарахування, звільнення, відпустки тощо);
сприяти впровадженню законів, постанов, інструкцій стосовно вдосконалення бухгалтерського обліку заробітної плати, сприяти комп'ютеризації робочих місць відділу;
доводити до структурних підрозділів Мінекономрозвитку необхідну інформацію стосовно розрахунків з оплати праці.
4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює начальник відділу планування, нарахування та аналізу фонду оплати праці (далі - начальник відділу), якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівник апарату.
4.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру.
4.3. Начальник відділу:
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку, директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера, несе відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
забезпечує в межах компетенції реалізацію вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю", уживає необхідних заходів щодо збереження службової таємниці у відділі;
бере участь у розробленні документів щодо потреби та фактичних витрат на мобілізаційну підготовку;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки працівників відділу;
координує разом з департаментом персоналу роботу з добору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації, формування кадрового резерву відділу за погодженням з директором департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головним бухгалтером;
готує пропозиції директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення щодо призначення, переміщення та звільнення працівників відділу, присвоєння їм рангів державних службовців, а також про заохочення і накладання дисциплінарних стягнень;
розробляє і вживає заходів з організації та підвищення ефективності роботи відділу;
забезпечує додержання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку, раціональний розподіл обов'язків між ними, уживає заходів щодо підвищення фахової кваліфікації працівників відділу;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку, директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в організаціях і установах з питань, що належать до компетенції відділу;
бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань оплати праці.
4.4. Начальник відділу має право підпису документів, які надсилаються від імені відділу, на адресу інших управлінь, відділів та секторів Мінекономрозвитку, утворених у складі самостійних структурних підрозділів.
Начальник відділу планування, нарахування та
аналізу фонду оплати праці О. М. Крошка
Затверджено
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
08.10.2015 N 1281
Положення
про відділ фінансової роботи за бюджетними програмами Міністерства
у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення
1. Загальні положення
1.1. Відділ фінансової роботи за бюджетними програмами Міністерства у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономрозвитку, Положенням про департамент фінансової роботи та господарського забезпечення, а також цим Положенням.
1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції відділу
2.1. Завданнями відділу є:
фінансове забезпечення діяльності розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів за КВК 120 "Міністерство економічного розвитку і торгівлі України" та КВК 121 "Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (загальнодержавні витрати)";
управління бюджетними коштами в межах установлених бюджетних призначень, ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, здійснення внутрішнього контролю за розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів нижчого рівня в бюджетному процесі;
відображення в документах повної достовірної інформації про господарські операції та результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями);
забезпечення доступу до інформації про бюджет відповідно до законодавства;
розроблення та опрацювання проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу;
участь у межах компетенції в розгляді скарг, заяв і пропозицій, які надходять від громадян, підприємств, установ та організацій;
надання методичної та консультаційної допомоги структурним підрозділам Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу;
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
організовує та забезпечує на підставі плану діяльності Мінекономрозвитку та індикативних прогнозних показників бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди складання проектів кошторисів та бюджетних запитів до проекту Державного бюджету України на плановий та наступні два роки за бюджетними програмами головного розпорядника бюджетних коштів, лімітних довідок, проектів кошторисів апарату Мінекономрозвитку та підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління, розрахунків до них, планів асигнувань, планів використання бюджетних коштів, помісячних планів використання бюджетних коштів апарату Мінекономрозвитку та підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління;
визначає порядок і терміни подання відповідними структурними підрозділами Мінекономрозвитку, підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери його управління, матеріалів для підготування бюджетного запиту та прогнозних розрахунків зборів та платежів, що зараховуються до спеціального фонду державного бюджету;
доопрацьовує та усуває розбіжності в бюджетних запитах відповідно до змін, унесених Верховною Радою України до проекту Закону про Державний бюджет України на відповідний рік під час прийняття проекту в першому та другому читанні;
у встановленому порядку розподіляє та доводить до відома підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку, обсяги бюджетних асигнувань;
розглядає та надає пропозиції про внесення змін до бюджетних призначень у порядку, установленому для складання проекту бюджету;
з метою реалізації концепції застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі організовує та здійснює збір, зведення показників паспортів бюджетних програм, у встановленому порядку вносить зміни до них, опрацьовує інформацію про їх виконання, здійснює аналіз виконання бюджетних програм;
забезпечує складання проектів паспортів бюджетних програм та підготовку їх до затвердження керівництвом Мінекономрозвитку;
розробляє проекти спільних з Міністерством фінансів України (далі - Мінфін) наказів про затвердження паспортів бюджетних програм;
забезпечує ефективне використання коштів державного бюджету, що виділяються Мінекономрозвитку для фінансування бюджетних програм;
складає і забезпечує виконання кошторисів та планів асигнувань за загальним та спеціальним фондами за бюджетними програмами апарату Мінекономрозвитку;
здійснює облік та розподіл виділених асигнувань на забезпечення діяльності підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку, визначає реальну потребу в коштах державного бюджету;
відповідно до затверджених планів асигнувань загального фонду державного бюджету та взятих фінансових зобов'язань надає до Державної казначейської служби України (далі - Казначейство) розподіли відкритих асигнувань для своєчасного та повного розрахунку за надані послуги, виконані роботи та отримані товари;
готує обґрунтовані подання головного розпорядника бюджетних коштів для здійснення перерозподілу асигнувань у межах загального обсягу бюджетних призначень за програмами, затвердженими в розписі бюджету та кошторисах, у розрізі економічної класифікації видатків;
бере участь у розгляді матеріалів за результатами проведення перевірок, ревізій та інвентаризації, наданні висновків за фактами виявлених порушень;
розробляє план фінансового забезпечення діяльності Мінекономрозвитку на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди;
подає пропозиції до проекту постанови Кабінету Міністрів України щодо вартісних показників державного замовлення для державних потреб на відповідний бюджетний період;
формує щоквартальну звітність про виконання державного замовлення Мінекономрозвитку в межах компетенції відділу;
розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання і підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу та працівників фінансових служб підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку;
уживає заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, які уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
розробляє й опрацьовує проекти нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу, а також надає пропозиції та зауваження до них;
забезпечує формування і подання до Казначейства зведеної мережі на поточний рік у цілому в Мінекономрозвитку як головному розпоряднику бюджетних коштів та внесення змін до неї;
готує витяг з тимчасового розпису асигнувань державного бюджету та витяг з тимчасового помісячного розпису асигнувань державного бюджету, доводить їх до відома підприємств, установ та організацій, що належать до сфери Мінекономрозвитку, для складання тимчасових кошторисів, тимчасового плану асигнувань, тимчасового плану використання бюджетних коштів, тимчасового помісячного плану використання бюджетних коштів;
відповідає за підготування проектів зведених кошторисів, зведених планів асигнувань, зведених планів спеціального фонду бюджету та лімітних довідок про бюджетні асигнування та кредитування та доведення їх до відома підприємств, установ і організацій, які знаходяться у сфері управління Мінекономрозвитку;
забезпечує:
- формування та подання до Казначейства реєстрів змін до показників зведених кошторисів та зведених планів асигнувань;
- управління бюджетними коштами в межах установлених бюджетних повноважень;
- організацію і координацію роботи в бюджетному процесі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів нижчого рівня;
- розгляд і надання пропозицій про внесення змін до бюджетних призначень у порядку, установленому законодавчими та нормативними актами;
- опрацювання документів з грифом "Таємно" щодо відомостей про порядок фінансування заходів з мобілізаційної підготовки галузей національної економіки;
- здійснення аналізу відкритих бюджетних асигнувань в апараті Мінекономрозвитку за бюджетними програмами та економічною класифікацією видатків;
- оприлюднення інформації про мету, завдання та очікувані результати, яких передбачається досягти під час виконання бюджетних програм, інформації про бюджет, паспортів бюджетних програм на поточний бюджетний період та звітів про виконання паспортів бюджетних програм за звітний бюджетний період у законодавчо визначені терміни;
- опрацювання з відповідними структурними підрозділами апарату Мінекономрозвитку, Мінфіну, Казначейства інших питань щодо фінансово-економічної роботи в межах компетенції відділу.
3. Права відділу
Відділ для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
отримувати інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів Мінекономрозвитку;
ініціювати скликання нарад, утворення робочих груп з питань, що належать до його компетенції;
за дорученням керівництва департаменту брати участь у нарадах, конференціях та семінарах з питань, що належать до компетенції відділу.
4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює начальник відділу фінансової роботи за бюджетними програмами Мінекономрозвитку (далі - начальник відділу), якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівник апарату.
4.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру.
4.3. Начальник відділу:
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю", уживає необхідних заходів щодо збереження службової інформації у відділі;
відповідно до завдань, покладених на відділ, бере участь у розробленні документів щодо фінансового забезпечення заходів, передбачених мобілізаційними планами, здійснює контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів установами та організаціями, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку;
відповідно до завдань відділу забезпечує порядок фінансування заходів з мобілізаційної підготовки, розрахунок потреби в коштах, розробляє плани асигнувань на мобілізаційну підготовку апарату Мінекономрозвитку;
забезпечує повноту заповнення та достовірність документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
уживає заходів щодо зберігання, оформлення та передання до архіву первинних документів, які є підставою для складення звітності;
забезпечує користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан Мінекономрозвитку, результати його діяльності та рух бюджетних коштів;
контролює додержання співробітниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції відділу;
у своєму безпосередньому підпорядкуванні має заступника начальника відділу;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки державних службовців та працівників відділу, затверджує посадові інструкції працівників відділу;
організовує разом з департаментом персоналу роботу у відділі з добору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації; організовує роботу з формування кадрового резерву відділу;
погоджує заяви про призначення, переведення, стажування, звільнення державних службовців і працівників відділу, а також заяви про надання їм відпусток та пропозиції щодо їх відряджень;
готує і подає на підпис директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера подання про заохочення державних службовців і працівників відділу та накладення дисциплінарних стягнень, а також про присвоєння рангів державних службовців відповідно до законодавства про державну службу.
4.4. Начальник відділу і його заступник мають право підпису документів з питань, що належать до компетенції відділу, які надсилаються від імені відділу на адресу інших управлінь, відділів та секторів Мінекономрозвитку, утворених у складі самостійних структурних підрозділів.
Начальник відділу фінансової роботи за бюджетними
програмами Міністерства Н. Д. Кас'яненко
Затверджено
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
08.10.2015 N 1281
Положення
про сектор зведеної звітності та аналітичної роботи у складі департаменту
фінансової роботи та господарського забезпечення
1. Загальні положення
1.1. Сектор зведеної звітності та аналітичної роботи у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення (далі - сектор) є структурним підрозділом апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.2. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, наказами Міністерства фінансів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономрозвитку, Положенням про департамент фінансової роботи та господарського забезпечення, а також цим Положенням.
1.3. Чисельність сектору визначається відповідно до штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.4. Співробітники сектору здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції сектору
2.1. Завданнями сектору є:
забезпечення складання зведеної фінансової та бюджетної звітності про виконання кошторисів Мінекономрозвитку та підвідомчих установ і організацій, які отримують кошти державного бюджету;
забезпечення доступу до інформації про бюджет відповідно до законодавства;
участь в опрацюванні проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції сектору, надання пропозицій та зауважень до них;
здійснення методичного керівництва та контролю за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складання зведеної фінансової та бюджетної звітності на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку;
розроблення на підставі інформації структурних підрозділів департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення пропозицій до проекту плану діяльності Мінекономрозвитку на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди;
висвітлення інформації про діяльність департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення на внутрішньому веб-порталі Мінекономрозвитку та внутрішній веб-сторінці департаменту;
здійснення аналітичної роботи з питань діяльності департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення;
участь у межах компетенції в розгляді скарг, заяв і пропозицій, які надходять від громадян, підприємств, установ та організацій.
2.2. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
складає фінансову та бюджетну звітність про виконання кошторисів Мінекономрозвитку та підвідомчих установ і організацій, які отримують кошти державного бюджету, та подає зведену фінансову та бюджетну звітність до Державної казначейської служби України, Рахункової палати України, Міністерства фінансів України;
бере участь у розробленні та здійсненні заходів щодо дотримання і підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників бухгалтерських служб підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку;
уживає заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, які уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;
забезпечує організацію роботи комісії з розгляду питань доцільності списання кредиторської заборгованості підвідомчих бюджетних установ Мінекономрозвитку, строк позовної давності якої минув і яка є безнадійною для погашення, та надає на розгляд комісії пропозиції щодо списання кредиторської заборгованості;
здійснює поточний контроль за веденням бухгалтерського обліку, складанням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку бухгалтерськими службами установ і організацій, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку;
забезпечує зберігання, оформлення та передавання до архіву документів відповідно до номенклатури справ сектору;
бере участь у підготовці достовірної та повної інформації про фінансовий стан Мінекономрозвитку, результати його діяльності та рух бюджетних коштів (для користувачів);
визначає порядок і терміни подання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку;
надає пропозиції щодо вдосконалення та актуалізації облікової політики Мінекономрозвитку та вносить зміни до неї;
у межах компетенції департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення розміщує актуальну інформацію та забезпечує її оновлення на внутрішньому веб-порталі Мінекономрозвитку та внутрішній веб-сторінці департаменту, зокрема нормативно-правовими документами, аналітичними довідками та інформаційно-довідковими матеріалами, роз'ясненнями тощо;
здійснює підготовку інформаційних та аналітичних довідок для керівництва департаменту з метою прийняття обґрунтованих управлінських рішень;
бере участь у підготовці та опрацюванні проектів нормативно-правових актів, що належать до компетенції сектору, надає пропозиції щодо внесення змін до них.
3. Права сектору
Сектор для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
отримувати інформацію, документи і матеріли від структурних підрозділів Мінекономрозвитку та підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління;
ініціювати скликання нарад та утворення робочих груп з питань, віднесених до його компетенції;
за дорученням керівництва департаменту брати участь у нарадах та семінарах з питань, що належать до компетенції сектору.
4. Керівництво сектору
4.1. Сектор очолює завідувач сектору зведеної звітності та аналітичної роботи (далі - завідувач сектору), якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівник апарату.
4.2. Завідувач сектору безпосередньо підпорядкований директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру.
4.3. Завідувач сектору:
забезпечує складання зведеної фінансової та бюджетної звітності про виконання кошторисів Мінекономрозвитку та підвідомчих установ і організацій, які отримують кошти державного бюджету;
узагальнює пропозиції департаменту до проекту плану діяльності Мінекономрозвитку на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди;
здійснює керівництво роботою сектору і несе персональну відповідальність за виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни в секторі;
забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю", уживає необхідних заходів щодо збереження службової інформації в секторі;
контролює додержання співробітниками сектору правил внутрішнього трудового розпорядку;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції сектору;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки державних службовців та працівників сектору, затверджує посадові інструкції працівників сектору;
організовує разом з департаментом персоналу роботу в секторі з добору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації, організовує роботу з формування кадрового резерву сектору;
погоджує заяви про призначення, переведення, стажування, звільнення державних службовців і працівників сектору, а також заяви про надання їм відпусток та пропозиції щодо їх відряджень;
готує і подає на підпис директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру подання про заохочення державних службовців і працівників сектору та накладення дисциплінарних стягнень, а також про присвоєння рангів державних службовців відповідно до законодавства про державну службу.
4.4. Завідувач сектору має право підпису документів з питань, що належать до компетенції сектору, які надсилаються від імені сектору на адресу інших управлінь, відділів та секторів Мінекономрозвитку, утворених у складі самостійних структурних підрозділів.
Завідувач сектору зведеної звітності та аналітичної роботи Е. Р. Макарова
Затверджено
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
08.10.2015 N 1281
Положення
про відділ організації закупівель та
матеріально-технічного забезпечення
у складі департаменту фінансової
роботи та господарського забезпечення
1. Загальні положення
1.1. Відділ організації закупівель та матеріально-технічного забезпечення у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономрозвитку, Положенням про департамент фінансової роботи та господарського забезпечення, а також цим Положенням.
1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції відділу
2.1. Завданнями відділу є:
організація матеріально-технічного забезпечення структурних підрозділів апарату Мінекономрозвитку;
організаційне забезпечення роботи комітету з конкурсних торгів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з матеріально-технічного забезпечення роботи Міністерства (далі - комітет з конкурсних торгів);
забезпечення двосторонніх міжурядових комісій з питань торговельно-економічного та науково-технічного співробітництва і представницьких зустрічей керівництва Мінекономрозвитку сувенірною продукцією та канцелярським приладдям на підставі окремих доручень керівництва Мінекономрозвитку відповідно до графіка засідань комісій та затвердженого кошторису;
забезпечення ефективного використання коштів державного бюджету, що виділяються Мінекономрозвитку на фінансування бюджетних програм за напрямом діяльності відділу;
вирішення соціально-побутових питань працівників Мінекономрозвитку;
участь у межах компетенції відділу в розгляді скарг, заяв і пропозицій, які надходять від громадян, підприємств, установ та організацій;
надання методичної та консультаційної допомоги структурним підрозділам Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
формує та подає керівництву Мінекономрозвитку пропозиції до бюджетних запитів до проекту Державного бюджету України на наступний рік за визначеними бюджетними програмами головного розпорядника бюджетних коштів;
здійснює збір, аналіз і узагальнення інформації, наданої структурними підрозділами Мінекономрозвитку, щодо потреби в матеріально-технічних засобах;
розробляє норми матеріально-технічного забезпечення працівників Мінекономрозвитку і здійснює планування матеріально-технічного забезпечення;
здійснює збір, аналіз і узагальнення пропозицій до річного плану закупівель від структурних підрозділів Мінекономрозвитку і подає на розгляд комітету з конкурсних торгів для прийняття ним рішення;
формує річний план закупівель з матеріально-технічного забезпечення роботи Мінекономрозвитку;
оприлюднює інформацію про здійснення закупівель відповідно до законодавства у сфері державних закупівель;
готує звіти про результати проведення торгів на підставі наданих структурними підрозділами Мінекономрозвитку копій укладених договорів;
готує статистичну звітність щодо державних закупівель, здійснених комітетом з конкурсних торгів;
забезпечує структурні підрозділи Мінекономрозвитку матеріально-технічними засобами;
здійснює належне оформлення первинних документів на приймання, зберігання, видачу і списання матеріально-технічних засобів;
бере участь у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей, які перебувають на балансі Мінекономрозвитку;
дотримується вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій та інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
координує роботу автотранспорту, що забезпечує діяльність Мінекономрозвитку та транспортне обслуговування офіційних делегацій під час проведення заходів двостороннього співробітництва;
бере участь у розробленні і підготовці нормативно-правових актів та погодженні проектів законодавчих та нормативно-правових актів, що належать до компетенції відділу;
веде облік та оформлення відповідних документів щодо контрольного списку працівників Мінекономрозвитку, які перебувають на квартирному обліку в райдержадміністраціях, для поліпшення житлових умов;
організовує роботу з профспілковим комітетом Мінекономрозвитку;
бере участь у розгляді матеріалів за результатами проведення перевірок, ревізій та інвентаризації, наданні висновків за фактами виявлених порушень;
бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки коштів та матеріальних цінностей.
3. Права відділу
Відділ для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
отримувати інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів Мінекономрозвитку, зокрема вимагати інформацію, необхідну для підготовки документації конкурсних торгів учасникам (технічні вимоги до предмета закупівлі, його розрахункова вартість, кількісні та якісні характеристики; експертні висновки і рецензії; копії необхідних креслень, проектів; перелік відповідних ліцензій; реквізити організацій - учасників торгів тощо);
ініціювати скликання нарад, утворення робочих груп з питань, що належать до його компетенції;
за дорученням керівництва департаменту брати участь у нарадах та семінарах з питань, що належать до компетенції відділу;
залучати за згодою керівників структурних підрозділів Мінекономрозвитку відповідних спеціалістів для підготовки проектів нормативно-правових актів та інших документів, а також для розроблення та виконання заходів, які здійснюються відділом відповідно до покладених на нього завдань.
4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює начальник, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівник апарату.
4.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру.
4.3. Начальник відділу:
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку, директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера, несе відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
здійснює підготовку перспективних та поточних планів роботи відділу;
організовує розроблення та опрацювання проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу;
забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю", уживає необхідних заходів щодо збереження службової інформації у відділі;
бере участь у плануванні потреб, обсягів матеріально-технічного та фінансового забезпечення заходів, передбачених мобілізаційними планами, володіє відомостями про дислокацію запасних пунктів управління, контролює роботу з множення цілком таємних та таємних нормативно-правових актів, інших документів, які розробляються або координуються Мінекономрозвитку та іншими державними органами влади;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції відділу;
контролює додержання співробітниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки державних службовців та працівників відділу, затверджує посадові інструкції працівників відділу;
організовує разом з департаментом персоналу роботу у відділі з добору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації;
організовує роботу з формування кадрового резерву відділу;
погоджує заяви про призначення, переведення, стажування, звільнення державних службовців і працівників відділу, а також заяви про надання їм відпусток та пропозиції щодо їх відряджень;
готує і подає на погодження директору фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру подання про заохочення державних службовців і працівників відділу та накладення дисциплінарних стягнень, а також про присвоєння рангів державних службовців відповідно до законодавства про державну службу.
4.4. Начальник відділу має право підпису документів з питань, що належать до компетенції відділу, які надсилаються від імені відділу, на адресу інших управлінь, відділів та секторів Мінекономрозвитку, утворених у складі самостійних структурних підрозділів.
Начальник відділу організації закупівель та
матеріально-технічного забезпечення Н. В. Біленчук
Затверджено
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
08.10.2015 N 1281
Положення
про відділ господарського забезпечення та охорони праці
у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення
1. Загальні положення
1.1. Відділ господарського забезпечення та охорони праці у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономрозвитку, Положеннями про департамент фінансової роботи та господарського забезпечення, а також цим Положенням.
1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції відділу
2.1. Завданнями відділу є:
забезпечення розміщення структурних підрозділів апарату Мінекономрозвитку та створення належних умов для праці співробітників;
організація та ведення господарських справ структурних підрозділів Мінекономрозвитку;
організація та здійснення контролю за додержанням нормативно-правових актів з питань охорони праці в структурних підрозділах Мінекономрозвитку, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління;
організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці;
підготовка пропозицій щодо надання допомоги працівникам Мінекономрозвитку у вирішенні питань з охорони праці;
бере участь у розробленні та опрацюванні проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу;
участь у межах компетенції в розгляді скарг, заяв і пропозицій, які надходять від громадян, підприємств, установ та організацій;
надання методичної та консультаційної допомоги структурним підрозділам Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
веде облік та зберігання матеріальних цінностей;
контролює технічний стан матеріальних цінностей, які перебувають на балансі Мінекономрозвитку;
бере участь у розгляді матеріалів за результатами проведення перевірок, ревізій та інвентаризації, наданні висновків за фактами виявлених порушень;
здійснює оформлення перепусток на право ввезення матеріальних цінностей у Будинок Уряду та (або) їх вивезення;
готує документи на списання матеріальних цінностей, технічних та інших засобів, закріплених за посадовими особами відділу, які не придатні для подальшого використання;
уживає заходів з утримання службових приміщень Мінекономрозвитку в належному санітарно-гігієнічному стані;
організовує ремонт службових приміщень Мінекономрозвитку;
готує необхідну документацію з укладання договорів з постачальниками енергоносіїв, комунальних послуг тощо;
здійснює комплексне управління та контроль за організацією роботи з охорони праці апарату Мінекономрозвитку;
здійснює методичне керівництво і контроль за діяльністю підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Мінекономрозвитку, з охорони праці;
бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки коштів та матеріальних цінностей;
опрацьовує та візує проекти наказів та інших розпорядчих документів Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу;
здійснює контроль за наявністю та переміщенням майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів та кошторисів, технічним станом та дотриманням правил експлуатації матеріальних цінностей, що передані структурним підрозділам апарату Мінекономрозвитку та матеріально відповідальним особам;
забезпечує:
- організацію проведення інвентаризації коштів, розрахунків і матеріальних цінностей та своєчасне визначення результатів інвентаризації і відображення її в обліку;
- планування та визначення норм забезпечення структурних підрозділів Мінекономрозвитку матеріально-технічними засобами (господарськими товарами, меблями тощо);
- дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій та інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
- проведення перевірок додержання структурними підрозділами Мінекономрозвитку вимог законодавства про охорону праці.
3. Права відділу
Відділ для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
отримувати інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів Мінекономрозвитку;
ініціювати скликання нарад, утворення робочих груп з питань, що належать до компетенції відділу;
за дорученням керівництва департаменту брати участь у нарадах та семінарах з питань, що належать до його компетенції;
вимагати від працівників Мінекономрозвитку дотримання правил техніки безпеки та утримання службових приміщень у належному стані;
проводити перевірки в структурних підрозділах Мінекономрозвитку щодо додержання ними законодавчих та інших актів з питань охорони праці.
4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює заступник директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення - начальник відділу господарського забезпечення та охорони праці (далі - заступник директора департаменту - начальник відділу), якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економічного розвитку і торгівлі України.
4.2. Заступник директора департаменту - начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру.
4.3. Заступник директора департаменту - начальник відділу:
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера, несе відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
забезпечує в межах компетенції реалізацію вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю", уживає необхідних заходів щодо збереження службової інформації у відділі;
бере участь у плануванні потреб, обсягів матеріально-технічного та фінансового забезпечення заходів, передбачених мобілізаційними планами, володіє відомостями про дислокацію запасних пунктів управління, контролює роботу з множення цілком таємних і таємних нормативно-правових актів, інших документів, що розробляються або координуються Мінекономрозвитку та іншими державними органами влади;
контролює додержання співробітниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції відділу;
у своєму безпосередньому підпорядкуванні має заступника начальника відділу;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки державних службовців та працівників відділу, затверджує посадові інструкції працівників відділу;
організовує разом з департаментом персоналу роботу у відділі з добору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації; організовує роботу з формування кадрового резерву відділу;
погоджує заяви про призначення, переведення, стажування, звільнення державних службовців і працівників відділу, а також заяви про надання їм відпусток та пропозиції щодо їх відряджень;
готує і подає на погодження директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру подання про заохочення державних службовців і працівників відділу та накладення дисциплінарних стягнень, а також про присвоєння рангів державних службовців відповідно до законодавства про державну службу;
розробляє і здійснює заходи щодо організації та підвищення ефективності роботи відділу;
забезпечує раціональний розподіл обов'язків між державними службовцями;
розробляє та опрацьовує проекти нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу.
4.4. У разі відсутності заступника директора департаменту - начальника відділу обов'язки начальника відділу виконує його заступник.
4.5. Заступник директора департаменту - начальник відділу та його заступник мають право підпису документів, що надсилаються від імені відділу, з питань, що належать до компетенції відділу, на адресу інших управлінь, відділів, секторів Мінекономрозвитку, утворених у складі самостійних структурних підрозділів.
Заступник директора департаменту фінансової роботи
та господарського забезпечення - начальник відділу
господарського забезпечення та охорони праці
О. Д. Франчук