Документ втратив чиннiсть!

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
18.07.2012 N 1252

(Розпорядження втратило чинність на відставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 294 від 27.04.20
16)

Про затвердження положень
про управління апарату виконавчого
органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації)

(Із змінами і доповненнями, внесеними Розпорядженнями
Київської міської державної адміністрації
N 1655 від 20.09.2013
N 1116 від 09.10.20
14)

Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.06.2012 N 1081 "Про внесення змін до структури апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)":

1. Затвердити Положення про управління бухгалтерського обліку та звітності апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.

2. Затвердити Положення про управління матеріально-технічного та господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.

3. Підпункт 1.9 пункту 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.03.2010 N 160 "Про затвердження положень про управління, відділи, сектори апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" визнати таким, що втратив чинність.

Виконуючий обов'язки голови О. Мазурчак

Затверджено
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
18 липня 2012 року N 1252

(в редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 20 вересня 2013 року N 1655)

Положення
про управління бухгалтерського обліку та звітності
апарату виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

(У тексті Положення слова "заступник голови Київської міської державної
адміністрації - керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)"
у всіх відмінках замінено словами "керівник апарату виконавчого
органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)"
у відповідних відмінках; слова "голова Київської міської
державної адміністрації" у всіх відмінках замінено словами
"Київський міський голова" у відповідних відмінках
згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації
від 9 жовтня 2014 року N 1116)

1. Управління бухгалтерського обліку та звітності апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - управління) є структурним підрозділом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і безпосередньо підпорядковується керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Київського міського голови, наказами керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та цим Положенням.

(пункт 2 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 09.10.2014 р. N 1116)

3. Основними завданнями управління є:

1) ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та складення звітності;

2) відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

3) забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

4) забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;

5) запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;

6) методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів;

7) забезпечення координації роботи структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпорядників коштів нижчого рівня та одержувачів, пов'язаної із складанням, затвердженням та виконанням місцевого бюджету за бюджетними програмами, затвердженими рішеннями Київської міської ради на відповідний рік, головним розпорядником за якими визначено апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

8) забезпечення здійснення видатків апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за бюджетними програмами, затвердженими рішеннями Київської міської ради на відповідний рік, головним розпорядником за якими визначено апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

9) участь у розробленні нормативно-правових актів за напрямом діяльності управління;

10) ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової і бюджетної звітності Київської міської державної адміністрації за кодом головного розпорядника бюджетних коштів 03 відповідно до вимог законодавства;

4. Управління відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції:

1) веде бухгалтерський облік відповідно до нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;

2) складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;

3) організовує роботу щодо опрацювання та формування в установленому порядку прогнозних показників місцевого бюджету на відповідний рік за бюджетними програмами, головним розпорядником за якими визначено апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), проведення роботи щодо їх узгодження за відповідними бюджетними програмами;

4) готує бюджетні запити на основі доведених граничних обсягів видатків місцевого бюджету з детальними обґрунтуваннями та розрахунками, за визначеними формами, видатків за бюджетними програмами, головним розпорядником за якими визначено апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), для включення до проекту рішення Київської міської ради на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди;

5) формує мережу розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів, які згідно з проектом рішення про бюджет м. Києва уповноважені на виконання програм та заходів, що проводяться за рахунок коштів бюджету, забезпечує її підтримку та вносить до неї зміни і доповнення у встановленому порядку;

6) на підставі витягів із затвердженого розпису бюджету м. Києва подає на затвердження в установленому порядку кошториси, плани асигнувань розпорядників бюджетних коштів та планів використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів;

7) подає органам Державної казначейської служби України розподіл показників зведених кошторисів, розподіл показників зведених планів асигнувань у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів відповідно до мережі;

8) розробляє проекти паспортів бюджетних програм та подає на затвердження на підставі розрахунків та пропозицій, наданих відповідальними виконавцями за бюджетними програмами, головним розпорядником за якими визначено апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), забезпечує доведення до розпорядників коштів нижчого рівня копії затверджених паспортів відповідних бюджетних програм, складає звіти про їх виконання;

9) надає пропозиції щодо формування порядків використання коштів державного бюджету за бюджетними програмами, головним розпорядником за якими визначено Київську міську державну адміністрацію та за якими передбачено нормативно-правове визначення механізму використання бюджетних коштів;

10) отримує бюджетні призначення згідно з рішеннями Київської міської ради про бюджет м. Києва на відповідний рік за бюджетними програмами, головним розпорядником за якими визначено апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), здійснює їх розподіл та доводить в установленому порядку до відповідальних виконавців відомості про обсяги асигнувань та забезпечує їх бюджетними асигнуваннями;

11) подає пропозиції про зміни до розпису місцевого бюджету шляхом перерозподілу видатків за бюджетними програмами, головним розпорядником за якими визначено апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в розрізі економічної класифікації видатків у межах бюджетних призначень з наданням детальних розрахунків та обґрунтувань;

12) перевіряє та подає на затвердження кошториси та плани асигнувань розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів та вносить зміни до них в установленому порядку;

13) здійснює аналіз видатків, затверджених за бюджетними програмами на поточний рік, головним розпорядником за якими визначено апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), у розрізі кодів економічної класифікації видатків та готує пропозиції щодо потреби у видатках на наступний рік, з урахуванням законодавства, закінчення/періодичності дії програм з відповідними обґрунтуваннями;

14) одержує звіти про використання коштів від розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, одержувачів бюджетних коштів та проводить аналіз ефективності використання бюджетних асигнувань на основі одержаних звітів;

15) в межах компетенції складає штатний розпис керівництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), готує проект змін до нього та подає на погодження до Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

(підпункт 15 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 09.10.2014 р. N 1116)

16) здійснює управління бюджетними асигнуваннями у межах встановлених для апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів;

17) забезпечує організацію та ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), складання та подання фінансової і бюджетної звітності у порядку, встановленому законодавством;

18) забезпечує ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової і бюджетної звітності Київської міської державної адміністрації за кодом головного розпорядника бюджетних коштів 03 відповідно до вимог законодавства;

19) здійснює відображення достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними асигнуваннями та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами у бухгалтерських регістрах синтетичного та аналітичного обліку;

20) здійснює поточний контроль за:

дотриманням бюджетного законодавства під час планування, ведення бухгалтерського обліку, взяття бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби України та здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних асигнувань;

правильністю зарахування та використання власних надходжень;

21) своєчасно подає звітність;

22) проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;

23) забезпечує:

дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти, згідно з вимогами законодавства;

достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань відповідно до законодавства, на підставі первинних та підтвердних документів;

повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються у процесі казначейського обслуговування;

зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складання звітності;

користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), результати його діяльності та рух бюджетних коштів;

відповідні структурні підрозділи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, складення економічно обґрунтованих калькуляцій собівартості послуг, що можуть надаватися за плату відповідно до законодавства, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності;

24) забезпечує дотримання бюджетного законодавства під час взяття бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань на підставі документів, які надходять до управління згідно з графіком документообігу, здійснює платежі відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;

25) бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестач, крадіжок грошових коштів та майна, псування активів;

26) здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

27) своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів;

28) забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;

29) виконує інші завдання та функції відповідно до компетенції.

5. Управління відповідно до покладених на нього завдань і функцій має право:

1) представляти апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в установленому порядку з питань, що належать до компетенції управління, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності;

2) встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до управління структурними підрозділами апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням;

3) одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформацію, необхідну для виконання покладених на управління завдань;

4) вимагати своєчасне подання до управління документів, що підтверджують придбання, постановку на облік та рух товарно-матеріальних цінностей, авансових звітів щодо отриманих коштів для розрахунків з відряджень, господарських витрат;

5) вносити керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складення звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.

6. Управління очолює начальник управління, який призначається на посаду та звільняється з посади Київським міським головою за поданням керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та за погодженням з Головним управлінням державної казначейської служби України в м. Києві.

Начальник управління підпорядковується та є підзвітним Київському міському голові та керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

На посаду начальника управління призначається особа, яка має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста (для кандидатів, які здобули вищу освіту до набрання чинності Законом України "Про вищу освіту" від 01 липня 2014 року N 1556-VII або не нижче другого рівня вищої освіти за відповідним освітнім ступенем магістра (для кандидатів, які здобули вищу освіту після набрання чинності зазначеним Законом).

(абзац третій пункту 6 у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації від 09.10.2014 р. N 1116)

Стаж роботи за фахом в державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 5 років при необхідності виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань і функцій.

Прийняття (передача) справ начальником управління у разі призначення на посаду або звільнення з посади здійснюється після проведення внутрішньої перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності, за результатами якої складається відповідний акт.

7. Начальник управління:

7.1. Здійснює організаційно-розпорядчі та консультативно-дорадчі функції з питань, які належать до компетенції управління, а саме:

1) організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на управління;

2) здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає функції та ступінь відповідальності свого заступника, керівників відділів, контролює роботу відділів управління та забезпечує підвищення ділової кваліфікації їх працівників;

3) вносить на розгляд Київського міського голови та керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проекти розпорядчих документів з питань, що належать до компетенції управління;

4) забезпечує виконання доручень Київського міського голови та керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), перспективних і поточних планів діяльності управління;

5) готує і подає на затвердження в установленому порядку Положення про управління, його структуру та внесення змін до них, затверджує положення про відділи управління та посадові інструкції працівників;

6) подає, згідно з вимогами законодавства, пропозиції керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо призначення, звільнення з посади та переміщення працівників управління, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень;

7) визначає завдання і розподіляє обов'язки між працівниками управління, контролює стан виконавської дисципліни;

8) у процесі виконання завдань, покладених на управління, співпрацює із структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійними комісіями Київської міської ради, районними в місті Києві державними адміністраціями з питань, що належать до компетенції.

7.2. Здійснює інші повноваження відповідно до цього положення, а саме:

1) у межах повноважень вживає заходів щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок;

2) погоджує проекти договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;

3) бере участь у розробленні нормативно-правових актів за напрямом діяльності управління;

4) погоджує кандидатури працівників управління, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов'язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна;

5) подає керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пропозиції щодо:

визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики, з урахуванням особливостей діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;

визначення оптимальної структури управління та чисельності його працівників;

вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку і звітності з урахуванням особливостей діяльності апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;

визначення джерел погашення кредиторської заборгованості, повернення кредитів, отриманих з державного або місцевого бюджету;

притягнення до відповідальності працівників управління за результатами контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

організації навчання працівників управління з метою підвищення їх професійно-кваліфікаційного рівня;

забезпечення управління нормативно-правовими актами, довідковими та інформаційними матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку та складення звітності;

6) Підписує звітність та документи, які є підставою для:

перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів);

проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

приймання і видачі грошових коштів;

оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

проведення інших господарських операцій;

7) відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформує керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про встановлені факти порушень бюджетного законодавства;

8) здійснює контроль за:

відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться апаратом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

складенням звітності;

цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

правильністю проведення розрахунків під час здійснення оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;

відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорта бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі) та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;

станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості апаратом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;

оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників управління;

9) погоджує документи, пов'язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам;

10) вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи управління;

11) забезпечує захист інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства;

12) забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та антикорупційного законодавства;

13) повинен знати правила ділового етикету, правила і норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби, ділову українську мову;

14) начальник управління або особа, що його заміщує, не може отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на період його тимчасової відсутності.

7.3. Начальник управління має право:

1) у встановленому порядку представляти інтереси апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та виконавчого органу Київської міської державної адміністрації в органах виконавчої та законодавчої влади, правоохоронних, судових органах, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до компетенції управління;

2) одержувати від інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), органів виконавчої влади, правоохоронних органів, органів самоврядування, підприємств, установ та організацій необхідні статистичні дані, звіти та інші документи з питань, що стосуються діяльності управління і наданих йому повноважень;

3) за дорученням керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), першого заступника керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вивчати та аналізувати звіти, інші документи щодо діяльності виконавчого органу Київської міської державної адміністрації та її структурних підрозділів з питань, що належать до компетенції управління;

4) брати участь у нарадах, семінарах та круглих столах, інших заходах з питань, що належать до компетенції управління;

5) вносити пропозиції керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), першому заступникові керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо вдосконалення організації роботи управління, апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та його структурних підрозділів;

6) у межах своїх повноважень давати працівникам управління доручення, які є обов'язковими для виконання.

7.4. У разі тимчасової відсутності начальника управління (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов'язків покладається на заступника начальника управління - начальника відділу, а у разі відсутності заступника начальника управління - начальника відділу - на іншого працівника управління у встановленому порядку.

7.5. Організація та координація діяльності начальника управління, контроль та оцінка виконання ним своїх повноважень здійснюється у встановленому порядку.

7.6. Начальник управління у разі невиконання або неналежного виконання покладених на нього завдань і обов'язків несе відповідальність згідно із законами.

8. Начальник управління має заступника, якого за його поданням, погодженим із керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), призначає та звільняє з посади Київський міський голова в установленому порядку.

9. Працівники управління призначаються на посади та звільняються з посад за поданням начальника управління та за погодженням із керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у встановленому порядку.

10. Для виконання функцій, покладених на управління, начальник, його заступник та працівники управління наділяються правами, виконують обов'язки і несуть відповідальність відповідно до законодавства, інших нормативно-правових актів, що регулюють порядок і умови проходження державної служби, а також Правил внутрішнього трудового розпорядку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і цього Положення.

11. Покладення на управління обов'язків, що не передбачені цим Положенням, і таких, що не стосуються питань діяльності управління, не допускається.

12. Витрати на утримання управління проводяться за рахунок видатків, що виділяються для утримання апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Заступник голови -керівник апарату О. Пузанов

(Положення у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації від 20.09.2013 р. N 1655)

Затверджено
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
18 липня 2012 року N 1252

Положення
про управління матеріально-технічного та господарського
забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

1. Загальні положення

1.1. Управління матеріально-технічного та господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - управління) є структурним підрозділом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - апарат).

1.2. Управління у своїй діяльності підпорядковане заступнику голови Київської міської державної адміністрації - керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

1.3. У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

2. Завдання управління

2. Основними завданнями управління є:

2.1. матеріально-технічне забезпечення ефективної і безперебійної роботи керівництва та працівників апарату, створення їм належних умов праці шляхом реалізації господарських функцій, покладених на управління, і прийняття необхідних для цього управлінських рішень;

2.2. забезпечення інженерно-технічного обслуговування комп'ютерної техніки та засобів зв'язку і телекомунікацій;

2.3. організація матеріально-технічного забезпечення структурних підрозділів апарату в межах фінансування на поточний рік;

2.4. забезпечення ефективного використання бюджетних коштів за бюджетними програмами, відповідальним виконавцем яких визначено управління;

2.5. розроблення заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання в апараті матеріальних ресурсів;

2.4. розробка норм матеріально-технічного забезпечення працівників апарату і здійснення планування забезпечення;

2.5. збір, аналіз і узагальнення інформації, наданої структурними підрозділами апарату, щодо потреби в матеріально-технічних засобах (канцелярське приладдя, папір, господарські товари, побутова техніка, комп'ютерна техніка, копіювальна техніка, витратні матеріали, засоби зв'язку і телекомунікацій та інше);

2.6. формування та надання пропозицій керівництву апарату до бюджетних запитів до проекту бюджету м. Києва на наступний рік за бюджетними програмами головного розпорядника бюджетних коштів;

2.7. збір, аналіз і узагальнення пропозицій до річного плану закупівель канцелярського приладдя, паперу, господарських товарів, технічних засобів, запасних частин, побутової техніки, комп'ютерної техніки, витратних матеріалів, засобів зв'язку та інших матеріальних ресурсів від структурних підрозділів та передача цих пропозицій управлінню фінансового обліку та звітності апарату для розгляду у комітеті з конкурсних торгів для прийняття ним рішення;

2.8. участь у роботі комітету з конкурсних торгів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з матеріально-технічного забезпечення роботи апарату;

2.9. забезпечення структурних підрозділів апарату матеріально-технічними засобами (канцелярське приладдя, папір, господарські товари, побутова техніка, комп'ютерна техніка, копіювальна техніка, технічні засоби, витратні матеріали, засоби зв'язку та інше) відповідно до затверджених норм;

2.10. здійснення обліку матеріально-технічних засобів, проведення розподілу і закріплення комп'ютерної, офісної, копіювальної, побутової техніки за працівниками апарату;

2.11. підтримання в належному робочому стані технічних засобів, комп'ютерної техніки, телекомунікаційних систем та засобів зв'язку, здійснення постійного контролю за їх належною експлуатацією;

2.12. забезпечення апарату всіма видами зв'язку, контроль за роботою внутрішньої АТС;

2.13. здійснення належного оформлення первинних документів на приймання, зберігання, видачу і списання матеріально-технічних засобів, закріплених за посадовими особами, які не придатні для подальшого використання;

2.14. участь у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей, що знаходяться на балансі апарату;

2.15. організація транспортного обслуговування керівництва та керівників структурних підрозділів апарату і здійснення контролю за його використанням;

2.16. здійснення обліку пропуску матеріально-технічних цінностей та транспортних засобів на територію адмінбудинку по вулиці Хрещатик, 36;

2.17. забезпечення розміщення структурних підрозділів апарату та створення належних умов для праці співробітників, а саме: забезпечення робочим місцем, меблями, обладнанням, канцелярським приладдям, засобами зв'язку і телекомунікацій, комп'ютерною, копіювальною технікою тощо;

2.18. здійснення контролю за технічним станом та дотриманням правил експлуатації і переміщення матеріальних цінностей, що передані структурним підрозділам апарату та матеріально відповідальним особам;

2.19. організація та ведення господарських справ апарату, а саме:

- ведення обліку, видачі та зберігання матеріальних цінностей;

- забезпечення безперебійної роботи комп'ютерів, технічних засобів (копіювальних і факсимільних апаратів), інженерно-технічних, телекомунікаційних систем та засобів зв'язку, що знаходяться у приміщеннях, у яких розміщено апарат, здійснення їх ремонту. Ведення їх обліку, зберігання, видачі та списання і покладання матеріальної відповідальності за їх збереження;

- участь у вирішенні питань із забезпечення керівних працівників апарату телефонами АТС-10, АТС-100 та ВЧ;

- забезпечення ремонту телевізійної та радіоапаратури, ремонту побутових приладів, що знаходяться на балансі апарату;

- заправка та відновлення картриджів до лазерних та струменевих принтерів;

- забезпечення безперебійної роботи та правильне користування кондиціонерами повітря, здійснення контролю за їх експлуатацією відповідно до технічних умов;

- забезпечення копіювання матеріалів, що перевищують об'ємом більш ніж 10 сторінок;

- проведення щорічної підписки періодичних видань, необхідних для роботи апарату;

- участь у заходах, що проводяться апаратом;

- забезпечення нагородною та квітковою продукцією управління кадрової роботи і нагород апарату;

- вжиття заходів з утримання службових приміщень в належному санітарно-гігієнічному та протипожежному стані;

- організація проведення поточних ремонтів службових приміщень апарату;

- підготовка пропозицій щодо придбання та розподілу меблів, обладнання, господарського інвентарю тощо для забезпечення роботи апарату.

3. Права управління

3. Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, управління має право:

3.1. одержувати інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань, що відносяться до компетенції управління;

3.2. брати участь у нарадах та семінарах з питань, що належать до компетенції управління;

3.3. скликати у встановленому порядку наради з питань, що належать до компетенції управління;

3.4. за дорученням керівництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розглядати та надавати відповіді на запити та листи з питань, які належать до компетенції управління.

4. Структура та організація роботи управління

4.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою Київської міської державної адміністрації, за поданням заступника голови Київської міської державної адміністрації - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

На посаду начальника управління призначається особа з вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра та яка має стаж роботи за фахом на керівних посадах державної служби не менш як три роки або має практичний досвід роботи на керівних посадах не менш як п'ять років.

4.2. Начальник управління:

4.2.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає функції та ступінь відповідальності свого заступника, керівників відділів, контролює роботу відділів управління та забезпечує підвищення ділової кваліфікації їх працівників;

4.2.2. Вносить на розгляд голови Київської міської державної адміністрації та заступника голови Київської міської державної адміністрації - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проекти розпорядчих документів з питань, що належать до компетенції управління;

4.2.3. Забезпечує виконання доручень голови Київської міської державної адміністрації та заступника голови Київської міської державної адміністрації - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), перспективних і поточних планів діяльності управління;

4.2.4. Готує і подає на затвердження в установленому порядку Положення про управління, його структуру та внесення змін до них, затверджує положення про відділи управління та посадові інструкції працівників;

4.2.5. Подає згідно із законодавством пропозиції заступникові голови Київської міської державної адміністрації - керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо призначення, звільнення з посади та переміщення працівників управління, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень;

4.2.6. Визначає завдання і розподіляє обов'язки між працівниками управління, забезпечує підвищення їх кваліфікації, контролює стан виконавської дисципліни;

4.2.7. У процесі виконання завдань, покладених на управління, забезпечує співробітництво з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійними комісіями Київської міської ради, районними в місті Києві державними адміністраціями з питань, що належать до його компетенції;

4.2.8. Здійснює інші повноваження відповідно до цього положення, а також покладених завдань, визначених окремими рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

4.3. Начальник управління має заступника, який за його поданням, погодженим із заступником голови Київської міської державної адміністрації - керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), призначається на посаду та звільняється з посади головою Київської міської державної адміністрації в установленому порядку.

4.4. Працівники управління призначаються на посади та звільняються з посад за поданням начальника управління та за погодженням із заступником голови Київської міської державної адміністрації - керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у встановленому порядку.

4.5. Для здійснення функцій, покладених на управління, начальник та працівники управління наділяються правами, виконують обов'язки і несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства, інших нормативно-правових актів, що регулюють порядок і умови проходження держслужби, а також Правил внутрішнього трудового розпорядку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і цього Положення.

4.6. Покладення на управління обов'язків, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються питань діяльності управління, не допускається.

4.7. Витрати на утримання управління проводяться за рахунок видатків, що виділяються для утримання апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Заступник голови - керівник апарату О. Пузанов