МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
17.10.2014 N 1231
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
N 1157 від 21.08.2018)
Про виконання в Міністерстві
економічного розвитку і торгівлі України
плану заходів з імплементації Угоди про
асоціацію між Україною, з однієї сторони,
та Європейським Союзом, Європейським
Співтовариством з атомної енергії і їхніми
державами-членами, з іншої сторони,
на 2014-2017 роки
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.09.2014 N 847-р "Про імплементацію Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити план виконання в Мінекономрозвитку України плану заходів з імплементації Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, на 2014-2017 роки, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.09.2014 N 847-р, що додається (додаток 1).
2. Керівникам самостійних структурних підрозділів:
забезпечити вчасне та неухильне виконання плану заходів з імплементації Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, на 2014-2017 роки (далі - план заходів);
інформувати Кабінет Міністрів України у строки, визначені планом заходів, про стан виконання завдань, головним виконавцем яких є Мінекономрозвитку України;
визначити відповідальних осіб структурного підрозділу, до компетенції яких належатиме узагальнення інформації про стан виконання плану заходів за напрямом;
надавати щокварталу до 25 числа останнього місяця звітного періоду департаменту європейської інтеграції узагальнену інформацію про стан виконання плану заходів за напрямом.
3. Затвердити план виконання в Мінекономрозвитку України заходів з імплементації актів законодавства ЄС, передбачених планом заходів з імплементації Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, на 2014-2017 роки, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.09.2014 N 847-р, що додається (додаток 2).
4. Департаменту державних закупівель та державного замовлення, департаменту технічного регулювання та метрології, департаменту розвитку торгівлі та департаменту промислової політики разом із юридичним департаментом, департаментом фінансової політики, департаментом розвитку реального сектору економіки та департаментом економіки соціальної та гуманітарної сфери:
розробити та узгодити із заінтересованими міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади плани імплементації акта (актів) законодавства ЄС (далі - плани імплементації акта (актів) законодавства ЄС) відповідно до додатка 2 до цього наказу;
керуватися під час розроблення планів імплементації акта (актів) законодавства ЄС методичними рекомендаціями щодо підготовки планів імплементації акта (актів) законодавства ЄС (відповідно до доручення Прем'єр-міністра України А.П. Яценюка від 08.10.2014 N 37710/1/1-14), що додаються (додаток 3);
надати до 24.10.2014 департаменту європейської інтеграції плани імплементації акта (актів) законодавства ЄС для зведення.
5. Департаменту європейської інтеграції забезпечити:
підготовку та внесення до 01.11.2014 до Кабінету Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України щодо схвалення плану заходів Мінекономрозвитку України з імплементації деяких актів законодавства ЄС, передбачених планом заходів;
узагальнення інформації про стан виконання Мінекономрозвитку України плану заходів;
подання щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, Кабінетові Міністрів України зведеної інформації про стан виконання Мінекономрозвитку України плану заходів.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Виконувач обов'язків Міністра економічного
розвитку і торгівлі України В. Пятницький
Додаток 1
Затверджено
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
17.10.2014 N 1231
План
виконання в Мінекономрозвитку України
плану заходів з імплементації Угоди про
асоціацію між Україною, з однієї сторони, та
Європейським Союзом, Європейським
Співтовариством з атомної енергії і їхніми
державами-членами, з іншої сторони,
на 2014-2017 роки, затвердженого розпорядженням
Кабінету Міністрів України від 17.09.2014 N 847-р
(жирним шрифтом визначено пункти,
за якими підрозділ є головним виконавцем)
| Інд. | Структурні підрозділи Мінекономрозвитку | Пункти плану заходів, за якими Мінекономрозвитку є головним виконавцем | Пункти плану заходів, за якими Мінекономрозвитку/підрозділ є співвиконавцем |
| 1 | 2 | 3 | 4 |
| 22 | Департамент кадрового забезпечення та проходження державної служби | 7, 50, 467 | |
| 23 | Департамент інформаційних технологій | 71, 118, 133, 483 | |
| 24 | Юридичний департамент | 65, 84, 85, 86, 89, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 114, 115, 116, 117, 118, 122, 123, 124, 125, 133, 136, 151, 152, 153, 154, 155, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 171, 176, 181, 187, 209, 210, 211, 212, 223, 225, 239, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 250, 257, 258, 260, 261, 271, 272, 273, 280, 288, 297, 301, 307, 324, 340, 347, 367, 368, 369, 376, 377, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 411, 430, 431, 461, 462, 463, 472, 485, 486, 488 | |
| 25 | Департамент реформування публічної адміністрації | 3, 7, 107, 192, 193, 324, 474 | |
| 27 | Департамент економіки оборони та безпеки | 5, 9, 26, 28, 29, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 38, 40, 43, 57, 58, 65, 71, 72, 186, 187, 258, 288, 329 | |
| 28 | Департамент регіональної політики | 3, 22, 23, 359, 360, 364, 449, 452, 467, 469, 470, 471, 472 | |
| 29 | Департамент фінансування, бухгалтерського обліку та звітності | 192 | |
| 30 | Департамент макроекономічного прогнозування | 190, 191 | 192, 193, 223, 225 |
| 31 | Департамент фінансової політики | 136, 168, 192, 193, 209, 210, 211, 212, 288, 340, 347, 363, 386 | |
| 33 | Департамент державних закупівель та державного замовлення | 150, 151, 152 | 153, 192, 193 |
| 34 | Департамент технічного регулювання та метрології | 87, 88, 89, 90, 99 | 84, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 118, 242, 243, 245, 367, 368, 369, 377, 379, 385 |
| 35 | Департамент розвитку торгівлі | 81, 82, 83, 84, 85, 86, 154, 155, 376, 377, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 | 99, 116, 117, 133, 460 |
| 36 | Департамент державної регуляторної політики та розвитку підприємництва | 121, 122, 331, 332 | 107, 123, 329, 330, 334, 335 |
| 37 | Департамент розвитку реального сектору економіки | 243 | 93, 94, 95, 96, 97, 98, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 107, 124, 125, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 174, 175, 181, 187, 210, 212, 225, 239, 242, 244, 245, 246, 247, 248, 250, 257, 258, 260, 261, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 288, 297, 301, 307, 319, 329, 359, 361, 362, 363, 364, 365, 367, 36, 369, 372, 449 |
| 38 | Департамент промислової політики | 245 | 80, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 246, 247, 257, 330 |
| 39 | Департамент інвестиційно-інноваційної політики та розвитку державно-приватного партнерства | 168, 169, 192, 193, 274, 452, 463, 471 | |
| 40 | Департамент співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями та координації міжнародної технічної допомоги | 329, 478 | 7, 22, 46, 47, 57, 60, 186, 319, 428, 443, 474, 483 |
| 41 | Департамент зовнішньоекономічної діяльності | 76, 77, 78, 79, 80, 114, 115, 116, 117, 122, 209, 261, 276 | |
| 42 | Департамент європейської інтеграції | 174, 175, 473 | 7, 10, 22, 23, 57, 60, 76, 77, 78, 79, 80, 171, 172, 176, 360, 440, 450, 467, 469, 471, 474, 478, 479, 480, 483, 484, 485, 486, 488 |
| 43 | Департамент торговельно-економічного співробітництва | 22, 23, 332, 450, 469, 470 | |
| 44 | Департамент співробітництва з СОТ та з питань торговельного захисту | 80 | 77, 79, 171, 172 |
| 46 | Управління комунікацій з громадськістю | 467, 483, 484 | |
| 47 | Департамент стратегічного планування розвитку економіки | 190, 191, 193, 324, 354, 391, 411, 412, 431, 444, 456, 462 | |
| 48 | Департамент економіки соціальної та гуманітарної сфери | 4, 49, 58, 62, 65, 91, 92, 174, 175, 319, 335, 360, 385, 387, 391, 411, 412, 428, 430, 431, 432, 435, 438, 439, 440, 441, 443, 446, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 459, 460, 461, 462, 463, 484 | |
| 82 | Відділ внутрішнього аудиту | 192 | |
| 85 | Сектор запобігання та протидії корупції | 50 |
Додаток 2
Затверджено
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
17.10.2014 N 1231
План
виконання в Мінекономрозвитку України
заходів з імплементації актів законодавства ЄС,
передбачених планом заходів з імплементації Угоди
про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та
Європейським Союзом, Європейським Співтовариством
з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої
сторони, на 2014-2017 роки, затвердженим розпорядженням
Кабінету Міністрів України від 17.09.2014 N 847-р
| Пункти плану заходів | Структурні підрозділи Мінекономрозвитку |
| 1 | 2 |
| 84 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Департамент технічного регулювання та метрології (інд. 34) | |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 85 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 86 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 151 | Департамент державних закупівель та державного замовлення (інд. 33) |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 243 | Департамент розвитку реального сектору економіки (інд. 37) |
| Департамент технічного регулювання та метрології (інд. 34) | |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 245 | Департамент промислової політики (інд. 38) |
| Департамент технічного регулювання та метрології (інд. 34) | |
| Департамент розвитку реального сектору економіки (інд. 37) | |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 377 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Департамент технічного регулювання та метрології (інд. 34) | |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 379 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Департамент технічного регулювання та метрології (інд. 34) | |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 380 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 381 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 382 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 383 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 384 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 385 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Департамент економіки соціальної та гуманітарної сфери (інд. 48) | |
| Юридичний департамент (інд. 24) | |
| 386 | Департамент розвитку торгівлі (інд. 35) |
| Департамент фінансової політики (інд. 31) | |
| Юридичний департамент (інд. 24) |
Додаток 3
Методичні рекомендації
щодо підготовки планів імплементації акта
(актів) законодавства ЄС
1. План імплементації акта (актів) законодавства ЄС (далі - план імплементації) розробляється для кожного акта законодавства ЄС або групи актів законодавства ЄС, імплементація якого (яких) передбачена або випливає з плану заходів з імплементації Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, на 2014-2017 роки (далі - план заходів).
2. План імплементації розробляється міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади або державним органом, що визначені планом заходів головним відповідальним за виконання відповідного завдання з імплементації акта законодавства ЄС. Рішення про розроблення одного плану імплементації для групи актів законодавства ЄС приймається зазначеним головним відповідальним за виконання за погодженням із заінтересованими центральними органами виконавчої влади та іншими органами державної влади. Якщо в такий проект плану імплементації включаються акти законодавства ЄС, головними відповідальними за виконання яких у плані заходів визначені різні центральні органи виконавчої влади, головним розробником плану імплементації визначається орган, компетенція якого є переважною, або інший орган за взаємним погодженням.
У разі потреби для підготовки Плану імплементації головним розробником формується робоча група з представників заінтересованих центральних органів виконавчої влади та інших органів державної влади.
3. План імплементації схвалюється розпорядженням Кабінету Міністрів України. Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади вносять один проект розпорядження щодо схвалення усіх планів імплементації актів законодавства ЄС, стосовно яких відповідне міністерство, інший центральний орган виконавчої влади, визначений головним відповідальним за виконання.
4. План імплементації складається із загальної частини (викладається стисло - до 2 - 3 сторінок), а також з Переліку заходів, що оформлюються у вигляді відповідної таблиці. Співвиконавці плану імплементації, відповідно до компетенції подають головному розробнику вичерпні пропозиції до загальної частини плану імплементації та до переліку заходів з необхідним обґрунтуванням.
5. У пояснювальній записці до планів імплементації зазначається та обґрунтовується потреба у додатковій допомозі ЄС або інших донорів для виконання конкретних завдань і заходів, передбачених планом імплементації.
6. Разом із Стороною ЄС визначаються (погоджуються) індикатори виконання заходів з імплементації актів законодавства ЄС (на першому етапі з відповідним представником Групи підтримки України).
7. Строки виконання завдань визначаються з урахуванням обсягу та графіка початку тимчасового застосування Угоди про асоціацію відповідно до статті 486 Угоди та рішень Ради ЄС від 17 березня 2014 р. N 2014/295/EU та від 23 червня 2014 р. N 2014/668/EU (із змінами, прийнятими Радою ЄС 29.09.2014).
План
імплементації (повна назва акта законодавства
ЄС або скорочені назви групи актів)
I. Загальна частина
1. Підстави розроблення плану імплементації
У цьому розділі зазначаються:
пункт або пункти плану заходів, що передбачають завдання з імплементації актів законодавства ЄС. Під імплементацією актів законодавства ЄС розуміється наближення (адаптація) законодавства України до акта (актів) законодавства ЄС відповідно до зобов'язань України;
статті та додатки до Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі - Угода), що передбачають1 зобов'язання України здійснити імплементацію актів законодавства ЄС, а також чи підлягають вони тимчасовому застосуванню.
__________
1 Таке зобов'язання може випливати із положень Угоди, а не бути прямо передбаченим в ній.
Також зазначається строк імплементації акта законодавства ЄС, передбачений Угодою (наприклад - протягом двох років з дати набрання чинності2 Угодою) та строк його імплементації в цілому або визначених Угодою частин, встановлений планом заходів або іншим рішенням (наприклад - травень 2017 року);
реквізити акта законодавства ЄС, що підлягає імплементації (повна назва, опублікована в "Офіційному журналі ЄС").
__________
2 Терміни та строки визначаються відповідно до частини п'ятої статті 486 Угоди.
Якщо акт законодавства ЄС, імплементація якого здійснюється, втратив чинність або ЄС прийняв рішення про втрату ним чинності, наводиться інформація про новий акт законодавства ЄС, яким скасовано попередній, у тому числі дата набрання ним чинності, реквізити нового акта законодавства ЄС.
Заміна такого акта законодавства ЄС на новий здійснюється за пропозицією головного розробника з урахуванням положень Угоди щодо наближення законодавства та оновлення додатків з метою поступового приведення законодавства України у відповідність з acquis ЄС. Разом з тим центральним органам виконавчої влади під час розроблення планів імплементації директив ЄС, які набрали чинності замість директив, що містяться в додатках до Угоди, доцільно здійснити попередній порівняльний аналіз відмінностей у їх положеннях з урахуванням вже взятих Україною зобов'язань та заінтересованості нашої держави в імплементації нових положень директив.
2. Мета і завдання розроблення плану імплементації
Коротко викладаються мета та основні завдання імплементації акта законодавства ЄС з точки зору впровадження відповідних стандартів ЄС та зміни державної політики України у відповідній сфері з урахуванням завдань акта ЄС щодо проведення нормотворчої роботи, або інституційних змін, або здійснення заходів організаційного характеру тощо.
3. Короткий опис поточного стану імплементації акта законодавства ЄС в Україні та очікувані результати імплементації
Наводиться короткий опис поточної ситуації у відповідній сфері, проблеми законодавчого регулювання, наявність чинних національних стратегічних та програмних документів, інша важлива інформація економічного, бюджетного, соціального характеру, а також оцінка якісних змін, яких можна досягти завдяки імплементації акта законодавства ЄС.
З метою належного відображення та повного врахування положень акта законодавства ЄС головним відповідальним за виконання та виконавцями основних завдань проводиться аналіз (огляд) відповідності законодавства України acquis ЄС за встановленою формою (додається). У цьому пункті викладається лише резюме проведеного аналізу.
4. Головний виконавець та співвиконавці
Зазначається головний відповідальний за виконання плану імплементації та співвиконавці, окремо визначається роль в імплементації акта законодавства головного відповідального за виконання, який є координатором, та співвиконавців.
Зазначається, які саме основні завдання повинні бути виконані головним відповідальним за виконання та окремо співвиконавцями (розроблення актів законодавства, прийняття наказів, інших розпорядчих документів, здійснення організаційних заходів, придбання або одержання обладнання, інших матеріальних цінностей тощо).
II. Перелік заходів плану імплементації
Заходи з імплементації акта законодавства ЄС групуються за основними завданнями, що визначаються на основі аналізу акта законодавства шляхом виокремлення за предметом або сферою окремого цілісного комплексу заходів, що спрямовані на досягнення певного компоненту мети та становлять автономний елемент імплементації відповідного акта законодавства ЄС з точки зору впровадження відповідних стандартів ЄС та зміни державної політики України у відповідній сфері з урахуванням заходів щодо здійснення нормотворчої роботи, інституційних змін, заходів організаційного характеру тощо.
Виконавцем такого завдання визначається орган, що має переважну компетенцію у відповідній сфері, а отже таким виконавцем може бути визначений інший виконавець, ніж головний відповідальний за виконання плану імплементації в цілому.
| N | Зміст заходу* | Виконавці** | Строк*** | Програми та/або проекти допомоги ЄС, інших донорів | Індикатор(и) виконання |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| Основне завдання 1 | |||||
| 1. Стаття (статті) акта ЄС Стаття або статті акта (актів) законодавства ЄС, імплементація яких здійснюватиметься відповідно до цього плану. Стислий опис суті правового регулювання/стислий опис цілі виконання зазначеного заходу. | |||||
| 1.1. Нормотворчі заходи (розроблення нормативно-правового акта). Проведення аналізу щодо необхідності та/або наслідків прийняття нормативно-правового акта та узгодженість з пріоритетними напрямами у відповідних стратегічних документах розвитку галузей та сфер діяльності органів влади 1.2. Інституційні заходи (створення органу влади, окремих структурних підрозділів, реорганізаційні заходи тощо) 1.3 Організаційні заходи (заходи, спрямовані на організацію виконання наближеного законодавства, забезпечення ефективності здійснення відповідних функцій та процедур, ведення відповідних баз даних, придбання та встановлення необхідного обладнання тощо) 1.4. Координаційні заходи (міжвідомчий моніторинг здійснення заходу, налагодження ефективної роботи визначених законодавством процедур розподілу компетенції державних органів тощо) 1.5. Спільні заходи (за згодою та за пропозиціями) із представниками ділових кіл та/або громадськістю, з урахуванням напрямів діяльності провідних неурядових організації євроінтеграційного спрямування |
відповідальний орган влади та інші органи, залучені до здійснення заходу | строки здійснення перекладу, проведення аналізу, здійснення необхідних розрахунків тощо та/або розроблення проекту акта та/або підготовки заходу; строки опрацювання із представниками ділових кіл, експертами ЄС та громадського обговорення; строк винесення питання/інформації щодо здійснення заходу(в разі потреби) на розгляд Уряду; очікуваний строк схвалення Урядом (з урахуванням вимог Регламенту Кабінету Міністрів України); строк виконання заходу відповідно до зобов'язань за Угодою (з урахуванням графіка початку тимчасового застосування) |
результати роботи, заплановані заходи в рамках діючих або запланованих проектів та програм допомоги ЄС або інших донорів, що залучалися, залучаються або можуть бути залучені до здійснення заходу (наприклад, в рамках проектів TWINNING, TAIEX, програм секторальної бюджетної підтримки, окремих проектів міжнародної технічної допомоги тощо) | індикатори виконання визначаються для кожного заходу, наприклад: прийняття акта (із коротким описом його основного змісту, а не лише задекларованої мети), інституційні або інфраструктурні зміни та результати таких змін, що свідчитимуть про повне виконання заходу | |
__________
* Головним виконавцям окремо звернути увагу на заходи, які потребують міжвідомчої координації. Під час підготовки заходів необхідно забезпечити наступність та послідовність завдань; визначати конкретні та реалістичні заходи; встановлювати реальні строки виконання заходів (зокрема, необхідно уникати таких визначень, як "протягом року"); пропорційно розподіляти навантаження протягом періоду здійснення заходів; при плануванні нормотворчого процесу передбачати усі етапи прийняття відповідних актів.
** Виконавці зазначаються для кожного заходу, зазначеного у графі 2.
*** Строки визначаються для кожного заходу, зазначеного у графі 2.
Форма
для проведення аналізу відповідності
законодавства України законодавству ЄС
(передбачено пунктом 3 плану імплементації
акта або групи актів законодавства ЄС)
Сфера: ______________________
Назва акта acquis ЄС "_________________________"
| 1. Стан відповідності законодавства України icquis ЄС | ||||
| 1.1 Положення acquis ЄС | 1.2 Положення Законів України, які регулюють ті ж правовідносини або встановлюють вимоги чи правила щодо аналогічних питань, що і відповідний акт acquis ЄС1 | 1.3 Оцінка ступеня врахування відповідного положення acquis ЄС у відповідному Законі (відповідно до п. 1.2) | 1.4 Підзаконні нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону (п. 1.3), або які регулюють ті ж правовідносини або встановлюють вимоги чи правила щодо аналогічних питань, що і відповідний акт acquis ЄС2 | 1.5 Оцінка ступеня врахування відповідного положення acquis ЄС у відповідних підзаконних нормативно-правових актах (відповідно до п. 1.4) |
| 2. Завдання щодо адаптації законодавства України до acquis ЄС | ||||
| 2.1 Положення acquis ЄС, які не враховані у національному законодавстві або яким законодавство України не відповідає (на підставі пп. 1.3 та 1.5) 3 | 2.2 Нормативно-правові акти та/або зміни до них, які необхідно розробити з метою імплементації положень acquis ЄС, зазначених у пункті 2.1 та обґрунтування обраного засобу/заходу на підставі результатів аналізу наслідків впровадження (АНВ) відповідного положення в законодавство України (Додати АНВ). | |||
__________
1Навести вичерпний перелік законів України, які враховують або повинні враховувати положення акта acquis ЄС (враховують частково або повністю, або не враховують , або суперечать).
2Навести вичерпний перелік підзаконних нормативно-правових актів, які враховують або повинні враховувати положення акта acquis ЄС (враховують частково або повністю, або не враховують, або суперечать).
3Вичерпний перелік положень acquis ЄС, які частково або повністю невраховані в законодавстві України або/чи законодавство України їм суперечить.
