Документ втратив чиннiсть!

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
03.09.2014 N 980

(Розпорядження втратило чинність на відставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 294 від 27.04.20
16)

Про затвердження Положення
про юридичне управління апарату
виконавчого органу Київської міської ради

Відповідно до Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про місцеві державні адміністрації" та Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 року N 1040:

1. Затвердити Положення про юридичне управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, підпункт 1.7. пункту 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18 березня 2010 року N 160 "Про затвердження положень про управління, відділи, сектори апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Ніконова І. В.

Голова В. Кличко

Затверджено
Розпорядження виконавчого
органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
03.09.2014 р. N 980

Положення
про юридичне управління апарату виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

1. Юридичне управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Управління) створено з метою правового забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2. У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Київського міського голови, а також цим Положенням.

З питань організації та проведення правової роботи Управління керується актами Міністерства юстиції України.

3. Управління підпорядковується Київському міському голові з питань правового забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а з питань організації роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

4. Основними завданнями Управління є:

правове забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та виконання вимог актів законодавства, інших нормативних документів структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), його апаратом, районними в місті Києві державними адміністраціями.

5. Управління спрямовує, координує правову роботу, здійснює методичне керівництво, перевіряє її проведення у структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях.

6. Управління у встановленому порядку:

1) проводить юридичну експертизу:

проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпоряджень Київського міського голови;

проектів рішень Київської міської ради, підготовлених за поданням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також проектів рішень Київської міської ради, поданих для погодження до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

У разі виявлення невідповідності проекту розпорядження, рішення чи його окремих положень актам законодавства готує зауваження до такого проекту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями. У разі, коли недоліки проекту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, юридичний відділ готує висновок з пропозиціями щодо законодавчого вирішення цього питання;

2) при проведенні юридичної експертизи надає пропозиції керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо необхідності державної реєстрації проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в Головному управлінні юстиції у місті Києві;

3) при проведенні юридичної експертизи проектів нормативно-правових виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проводить їх антидискримінаційну експертизу та за результатами антидискримінаційної експертизи готує висновок про проведення антидискримінаційної експертизи;

4) бере участь у підготовці та направленні переліку розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до Головного управління юстиції у місті Києві;

5) аналізує нормативні акти Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та подає пропозиції щодо усунення найбільш типових помилок керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

6) надає пропозиції керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо приведення у відповідність до законодавства України рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови та розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

7) здійснює моніторинг розпоряджень районних в місті Києві державних адміністрацій і при виявленні невідповідності їх законодавству готує пропозиції про усунення виявлених порушень. Готує проекти розпоряджень про скасування розпоряджень районних в місті Києві державних адміністрацій, якщо вони суперечать законодавству України;

8) проводить юридичну експертизу законопроектів та проектів інших нормативно-правових актів, за результатами проведення якої надаються проекти письмових висновків, пропозицій, зауважень до законопроекту або проекту іншого нормативно-правового акту відповідно до затвердженого порядку;

9) проводить моніторинг законопроектів, що виносяться на розгляд Верховною Радою України, за результатами якого готує інформацію керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

10) готує пропозиції керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для вирішення питань стосовно необхідності підготовки проектів актів законодавства та внесення їх в установленому порядку до державного органу, уповноваженого приймати такі акти;

11) опрацьовує проекти угод (договорів) та змін до них, стороною в яких виступає виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), які подаються на підпис Київському міському голові, та проекти угод (договорів) та змін до них, стороною в яких виступає апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

12) бере участь у підготовці висновків з правових питань, які виникають у діяльності Київського міського голови, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), у розробці пропозицій щодо вдосконалення їх діяльності;

13) здійснює методичне керівництво правовою роботою структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій;

14) контролює правильне застосування законодавства у структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях;

15) в необхідних випадках надає спеціалістам юридичних підрозділів та юрисконсультам структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій методичну та практичну допомогу з питань застосування законодавства;

16) узагальнює разом з відповідними структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) практику застосування законодавства в галузях міського господарства, готує пропозиції щодо його вдосконалення;

17) готує інформацію для керівництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про нові нормативно-правові акти та зміни в актах, що стосуються діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

18) здійснює підготовку інформаційних листів, що стосуються діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій;

19) в необхідних випадках надає методичну допомогу щодо ведення претензійної та позовної роботи структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до встановленого Порядку;

20) організовує підготовку, оформлення та видачу в установленому порядку довіреностей на здійснення представництва в судах інтересів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

21) у разі необхідності, за окремим дорученням Київського міського голови, забезпечує представництво інтересів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в судах загальної юрисдикції, а також в інших органах;

22) за дорученням керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечує представництво інтересів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в судах загальної юрисдикції, а також в інших органах;

23) здійснює координацію дій юридичних служб структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо судових справ, що перебувають на особистому контролі у керівництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та надає відповідну інформацію за результатами розгляду;

24) здійснює аналіз розгляду актів прокурорського реагування;

25) здійснює систематизацію правових актів;

26) забезпечує підтримання примірників актів Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київського міського голови у контрольному стані;

27) погоджує кандидатури претендентів на посади керівників юридичних служб структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій;

28) надає пропозиції керівникам структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо застосування заохочень та притягнення в установленому порядку до дисциплінарної відповідальності працівників юридичних служб структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

29) встановлює та підтримує ділові зв’язки з юридичними службами Адміністрації Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та інших органів виконавчої влади;

30) разом з відповідними структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) бере участь у заходах по підвищенню кваліфікації працівників юридичних служб структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій і обміну досвідом роботи, співпрацює у цих питаннях з органами юстиції;

31) бере участь в організації і проведенні семінарів та інших заходів з правових питань зі структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

32) бере участь в організації проведення практики студентами юридичних факультетів вищих навчальних закладів міста Києва.

7. Управління має право:

1) отримувати в установленому порядку від структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього функцій;

2) за погодженням із керівниками відповідних структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій залучати їх працівників для підготовки проектів актів та інших документів, а також для розробки та реалізації заходів, що проводяться Управлінням згідно з виконуваними функціями;

3) брати участь у нарадах, що проводяться у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях та скликати наради з питань, віднесених до його компетенції;

4) інформувати Київського міського голову та заступників голови Київської міської державної адміністрації про покладення на Управління обов’язків, що виходять за межі його компетенції, а також про випадки ненадання або несвоєчасного надання посадовими особами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) матеріалів на вимогу Управління;

5) перевіряти дотримання законності у діяльності структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій.

8. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади Київським міським головою за поданням керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у встановленому порядку. На посаду начальника Управління призначається особа з вищою юридичною освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста і стажем роботи за фахом на державній службі або за фахом на керівних посадах в інших сферах не менш як 5 років.

9. Завдання та повноваження начальника Управління:

1) здійснює керівництво діяльністю Управління і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Управління завдань;

2) засвідчує відповідність законодавству проектів рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови та розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) шляхом їх візування;

3) визначає функції та ступінь відповідальності своїх заступників, керівників структурних підрозділів Управління та забезпечує підвищення ділової кваліфікації їх працівників. Контролює стан виконавської дисципліни;

4) готує та подає на затвердження в установленому порядку Положення про Управління, його структуру та внесення змін до них, затверджує положення про відділи Управління та посадові інструкції працівників;

5) подає згідно із законодавством пропозиції заступникові голови Київської міської державної адміністрації - керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо призначення, звільнення з посад та переміщення працівників Управління, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладення стягнень. Відповідальний за складання табелю обліку робочого часу працівників Управління;

6) вживає заходів щодо вдосконалення організації роботи Управління;

7) забезпечує дотримання працівниками Управління законодавства України з питань державної служби, служби в органах місцевого самоврядування та запобігання й протидії корупції;

8) начальник Управління має заступників, які за його поданням, погодженим із керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), призначаються на посаду та звільняються з посади Київським міським головою в установленому порядку;

9) працівники Управління призначаються на посади та звільняються з посад в установленому порядку за поданням начальника Управління;

10) для здійснення функцій, покладених на Управління, начальник Управління, його заступники та працівники Управління наділяються правами, виконують обов’язки і несуть відповідальність відповідно до законодавства, інших нормативно-правових актів, що регулюють порядок і умови проходження держслужби, а також Правил внутрішнього трудового розпорядку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і цього Положення.

10. Покладання на Управління та його працівників обов’язків, не передбачених цим Положенням, і таких, що не відносяться до правової роботи, не допускається.

11. Управління є структурним підрозділом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

12. Витрати на утримання Управління здійснюються за рахунок видатків бюджету, передбачених апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Керівник апарату В. Бондаренко