КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
01.09.2014 N 205
Про Порядок доступу до адміністративного
комплексу на вулиці Хрещатик, 36
Відповідно до пунктів 19, 20 частини четвертої статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою належної організації контрольно-пропускного режиму в адміністративному комплексі на вул. Хрещатик, 36:
1. Затвердити Порядок доступу до адміністративного комплексу на вулиці Хрещатик, 36 згідно з додатком.
2. Опублікувати це розпорядження у газеті Київської міської ради "Хрещатик".
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови - секретаря Київради та першого заступника голови Київської міської державної адміністрації.
Київський міський голова В. Кличко
Затверджено
Розпорядження Київського міського голови
від 01.09.2014 N 205
Порядок
доступу до адміністративного
комплексу на вулиці Хрещатик, 36
Загальні положення
Стаття 1. Мета, завдання, терміни
1. Порядок доступу до адміністративного комплексу на вулиці Хрещатик, 36 (далі - Порядок) визначає підстави, організацію та порядок доступу осіб (працівників, відвідувачів) та транспортних засобів на територію адміністративно-майнового комплексу Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на вул. Хрещатик, 36, переміщення матеріальних цінностей на/з території адміністративного комплексу, встановлює загальні правила внутрішнього об’єктового режиму.
2. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
адміністративний комплекс - адміністративно-майновий комплекс Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на вул. Хрещатик, 36;
балансоутримувач будинку - юридична особа, у якої на балансі перебуває будівля на вул. Хрещатик, 36 на підставі відповідного рішення Київської міської ради;
охорона - Управління державної служби охорони при ГУ МВС України в м. Києві, з яким відповідно до чинного законодавства укладено договір про надання охоронних послуг;
СКУД - система контролю та управління доступом.
Інші терміни у Порядку вживаються у значеннях, визначених у відповідних законах України та підзаконних нормативно-правових актах.
Глава 1
Документи, на підставі яких реалізується право
доступу до адміністративного комплексу
Стаття 2. Документи, що дають право входу на
територію адміністративного комплексу
1. Документом, що дає право входу на територію адміністративного комплексу є:
1.1. Службове посвідчення без оформлення тимчасової перепустки для:
працівників секретаріату Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
народних депутатів України, помічників-консультантів народних депутатів України;
депутатів Київської міської ради та їх помічників-консультантів;
працівників комунальних підприємств, розташованих на території адміністративного комплексу;
голови та членів Київської міської виборчої комісії (під час виборчого процесу).
1.2. Службове посвідчення з оформленням тимчасової перепустки встановленого зразка (додаток 1) для:
працівників Апарату Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органів виконавчої влади;
працівників СБ України, МВС України, ДСНС України, ДВС України, органів прокуратури, ДФС України;
суддів та помічників суддів.
1.3. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця, посвідка на постійне проживання або посвідка на тимчасове проживання для особи без громадянства з оформленням тимчасової перепустки встановленого зразка (додаток 1) для інших відвідувачів адміністративного комплексу.
2. У разі здійснення пропуску за допомогою системи контролю та управління доступом (далі - СКУД) особам, які працюють у адміністративному комплексі, видається пластикова картка встановленого зразка (додаток 2), яку зазначені особи зобов’язані мати при собі для проходу через автоматичні контрольні пункти. У такому разі пластикова картка є головним документом при здійсненні пропуску.
3. Особам, які не працюють у адміністративному комплексі та допуск яких до адміністративного комплексу відповідно до пунктів 1.2 та 1.3 частини першої цієї статті потребує видачі тимчасової перепустки, видається разова пластикова перепустка "Відвідувач" встановленого зразка (додаток 3), яку зазначені особи зобов’язані мати при собі для проходу через автоматичні контрольні пункти.
Стаття 3. Документи, що дають право заїзду
на територію адміністративного комплексу
1. Заїзд на територію адміністративного комплексу здійснюється на підставі:
1.1. Перепустки встановленого зразка на автомобіль (додаток 4) для працівників секретаріату Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), працівників комунальних підприємств, розташованих на території адміністративного комплексу, голови та членів Київської міської виборчої комісії (під час виборчого процесу), керівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
1.2. Службового посвідчення для народних депутатів України та депутатів Київської міської ради.
1.3. Списку автотранспортних засобів встановленого зразка (додаток 5), затвердженого заступником міського голови - секретарем Київради або керуючим справами, у разі необхідності прийому інших відвідувачів адміністративного комплексу або офіційних делегацій.
2. Помічники-консультанти народних депутатів України, депутатів Київської міської ради, інші відвідувачі не мають права заїзду на територію адміністративного комплексу інакше, як за одноразовим дозволом заступника міського голови - секретаря Київради або керуючого справами.
Стаття 4. Право входу та заїзду на територію
адміністративного комплексу в неробочий час та
у вихідні і святкові дні
1. У неробочий час, вихідні та святкові дні право безперешкодного входу та заїзду на територію адміністративного комплексу мають:
Київський міський голова;
заступник міського голови - секретар Київради;
заступники голови Київської міської державної адміністрації;
керуючий справами Київради та керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
директори департаментів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);
голова та члени Київської міської виборчої комісії (під час виборчого процесу);
народні депутати України, депутати Київської міської ради;
керівництво та працівники управління адміністративного та господарського забезпечення Київської міської ради.
2. Вхід та заїзд інших осіб на територію адміністративного комплексу в неробочий час, вихідні та святкові дні здійснюється на підставі списку затвердженого зразка (додаток 6), погодженого заступником міського голови - секретарем Київради або керуючим справами та поданого на пропускний пункт до 17.45 дня, що передує вихідному або святковому дню, а також до 18.00 робочого дня, якщо вхід та заїзд передбачається у неробочий час цього ж дня.
Стаття 5. Документи, що дають право на
переміщення матеріальних цінностей на/з території
адміністративного комплексу
1. Документом, що дає право на переміщення габаритних матеріальних цінностей (меблі, скульптури, картини, персональні комп’ютери, інша габаритна техніка тощо) на/з території адміністративного комплексу, є дозвіл заступника міського голови - секретаря Київради або керуючого справами встановленого зразка (додаток 7).
2. Особи, які працюють у адміністративному комплексі або відвідують його, мають право заносити та виносити на/з території адміністративного комплексу портативні комп’ютери, аудіо-, фото- та відеотехніку, що є їх власністю, без отримання окремих дозволів.
3. Особи, які бажають завезти на територію адміністративного комплексу для своєї діяльності меблі, побутову та оргтехніку, інші матеріальні цінності, що перебувають у їх власності, укладають договір тимчасового зберігання майна з балансоутримувачем адміністративного комплексу.
4. Якщо особи мають намір тимчасово обладнати інші робочі місця меблями, побутовою та оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями, укладається договір позички з балансоутримувачем адміністративного комплексу.
Стаття 6. Документи, які дають право на проведення
робіт на території адміністративного комплексу
1. Проведення робіт на території адміністративного комплексу допускається за умови подання зацікавленою особою заявки на проведення таких робіт (додаток 8) із зазначенням:
виду та підстави проведення робіт;
найменування підприємства або організації, яка виконує роботи;
переліку осіб, яких необхідно допустити до виконання робіт;
переліку матеріалів, які необхідно переміщувати по адміністративному комплексу;
переліку автотранспортних засобів, задіяних у проведенні робіт;
часу виконання (початку і завершення) робіт;
прізвища та контактного телефону відповідального працівника, який очолює та контролює виконання робіт.
2. Заявку, зазначену в частині першій цієї статті, візує начальник структурного підрозділу адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу і затверджує заступник міського голови - секретар Київради або керуючий справами.
Глава 2
Порядок доступу до адміністративного комплексу
Стаття 7. Пункти пропуску до
адміністративного комплексу
1. Пропуск до адміністративного комплексу осіб, допуск яких не потребує надання тимчасової перепустки, здійснюється через центральний вхід з вулиці Хрещатик.
Пропуск співробітників Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється виключно за пред’явленням службового посвідчення, а у разі застосування системи СКУД - за допомогою пластикової перепустки, також здійснюється через заїзд з вулиці Пушкінської.
2. Пропуск відвідувачів адміністративного комплексу, доступ яких потребує надання тимчасових перепусток, здійснюється через боковий вхід з вулиці Хрещатик.
3. Пропуск автотранспортних засобів здійснюється через заїзд з вулиці Пушкінської. В окремих випадках за попереднім погодженням із заступником міського голови - секретарем Київради або керуючим справами допускається заїзд автотранспортних засобів з вулиці Хрещатик.
4. Пропуск осіб з інших входів (крім осіб, які заїхали в установленому порядку на територію адміністративного комплексу) забороняється.
Стаття 8. Порядок доступу відвідувачів до
адміністративного комплексу
1. Тимчасова перепустка надається відвідувачу на підставі документа, визначеного у статті 2, та замовлення (додаток 9) бюро перепусток у робочий час з 09.00 до 17.30, а у п’ятницю чи інший передсвятковий день з 09.00 до 16.15. Доступ відвідувачів на засідання колегіальних органів Київської міської ради здійснюється відповідно до частини першої статті 10 цього Порядку.
Замовлення на видачу тимчасових перепусток подається до бюро перепусток письмово або в телефонному режимі.
Якщо відвідувач бажає пройти на територію адміністративного комплексу без попереднього замовлення перепустки, він або співробітник бюро перепусток у телефонному режимі з’ясовують можливість надання тимчасової перепустки відповідно до вимог абзацу першого частини першої цієї статті.
Забороняється немотивовано відмовляти відвідувачам у видачі тимчасової перепустки та/або погодженні видачі тимчасової перепустки у телефонному режимі.
2. Під час видачі тимчасової перепустки здійснюється обробка персональних даних з метою ідентифікації осіб, яким надається доступ до адміністративного комплексу, з дотриманням норм Закону України "Про захист персональних даних".
3. Особа, яка звертається за тимчасовою перепусткою для доступу до адміністративного комплексу, попереджається про обробку її персональних даних (прізвище, ім’я, по батькові відвідувача, номер та дата видачі документа, на підставі якого здійснюється видача тимчасової перепустки) в усній формі персонально та узагальнено - шляхом розміщення відповідного оголошення на бюро перепусток.
4. Відмова особи від надання згоди на обробку персональних даних унеможливлює її доступ до адміністративного комплексу.
5. Для видачі тимчасової перепустки співробітник бюро перепусток заносить до журналу обліку (електронної бази) відвідувачів встановленого зразка прізвище, ім’я, по батькові відвідувача, номер та дату видачі документа, на підставі якого здійснюється видача тимчасової перепустки. Особисті документи відвідувачів при видачі тимчасової перепустки вилученню не підлягають.
6. У разі застосування системи СКУД разова пластикова перепустка "Відвідувач" програмується залежно від мети візиту відвідувача для доступу на конкретно визначені поверхи, блоки, приміщення.
7. Тимчасова перепустка підлягає поверненню співробітнику охорони під час виходу відвідувача з адміністративного комплексу.
Стаття 9. Підстави для відмови у видачі
тимчасової перепустки або відмови у допуску
особи до адміністративного комплексу
1. Співробітник бюро пропусків має право відмовити у видачі тимчасової перепустки відвідувачу, якщо:
1.1. Документ, що відповідно до статті 2 є підставою для видачі тимчасової перепустки:
засвідчує іншу особу, а не ту, яка його подає;
має видимі ознаки підроблення;
є простроченим (термін дії його минув).
1.2. Відвідувач перебуває у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, поведінка відвідувача дає підстави з великою вірогідністю стверджувати про його намір вчинити діяння, яке загрожує безпеці осіб, що перебувають у адміністративному комплексі.
2. Охорона адміністративного комплексу має право відмовити у допуску відвідувача до адміністративного комплексу, якщо:
2.1. Відвідувач перебуває у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння.
2.2. Поведінка відвідувача дає підстави з великою вірогідністю стверджувати про його намір вчинити діяння, яке загрожує безпеці осіб, що перебувають у адміністративному комплексі.
2.3. Відвідувач має при собі вогнепальну зброю або пристрої для відстрілу патронів несмертельної дії, засоби самозахисту сльозогінної та дратівливої дії, електрошокери, колючо-ріжучі предмети і відмовляється залишити їх на зберігання охороні.
Стаття 10. Особливі випадки порядку доступу
відвідувачів до адміністративного комплексу
1. Доступ до засідань Київської міської ради, Президії, постійних та тимчасових контрольних комісій, робочих груп здійснюється відповідно до окремого рішення Київської міської ради.
2. Якщо відвідувачі мають на меті потрапити на особистий прийом до посадових осіб Київської міської ради або виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), допуск таких осіб здійснюється відповідно до статей 8 та 9 цього Порядку з урахуванням визначених дати, часу попереднього запису на особистий прийом.
3. Відвідувачі, які бажають зареєструвати звернення у структурних підрозділах зі звернень громадян Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та у яких немає потреби виходу за межі спеціально обладнаних приміщень цих структурних підрозділів, можуть не оформлювати тимчасові перепустки.
Стаття 11. Порядок заїзду на територію
адміністративного комплексу
1. Заїзд на територію адміністративного комплексу здійснюється на підставі документів, визначених статтями 3 та 4 цього Порядку.
2. Видача перепусток на автомобіль здійснюється структурним підрозділом адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу за поданням керівників структурних підрозділів секретаріату Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київської міської виборчої комісії, комунальних підприємств, розміщених на території адміністративного комплексу.
3. Подання має містити марку та державний номерний знак автомобіля, прізвище ім’я, по батькові та посаду особи, за якою автомобіль закріплено. Якщо за особою закріплено два та більше транспортні засоби, перепустка видається на кожний автомобіль окремо.
4. Подання погоджується заступником міського голови - секретарем Київради або керуючим справами та передається для виготовлення перепустки на автомобіль відповідно до частини другої цієї статті, де в подальшому і зберігається протягом року.
5. У випадку, передбаченому пунктом 1.3 частини першої статті 3 цього Порядку, список готується структурним підрозділом адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу за зверненнями заінтересованих осіб та після затвердження заступником міського голови - секретарем Київради або керуючим справами зберігається у зазначеному структурному підрозділі протягом року.
6. У порядку, передбаченому частиною п’ятою цієї статті, здійснюється допуск автотранспортних засобів, необхідних для підготовки та проведення засідань Київської міської ради, Президії, постійних та тимчасових контрольних комісій, робочих груп, колегій та апаратних нарад, інших нарад та заходів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
7. Співробітники охорони мають право обмежити заїзд на територію адміністративного комплексу, якщо:
на території проводяться роботи, що унеможливлюють паркування транспортних засобів;
на території припарковані транспортні засоби у кількості, що не дає можливості вільно паркувати інші транспортні засоби.
8. Одноразовий заїзд транспортних засобів здійснюється на підставі письмового або телефонного дозволу заступника міського голови - секретаря Київради або керуючого справами, а також в окремих випадках відповідальних осіб структурного підрозділу адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу. Дані про автотранспортні засоби фіксуються у постовому журналі: марка автомобіля, державний номерний знак, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка користується автомобілем, час заїзду та виїзду.
Стаття 12. Порядок входу та заїзду на територію
адміністративного комплексу в неробочий час
та у вихідні і святкові дні
1. Керівники структурних підрозділів секретаріату Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київської міської виборчої комісії, комунальних підприємств, розміщених на території адміністративного комплексу, самостійно готують та погоджують із заступником міського голови - секретарем Київради або керуючим справами списки осіб та автотранспортних засобів, що потребують входу та заїзду на територію адміністративного комплексу в неробочий час та у вихідні й святкові дні.
2. Погоджені заступником міського голови - секретарем Київради або керуючим справами списки зазначених осіб та/або автотранспортних засобів мають бути передані на пропускний пункт до 17.45 робочого дня, що передує вихідному або святковому дню, а також до 18.00 робочого дня, якщо вхід чи заїзд передбачається у неробочий час цього дня.
Стаття 13. Порядок переміщення матеріальних
цінностей на/з території адміністративного
комплексу
1. Дозвіл заступника міського голови - секретаря Київради або керуючого справами встановленого зразка, що дає право на переміщення габаритних матеріальних цінностей (меблі, скульптури, картини, персональні комп’ютери, інша габаритна техніка тощо) на/з території адміністративного комплексу, готується на підставі товарно-транспортної накладної або інших належно оформлених документів (видаткова накладна, акт прийому-передачі тощо) та погоджується структурним підрозділом адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу.
2. Відповідальність за належне оформлення дозволів покладається на матеріально відповідальних осіб, які їх готують та підписують.
3. Дозвіл виготовляється у двох примірниках, один з яких видається особі, яка супроводжує вантаж, а другий залишається на пропускному посту для реєстрації у постовому журналі.
4. Охорона перевіряє правильність оформлення дозволу, відповідність матеріальних цінностей, зазначених у дозволі даним, які містяться у товарно-транспортній накладній або інших належно оформлених документах (видаткова накладна, акт прийому-передачі тощо), зазначає у постовому журналі прізвище, ім’я, по батькові особи, яка супроводжує вантаж, державний номерний знак автомобіля та підшиває другий примірник дозволу.
Стаття 14. Порядок проведення робіт на
території адміністративного комплексу
1. Проведення робіт відповідно до заявки, визначеної у статті 6 цього Порядку, допускається за умови дотримання строків виконання робіт та обмежень на їх виконання, виставлених структурним підрозділом адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу.
2. Відповідальність за дотримання строків, характеру проведення робіт та їх наслідки несуть особи, які подали заявку.
Стаття 15. Спеціальні режими доступу до
адміністративного комплексу
1. Під час пропускного режиму охорона може застосовувати заходи контролю щодо безпеки відвідувачів і працівників, зокрема, з використанням спеціальних технічних засобів.
2. Обмеженню доступу (спеціальний пропускний режим) підлягають блоки, де розміщені робочі приміщення Київського міського голови, заступника міського голови - секретаря Київради, першого заступника голови Київської міської державної адміністрації, підрозділів режимно-секретної роботи, фінансових підрозділів, підрозділів кадрової роботи та нагород.
3. Пропуск на територію адміністративного комплексу працівників та транспорту аварійно-рятувальних загонів, пожежних, медичних служб тощо у разі виникнення надзвичайної ситуації здійснюється безперешкодно.
Стаття 16. Доступ до адміністративного комплексу
представників засобів масової інформації
1. Пропуск представників засобів масової інформації на територію адміністративного комплексу здійснюється за пред’явленням ними службового посвідчення та інформування про мету візиту без оформлення тимчасової перепустки.
2. Якщо мета візиту не передбачає попередньої акредитації, доступ представників засобів масової інформації до адміністративного комплексу відбувається у супроводі працівника структурного підрозділу по взаємодії із засобами масової інформації або іншого відповідального працівника.
3. Якщо мета візиту передбачає попередню акредитацію, охорона перевіряє наявність даних про представника засобу масової інформації у акредитаційному списку (переліку) та надає йому доступ до адміністративного комплексу.
4. Доступ представників засобів масової інформації до засідань Київської міської ради, Президії, постійних, тимчасових контрольних комісій, робочих груп, засідань колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється безперешкодно у порядку, передбаченому частинами першою та другою цієї статті.
Глава 3
Порядок доступу до приміщень у
адміністративному комплексі
Стаття 17. Ключі від приміщень адміністративного комплексу
1. Структурні підрозділи секретаріату Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київської міської виборчої комісії, комунальні підприємства, розміщені на території адміністративного комплексу, визначають із числа своїх співробітників відповідальних осіб за кожне приміщення, закріплене за ними на підставі схеми розміщення, затвердженої Київським міським головою.
2. Ключі від приміщень видаються відповідальній особі, визначеній відповідно до частини першої цієї статті, у кількості, що гарантує кожній особі, яка працює у закріпленому приміщенні, доступ до нього.
3. Запасні ключі від приміщення (2 комплекти) знаходяться у диспетчера, який працює цілодобово, та видаються на підставі замовлення, підписаного керівником або заступником керівника відповідного структурного підрозділу.
4. У разі втрати ключа від приміщення відповідальна особа зобов’язана протягом 6 годин повідомити про це структурний підрозділ адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу, який протягом доби замінює відповідні замки.
5. Приміщення, не закриті відповідальними особами станом на кінець робочого дня, пломбуються печаткою балансоутримувача адміністративного комплексу, їх відкриття проводиться тільки у присутності відповідальної особи, представника структурного підрозділу адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу та представника охорони.
6. У разі візуального виявлення пошкодження або зникнення матеріальних цінностей у опломбованому приміщенні після його відкриття проводиться службове розслідування у визначеному порядку.
7. Відкриття приміщення комплектом запасних ключів допускається на підставі заявки відповідно до частини третьої цієї статті виключно за присутності представника охорони.
8. Дія цієї статті не поширюється на випадки доступу до приміщень технічних служб для усунення аварійних ситуацій, прибирання приміщень. У таких випадках відповідальність за осіб, які мають доступ до приміщень, несуть їх керівники.
Стаття 18. Доступ до приміщень адміністративного
комплексу за допомогою системи СКУД
1. Особи, які працюють у адміністративному комплексі, зобов’язані у разі використання системи СКУД поряд із службовими посвідченнями мати пластикову картку.
2. Пластикова картка програмується структурним підрозділом адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу залежно від рівнів доступу працівників (додаток 10).
3. Передача пластикової картки та разової пластикової перепустки "Відвідувач" іншим особам, яким вона не видавалася, заборонена і тягне за собою її вилучення.
4. З метою своєчасного внесення даних до системи СКУД кадрові підрозділи секретаріату Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київська міська виборча комісія, комунальні підприємства, розміщені на території адміністративного комплексу, оперативно інформують структурний підрозділ адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу про прийняття на роботу або звільнення з роботи їх працівників.
5. Для виготовлення або подовження терміну дії пластикової картки кадрові підрозділи, зазначені у частині четвертій цієї статті, подають до структурного підрозділу адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу:
5.1. У разі виготовлення пластикової картки:
подання за підписом керівника структурного підрозділу секретаріату Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київської міської виборчої комісії, комунальних підприємств, розміщених на території адміністративного комплексу, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та інших комунальних підприємств із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, рівня доступу осіб, яким необхідно виготовити пластикові картки;
фотографії працівників на електронному носії у графічному форматі;
чисті пластикові картки.
5.2. У разі продовження терміну дії пластикової картки:
подання за підписом керівника структурного підрозділу секретаріату Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київської міської виборчої комісії, комунальних підприємств, розміщених на території адміністративного комплексу, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та інших комунальних підприємств із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, рівня доступу осіб, яким необхідно продовжити термін дії пластикової картки;
подання подається до 1 грудня кожного поточного року.
6. Подання погоджується заступником міського голови - секретарем Київради або керуючим справами.
7. Пластикові картки виготовляються структурним підрозділом адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу протягом 5 днів з моменту виконання вимог, передбачених частинами п’ятої та шостої цієї статті.
8. У разі втрати пластикової картки особа зобов’язана негайно повідомити про це структурний підрозділ адміністративного та господарського забезпечення балансоутримувача адміністративного комплексу для її блокування.
9. Термін дії пластикової картки для керівників та працівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунальних підприємств та інших організацій, розташованих за межами адміністративного комплексу, закінчується 31 грудня кожного поточного року незалежно від дати виготовлення.
З Додатками 1-10 можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Розпорядження".
