МІНІСТЕРСТВО МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.07.2014 N 2407
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
5 серпня 2014 р. за N 918/25695
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства молоді та спорту України
N 980 від 18.03.2016)
Про затвердження Порядку розгляду звернень громадян,
що надходять до Міністерства молоді та спорту України
в електронній формі
Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" та з метою спрощення розгляду звернень громадян, що надходять в електронній формі, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок розгляду звернень громадян, що надходять до Міністерства молоді та спорту України в електронній формі, що додається.
2. Відділу контролю, діловодства та звернень громадян (Гончарова Т.О.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (зі змінами).
3. Сектору взаємодії з громадськістю та засобами масової інформації (Веркалець А.В.) забезпечити оприлюднення цього наказу на веб-сайті Міністерства молоді та спорту України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр молоді та спорту України Д.С. Булатов
Затверджено
Наказ Міністерства молоді
та спорту України
22.07.2014 N 2407
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
5 серпня 2014 р. за N 918/25695
Порядок
розгляду звернень громадян, що надходять до Міністерства
молоді та спорту України в електронній формі
1. Метою цього Порядку є спрощення розгляду звернень громадян, що надходять в електронній формі до Міністерства молоді та спорту України з використанням мережі Інтернет, що сприятиме економії часу громадян, а відтак зростанню довіри до державних органів.
2. Цей Порядок визначає механізм прийому, реєстрації, розгляду, контролю за зверненнями громадян, що надходять до Мінмолодьспорту в електронній формі.
3. Цей Порядок розроблений відповідно до Конституції України, Законів України "Про звернення громадян", "Про інформацію", "Про Концепцію Національної програми інформатизації" та інших нормативно-правових актів.
4. Звернення громадян, що надходять в електронній формі до Мінмолодьспорту (далі - звернення), - це звернення, що передаються електронною поштою з використанням мережі Інтернет.
Такі звернення розглядаються за тими ж самими вимогами, що й надані в письмовій формі.
5. Відповідальним за опрацювання звернень, контроль за строками їх розгляду є відділ контролю, діловодства та звернень громадян, який щодня здійснює приймання звернень, адресованих Мінмолодьспорту, з Державної інформаційної системи електронних звернень громадян та звернень, які надходять на електронну адресу Мінмолодьспорту (zvernennja@msms.gov.ua).
6. Отримані звернення друкуються та реєструються в автоматизованій системі "Звернення громадян". На зверненні ставиться штамп, у якому зазначаються дата надходження та реєстраційний індекс.
7. Подальший розгляд звернення здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві молоді та спорту України, затвердженої наказом Міністерства молоді та спорту України від 28 березня 2014 року N 1009, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 квітня 2014 року за N 435/25212 (далі - Інструкція).
8. Якщо питання, порушене у зверненні, належить до компетенції інших державних органів, підприємств, установ, організацій, відділ контролю, діловодства та звернень громадян протягом п'яти днів після одержання повідомляє громадянину про те, що його звернення не належить до компетенції Мінмолодьспорту, а також підприємств, установ та організацій, що віднесені до сфери його управління.
9. При розгляді звернень та підготовці відповідей необхідно керуватися термінами визначеними в Законі України "Про звернення громадян".
10. Після підписання листа-відповіді керівництвом Мінмолодьспорту виконавець передає його з усіма матеріалами до відділу контролю, діловодства та звернень громадян, який того самого дня сканує його і у форматі PDF відправляє через електронну адресу заявникові.
11. Формування і зберігання справ за зверненнями громадян, які надходять в електронній формі, здійснюються у порядку визначеному розділом VI Інструкції.
12. За результатами роботи зі зверненнями громадян відділ контролю, діловодства та звернень громадян готує аналітичну інформацію та подає її на розгляд керівництву Мінмолодьспорту щомісяця до 5 числа та щокварталу до 15 числа наступного за звітним періодом місяця.
Начальник відділу контролю, діловодства
та звернень громадян Т. Гончарова