Бюджетне відшкодування з ПДВ

Податок на додану вартість - це єдиний податок в системі оподаткування України, який може мати два результати: або платник податків повинен сплатити його до бюджету, або ж бюджет повинен повернути його платнику податків. Якщо зі сплатою ПДВ до бюджету все досить ясно, то з поверненням не так все просто, як може здатися на перший погляд.

Від'ємне значення суми ПДВ, згідно з п. 200.3 ст. 200 розд. V ПК України, враховується в рахунок погашення податкового боргу з цього податку (розстроченого або відстроченого), а частина, що залишилася, після такого погашення (чи у разі його відсутності) включається до податкового кредиту наступного податкового періоду.

Якщо в цьому наступному податковому періоді різниця між податковим зобов'язанням і податковим кредитом також має від'ємне значення, то сума такого значення підлягає відшкодуванню платнику ПДВ при певних обставинах.

Коли виникає бюджетне відшкодування

Згідно з п. 200.4 ст. 200 розд. V ПК України, бюджетному відшкодуванню підлягає частина від'ємного значення ПДВ, яка фактично сплачена одержувачем у вартості придбання товарів/послуг у звітному або в минулих податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України (а у разі отримання від нерезидента на території України послуг - в сумі податкового зобов'язання нарахованого за отримані послуги і включеного до Податкової декларації з ПДВ минулого звітного податкового періоду).

Таким чином, бюджетному відшкодуванню підлягають суми ПДВ:

- у складі сплачених товарів/послуг, які придбані в Україні і включені до податкового кредиту минулих та звітному податкових періодах;

- сплачені при ввезенні до України товарів для використання в оподатковуваних операціях в господарській діяльності платника податків;

- у складі податкового зобов'язання, нарахованого за отримані в Україні послуги від нерезидента, включеного до Податкової декларації з ПДВ минулого .податкового періоду.

Не мають права на бюджетне відшкодування, згідно з п. 200.5 ст. 200 розд. V ПК України, особи які:

- були зареєстровані платниками податку менше 12 календарних місяців до місяця, в якому подається заява на бюджетне відшкодування;

- мали обсяги оподатковуваних операцій за останні 12 календарних місяців менше заявленої суми бюджетного відшкодування

Вищезгадані обмеження не торкаються операцій, пов'язаних з придбанням (будівництвом) основних засобів. При цьому слід враховувати норму пп. 14.1.138 п. 14.1 ст. 14 розд. І ПК України, що трактує термін "основні засоби" як необоротний актив вартістю більше 2500 грн і строком використання в господарській діяльності більше року

Сума від'ємного значення ПДВ, яка не підлягає бюджетному відшкодуванню (чи залишок від'ємного значення після бюджетного відшкодування) включається до складу податкового кредиту для погашення суми податкового зобов'язання наступного звітного періоду. Право на бюджетне відшкодування зберігається за платником в майбутніх податкових періодах (п. 200.6 ст. 200 розд. V ПК України).

За рішенням платника ПДВ бюджетне відшкодування може бути зараховане йому в рахунок погашення суми податкового зобов'язання з цього податку, яке може виникнути в наступних звітних періодах або повернене такому платнику.

Направлення використання бюджетного відшкодування відображається в Податковій декларації з ПДВ в рядках:

- 23.1 - у разі повернення суми ПДВ на поточний рахунок в банку;

- 23.2 - у разі зменшення податкового зобов'язання з ПДВ в майбутніх податкових періодах.

Для отримання бюджетного відшкодування у складі Податкової декларації з ПДВ подаються наступні документи:

- додаток до Податкової декларації з ПДВ за формою ДЗ - розрахунок суми бюджетного відшкодування;

- додаток до Податкової декларації з ПДВ за формою Д4- заява про повернення суми бюджетного відшкодування у разі ухвалення відповідного рішення;

- оригінал митної декларації, за якою декларувалася операція вивезення товарів за митний кордон України (екземпляр декларанта 3/8).

Згідно з п. 31 Положення N 450, на зворотному боці аркуша екземпляра 3/8 митної декларації МД-2 посадовою особою митного органу робиться запис "Задекларовані в цій митній декларації товари вивезені за межі митної території України в повному обсязі", який підписується і скріплюється особистою номерною печаткою з зазначенням дати фактичного вивезення. У тому випадку, коли декларування проводилося з використанням електронної митної декларації, така електронна декларація подається відповідному контролюючому органу митним органом, яким проводилося митне оформлення вивезених товарів.

Процедура проведення бюджетного відшкодування

Процедура відшкодування суми ПДВ проводиться у такій послідовності:

- перевірка суми бюджетного відшкодування;

- складання висновку про достовірність бюджетного відшкодування і передача його до органів Держказначейства;

- перерахування Держказначейством платнику податків суми бюджетного відшкодування.

Тривалість проведення процедури бюджетного відшкодування платнику податків залежить від способу проведення такого відшкодування. Існує три способи проведення такої процедури: звичайний, автоматичний та прискорений.

Звичайний спосіб бюджетного відшкодування

Для отримання бюджетного відшкодування платнику податків необхідно своєчасно подати до контролюючого органу Податкову декларацію з ПДВ та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у такій Декларації. Також необхідно прикласти розрахунок суми бюджетного відшкодування та інші передбачені законодавством документи.

Надалі проводиться камеральна перевірка суми бюджетного відшкодування, згідно з п. 200.10 ст. 200 розд. V ПК України, протягом 30 календарних днів після граничного строку подання Податкової декларації з ПДВ.

За наявності достатніх підстав, згідно з п. 200.11 ст. 200 розд. V ПК України, може проводиться виїзна документальна перевірка протягом 30 календарних днів, наступних за граничним строком проведення камеральної перевірки.

Отже, без перевірки достовірності заявленої суми бюджетного відшкодування з ПДВ не обійтися. її доведеться пройти у будь-якому разі. Достатніми підставами для проведення виїзної документальної перевірки, згідно з Переліком N 1238, є наступні факти (табл. 1).

Таблиця 1

N з/п  Підстави для виїзної перевірки  Пояснення 
І.  Порушення справи про банкрутство щодо платника податків або його постачальників  Умови та порядок відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та застосування ліквідаційної процедури з метою повного або часткового задоволення вимог кредиторів визначає Закон про банкрутство 
2.  Наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР) записів відносно:  Порядку ведення ЄДР присвячений розд. II Закону про держреєстрацію 
2.1.  - відсутності підтвердження відомостей  Юридична особа зобов'язана подавати (висилати) щорічно протягом місяия, наступного за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору форму 6 - реєстраційна картка про підтвердження відомостей
про юридичну особу, яка містяться в ЄДР, затверджену Наказом N 3178/5 
2.2.  - відсутності платника податків за місцем знаходження юридичної особи (місцем проживання фізичної особи підприємця)  підставами для ухвали судового рішення про припинення юридичної особи, не пов'язаної з банкрутством юридичної особи, зокрема, є наявність в ЄДР запису про відсутність юридичної особи за вказаним місцезнаходженням 
2.3.  - ухвалення рішень про виділення, припинення
юридичної особи, припинення підприємницької
діяльності фізичної особи 
У ЄДР повинні міститися відомості про знаходження юридичної особи в процесі припинення, зокрема про дату реєстрації рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи тощо 
2.4.  - визнання недійсними установчих документів або змін до засновницьких документів юридичної особи  Підставами для постанови судового рішення про припинення юридичної особи, не пов'язаної з банкрутством юридичної особи, зокрема, є визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи у зв'язку з допущеними при її створенні порушеннями, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених законом 
2.5.  - припинення державної реєстрації юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи, у разі коли відносно цих осіб відсутні відповідні рішення або відомості, що є підставою для відповідного припинення   
3.  Наявність розбіжностей між сумою податкового кредиту платника податків, сформованого за операціями придбання товарів/послуг і сумою податкових зобов'язань його контрагентів, які здійснювали постачання таких товарів/послуг, у разі, якщо такі розбіжності не усунені за результатами камеральної перевірки платника  В ході камеральних перевірок аналізуються розбіжності, виявлені за результатами електронної обробки (звірки) податкової звітності з ПДВ та обробки даних Єдиного реєстру податкових накладних, реєстрів виданих та отриманих податкових накладних 
4.  Відсутність в податковій звітності платника протягом 12 послідовних звітних місяців (4 послідовних звітних кварталів для платників з квартальним податковим періодом) даних про здійснення операцій постачання товарів/послуг, до яких застосовується ставка ПДВ 0 %, або наявність даних про те, що обсяг таких операцій складає менше 50 % від загального об'єму постачання  До виникнення бюджетного відшкодування з ПДВ, як правило, призводить застосування нульової ставки ПДВ. Якщо ця ставка платником ПДВ не застосовується або обсяг оподатковуваних нульовою
ставкою операцій менше 50 %, тоді у контролюючих органів виникає питання, а чому податковий кредит не покривається податковим зобов'язанням? 
5.  Невідповідність платника жодному з таких критеріїв:   
5.1.  - у кожному з останніх чотирьох звітних податкових періодів (кварталів), встановлених розд. IV ПК України, чисельність працівників, які знаходяться у трудових відносинах з платником, перевищує 20 чоловік і середня заробітна плата усіх працівників не менше чим у 2,5 разу перевищує мінімальний рівень, встановлений законодавством  Мабуть наявність значної кількості працівників з високою заробітною платою - це ознака, що свідчить про реальну господарську діяльність платника ПДВ.
Якщо ж вона не виконується, то у контролюючих органів є підстави вважати, що у такого суб'єкта можуть бути ознаки фіктивності або здійснювані угоди нікчемні 
5.2.  - наявність основних засобів для здійснення задекларованої діяльності, залишкова балансова вартість яких на звітну дату за даними податкового обліку перевищує суму ПДВ, заявлену до відшкодування за попередні 12 календарних місяців  Якщо залишкова вартість основних засобів нижча за суму ПДВ, заявленої до відшкодування, то це також сигнал до того, що з господарською діяльністю у платника ПДВ не все добре і можуть бути ознаки фіктивності 
5.3.  - рівень податкового зобов'язання з податку на прибуток, що підлягає сплаті до бюджету (відношення сплаченого податку до обсягів отриманих доходів) вище середнього по галузі в кожному з останніх чотирьох звітних податкових періодів (кварталів)  Якщо рівень рентабельності у платника податків нижче середнього по галузі, то це також свідчить про проблеми в господарській діяльності і контролюючі органи мають право перевірити їх об'єктивність 
6.  Відсутність протягом попередніх 24 послідовних звітних місяців документальних планових перевірок  На цей чинник платник ПДВ не може вплинути ніяк, оскільки графіки пере-
вірок складаються контролюючими органами і точку зору платників податків в даному випадку ніхто не запитує 
7.  Наявність документально підтвердженої інформації про факти, щодо яких відповідно до п. 78.1 ст. 78 гл. 8 розд. П ПК України платник податків підлягає документальній перевірці, а саме у випадках коли:   
7.1.  - протягом 10 робочих днів з моменту отримання запиту про виявлені порушення податкового, валютного та ін. законодавства, а також виявлені недостовірні дані, вказані в податковій звітності платник не надає письмові пояснення та документальні підтвердження щодо такого запиту   
7.2.  - платник не подає Податкову декларацію з ПДВ у встановлений строк 
7.3.  - платник подає уточнюючий розрахунок за по-
датковий період, який перевірявся контролюючим органом 
7.4  - платник подає контролюючому органу письмово заперечення до акту перевірки або скаргу на прийняте податкове повідомлення - рішення, в якому викладається вимога про перегляд результатів відповідної перевірки   
7.5.  - платником податків подана Податкова декларація з ПДВ, в якій задекларована сума від'ємного значення податку складає більше 100 тис. грн. 
7.6.  - подана скарга покупця товарів/послуг щодо постачальника таких товарів/послуг, який не надав податкову накладну або надав податкову накладну, оформлену з порушеннями встановленого порядку її складання та реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, якщо такий постачальник не надав пояснень та документальних підтверджень на письмовий запит контролюючого органу 
7.7.  - отримане судове рішення про призначення перевірки або постанову органу, який здійснює оперативно-розшукову діяльність 
7.8.  - у разі встановлення відхилення цін контрольованої операції від рівня звичайних (ринкових) цін і неподання контролюючому органу звіту про контрольовані операції відповідно до вимог п. 39.4 ст. 39 разд. 1 ПК України 

Загальний строк перевірки достовірності бюджетного відшкодування, згідно з п. 82.4 ст. 84 гл. 8 розд. II ПК України, не повинен перевищувати 60 календарних днів

Згідно з п. 86.1 ст. 86 гл. 8 розд. II ПК України, за результатами перевірки складається:

- акт - у разі встановлення порушень;

- довідка - у разі, якщо пору шення не встановлені.

Строк складання акту або довідки не зараховуються до загального строку проведення перевірки. Заперечення по акту перевірки, згідно з п. 86.7 ст. 86 гл. 8 розд. II ПК України, подаються контролюючому органу протягом 5 робочих днів з дня його отримання.

За результатами перевірки бюджетного відшкодування, згідно з Порядком N 1236, контролюючий орган направляє платнику податків, повідомлення рішення:

- за формою "В2"- щодо заниження суми бюджетного відшкодування. В цьому випадку, згідно з п. 200.14 ст. 200 розд. V ПК України, вважається, що платник добровільно відмовляється від отримання бюджетного відшкодування, і така сума зараховується такому платнику в рахунок зменшення податкових зобов'язань з ПДВ в наступних податкових періодах, с за формою "ВІ"- щодо суми завищення бюджетного відшкодування над сумою, визначеною контролюючим органом;

- за формою "ВЗ" - про відмову в бюджетному відшкодуванні з зазначенням причини відмови платнику податків, який не має права на отримання такого бюджетного відшкодування;

- за формою "В4" - щодо зменшення суми від'ємного значення суми ПДВ.

Встановлені перевіркою помилки в величині суми від'ємного значення ПДВ платник податків виправляє в рядку 21.3 Податкової декларації з ПДВ звітного періоду, в якому отримане повщомлення-рішення. Відповідна сума помилки відображається:

- зі знаком "-" - у разі завищення від'ємного значення;

- зі знаком "+" - у разі заниження від'ємного значення.

Після закінчення перевірки контролюючий орган складає висновок про суму бюджетного відшкодування за формою, встановленою Наказом N 1396, з зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню і передає його органам Держказначейства. На підставі такого висновку, згідно з п. 200.13 ст. 200 розд. V ПК України, орган казначейства, видає платнику бюджетне відшкодування.

Автоматичне бюджетне відшкодування

Згідно з п. 200.19 ст. 200 розд. V ПК України, право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування з ПДВ мають платники податків, які відповідають одночасно таким критеріям*:

1) не знаходяться в судових процедурах банкрутства;

2) відносно платника податків в ЄДР немає записів щодо:

- відсутності підтвердження відомостей;

- відсутності за місцем знаходження юридичної особи (місцем проживання фізичної особи підприємця);

- прийнятого рішення про виділення, припинення юридичної особи, припинення підприємницької діяльності фізичної особи;

- недійсності установчих документів або змін до установчих документів юридичної особи:

- припинення державної реєстрації юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи і щодо таких осіб відсутні відомості, на підставі яких проводиться державна реєстрація припинення таких осіб;

3) здійснюють операції, до яких застосовується ставка ПДВ 0 % (питома вага яких складає не менше 40 % від загального обсягу поставок протягом попередніх 12 послідовних звітних місяців сукупно, а для платників податку з квартальним звітним періодом - протягом попередніх чотирьох послідовних звітних періодів);

4) загальна сума розбіжностей між податковим кредитом платника з придбаних товарів/послуг і податкових зобов'язань його контрагентів постачальників таких товарів/послуг протягом попередніх трьох послідовних календарних місяців не перевищує 10 % від заявленої суми бюджетного відшкодування;

5) середня заробітна плата більше мінімально законодавчо встановленого рівня в кожному з останніх чотирьох звітних податкових періодів (кварталів) у 2,5 рази та більше;

6) має один з нижченаведених критеріїв:

а) або чисельність працівників, які знаходяться у трудових відносинах з такими платниками податку, перевищує 20 осіб в кожному з останніх чотирьох звітних податкових періодів (кварталів);

б)або має основні засоби для ведення задекларованої діяльності, залишкова балансова вартість яких на звітну дату за даними податкового обліку перевищує суму ПДВ, заявлену до відшкодування за попередні 12 календарних місяців;

в) або рівень податкового зобов'язання з податку на прибуток, що підлягає до сплати до бюджету (відношення сплаченого ПДВ до обсягів отриманих доходів), вище від середнього по галузі за підсумками останнього звітного (податкового) року;

7) не має податкового боргу;

8) великий платник податків не декларував від'ємне значення об'єкту оподаткування податком на прибуток за підсумками останнього звітного (податкового) року.

Порядок визначення відповідності платника податків встановленим критеріям затверджений Наказом N 781. Перевірка критеріїв, за якими платнику надається автоматичне бюджетне відшкодування здійснюється протягом 15 календарних днів після граничного строку подання звітності. При цьому, якщо протягом 17 календарних днів після граничного строку подання звітності контролюючий орган не направляє відповідне рішення про відмову в наданні автоматичного бюджетного відшкодування, автоматичний режим, застосовується за умовчанням 200.21 ст. 200 розд. V ПК України)

Платник податків має право оскаржити відповідне рішення контролюючого органу у встановленому порядку.

Прискорений спосіб бюджетного відшкодування

Згідно з п. 200.22 ст. 200 розд. V ПК України, починаючи з 01.01.2014 р. платники податків, які мають протягом 36 послідовних місяців позитивну історію, мають право на отримання бюджетного режиму прискореним способом.

Критерії, яким повинні відповідати платники з позитивною історією, встановлені Постановою N 73, згідно з якою:

- платники повинні відповідати критеріям для надання їм бюджетного відшкодування в автоматичному режимі;

- реєстрація платниками ПДВ протягом встановленого строку не підлягає анулюванню на підставі рішення контролюючого органу;

- платники ПДВ не порушують встановлені строки для подання звітності з ПДВ.

Строки бюджетного відшкодування

Строки бюджетного відшкодування залежно від способів його надання наведемо у табл. 2.

Таблиця 2

N
з/п 
Граничні строки
процедури бюджетного відшкодування 
Способи бюджетного відшкодування 
у звичайному режимі  у автоматичному режимі  платнику з позитивною
податковою історією 
1.  Проведення камеральної перевірки  30 календарних днів після граничного
строку подання Податкової декларації
зПДВ(п. 200.10
ст. 200 розд. V
ПК України) 
20 календарних днів після граничного строку подання Податкової
декларації з ПДВ (п.200.18 ст. 200 розд. V
ПК України) 
5 календарних днів після подання Податкової декларації з ПДВ
(п. 200.22 ст. 200 розд. V ПК України) 
2.  Оформлення висновку про достовірність суми бюджетного відшкодування і передача до
органу Держказначейства 
5 робочих днів після
закінчення перевірки
(п. 200.12 ст. 200 розд. УПК України) 
3 робітників дня
після закінчення перевірки
(п. 200.18 ст. 200 розд. УПК України) 
3 - 5 робочих днів після закінчення перевірки
(200.12, 200.18 ст. 200 розд. УПК України) 
3.  Видача органом
Держказначейства
бюджетного відш-
кодування платнику податків 
5 операційних днів після отримання висновку
(п. 200.13 ст. 200 розд. V ПК України) 
3 операційних дня після отримання вис-
новку (п. 200.18 ст. 200 розд. УПК України) 
3 - 5 операційних днів після отримання висновку (пп.. 200.13, 200.18 ст. 200 розд. V ПК України) 

Контролюючий орган призупиняє бюджетне відшкодування, якщо платник податків або контролюючий орган розпочинає процедуру оскарження в адміністративному або судовому порядку.

В цьому випадку, згідно з п. 200.15 ст. 200 розд. УПК України, не пізніше наступного дня після отримання від платника відповідного повідомлення або ухвали суду про порушення провадження у справі контролюючий орган зобов'язаний повідомити відповідний орган Держказначейства.

Орган Держказначейства тимчасово призупиняє процедуру бюджетного відшкодування в частині суми, що оскаржується. Після закінчення процедури оскарження контролюючий орган протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання відповідного рішення про закінчення процедури оскарження, зобов'язаний передати відповідному органу Держказначейства висновок про суму бюджетного відшкодування з зазначенням суми такого відшкодування.

Отримання бюджетного відшкодування

Бюджетне відшкодування платнику податків, реєстрація якого анулюється, проводиться з урахуванням наступних особливостей:

- якщо в останньому податковому періоді платник, який анулюється, декларує податкове зобов'язання, то сума бюджетного відшкодування зараховується у рахунок погашення такого зобов'язання (п. 184.8 ст. 184 розд. V ПК України),

- якщо в останньому звітному періоді платник декларує суму бюджетного відшкодування, то право на таке відшкодування зберігається незалежно від того чи є така особа зареєстрованим платником ГТДВ на дату отримання такого відшкодування чи ні (п. 184.9 ст. 184 розд. V ПК України).

Суми ПДВ, не відшкодовані платнику, вважаються бюджетною заборгованістю На суму такої заборгованості нараховується пеня 120 % облікової ставки НБУ, встановленої на момент виникнення такої пені протягом строку її дії включаючи день погашення (п. 200.23 ст. 200 гл. V ПК України). З урахуванням річної ставки НБУ, встановленої на 13.08.2013 р. - у розмірі 6,5 %, пеня складе 7,8 % на рік

Платники ПДВ, які задекларували у 2013 році суму бюджетного відшкодування більше 500 тис. грн, мали можливість отримати бюджетне відшкодування у формі фінансових казначейських векселів. Такі векселі, згідно з п. 19 підр. 10 розд. XX ПК України, зацікавленим платникам податків видавалися органами казначейства до 01.01.2014 р. на підставі відповідних висновків контролюючих органів про підтвердження сум бюджетного відшкодування.

Механізм видачі фінансових казначейських векселів визначено Постановою N 683, згідно з якою фінансові казначейські векселі є документом в електронному вигляді з накладенням на них електронного цифрового підпису.

Строк обороту таких векселів складає 5 років з дохідністю на рівні 5 % річних. Сума бюджетного відшкодування ПДВ підлягає розподілу на рівні частини, на кожну з яких видається окремий простий казначейський вексель. Якщо сума по векселю перевищує 1 млн грн, допускається видача на таку суму декількох векселів меншого номіналу.

Термін платежу казначейського векселя встановлено за пред'явленням, але не раніше ніж через один, два, три, чотири та п'ять років після його видачі і не пізніше останнього дня відповідного календарного року, в якому вексель пред'являється до платежу (п. 10 Постанови N 683).

Казначейський вексель може бути пред'явлений органу казначейства для сплати будь-якого погодженого зобов'язання, яке сплачується до Державного бюджету України (але не раніше настання строку оплати за таким векселем). Таке пред'явлення векселя прирівнюється до сплати погодженого грошового зобов'язання. При цьому:

- якщо сума погодженого зобов'язання більше суми сплати по векселю, то різницю платник доплачує до бюджету грошовими коштами в загальному порядку у встановлені строки;

- якщо сума погодженого зобов'язання менше суми сплати по векселю, то різниця на підставі заяви платника або відшкодовується такому платнику, або переноситься на пізніший строк в межах календарного року шляхом видачі нового казначейського векселя.

Сума доходу (відсотків) по векселю виплачується платнику у момент пред'явлення до сплати органу казначейства.

Згідно з п. 12 Постанови N 683, утримувачі казначейських векселів можуть використати такі векселі:

- для погашення кредиторської заборгованості за згодою відповідних кредиторів в межах суми векселя шляхої індосаменту;

- для продажу юридичнм особам (крім бюджетних ор ганізацій);

- для забезпечення вико нання зобов'язань в якост застави (крім бюджетних ор ганізацій).

______________

* Велика частина критеріїв перекликається з підставами для проведення виїзної документальної перевірки, наведеними в Переліку N 1238, але є й незначні відхилення.

Список використаних документів

ПК України - Податковий кодекс України

Закон про банкрутство - Закон України від 14.05.1992 р. N 2343-ХП "Про відновлення пла тоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 22.12.2011 p. N 4212-VI

Закон про держреєстрацію - Закон України від 15.05.2003 р. N 755-1V "Про державну реєсі рацію юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців"

Наказ N 678- Наказ Міндоходів України від 13.11.2013 р. N 678 "Про затвердження фор; та Порядку заповнення та подання податкової звітності з податку на додану вартість"

Наказ N 781 - Наказ Міндоходів України від 10.12.2013 р. N 781 "Про затвердження Порядк визначення відповідності платника податку критеріям, що надають право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість"

Наказ N 1396- Наказ Мінфіну України від 07.11.2011 р. N 1396 "Про затвердження фор документів, використовуваних в процесі відшкодування сум податку на додану вартість"

Наказ N 3178/5 - Наказ Мінюсту України від 14.10.2011 р. N 3178/5 "Про затвердження фор реєстраційних карток"

Постанова N73- Постанова КМУ від 25.01.2012 р. N 73 "Про затвердження критеріїв, разі відповідності яким платник податку на додану вартість вважається таким, що має позитиви податкову історію"

Перелік N 1238 - Перелік достатніх підстав, які надають податковим органам право на про ведення позапланової виїзної документальної перевірки платника податку на додану вартість дл визначення достовірності нарахування бюджетного відшкодування такого податку, затвердженії Постановою КМУ від 27.12.2010 р. N 1238

Положення N 450 - Положення про митні декларації, затверджене Постановою КМУ ві 21.05.2012 р. N 450

Порядок N 678 - Порядок заповнення та подання податкової звітності з податку на додан вартість, затверджений наказом Міндоходів України від 13.11.2013 р. N 678

Порядок N 683 - Порядок видачі, обігу, обліку фінансових казначейських векселів, виданих я електронний документ, і сплати за ними, затверджений Постановою КМУ від 21.08.2013 р. N 68

Порядок N 1236 - Порядок направлення органами державної податкової служби податкс вих повідомлень-рішень платникам податків, затверджений Мінфіном України від 28.11.2012 р. N 1236

"Консультант бухгалтера" N 5 (753) 3 березня 2014 року
Передплатні індекси: 21946 (українською мовою), 22789 (російською мовою)