ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
16.08.2013 N 1390
Про утворення Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги
перед Україною виконавчим органом Київської міської ради
(Київською міською державною адміністрацією)
Відповідно до статті 6, пункту 9 частини 1 статті 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", статті 2 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" та з метою забезпечення розгляду питань щодо встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною:
1. Утворити Комісію з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) як консультативно-дорадчий орган виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Затвердити посадовий склад Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), що додається.
3. Призначити головою Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) заступника голови Київської міської державної адміністрації Коржа Віктора Петровича.
4. Голові Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) затвердити її персональний склад та у разі потреби вносити до нього зміни.
5. Затвердити Положення про Комісію з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), що додається.
6. Організаційне та технічне забезпечення діяльності Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) покласти на Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головне управління Пенсійного фонду України у м. Києві.
7. Визнати такими, що втратили чинність:
розпорядження Київської міської державної адміністрації від 21 лютого 2003 року N 275 "Про створення Комісії по розгляду питань встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Київській міській державній адміністрації";
розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20 вересня 2010 року N 745 "Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 21.02.2003 N 275";
розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09 грудня 2011 року N 2352 "Про зміни у складі Комісії по розгляду питань встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Київській міській державній адміністрації";
розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04 травня 2012 року N 702 "Про зміни у складі Комісії по розгляду питань встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Київській міській державній адміністрації".
8. Заступнику голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Коржа Віктора Петровича.
Виконуючий обов'язки голови А.Голубченко
Затверджено
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
16.08.2013 N 1390
Посадовий склад
Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною
виконавчим органом Київської міської ради
(Київською міською державною адміністрацією)
Заступник голови Київської міської державної адміністрації, голова Комісії;
Начальник Головного управління Пенсійного фонду України у м. Києві, заступник голови Комісії (за згодою);
Начальник управління пенсійного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України у м. Києві, секретар Комісії (за згодою);
Начальник юридичного управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
Директор Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
Начальник відділу фінансів соціального захисту Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
Головний спеціаліст відділу соціальних гарантій та регіональних допомог управління пільг та державних соціальних допомог Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
Голова Київської міської ради профспілок (за згодою).
Заступник голови - керівник апарату О.Пузанов
Затверджено
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
16.08.2013 N 1390
Положення
про комісію з встановлення пенсій за особливі заслуги перед
україною виконавчим органом київської міської ради
(Київською міською державною адміністрацією)
1. Комісія з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) (далі - Комісія) є консультативно-дорадчим органом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що створюється для розгляду питань щодо встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною (далі - пенсії за особливі заслуги).
2. Основними принципами діяльності Комісії є:
законність;
колегіальність;
повнота розгляду наданих документів та інших підтверджуючих матеріалів;
обґрунтованість прийнятих рішень;
компетентність членів Комісії.
3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, актами центральних органів виконавчої влади, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та цим Положенням.
4. Основними завданнями Комісії є:
4.1. Попередній розгляд питань щодо призначення та збільшення раніше встановлених пенсій за особливі заслуги особам, зазначеним у пунктах 2, 6 - 8 статті 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" (далі - Закон), а у разі смерті цих осіб - членам їх сімей;
4.2. Розгляд скарг щодо відмови у встановленні пенсій за особливі заслуги та внесення відповідних пропозицій до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
5. Комісія має право:
5.1. Одержувати в установленому порядку від районних в місті Києві державних адміністрацій, підприємств, установ, організацій та громадян інформацію та документи, необхідні для виконання покладених на неї завдань;
5.2. Залучати спеціалістів районних в місті Києві державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками до розгляду питань), що належать до її компетенції;
5.3. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до її компетенції;
5.4. Видавати рекомендації з питань, що належать до компетенції Комісії.
6. Комісія на засіданні вносить пропозиції щодо встановлення пенсій за особливі заслуги за клопотаннями посадових осіб, визначених у статті 8 Закону.
7. Прийом документів громадян для встановлення пенсії за особливі заслуги, з вивчення зазначених клопотань, а також підготовки документів на розгляд Комісії здійснюється Головним управлінням Пенсійного фонду України у м. Києві.
8. Організаційно-технічне забезпечення діяльності Комісії (оформлення протоколів засідань і витягів із них тощо) здійснюється Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент соціальної політики).
9. Основною формою роботи Комісії є засідання, які скликаються по мірі необхідності, але не рідше одного разу на місяць.
10. Засідання Комісії веде голова Комісії, а у разі його відсутності - заступник голови Комісії.
11. Комісія правомочна приймати рішення при участі на засіданні не менше як 2/3 її членів. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість її членів, присутніх на засіданні.
Рішення Комісії мають рекомендаційний характер.
12. Рішення Комісії оформляється протоколом. Протокол Комісії підписується головою, секретарем та членами Комісії, а у разі відсутності голови - його заступником, після чого надсилається Департаменту соціальної політики.
Заступник голови - керівник апарату О.Пузанов
