Документ втратив чиннiсть!

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ КІНО

НАКАЗ
09.11.2012 N 76

(Наказ скасовано на підставі Наказу
Державного агентства України з питань кіно
N 151 від 19.09.20
16)

Про затвердження Методичних рекомендацій
та примірного договору фінансової підтримки

(Із змінами, внесеними згідно з
Наказами Державного агентства України
з питань кіно
N 3 від 04.01.20
13
N 92 від 17.10.20
13)

З метою ефективного використання коштів, передбачених у державному бюджеті на виробництво фільмів за державною фінансовою підтримкою, відповідно до Закону України "Про кінематографію", постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 1998 р. N 813 "Про затвердження Положення про державну підтримку національних фільмів у продюсерській системі", наказу Міністерства культури і туризму України від 28.09.2012 N 1076 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо застосування граничних термінів проведення періодів (етапів) виробництва фільмів за видами, хронометражем та форматом", наказу Міністерства культури і туризму України від 10.03.2009 N 13 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у Державному бюджеті України для створення та розповсюдження національних фільмів", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2009 за N 274/16290, зі змінами, наказу Держкіно від 09.11.2012 N 75 "Про встановлення граничних показників тривалості фільму і вартості хвилини екранного часу за видами фільмів" та в межах повноважень, визначених Положенням про Державне агентство України з питань кіно, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 р. N 404/2011, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Методичні рекомендації щодо підготовки примірного договору на виробництво фільму за державною фінансовою підтримкою, що додаються (додаток 1).

(Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно N 3 від 04.01.2013)

2. Затвердити примірний договір на виробництво фільму за державною фінансовою підтримкою, що додається (додаток 2).

3. Начальнику відділу формування та реалізації програм створення та розповсюдження національних фільмів (Череповська Г.В.), заступнику начальника фінансово-економічного відділу (Богорська О.М.):

- надавати роз'яснення щодо застосування Методичних рекомендацій щодо підготовки примірного договору на виробництво фільму за державною фінансовою підтримкою;

(Абзац другий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно N 3 від 04.01.2013)

- забезпечити розміщення цього наказу на офіційному сайті Держкіно.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Перший заступник Голови С.В. Сьомкін

Затверджено
Наказ Державного агентства
України з питань кіно
09.11.2012 N 76

(у редакції наказу
Державного агентства України з питань кіно
від 04.01.2013 N 3)

Методичні рекомендації
щодо підготовки примірного договору на виробництво
фільму за державною фінансовою підтримкою

1. Загальні положення

1.1. Методичні рекомендації щодо підготовки примірного договору на виробництво фільму за державною фінансовою підтримкою (далі - Методичні рекомендації) розроблені відповідно до Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України "Про кінематографію", Європейської конвенції про спільне кінематографічне виробництво, ратифікованої Законом N 1140-VI від 18 березня 2009 р., постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 1998 р. N 813 "Про затвердження Положення про державну підтримку національних фільмів у продюсерській системі" та в межах повноважень, визначених Положенням про Державне агентство України з питань кіно, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 р. N 404/2011, і можуть застосовуватись при плануванні, ефективному та раціональному використанні коштів на здійснення державної фінансової підтримки у галузі кінематографії, які передбачаються у Державному бюджеті України на відповідний рік.

1.2. Цими Методичними рекомендаціями визначається порядок оформлення примірного договору про надання державної фінансової підтримки (далі - Договір).

1.3. Державна фінансова підтримка на виробництво та розповсюдження національних фільмів надається Державним агентством України з питань кіно (далі - Держкіно) суб'єктам кінематографії України - юридичним особам (далі - виробникам) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 1998 р. N 813 "Про затвердження Положення про державну підтримку національних фільмів у продюсерській системі" та на підставі Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів (далі - Програма), яка формується на конкурсній основі у порядку, визначеному Міністерством культури України за бюджетною програмою 1806030 та КЕКВ 2610.

1.4. Закупівля товарів, робіт, послуг, що стосується виробництва та розповсюдження національних фільмів, здійснюється на підставі Закону України "Про здійснення державних закупівель".

2. Рекомендації щодо оформлення договору
фінансової підтримки виробництва та
розповсюдження фільму

2.1. Договір фінансової підтримки виробництва та/або розповсюдження національного фільму (далі - Договір) - письмовий правочин між Держкіно та виробником - переможцем конкурсного відбору, якого включено до Програми виробництва і розповсюдження фільмів, і передбачає надання фінансової підтримки виконання робіт, надання послуг, пов'язаних з виробництвом фільму та його розповсюдженням.

Перелік документів для оформлення Договору визначено Порядком конкурсного відбору кінопроектів для формування Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів, затвердженим наказом Міністерства культури України від 26.04.2011 р. N 30, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08.06.2011 р. N 687/19425.

2.2. Договір укладається у письмовій формі відповідно до положень законодавства України.

2.3. Зміст Договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджених сторонами, так і тих, що приймаються ними як обов'язкові згідно чинного законодавства.

2.4. При укладанні Договору сторони мають у будь-якому разі погодити предмет, суму, термін виробництва фільму та строк дії Договору, які є істотними умовами Договору.

2.5. Умови про предмет у Договорі можуть визначати:

- найменування продукції (назву фільму та ім'я автора сценарію і режисера-постановника);

- характеристики продукції (робіт, послуг): вид, жанр, хронометраж (кількість хвилин екранного часу, формат кадру, формат запису фонограми);

- умови виготовлення Виробником комплекту вихідних фільмових матеріалів згідно з вимогами чинної нормативно-технічної документації та стандартів якості та комплекту обов'язкових інформаційно-довідкових матеріалів фільму (додаток 1) і передачі їх на постійне зберігання до Державного підприємства "Національний центр Олександра Довженка".

2.6. У разі виникнення необхідності заміни щодо імені режисера-постановника та/або жанру фільму питання виноситься на розгляд Експертної комісії з питань кінематографії у рамках повторного конкурсного відбору.

2.7. Вимоги до якості продукції визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 Господарського кодексу України, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.

2.8. Строком дії Договору є час, упродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього Договору. Закінчення строку дії Договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії Договору.

2.9. Істотні умови Договору (предмет, ціна та строк дії Договору) не повинні змінюватися після підписання Договору, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.

2.10. Крім істотних умов, Договір може, як правило, за домовленістю сторін містити такі положення:

- інформацію щодо включення проекту виробництва та/або розповсюдження фільму до Програми на період, в якому планується здійснити фінансову підтримку виробництва та/або розповсюдження фільму;

- гарантії щодо прав авторів, твори яких увійшли складовою частиною до аудіовізуального твору (фільму);

- права і обов'язки сторін;

- порядок і умови фінансування;

- розподіл майнових прав на фільм або умови (графік) повернення коштів державної фінансової підтримки;

- відповідальність сторін;

- умови та вимоги до звітних документів, які може подавати Виробник фільму;

- рекомендації щодо збереження і цільового використання сценічно-постановочних засобів, реквізиту та іншого обладнання і матеріальних цінностей, необхідних для виробництва фільму, створених або придбаних відповідно до кошторису;

- умови вирішення спорів або розбіжностей;

- інші положення.

2.11. Підписання Договору відбувається, як правило, в приміщенні Держкіно. Особи, уповноважені підписувати Договір від імені виробника, повинні мати при собі документ, що посвідчує особу, або належним чином оформлене доручення.

3. Рекомендації щодо організації виконання договору

3.1. Відповідно до підписаного Договору, Протоколу погодження договірної ціни (додаток 2) та затверджених Виробником календарно-постановочного плану та генерального кошторису (до його складення - орієнтовного ліміту витрат) Виробник має організувати виконання повного комплексу робіт з виробництва фільму.

3.2. Рекомендовані статті витрат, на які поширюється державна фінансова підтримка виробництва та розповсюдження фільму, наведено у додатку 3.

3.3. Критерії, за якими рекомендовано визначати суму державної фінансової підтримки виробництва та розповсюдження фільму, наведено у додатку 4.

Обмеження розміру державної фінансової підтримки застосовується до частки фінансування кінопроекту, яку складає фінансова підтримка.

3.4. Виробнику рекомендовано забезпечити використання звичайних цін та надати перевагу вітчизняним постачальникам товарів, робіт та послуг у процесі виконання Договору.

3.5. Виробнику рекомендується здійснювати окремий облік витрат на виробництво фільму, а також облік фінансових вкладень сторін у виробництво фільму.

Для ведення бухгалтерського обліку рекомендується використовувати:

- Методичні рекомендації з обліку формування виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) у кіновиробництві, затверджені наказом Міністерства культури і туризму України від 10.10.2007 р. N 1238/0/16-07;

- Методичні рекомендації з обліку об'єктів сценічно-постановочних засобів на підприємствах кіновиробництва, затверджені наказом Міністерства культури і туризму України від 02.11.2007 р. N 1381/0/16-07;

- Методичні рекомендації з обліку нематеріальних активів кіновиробництва, затверджені наказом Міністерства культури і туризму України від 02.04.2008 р. N 353/0/16-08.10.9;

- Методичні рекомендації щодо застосування граничних термінів проведення періодів (етапів) виробництва фільмів за видами, хронометражем та форматом, затверджені наказом Міністерства культури України від 28.09.2012 р. N 1076.

(Методичні рекомендації в редакції Наказу Державного агентства України з питань кіно N 3 від 04.01.2013)

Додаток 1
до пункту 2.5 Методичних рекомендацій
щодо підготовки договору на виробництво
фільму за державною фінансовою підтримкою

Комплект
вихідних матеріалів фільму та
комплект обов'язкових довідково-інформаційних матеріалів
фільму, що здаються в Національний центр
імені Олександра Довженка

Для повнометражних ігрових фільмів:

1) Майстер-негатив зображення фільму, створений шляхом монтажу або виведений цифровим шляхом на негативну плівку (Color Digital Intermediate Film).

2) На жорсткому диску:

Майстер-негатив фільму у вигляді цифрових файлів у форматі dpx 16 bit.

Майстер звуку фільму у форматі WAV 5.1 (стерео, моно).

Звукова доріжка з діалогами 5.1 (стерео, моно).

Звукова доріжка з музикою та звуковими ефектам 5.1 (стерео, моно).

3) Майстер Долбі на магнітно-оптичному диску або флеш-драйві (МОД / Flash Card).

4) DCDM - цифровий майстер дистрибуції (цифровий майстер для дистрибуції на жорсткому диску у форматі DPX 16 bit або в іншому форматі файлу з подібною якістю та бітністю).

5) Майстер КДМ (майстер-ключ до цифрової майстер-копії DCP). За умови, що DCP шифрований.

6) Шифрований DCP фільму.

7) Кольороустановча позитивна фільмокопія.

8) Кольороустановчі ролики.

9) 1 позитивна фільмокопія.

10) Монофонічний оригінал перезапису.

11) Цифрові файли надписів з альфа-каналом в форматі DPX 16 bit або TIFF16 bit (здається при зйомці написів на ігровому фоні).

12) Зведена монофонічна фонограма музики і шумів (для неігрових фільмів із закадровим голосом).

13) Монофонічна фонограма опцій (синхронних реплік, іншомовних реплік, чистого акомпанементу до вокальних номерів).

14) Стереофонічний оригінал перезапису (для фільмів зі стереозвуком).

15) Зведена стереофонічна фонограма музики і шумів (для фільмів зі стереозвуком).

16) DVD - 3 копії.

17) Метражна довідка.

18) Музична довідка.

19) Монтажні аркуші (2 прим. друковані, 1 - в електронному вигляді).

20) Комплект фотовідбитків:

- кадри з фільму та робочі моменти зйомок - 24 шт. на CD;

- кольорові відбитки - по 3 відбитки розміром 18 х 24 з кожного фотонегативу.

21) Інформаційно-довідкові дані по фільму:

- вихідні дані із зазначенням "продюсера-виконавця", виду і жанру фільму, метражу, тривалості демонстрування фільму (хвилин), мови оригіналу;

- анотація з викладенням сюжету фільму, часу і місця зйомок;

- склад основної творчої групи (повні імена авторів, учасників зйомочної групи);

- короткі дані про авторів сценарію, режисера-постановника, оператора-постановника, художника-постановника, композитора, акторів виконавців головних і других ролей.

Комплект вихідних матеріалів фільму
та комплект обов'язкових довідково-інформаційних
матеріалів фільму

Для короткометражних ігрових, будь-яких документальних і анімаційних фільмів:

1) На жорсткому диску:

- Майстер-негатив фільму у вигляді цифрових файлів у форматі dpx 16 bit.

- Майстер-негатив звуку фільму у форматі WAV 5.1 (стерео, моно).

- Звукова доріжка з діалогами 5.1 (стерео, моно).

- Звукова доріжка з музикою та звуковими ефектам 5.1 (стерео, моно).

2) DCDM - цифровий майстер дистрибуції (цифровий майстер для дистрибуції на жорсткому диску у форматі DPX 16 bit або в іншому форматі файла з подібною якістю та бітністю).

3) DCP фільму.

4) Зведена монофонічна фонограма музики і шумів (для неігрових фільмів з синхронними репліками).

5) Монофонічна фонограма опцій (синхронних реплік, іншомовних реплік, чистого акомпанементу до вокальних номерів).

6) Стереофонічний оригінал перезапису (для фільмів зі стереозвуком).

7) Зведена стереофонічна фонограма музики і шумів (для фільмів зі стереозвуком).

8) DVD - 10 копій.

9) Метражна довідка.

10) Музична довідка.

11) Монтажні аркуші (2 прим. друковані, 1 - в електронному вигляді).

12) Комплект фотовідбитків:

- кадри з фільму та робочі моменти зйомок - 24 шт. на CD;

- кольорові відбитки - по 3 відбитки розміром 18 х 24 з кожного фотонегативу.

13) Інформаційно-довідкові дані по фільму:

- вихідні дані із зазначенням "продюсера-виконавця", виду і жанру фільму, метражу, тривалості демонстрування фільму (хвилин), мови оригіналу;

- анотація з викладенням сюжету фільму, часу і місця зйомок;

- склад основної творчої групи (повні імена авторів, учасників зйомочної групи);

- короткі дані про авторів сценарію, режисера-постановника, оператора-постановника, художника-постановника, композитора, акторів виконавців головних і других ролей.

(Додаток 1 в редакції Наказу Державного агентства України з питань кіно N 3 від 04.01.2013)

Додаток 2
до пункту 3.1 Методичних рекомендацій
щодо підготовки договору на
виробництво фільму за державною
фінансовою підтримкою

Протокол погодження ціни

Державне агентство України з питань кіно, далі - Держкіно, в особі Голови Копилової Катерини Олександрівни, яка діє на підставі Положення, з однієї сторони,

та ТОВ "_________", далі - Продюсер-Виконавець, в особі директора ________, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони,

далі іменовані разом "Сторони", а кожний окремо "Сторона", засвідчують, що Сторони досягли згоди щодо визначення розміру фінансової підтримки виробництва та /або розповсюдження національного фільму "__________" (надалі - Фільм)

характеристика Фільму:

ігровий, ___________, кольоровий кінофільм хронометражем ______ хвилин екранного часу:

1. Вартість хвилини екранного часу державної фінансової підтримки виробництва та/або розповсюдження національного фільму - ________ (___________) гривень без ПДВ.

2. Сума державної фінансової підтримки виробництва та /або розповсюдження національного фільму без ПДВ __________ (___________) гривень:

3. Сума державної фінансової підтримки виробництва та /або розповсюдження національного фільму, визначена на підставі генерального кошторису витрат на виробництво Фільму, наданого Продюсером-Виконавцем (до його складення - орієнтовного ліміту витрат).

4. В разі зменшення хронометражу Фільму за умови, що вартість хвилини екранного часу в перерахунку на змінений хронометраж не перевищить граничної норми, сума фінансової підтримки, наданої Продюсеру-Виконавцю, зменшенню не підлягає.

Цей протокол є підставою для здійснення взаємних розрахунків і платежів між Держкіно і Продюсером-Виконавцем.

Держкіно
Державне агентство України з питань кіно
01010, м. Київ, вул. Лаврська, 10
ЄДРПОУ 37508051
Р/р 35214004005665
В ГУДКСУ у м. Києві
Код банку 820019 
Продюсер-Виконавець 
Голова  _____________________
К.О. Копилова 
  Директор 

(Додаток 2 в редакції Наказу Державного агентства України з питань кіно N 3 від 04.01.2013)

Додаток 3
до пункту 3.2 Методичних рекомендацій
щодо підготовки договору на виробництво
фільму за державною фінансовою підтримкою

Рекомендовані статті витрат,
на які поширюється державна фінансова
підтримка виробництва та розповсюдження фільму

1) оплата витрат на відрядження;

2) оплата послуг з:

2.1. обробки плівки;

2.2. переведення відеозображення на кіноплівку;

2.3. копіювання фільму із носія у носій;

2.4. перенесення цифрової інформації на носії;

2.5. виготовлення вихідних матеріалів фільму;

2.6. забезпечення монтажно-тонувального періоду: кольорокорекції, створення комп'ютерної графіки, монтажу фільму, зберігання робочого матеріалу;

2.7. забезпечення проведення звуко-, фонозапису: виконання музики, мовного та шумового озвучування, перезапису;

2.8. організації та забезпечення комбінованих зйомок, комп'ютерної обробки, створення титрів, виготовлення комп'ютерної графіки, компоузингу; розкадровки; виготовлення спец ефектів;

2.9. підбору акторів, підбору локацій;

2.10. декораційно-технічного оформлення, виготовлення реквізиту, меблів, декорацій;

2.11. пошиття костюмів;

2.12. створення образів (послуг гримерів, перукарів, стилістів, пастижерів);

2.13. використання матеріалів з фільмофондів та кіноархівів;

2.14. надання медичних страховок при зйомках за кордоном, страхування та надання першої медичної допомоги на знімальному майданчику;

2.15. охорони громадського порядку на знімальному майданчику;

2.16. отримання дозволів на зйомки;

2.17. використання сил і засобів військово-повітряних сил, сухопутних військ, МВС, МНС та інших родів військ;

2.18. проїзду на платних дорогах, стоянок автотранспорту;

2.19. надання прогнозів погоди;

2.20. надання комунальних послуг, які отримуються Виконавцем під час проведення зйомок та інших робіт над створенням фільму;

2.21. зв'язку: пошта, телефон, Інтернет, мобільний зв'язок та інших;

2.22. виготовлення ляльок (конструкції, скульптури, обтягування, розпис, декорації та пристосування); виготовлення моделей зображувального ряду та графічних моделей, атрибутики (в т.ч. створення "бібліотек"); виготовлення Story board; виготовлення експозиційних листів; виготовлення та прорисовка LОs анімації та LОs фонів; виготовлення мультиплікату (анімації), чорнової фазовки, промальовування, фазовки, контуровки; зйомка (Line-test); створення фонів (в одиницях); сканування фонів та анімації; розфарбовування (заливання); компоузинг (Checking); обробка зображувального ряду (в т.ч. виконання корекцій); обробка фаз моделювання 3D персонажів; створення і прив'язка текстур персонажів, створення скелета і кінематичних формул руху, аніматику, в тому числі аніматику з 3D елементами; виготовлення 3D фонів (в одиницях), анімації камери для 3D сцен, анімації 3D моделей, анімації елементів/блоків фонів, обробки фаз, встановлення світла та положень камери (превізуалізація) та візуалізація (rendering) 3D персонажів та фонів;

(Підпункт 2.22 пункту 2 в редакції Наказу Державного агентства України з питань кіно N 92 від 17.10.2013)

2.23. надання знімальної, освітлювальної, звукозаписувальної та іншої техніки, її обслуговування;

(Пункт 2 доповнено підпунктом 2.23 згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно N 92 від 17.10.2013)

2.24. охорони знімального майданчика, територій, приміщень та матеріальних цінностей, що використовуються у виробництві фільму;

(Пункт 2 доповнено підпунктом 2.24 згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно N 92 від 17.10.2013)

2.25. вантажних та пасажирських перевезень, а також послуг з надання ігрового транспорту;

(Пункт 2 доповнено підпунктом 2.25 згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно N 92 від 17.10.2013)

2.26. організації та створення піротехнічних ефектів;

(Пункт 2 доповнено підпунктом 2.26 згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно N 92 від 17.10.2013)

2.27. організації, постановки та виконання трюків;

(Пункт 2 доповнено підпунктом 2.27 згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно N 92 від 17.10.2013)

2.28. забезпечення участі у зйомках ігрових тварин;

(Пункт 2 доповнено підпунктом 2.28 згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно N 92 від 17.10.2013)

3) оплата придбання:

3.1. у третіх осіб майнових прав на використання аудіовізуальних творів та інших об'єктів авторського права і суміжних прав, які були створені раніше та будуть використані під час виробництва фільму або увійдуть до фільму складовою частиною, а саме літературних творів, музичних творів, пісень та віршів; фотографічних творів, творів мистецтва та ін.;

3.2. прав на використання матеріалів з фільмофондів, кіноархівів та компаній, що надають платні послуги з доступу та використання аудіовізуальних матеріалів;

3.3. витратних матеріалів, в тому числі негативної, позитивної і контратипної плівки, і предметів постачання;

3.4. реквізиту, постановочного реквізиту, вихідного реквізиту, меблів, ляльок;

3.5. костюмів;

3.6. гриму;

3.7. предметів санітарних норм на знімальних майданчиках;

3.8. піротехнічних матеріалів;

3.9. ліцензії Долбі;

3.10. пально-мастильні матеріали;

3.11. носіїв інформації (кіноплівка; накопичувачів на твердих дисках, ДВД, флеш карти);

3.12. матеріалів для декораційно-технічного оформлення, виготовлення реквізиту, меблів, декорацій;

3.13. елементів живлення;

3.14. оптичних фільтрів;

3.15. прав на виконання у акторів, зайнятих у зйомках фільму;

(Пункт 3 доповнено підпунктом 3.15 згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно N 92 від 17.10.2013)

4) оплата оренди:

4.1. автотранспорту (ігрового транспорту, спецтехніки, транспорту для забезпечення знімального процесу);

4.2. обладнання для будівництва декорацій та добудов на натурі;

4.3. натурних об'єктів і інтер'єрів;

4.4. павільйонів, приміщень для зйомок;

4.5. комп'ютерної та оргтехніки для забезпечення знімального процесу;

4.6. побутових приміщень для знімальної групи;

4.7. студій звукозапису;

4.8. обладнання для монтажу та обробки зображення;

4.9. меблів;

4.10. постановочного реквізиту;

4.11. костюмів;

4.12. тварин;

4.13. предметів санітарних норм на знімальних майданчиках;

4.14. спеціальних засобів зв'язку;

4.15. програмного забезпечення;

4.16. операторської техніки;

4.17. звукозаписувальної техніки;

4.18. освітлювальної техніки;

4.19. спеціальних технічних пристосувань;

4.20. техніки та засобів військово-повітряних сил, сухопутних, МЧС та інших родів військ;

4.21. офісних приміщень для розміщення знімальної групи;

(Пункт 4 доповнено підпунктом 4.21 згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно N 92 від 17.10.2013)

4.22. складських приміщень для зберігання сценічно-постановочних засобів.

(Пункт 4 доповнено підпунктом 4.22 згідно з Наказом Державного агентства України з питань кіно N 92 від 17.10.2013)

5) оплата митних послуг:

5.1. оформлення митних декларацій;

5.2. платежів і зборів регіонів перебування;

5.3. за надлишкову вагу знімальної апаратури;

5.4. дозволів на зйомки в регіонах перебування;

6) оплата праці знімальної групи, послуг художньо-виробничого персоналу та відрахувань на соціальні заходи в сумі, що не перевищує 40% суми фінансової підтримки для ігрового кіно, 30% - для неігрового кіно; 60% - для анімації;

7) загальностудійні витрати в розмірі, що не перевищує 10% суми фінансової підтримки.

(Додаток 3 в редакції Наказу Державного агентства України з питань кіно N 3 від 04.01.2013)

Додаток 4
до пункту 3.3 Методичних рекомендацій
щодо підготовки договору на
виробництво фільму за державною
фінансовою підтримкою

Критерії,
за якими рекомендовано визначати
суму державної фінансової підтримки виробництва
та розповсюдження фільму

1. Сума фінансової підтримки виробництва та розповсюдження фільму з боку Держкіно не може перевищувати 50% загальної вартості виробництва фільму і визначається з урахуванням граничних показників вартості хвилини екранного часу та тривалості базового фільму, затверджених Держкіно на момент укладання Договору.

2. Вартість однієї хвилини екранного часу фільму порівняно з граничною вартістю хвилини екранного часу базового фільму може бути збільшена з урахуванням критеріїв (коефіцієнтів) складності виробництва фільму (лише по одному коефіцієнту з найбільшим значенням, незалежно від кількості їх одночасно присутніх під час виробництва фільму).

2.1. Ігровий базовий фільм - фільм, знятий на цифрову кінокамеру, тривалістю 100 хвилин екранного часу, в якому відображена сучасність, без комп'ютерної графіки, без складнопостановочних сцен, масових сцен, експедицій, участі дітей, непрофесійних акторів, акторів-інвалідів, зйомки якого проходять в період, коли світловий день триває більше 12 годин.

Вартість однієї хвилини екранного часу базового фільму може збільшитися на коефіцієнт складності:

коефіцієнт - 1,1

При здійсненні постановки фільму режисером-постановником або оператором-постановником, що не має досвіду самостійної роботи (фільми-дебюти); у випадках, коли у фільмі головну роль виконує кінорежисер-постановник.

коефіцієнт - 1,35

При зйомках за участю дітей - виконавців головних та основних ролей, або ж акторів-інвалідів (з обмеженими можливостями); костюмованих сцен або сцен зі складним та/або спеціальним гримом, протезуванням, пастижем;

коефіцієнт - 1,4

При зйомках: за участю непрофесійних акторів - виконавців головних та основних ролей; при зйомках за участю тварин, ігрових сцен з акторами під водою, масових сцен, трюкових сцен, сцен з застосуванням піротехніки, аерозйомках; інших складнопостановочних сцен, що пов'язані з ризиком для життя; при зйомках на режимних об'єктах або в інших місцях, що мають обґрунтовані обмеження стосовно тривалості знімальної зміни; особливо складних трюкових епізодів, що пов'язані з маневруванням великогабаритних наземних та водних транспортних засобів, застосуванням складних трюкових номерів та при зйомках на воді.

За наявності у ігровому фільмі комп'ютерної графіки вартість хвилини екранного часу з використанням такої графіки вираховується виходячи з фактичної тривалості сцен, в яких використана графіка. Вартість хвилини екранного часу з використанням комп'ютерної графіки обчислюється з урахуванням вартості хвилини екранного часу базового анімаційного фільму, враховуючи рівень складності, додаванням (якщо графіка використовується разом з відзнятим матеріалом) або заміщенням (якщо використовується тільки графіка).

2.2. Неігровий базовий фільм - авторський неігровий фільм, знятий на цифрову кінокамеру, тривалістю 52 хвилини екранного часу, найпростішої щодо виробничого процесу категорії складності: без відряджень, без постановочних епізодів з реставрацією подій, без використання складної техніки (операторських кранів, автомобілів, візків з рейками та інших спец. пристосувань), без складної комп'ютерної графіки та анімації, зйомки якого проходять в період, коли світловий день триває більше 12 годин.

Вартість однієї хвилини екранного часу базового фільму збільшиться з урахуванням критеріїв складності із застосуванням таких коефіцієнтів:

коефіцієнт - 1,1

При зйомках фільму кінорежисером або кінооператором, які не мають досвіду самостійної роботи (фільми-дебюти) - 1,1;

коефіцієнт - 1,3

При зйомках за участю дітей, використання складної техніки або тривалих експедицій - 1,30;

коефіцієнт - 1,45

При зйомках за участю тварин, птахів та комах, а також за особливо важких умов (повітряні, високогірні, арктичні та підводні) - 1,45;

За наявності у неігровому кіно ігрових сцен вартість хвилини екранного часу обчислюється з урахуванням фактичної тривалості таких сцен за ціною хвилини екранного часу базового ігрового фільму, враховуючи рівень складності.

За наявності у неігровому фільмі комп'ютерної графіки вартість хвилини екранного часу з використанням такої графіки вираховується виходячи з фактичної тривалості сцен, в яких використана графіка. Вартість хвилини екранного часу з використанням комп'ютерної графіки обчислюється з урахуванням вартості хвилини екранного часу базового анімаційного фільму, враховуючи рівень складності, додаванням (якщо графіка використовується разом з відзнятим матеріалом) або заміщенням (якщо використовується тільки графіка).

2.3. Мальований базовий анімаційний фільм 2D - персонажі: прості по техніці малюнка живі предмети, без гротеску і метаморфоз, до 5-ти головних персонажів. Дії: прості циклічні рухи в кадрі на статичних фонах, хода, репліки і спів, з чітким ліпсінгом. Промальовування з фазуванням на ігрових сценах, великі та середні плани, мала кількість шарів. Заливка: прості моделі без відблисків і переливів, з простими тінями. Фонування: статичні прості фони, панорамні, не фактурні, без анімованих предметів, мінімально заповнений кадр. Звук: до 3-х акторів озвучування, прості нечисленні шуми, музичне оформлення - прості мелодії та пісні. Спецефекти: без складних ефектів, з елементами комп'ютерної графіки, без поєднання з іншими техніками (3D, flash і т.п.);

Коефіцієнти, які збільшують вартість хвилини екранного часу базового фільму, визначаються відповідно рівням складності виробничого процесу:

коефіцієнт - 1,25

Персонажі: людські чи зоологічні, до 5-ти головних персонажів. Дії: складні динамічні ігрові сцени (біг, груповий танець і т.п.). Промальовування з фазуванням. Заливка: моделі з відблисками і переливами, тіні складні. Фонування: багатошарове, анімоване. Звук: до 7 акторів озвучування, складні шуми, пісні, саундтреки. Спецефекти: нетривале суміщення з іншими техніками (3D, flash і т. п.);

коефіцієнт - 1,50

Персонажі: натуралістичні, людські чи зоологічні, більше 5-ти головних персонажів. Дії: метаморфози, перетворення, динаміка на рухомому тлі, батальні сцени, рух зі складними ракурсами зйомок. Промальовування з фазуванням більше 10 шарів зі складним контуром. Фонування: рухливе фактурне, заповнення на весь кадр. Звук: від 8 акторів озвучування, музиканти, оркестр. Спецефекти: тривале суміщення з іншими техніками (3D, flash і т.п.).

2.4. Базовий анімаційний фільм в техніці лялька/пластилін - персонажі: прості по техніці виготовлення живі предмети, до 3-х персонажів. Дії: прості циклічні рухи в кадрі на статичних фонах, репліки і спів, без ліпсінгу. Великі та середні плани. Конструкції ляльки - прості форми моделей, без фарбування. Фонування: статичні прості фони, не фактурні, без анімованих предметів, мінімально заповнений кадр. Звук: до 3-х акторів озвучування, прості нечисленні шуми, музичне оформлення - прості мелодії. Спецефекти: без поєднання з іншими техніками (3D, flash і т.п.).

Коефіцієнти, які збільшують вартість хвилини екранного часу базового фільму, визначаються відповідно трьом рівням складності виробничого процесу.

коефіцієнт - 1,25

Персонажі: людські чи зоологічні, до 3-х персонажів. Дії: складні динамічні ігрові сцени (біг). Конструкції ляльки: на основі дроту, складні форми моделей, без фарбування, з гнучкими кінцівками. Фонування: багатошарове, анімоване. Звук: до 7 акторів озвучування, складні шуми, пісні, саундтреки. Спецефекти: нетривале суміщення з іншими техніками (3D, flash і т.п.)

коефіцієнт - 1,50

Персонажі: натуралістичні, людські чи зоологічні, більше 3-х персонажів.

Дії: перетворення, груповий танець, динаміка на рухомому тлі, батальні сцени, рух зі складними ракурсами зйомок. Конструкції ляльки: шарнірні, складні форми моделей, з художнім фарбуванням або одягом. Фонування: рухливе фактурне, заповнення на весь кадр. Звук: від 5 акторів озвучування, музиканти, оркестр. Спецефекти: тривале суміщення з іншими техніками (3D, flash і т.п.).

2.5. Базовий мальований анімаційний фільм 3D - підготовчий період. 3D моделі: для виробництва фільму розробляються частково (до 200%) складні та частково прості (до 80%) моделі персонажів та анімаційного миру. Авторські гонорари: для виробництва фільму використовуються твори вітчизняних авторів. Програмне забезпечення: пишуться нескладні програмні алгоритми, які дозволяють автоматизувати деякі особливо трудозатратні технічні процеси з виробництва фільму. 3D анімація: у виробництві фільму використовуються 4-ри групи складності анімації, при цьому рівень використання 2 групи складності знижується до 20%, а рівень 3, 4 та п'ятої груп складності збільшується до 80%. Використовується нескладний ліпсінг героїв. Візуалізація фільму: при першому (базовому) рівні виробництва анімаційного фільму використовуються здебільше прості технологічні операції з спецефектів, композітінгу, текстурінгу та рендерінгу. Складна динаміка анімаційних об'єктів не використовується. Рендер фільму виконується в один шар. Звукова фонограма: діалоги: головні персонажі фільму здебільше мовчать та інколи обмінюються короткими фразами. Музика: На протязі фільму використовуються декілька музичних заставок записаних в музичної студії звукозапису без пісенного ряду. Шуми: нескладні шуми. Кольорокорекція: візуальний ряд фільму виконаний до 70% в єдиному кольороряді, тому остаточна корекція кольору не складна та виконується фахівцями при чистовому монтажі відеоряду. Матеріальні носії: для здачі фільму в архів виконується запис готового фільму на жорсткий диск та запис на DVD.

Коефіцієнти, які збільшують вартість хвилини екранного часу базового фільму, визначаються відповідно трьом рівням складності виробничого процесу.

коефіцієнт - 1,24

Підготовчий період. 3D моделі: для виробництва фільму розробляються частково (до 50%) складні та частково прості (до 50%) моделі персонажів та анімаційного миру. Авторські гонорари: для виробництва фільму частково використовуються твори іноземних авторів, а частково твори вітчизняних авторів. Програмне забезпечення: пишеться складна програма, яка дозволяє автоматизувати до 40% технічних процесів, з яких складається виробництво фільму. 3D анімація: у виробництві фільму використовується 5-ть груп складності анімації, але розмір використання анімації 1 та 2 груп складності знижується до 30%. Використовується ліпсінг героїв. Візуалізація фільму: при другому рівні виробництва анімаційного фільму використовуються складні технологічні операції зі спецефектів, композітінгу, текстурінгу та рендерінгу. Виконується складна динаміка анімаційних об'єктів, але питома вага використання їх у фільмі знижується до 30 - 20%. Використовується багатошаровий (від 2-х до 3-х поверхонь) рендер фільму. Питома вага складної динаміки рухів складає 30%. Звукова фонограма: діалоги: головні персонажі фільму висловлюють короткі прості речення, другорядні здебільше мовчать. Музика: на протязі фільму використовуються декілька музичних заставок та нескладних пісень, записаних в музичній студії звукозапису. Шуми: здебільш нескладні шуми. Кольорокорекція: візуальний ряд фільму виконаний до 70% в єдиному кольороряді, тому остаточна корекція кольору не складна та виконується фахівцями при чистовому монтажі відеоряду. Додаткові процеси виробництва; виготовлення субтитрів (1 мовна версія). Переведення аналогового звуку в формат 5:1 Dolby. Матеріальні носії: для здачі фільму в архів виконується запис готового фільму на жорсткий диск, запис на плівку, запис на DVD та виготовлення цифрової майстер-копії (DCDM).

коефіцієнт - 1,49

Підготовчий період. 3D моделі: для виробництва фільму розробляються складні моделі персонажів та анімаційного миру. Авторські гонорари: для виробництва фільму використовуються твори іноземних авторів. Програмне забезпечення: пишеться складна програма, яка дозволяє автоматизувати до 70% технічних процесів, з яких складається виробництво фільму. 3D анімація: у виробництві фільму використовується 5-ть груп складності анімації, при цьому 50% відеоряду - це є 1 та 2 групи складності. Використовується складний ліпсінг героїв. Візуалізація фільму: використовуються складні технологічні операції зі спецефектів, композітінгу, текстурінгу та рендерінгу. Виконується складна динаміка анімаційних об'єктів. Питома вага складних спецефектів складає 50%. Використовується багатошаровий (до 5-ти поверхонь) рендер фільму. Питома вага складної динаміки рухів складає 50%. Звукова фонограма: діалоги: головні та другорядні персонажі на протязі всього фільму висловлюють свої думки та формують складні діалогові речення. Музика: на протязі фільму використовується складний музичний супровід, виконаний оркестром, головні герої у фільмі виконують декілька пісень. Шуми: складні шуми. Кольорокорекція: виконується фахівцями з кольорокорекції як окрема від монтажу відеоряду складна операція. Додаткові процеси виробництва; виготовлення субтитрів (1 мовна версія). Переведення аналогового звуку в формат 5:1 Dolby. Переклад зображення 3D анімаційного фільму в стереозображення - Real 3D. Матеріальні носії: для здачі фільму в архів виконується запис готового фільму на жорсткий диск, запис на плівку, запис на DVD та виготовлення цифрової майстер-копії (DCDM).

3. Граничні показники вартості хвилини екранного часу, що фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету, встановлюються Держкіно виключно при наданні державної фінансової підтримки і не можуть обмежувати розмір фінансування виробництва фільму з інших джерел, включаючи власні кошти виробника.

(Додаток 4 в редакції Наказу Державного агентства України з питань кіно N 3 від 04.01.2013)

Додаток 2
до наказу Держкіно України
09.11.2012 N 76

Примірний договір
фінансової підтримки виробництва та/або
розповсюдження фільму

Реєстр N __________ від "___" ____________ 201_ р.

м. Київ  "___" ____________ 201_ р. 

______________________________, в особі Голови ___________________________, що діє на підставі Положення (в подальшому - Держкіно), з однієї сторони, та ___________________________, в особі директора _________________________, що діє на підставі __________ (в подальшому - Продюсер-Виконавець), з другої сторони, надалі разом за текстом визначаються як Сторони, уклали цей Договір фінансової підтримки виробництва та/або розповсюдження фільму (надалі - Договір) про наступне:

1. Предмет договору

1.1. Держкіно зобов'язується надати фінансову підтримку Продюсеру-Виконавцю в сумі _____________________ гривень для виробництва та/або розповсюдження фільму на умовах цього Договору. Сума визначена згідно Протоколу погодження договірної ціни.

1.2. Продюсер-Виконавець зобов'язується здійснити виробництво та/або розповсюдження національного фільму в порядку та на умовах, визначених цим Договором та використати надану фінансову підтримку за цільовим призначенням і передати майнові права інтелектуальної власності на фільм Держкіно відповідно до фінансової частки (розміру фінансової підтримки) Держкіно, або повернути кошти фінансової підтримки у визначений цим Договором строк та спосіб.

2. Мета надання фінансової підтримки

2.1. На підставі Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів на 201__/201__ рр. (наказ Міністерства культури України від ___ ____________ 201__ р. N ______), Положення про державну підтримку національних фільмів у продюсерській системі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.98 N 813, та Порядку використання коштів, передбачених у Державному бюджеті України для створення та розповсюдження національних фільмів, затвердженого наказом Міністерства культури і туризму України від 10.03.2009, N 13, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2009 р. за N 274/16290, фінансова підтримка надається для:

2.1.1. виробництва аудіовізуального твору - національного фільму (надалі іменований Фільм):

  назва  ______________________________________ 
  вид  ______________________________________ 
  жанр  ______________________________________ 
  метраж хронометраж  ______________________________________ 
  носій  ______________________________________ 
  звук  ______________________________________ 
  формат кадру  ______________________________________ 
  колір  ______________________________________ 
  режисер  ______________________________________ 
  автор сценарію  ______________________________________ 

2.1.2. розповсюдження аудіовізуального твору - національного фільму (надалі іменований Фільм) _____ (у разі надання фінансової підтримки на розповсюдження)

3. Якість фільму

3.1. Продюсер-Виконавець повинен створити Фільм відтворений у носіях - вихідних фільмових матеріалах, якість (комплектність) яких має відповідати характеристикам визначеним додатком N 1 до цього Договору.

3.2. Створений на умовах цього Договору Фільм є аудіовізуальним твором мистецтва, який охороняється Законом України "Про авторське право і суміжні права".

3.3. Фільм повинен відповідати вимогам, визначеним абзацом шістнадцятим статті 3 Закону України "Про кінематографію", Європейської конвенції про спільне кінематографічне виробництво, Положення про державну підтримку національних фільмів у продюсерській системі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.98 N 813.

4. Строк виробництва (розповсюдження) фільму

4.1. Строк надання Держкіно акта про завершення виробництва Фільму не пізніше "___" ____________ 20__ року.

5. Права та обов'язки сторін

5.1. Держкіно має право:

5.1.1. Вимагати від Продюсера-Виконавця передачу Держкіно майнових прав інтелектуальної власності на фільм відповідно до фінансової частки (обсягу фінансової підтримки з боку Держкіно), фактично вкладеної у виробництво Фільму, або повернення фінансової підтримки відповідно до графіка.

5.1.2. Отримувати інформацію про хід виробництва Фільму та переглядати відзнятий робочий матеріал Фільму на стадії знімального періоду. Перегляд робочого матеріалу здійснюється в присутності Продюсера-Виконавця.

5.1.3. Вимагати від Продюсера-Виконавця належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують цільове використання коштів фінансової підтримки.

5.1.4. Повернути рахунки та інші фінансові документи без здійснення оплати в разі їх неналежного оформлення.

5.1.5. Достроково розірвати цей Договір відповідно до чинного законодавства та умов цього Договору у разі невиконання Продюсером-Виконавцем своїх зобов'язань та повідомити Продюсера-виконавця про таке рішення за 15 календарних днів до дати розірвання.

5.2. Держкіно зобов'язане:

5.2.1. Надати зазначену в договорі суму фінансової підтримки у безготівковому порядку платіжними дорученнями шляхом переказу на поточний рахунок Продюсера-Виконавця, відкритий у банківській установі.

У випадку уточнення річних показників Державного бюджету Держкіно має право коригувати обсяги бюджетних призначень за цим Договором. При цьому зобов'язання Держкіно виникають тільки після надходження коштів на здійснення фінансової підтримки на його реєстраційний рахунок в органах Державної казначейської служби.

5.2.2. Не порушувати особисті немайнові права авторів Фільму та використовувати передані йому майнові права інтелектуальної власності на твори, що увійдуть складовими частинами до Фільму, способами, передбаченими відповідними авторськими договорами;

5.2.3. Надавати Продюсеру-Виконавцю необхідну інформацію щодо виконання умов договору про надання фінансової підтримки.

5.3. Продюсер-Виконавець має право:

5.3.1. Отримати в установленому порядку копію цього Договору у разі його втрати.

5.3.2. На отримання інформації щодо виконання умов цього Договору.

5.4. Продюсер-Виконавець зобов'язаний:

5.4.1. Забезпечити придбання (підтвердити придбання співпродюсерами) майнових прав інтелектуальної власності авторів, чиї твори увійдуть складовою частиною до Фільму, згідно з Законом України "Про авторське право і суміжні права", з метою створення Фільму та подальшого його використання будь-яким незабороненим законодавством України способом протягом всього періоду дії авторського права на Фільм на території Земної кулі.

5.4.2. Визнавати та не порушувати особисті немайнові права, отримані та/або придбані майнові права інтелектуальної власності авторів, визначених Законом України "Про авторське право і суміжні права", чиї твори увійшли чи увійдуть складовою частиною до Фільму.

5.4.3. У разі виникнення претензій з боку авторів Фільму та їх правонаступників Продюсер-Виконавець самостійно за свій рахунок зобов'язується врегулювати їх таким чином, щоб забезпечити безперешкодне використання Фільму.

5.4.4. Організувати та забезпечити повний комплекс робіт (послуг) з виробництва Фільму на підставі цього Договору і додатків до нього, які є невід'ємними частинами Договору, а також забезпечити відповідність Фільму на будь-якому етапі його виробництва умовам національного.

5.4.5. Протягом трьох днів з моменту відповідної події письмово інформувати Держкіно про настання надзвичайних обставин, що мали місце в процесі виробництва Фільму, зміни у складі авторів Фільму, та інші ситуації, що можуть вплинути на хід його виробництва.

5.4.6. Не допускати необґрунтованого завищення цін та надавати перевагу вітчизняним виробникам, які поставляють товари, роботи, послуги Продюсеру-виконавцю у процесі виконання Договору.

5.4.7. Не допускати спрямування коштів Держкіно на придбання основних засобів в процесі виробництва Фільму - меблів, оргтехніки, комп'ютерів, транспортних засобів (крім сценічно-постановочних засобів).

5.4.8. Нести відповідальність за цільове використання коштів, достовірність розрахунків в генеральному кошторисі (до його складання - орієнтовний ліміт витрат) на виробництво Фільму, достовірність звітів про використання коштів, отриманих на оплату відповідних технологічних періодів (етапів) виробництва та в цілому на виробництво Фільму.

5.4.9. Забезпечувати збереження і цільове використання сценічно-постановочних засобів, реквізиту та іншого обладнання (далі по тексту - матеріальні цінності), необхідного для виробництва Фільму, створеного та/або придбаного за рахунок коштів, отриманих від Держкіно.

5.4.10. Не передавати права та обов'язки, передбачені цим Договором, третім особам і не змінювати самостійно основні характеристики Фільму, зазначені в п. 2.1.1 цього Договору, без письмової згоди Держкіно.

5.4.11. До підписання Сторонами Акта про завершення виробництва Фільму укласти з Держкіно Договір про спільне використання результатів творчої діяльності авторів Фільму та їх майнових права інтелектуальної власності на Фільм (Далі - Договір по спільне використання прав) протягом всього періоду дії майнових прав інтелектуальної власності на Фільм на території будь-якої країни світу. Договір про спільне використання прав між Держкіно і Продюсером-Виконавцем буде невід'ємною частиною цього Договору*.

5.4.12. На умовах Договору про спільне використання прав передати Держкіно майнові права на використання результатів творчої діяльності авторів Фільму та їх майнові права інтелектуальної власності на Фільм для спільного із Продюсером-Виконавцем їх використання з метою виконання умов цього Договору і безперешкодного використання Фільму*.

__________

* Пункт включається до Договору у разі розподілу майнових прав на Фільм між державою та виробником

5.4.13. Повернути кошти державної фінансової підтримки в термін _____________ після підписання Акта про завершення виробництва Фільму згідно із таким графіком**:

__________

** Пункт включається до Договору у разі залишення майнових прав за Виробником

  до __________________________ в сумі ____________________________ грн.; 
  до __________________________ в сумі ____________________________ грн.; 
  до __________________________ в сумі ____________________________ грн.; 
  до __________________________ в сумі ____________________________ грн.; 
  до __________________________ в сумі ____________________________ грн.; 
  до __________________________ в сумі ____________________________ грн.; 

5.4.14. У початкових титрах Фільму зазначити інформацію про те, що Фільм знятий за державної підтримки Державного агентства України з питань кіно. Така інформація подається окремим кадром у початкових титрах хронометражем не менше 4 (чотирьох) секунд.

5.4.15. Згадувати про підтримку Державного агентства України з питань кіно у всіх рекламних акціях, спрямованих на просування Фільму, у друкованій продукції, що виготовляється в рамках просування Фільму, на обкладинках аудіо-та відео носіїв із записом Фільму, виступах та інтерв'ю представників Продюсера - Виконавця, присвячених Фільму, на радіо і телебаченні, на кінофестивалях та іншими доступними засобами інформації та реклами Фільму.

5.4.16. Продюсер-Виконавець при виробництві Фільму зобов'язаний відповідно до законодавства України не допускати наявності у Фільмі пропаганди війни, насильства, жорстокості, фашизму і неофашизму, закликів, спрямовані на ліквідацію незалежності України, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, приниження нації, неповаги до національних і релігійних святинь, а також наркоманії, токсикоманії, алкоголізму та інших шкідливих звичок; матеріалів порнографічного характеру.

5.4.17. Продюсер-Виконавець зобов'язаний надати Держкіно засвідчені належним чином копії Угод, між Продюсером-Виконавцем та співпродюсерами або інвесторами (які не є Сторонами цього Договору, які підтверджують фінансування Фільму з інших джерел) не пізніше дати підписання цього Договору.

В разі здійснення виробництва Фільму за рахунок власних грошових коштів або якщо внеском у створення Фільму є послуги, які надає Продюсер-Виконавець, використовуючи власне обладнання, Продюсер-Виконавець надає Держкіно баланс підприємства на останню звітну дату.

5.4.18. У разі зміни умов Угод, зазначених в п. 5.4.17 цього Договору, Продюсер-Виконавець зобов'язується надати Держкіно належним чином засвідчені копії відповідних додаткових угод протягом 7 (семи) днів з дня їхнього укладення.

5.4.19. Угоди про виробництво Фільму між Продюсером-Виконавцем та спів-продюсерами не повинні містити положень, які погіршують або обмежують права та інтереси Держкіно, визначені законодавством України та цим Договором.

5.4.20. Повернути при невиконанні пунктів 1.2, 5.4.12 та 5.4.13 цього Договору кошти наданої фінансової підтримки в сумі _____________________ гривень протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту заявлення Держкіно такої вимоги.

6. Порядок здійснення оплати

6.1. Держкіно здійснює оплату послуг з виробництва Фільму в розмірі, передбаченому п. 1.1 цього Договору, за рахунок видатків загального фонду Державного бюджету України за КПКВК 1806030 в тому числі:

  у 2012 р. в сумі __________ без ПДВ; 
  у 2013 р. у сумі _________________ без ПДВ; 
  у 2014 р. у сумі ______________ без ПДВ. 

6.2. Оплата Держкіно здійснюється по періодах (етапах) виробництва на підставі календарно-постановочного плану (до його складення - виробничо-економічних показників), генерального кошторису (до його складення - орієнтовного ліміту витрат) плану фінансування Фільму, рахунків, наказів про запуск Фільму у відповідний період (етап), актів про закінчення відповідних періодів (або проміжних актів) та звітів про фактичне використання коштів, отриманих від Продюсера-Виконавця. В разі відсутності зазначених документів Держкіно має право зупинити оплату виробництва Фільму до їхнього надання.

6.3. Перерахування коштів здійснюється Держкіно в такому порядку:

6.3.1. При запуску у період режисерської розробки, підготовчого, знімального періодів (етапів) - попередня оплата у розмірі 70% кошторисної вартості відповідних періодів або етапів здійснюється згідно плану фінансування фільму. В процесі виконання Договору розрахунки в орієнтовному ліміті витрат та відповідно плані фінансування Фільму можуть уточнюватись. У разі таких уточнень, які здійснюються в межах суми фінансової підтримки, визначеної у п. 1.1 Договору, попередня оплата провадиться на підставі уточнених ліміту витрат та плану фінансування.

Остаточний розрахунок за відповідний період або етап сплачується Держкіно після надання акта про закінчення відповідного періоду або етапу та звіту про фактичне використання коштів, в сумі не більше ніж затверджено орієнтовним лімітом витрат або уточненим лімітом витрат;

6.3.2. При запуску у монтажно-тонувальний період - попередня оплата в розмірі 70% кошторисної вартості монтажно-тонувального періоду згідно плану фінансування Фільму. Після надання Держкіно акта про завершення виробництва Фільму здійснюється остаточний розрахунок з Продюсером-Виконавцем. Оплата здійснюється по фактичних витратах, враховуючи попередні виплати, в сумі не більше ніж визначено генеральним кошторисом на виробництво Фільму та обумовлену цим Договором.

6.4. В разі збільшення хронометражу, підвищення складності виробництва Фільму або інших обставин, що тягнуть за собою збільшення вартості виробництва Фільму, сума державної фінансової підтримки, що надається Продюсеру-Виконавцю за цим Договором, збільшенню не підлягає.

6.5. В разі зменшення хронометражу Фільму за умови, що вартість хвилини екранного часу в перерахунку на змінений хронометраж не перевищить граничної норми, сума фінансової підтримки, наданої Продюсеру-Виконавцю, зменшенню не підлягає.

6.6. Оплата послуг з виробництва Фільму, що переходять на 20__ рік, здійснюється Держкіно за додатковою угодою, яка визначає порядок перерахування грошових коштів в межах призначень державного бюджету на 20__ рік.

6.7. Суми в кошторисних і розрахункових документах за цим Договором зазначаються в гривнях.

6.8. Термін використання попередньої оплати Держкіно на виконання робіт відповідного технологічного періоду (етапу) виробництва Фільму визначається відповідно до календарно-постановочного плану (до його складення - виробничо-економічних показників) і не може перевищувати шести місяців від дати платежу (постанова Кабінету Міністрів України від 09.10.2006 р. N 1404).

6.9. Продюсер-Виконавець протягом шести місяців з дня надходження попередньої оплати на розрахунковий рахунок підтверджує її використання згідно з актом про закінчення відповідного технологічного періоду (етапу) або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням.

6.10. Держкіно не несе жодних зобов'язань з оплати послуг з виробництва Фільму, крім передбачених цим Договором.

7. Виробництво фільму

7.1. Виробництво Фільму здійснюється на підставі сценарію, затверджених Продюсером-виконавцем і наданих Держкіно у встановлені цим Договором терміни режисерського сценарію, календарно-постановочного плану (до його складення - виробничо-економічних показників) та генерального кошторису (до його складення орієнтовного ліміту витрат) на виробництво Фільму.

7.2. За 5 робочих днів до закінчення підготовчого періоду Продюсер-виконавець надає Держкіно календарно-постановчий план, затверджений Продюсером-виконавцем.

7.3. За 5 робочих днів до закінчення знімального періоду Фільму Продюсер-Виконавець надає Держкіно генеральний кошторис на виробництво фільму.

7.4. Протягом п'яти робочих днів після початку ліквідаційного періоду Продюсер-Виконавець надає Держкіно копію чорнового монтажу Фільму (DVD) для перегляду.

7.5. Після закінчення кожного технологічного періоду або етапу виробництва Фільму, Виробник подає до Держкіно акт про закінчення відповідного періоду та звіт про фактичне використання коштів Держкіно та коштів, залучених Продюсером-Виконавцем. Звіт про використання коштів підписується відповідальними особами Продюсера-Виконавця та затверджується керівником Продюсера-Виконавця. Достовірність звіту щодо використання коштів державної фінансової підтримки за призначенням в тому числі правильність віднесення загальностудійних витрат до фактичної собівартості Фільму в кожному періоді (етапі) виробництва Фільму підтверджується незалежною аудиторською компанією. Аудитор враховує норми Методичних рекомендацій щодо порядку надання державної фінансової підтримки суб'єктам продюсерської системи, які здійснюють виробництво (розповсюдження) національних фільмів та підтверджує відсутність необґрунтованого завищення вартості товарів, робіт, послуг, використаних у процесі виробництва (розповсюдження) Фільму.

Незалежна аудиторська компанія підтверджує також використання залучених Продюсером-Виконавцем коштів з інших джерел на виробництво Фільму. Продюсер-Виконавець надає таке підтвердження Держкіно разом із актом про завершення виробництва Фільму.

7.6. В рамках виконання цього Договору Продюсер-Виконавець виготовляє комплект вихідних матеріалів та комплект обов'язкових довідково-інформаційних матеріалів Фільму згідно з Додатком N 1, який є невід'ємною частиною цього Договору, та передає їх до ДП "Національний центр Олександра Довженка" разом з комплектом вихідних матеріалів Фільму.

7.7. Виготовлення та здача комплекту вихідних матеріалів та обов'язкових довідково-інформаційних матеріалів Фільму підтверджується актом ДП "Національний центр Олександра Довженка". Зазначений акт (оригінал) Продюсер-Виконавець надає Держкіно разом з Актом про завершення виробництва Фільму та копією готового фільму на DVD.

7.8. Якщо в ході виробництва Фільму відбувається затримка державного фінансування, хвороба режисера-постановника, виконавців головних ролей, невідповідність погодних та кліматичних умов творчому задуму та інші подібні події, які неможливо було передбачити та попередити термін виконання зобов'язань переноситься відповідно до терміну дії зазначених обставин, про що укладається відповідна угода.

8. Майнові права інтелектуальної власності на фільм2

__________

2 Пункт включається до Договору у разі розподілу майнових прав на Фільм між державою та виробником

8.1. На момент укладення цього Договору Продюсер-Виконавець у відповідності до авторського договору з автором сценарію ___________________ отримав майнові права інтелектуальної власності на сценарій "________________________" на весь термін дії авторських прав на сценарій та на Фільм у цілому або підтвердив наявність зазначених прав у співпродюсера.

8.2. Продюсер-Виконавець подає Держкіно належним чином засвідчені копії авторських договорів з режисером-постановником, оператором-постановником, художником-постановником, композитором на отримання майнових прав інтелектуальної власності від зазначених авторів на весь термін дії авторського права на результати їх творчої діяльності в процесі створення Фільму та на Фільм у цілому на територію Земної кулі.

8.3. Майнові права інтелектуальної власності на Фільм належатимуть спільно Держкіно, Продюсеру-Виконавцю та співпродюсерам пропорційно їх фактичних внесків у виробництво Фільму згідно з Угодами про залучення коштів на виробництво Фільму, зазначеними в п. 5.4.15 цього Договору, про що на кожній копії Фільму відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права" та розміру частки майнових прав на фільм проставляється знак охорони авторського права, з урахуванням того, що особа, яка має більшу частку майнових прав на Фільм, може бути зазначена в вищому рядку по відношенню до особи з меншою часткою майнових прав на Фільм:

© Державне агентство України з питань кіно, рік першого випуску Фільму;

© _______________, рік першого випуску Фільму і т.д.

Кожний напис здійснюється в один рядок.

8.4. В разі необхідності зазначення інших осіб, які забезпечили оплату послуг з виробництва Фільму та є власниками майнових прав інтелектуальної власності на Фільм, Сторони додатково погоджують напис знаку захисту авторських прав на Фільм (копірайт).

8.5. Продюсер-Виконавець виступатиме ліцензіатом Держкіно з питань розповсюдження Фільму. Умови і порядок використання майнових прав інтелектуальної власності на Фільм, на території Земної кулі, на весь строк дії прав інтелектуальної власності на Фільм регулюються Ліцензійним договором між Сторонами. Умови Ліцензійного договору визначаються з урахуванням розміру частки майнових прав на Фільм кожної зі Сторін.

8.6. Права на некомерційне використання Фільму на території України (прем'єрні разові покази, участь у фестивалях, показ Фільму в урядових і неурядових організаціях, творчих спілках, кінематографічних учбових закладах тощо) належатимуть Держкіно та Продюсеру-Виконавцю спільно. Використання цих прав на території інших країн світу здійснюється спільно за попереднім письмовим узгодженням між Сторонами.

8.7. Держкіно та Продюсер-Виконавець мають право подавати інформацію про Фільм в друкованих виданнях, сприяти здійсненню рекламної кампанії та просуванню Фільму до глядача.

8.8. Вихідні матеріали Фільму, фільмокопії, відеокасети, диски, виготовлені в рамках виконання цього Договору та обов'язковий комплект довідково-інформаційних матеріалів зберігаються в ДП "Національний центр Олександра Довженка" та є спільною сумісною власністю Держкіно та Продюсера-Виконавця.

8.9. Продюсер-Виконавець має право вільного і безоплатного доступу до матеріалів Фільму, які зберігаються в ДП "Національний центр Олександра Довженка". Видача матеріалів Фільму, що зберігаються в ДП "Національний центр Олександра Довженка", третій стороні здійснюється за письмовим погодженням Сторін.

9. Відповідальність сторін

9.1. За нецільове використання державних коштів відповідальність несе Продюсер-Виконавець згідно із законодавством України.

9.2. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.

9.3. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань, передбачених пунктом 4.1, 5.4.13, 6.8, 6.9 Контракту з вини Продюсера-Виконавця з нього стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості відповідного періоду (етапу), в яких допущено невиконання або прострочення виконання, за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.

9.4. У разі порушення строків виконання зобов'язань, визначених п.п. 6.8 - 6.9 цього Договору, крім сплати штрафних санкцій, зазначених у пункті 9.3, Продюсер-Виконавець повертає Держкіно кошти з урахуванням індексу інфляції.

9.5. У разі невиконання зобов'язань, визначених у пункті 5.4.12 Продюсер-Виконавець у місячний термін від дати складення вимоги повертає Держкіно кошти фінансової підтримки з урахуванням індексу інфляції та сплачує штраф у розмірі семи відсотків від суми фінансової підтримки.

У разі невиконання або порушення строків виконання зобов'язань, визначених у пункті 5.4.13 Договору, крім повернення коштів фінансової підтримки з урахуванням індексу інфляції з Продюсера-Виконавця стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка від суми фінансової підтримки, яка підлягає поверненню, за кожний день прострочення.

9.6. За порушення взятих на себе зобов'язань щодо якості (комплектності) вихідних матеріалів Фільму з власної вини Продюсера-Виконавця з нього стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) вихідних матеріалів, відповідно до генерального кошторису.

9.7. В разі припинення виробництва Фільму з власної вини Продюсера-Виконавця, останній протягом 30 календарних днів від дати припинення виробництва Фільму відшкодовує Держкіно отримані від нього кошти в повному обсязі.

9.8. Якщо в процесі виробництва Фільм перестане відповідати умовам цього Договору, вимогам національного фільму, визначеним Закону України "Про кінематографію" або положенням Європейської конвенції про спільне кінематографічне виробництво Продюсер-Виконавець зобов'язується привести Фільм у відповідність до вимог, встановлених цим Договором та законодавством України, в термін, узгоджений Сторонами.

9.9. У разі невиконання п. 5.4.14, 5.4.15 цього Договору, Держкіно має право розірвати цей Договір в установленому законом порядку. В такому випадку Продюсер-Виконавець зобов'язаний повернути перераховані Держкіно грошові кошти, а також сплатити проценти за користування зазначеними коштами у розмірі однієї облікової ставки НБУ, встановленої на день повернення коштів, протягом 30 (тридцяти) днів з дня розірвання цього Договору. Сплата відсотків за користування грошовими коштами не звільняє Продюсера-Виконавця від сплати неустойок, передбачених цим Договором.

9.10. У разі якщо Продюсер-Виконавець представляє Держкіно неправдиву та/або недостовірну інформацію (факт неправдивої та/або недостовірної інформації підтверджується судом), Держкіно має право розірвати цей Договір в установленому законом порядку. Продюсер-Виконавець зобов'язується повернути Держкіно грошові кошти, перераховані Продюсеру-Виконавцю на день розірвання цього Договору, а також сплатити проценти за кожний день користування зазначеними коштами у розмірі однієї облікової ставки НБУ, встановленої на момент повернення коштів, протягом 30 (тридцяти) днів з дня розірвання цього Договору. Сплата відсотків за користування грошовими коштами не звільняє Продюсера-Виконавця від сплати інших неустойок, передбачених цим Договором.

9.11. У разі невиконання Продюсером-Виконавцем зобов'язань, передбачених цим Договором, і не усунення порушень в 30-денний термін після повідомлення Держкіно про таку необхідність, Держкіно має право розірвати цей Договір в установленому законом порядку з повідомленням Продюсера-Виконавця за 15 календарних днів до дня розірвання Договору. Продюсер-Виконавець зобов'язується повернути Держкіно грошові кошти, перераховані Продюсеру-Виконавцю на день розірвання цього Договору, а також сплатити проценти за користування зазначеними коштами у розмірі однієї облікової ставки НБУ, встановленої на момент повернення коштів, протягом 30 (тридцяти) днів з дня розірвання цього Договору. Сплата відсотків за користування грошовими коштами не звільняє Продюсера-Виконавця від сплати неустойок, передбачених цим Договором.

9.12. Невиконання умов цього Договору Продюсером-Виконавцем в будь-якому випадку дає Держкіно право призупинити фінансування Фільму до усунення відповідних недоліків Продюсером-Виконавцем.

9.13. Сплата неустойок не звільняє Сторони від виконання прямих зобов'язань за цим Договором.

9.14. Держкіно не несе відповідальності по зобов'язаннях Продюсера-Виконавця перед третіми особами та за авторськими договорами, укладеними Продюсером-Виконавцем з авторами Фільму та третіми особами.

9.15. Договори, що відносяться до виробництва Фільму, які Продюсер-Виконавець укладає з третіми особами в процесі виробництва Фільму, не повинні суперечити умовам цього Договору та погіршувати інтереси Держкіно.

9.16. В іншому випадку Продюсер-Виконавець повинен відшкодувати Держкіно заподіяні збитки, включаючи втрачену вигоду, а також нести іншу відповідальність, передбачену цим Договором.

10. Обставини непереборної сили

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за неналежне виконання зобов'язань внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажор): стихія, оголошена війна, терористичний акт, блокада, пожежа, вибух тощо, що відбулись не з вини сторін, які неможливо попередити своїми заходами за умови, що дані обставини безпосередньо вплинули на своєчасне виконання договірних зобов'язань.

10.2. Сторона, для якої склалися наведені вище умови, повинна в короткий термін, але не пізніше 5 робочих днів, повідомити іншу сторону про настання і припинення обставин, які перешкоджають виконанню договірних зобов'язань.

10.3. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання або припинення обставин непереборної сили позбавляє сторону права посилатися на дані обставини.

10.4. Якщо обставини непереборної сили діють більше трьох місяців, що підтверджується належними письмовими документами, будь-яка Сторона має право розірвати цей Договір з поверненням іншій Стороні всього отриманого за цим Договором без застосування штрафних санкцій, передбачених цим Договором.

11. Строк дії договору та інші умови

11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання повноважними представниками сторін.

11.2. Цей Договір діє до "___" ____________ 20__ р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами всіх зобов'язань, передбачених цим Договором.

11.3. Всі зміни та доповнення до цього Договору вносяться за згодою сторін у письмовій формі.

11.4. Цей Договір складений українською мовою у трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу: два - для Держкіно, один - для Продюсера-Виконавця.

12. Вирішення спорів

12.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

12.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються в претензійному порядку.

12.3. У разі відмови у задоволенні претензії або не отримання відповіді на претензію, або одержання відповіді поза строком, Сторона, що направила претензію, має право передати спір на вирішення господарського суду м. Києва.

13. Розірвання та припинення договору

13.1. Розірвання та припинення цього Договору відбувається відповідно до положень цього Договору та чинного законодавства України.

13.2. У разі припинення цього Договору за згодою Сторін Сторони зобов'язані врегулювати всі питання, пов'язані із розрахунками, до моменту припинення цього Договору.

14. Додатки до договору

14.1. Додатки на момент підписання Договору

Додаток N 1: Комплект вихідних матеріалів та комплект обов'язкових довідково-інформаційних матеріалів Фільму;

Додаток N 2: Протокол погодження договірної ціни;

Додаток N 3: Орієнтовний ліміт витрат на виробництво Фільму;

Додаток N 4: Фінансовий план.

14.2. Додатки в ході виконання Договору:

Додаток N 5: Календарно-постановочний план;

Додаток N 6: Генеральний кошторис на виробництво Фільму;

Додаток N 7: Договір про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності Замовнику у спільне використання3.

__________

3 Додаток включається до Договору у разі розподілу майнових прав на Фільм між державою та виробником

15. Юридична адреса і банківські реквізити

  Замовник 
  Державне агентство України з питань кіно
01010, м. Київ, вул. Лаврська, 10
ЄДРПОУ 37508051
Р/р 35214004005665
В ГУДКСУ у м. Києві
Код банку 820019