Документ втратив чиннiсть!

ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

НАКАЗ
30.06.2010 N 907

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Фонду державного майна України
N 894 від 25.06.20
13)

Щодо затвердження стандарту
надання адміністративної послуги

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду
державного майна
N 680 від 15.05.20
12 )

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 N 737 "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг", постанови Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 N 532 "Про затвердження Положення про Реєстр державних та адміністративних послуг" та наказу Головного управління державної служби України від 26.11.2009 N 351 "Про затвердження Порядку формування та ведення Реєстру державних та адміністративних послуг", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2010 за N 43/17338, наказую:

1. Затвердити Стандарт надання Фондом державного майна України адміністративної послуги щодо ведення Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності. ( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

2. Департаменту оціночної діяльності (М.Горяйнов) забезпечити інформування громадськості щодо змісту цього наказу шляхом опублікування його в "Державному інформаційному бюлетені про приватизацію", додатку до "Державного інформаційного бюлетеня про приватизацію" - газеті "Відомості приватизації" та на веб-сторінці Фонду в Інтернеті.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Є.Григоренка.

Голова Фонду О.Рябченко

Додаток

Стандарт
надання Фондом державного майна України адміністративної
послуги щодо ведення Державного реєстру оцінювачів та
суб'єктів оціночної діяльності

( Заголовок Стандарту в редакції
Наказу Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

( У тексті Стандарту слова "Державний реєстр суб'єктів
оціночної діяльності" у всіх відмінках замінено
словами "Державний реєстр оцінювачів та суб'єктів
оціночної діяльності" у відповідних відмінках згідно
з Наказом Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу

Фонд державного майна України (ФДМУ), Департамент оціночної діяльності: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/7, кім. 411/1; тел. 200-36-36; кім. 410/5; тел. 285-17-13. Адреса для надсилання письмових звернень: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9, ФДМУ, Департамент оціночної діяльності, кім. 411/1. ( Абзац другий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

Сторінка офіційного веб-сайта ФДМУ - http://www.spfu.gov.ua.

2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення

Відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" ( 2658-14 ) (далі - Закон), пункту 5 частини першої статті 5 Закону України "Про Фонд державного майна України" ( 4107-17 ) та пункту 1.7 Порядку ведення Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом ФДМУ від 23 квітня 2012 року N 555, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 року за N 658/20971 (далі - Порядок), користувачами інформації Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності можуть бути особи, які мають наміри використовувати зазначену інформацію для прийняття відповідних рішень або з іншою метою, що не суперечить законодавству, зокрема:

фізичні та юридичні особи, у тому числі оцінювачі та суб'єкти оціночної діяльності;

органи державної влади, органи місцевого самоврядування;

саморегулівні організації оцінювачів, їх об'єднання; громадські організації та їх об'єднання;

інші зацікавлені особи. ( Пункт 2 в редакції Наказу Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Згідно з пунктом 5 частини першої статті 5 Закону України "Про Фонд державного майна України" ( 4107-17 ) ФДМУ веде у визначеному ним порядку Державний реєстр оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності, які здійснюють оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність за відповідними напрямами (спеціалізаціями), а також за окремим напрямом (спеціалізацією) для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов'язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства.

Відповідно до розділу IV Порядку інформацію з Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності ФДМУ надає, зокрема, у формі довідки на підставі письмового запиту.

Інформація, що відповідно до законодавства відноситься до інформації з обмеженим доступом, вноситься до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності і є доступною лише для користувачів, що відповідно до законодавства мають право доступу до інформації з обмеженим доступом. ( Пункт 3 в редакції Наказу Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги

Дії одержувача довідки з Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності:

- подання письмового запиту з обґрунтуванням надання інформації до ФДМУ щодо отримання інформації (довідки) про суб'єкта оціночної діяльності та/або оцінювача у письмовій формі; ( Абзац третій пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

- отримання письмової відповіді на запит відповідно до законодавства на адресу одержувача.

Дії адміністративного органу:

- прийняття та реєстрація в канцелярії письмового запиту щодо надання інформації (довідки) з Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності про суб'єкта оціночної діяльності та/або оцінювача; ( Абзац шостий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

- підготовка письмової відповіді (у формі інформації (довідки) про суб'єкта оціночної діяльності та/або оцінювача). ( Абзац сьомий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги

Відповідно до пункту 4.4 Порядку довідки з Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності ФДМУ видає протягом 5 робочих днів з дати надходження письмового запиту. ( Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відповідно до пункту 3.4 Порядку інформація Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності поділяється на інформацію з вільним доступом та інформацію з обмеженим доступом. ( Абзац другий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

Інформація з обмеженим доступом є доступною лише для користувачів, що відповідно до законодавства мають право доступу до інформації з обмеженим доступом. ( Абзац третій пункту 6 в редакції Наказу Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

7. Опис результату, який повинен отримати одержувач

Згідно з пунктом 4.2 Порядку інформацію з вільним доступом користувачі отримують через мережу Інтернет, інші засоби масової інформації. Якщо письмовим запитом користувача на адресу ФДМУ передбачено отримання такої інформації в опрацьованому форматі, вона надається у формі довідки з Реєстру. ( Абзац другий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

Інформація з обмеженим доступом надається у формі довідки за обґрунтованим письмовим запитом уповноважених органів державної влади.

Відповідно до п. 4.4 Порядку довідки видаються на офіційному бланку ФДМУ за підписом уповноваженої особи ФДМУ. ( Абзац четвертий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

8. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена

Довідки про суб'єктів оціночної діяльності видаються ФДМУ на безоплатній основі.

9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації

Посадова особа, яка безпосередньо забезпечує надання адміністративної послуги, повинна мати вищу освіту, досвід роботи у ФДМУ, знати законодавство, діловодство, вільно володіти державною мовою.

10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності

Запити подаються безпосередньо до ФДМУ або надсилаються на адресу ФДМУ поштою.

11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрацію тощо

Письмові запити необхідно подавати до ФДМУ протягом робочого тижня за адресою: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9 (у вестибюлі ФДМУ є поштова скриня для подання кореспонденції).

12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги

Послуга надається у міру надходження письмових запитів у терміни, визначені законодавством.

13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги

Державний реєстр оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності оприлюднене на веб-сайті ФДМУ. ( Абзац другий пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 680 від 15.05.2012 )

14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо

Прийом письмових запитів від осіб похилого віку та інвалідів здійснюється на загальних підставах. Письмові запити можуть подаватися до ФДМУ поштовими відправленнями.

15. Порядок подачі, реєстрації і розгляд скарг на недотримання стандарту

Скарга на недотримання стандарту надсилається до ФДМУ і розглядається в терміни, визначені законодавством.

16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу

Виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги здійснюється шляхом повторного письмового звернення одержувача з більш конкретним формулюванням запиту.

Відшкодування збитків одержувачу послуги здійснюється у визначеному законодавством порядку.

Директор Департаменту оціночної діяльності М.Горяйнов