Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
30.11.2005 N 348

(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київського міського голови
N 118 від 15.07.20
13)

Про порядок призначення керівників
підприємств, установ та організацій,
що належать до комунальної власності
територіальної громади міста Києва

(Із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженням
Київської міської державної адміністрації
N 830 від 18.05.20
06

розпорядженнями Київського міського голови
N 420/607 від 16.11.2006
N 200 від 19.04.20
07
N 106 від 12.02.2009
N 174 від 20.03.20
09
N 114 від 30.06.20
11)

Відповідно до Указу Президента України від 10.11.95 N 1035/95 "Про затвердження Програми кадрового забезпечення державної служби та Програми роботи з керівниками державних підприємств, установ і організацій", статей 36 та 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 78 Господарського кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 N 170 "Про впорядкування застосування контрактної форми трудового договору", з метою вдосконалення порядку призначення, звільнення та погодження контрактів керівників підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва:

1. Установити, що призначення на посади керівників підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, здійснюється тільки шляхом укладання з ними контракту у випадках, передбачених законами України.

2. Затвердити:

2.1. Положення про порядок укладання контрактів з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, що додається.

2.2. Типову форму контракту з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, що додається.

3. Установити, що:

3.1. Керівники підприємств, організацій, установ, що знаходяться в підпорядкуванні головних управлінь (управлінь) виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), призначаються на посади і звільняються з посад розпорядженнями Київського міського голови за поданням начальників головних управлінь (управлінь) виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

3.2. Керівники підприємств, що передані до сфери управління районних в місті Києві державних адміністрацій, призначаються на посади і звільняються з посад розпорядженнями голови районної в місті Києві державної адміністрації за погодженням з відповідним заступником голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

3.3. Керівники закладів культури, охорони здоров'я, освіти, соціальної сфери, фізичної культури та спорту, що підпорядковані головним управлінням (управлінням) виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), призначаються на посади і звільняються з посад наказами відповідних головних управлінь (управлінь) виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3.4. Керівники закладів охорони здоров'я, соціальної сфери, фізичної культури та спорту, що передані до сфери управління районних в місті Києві державних адміністрацій, призначаються на посади і звільняються з посад розпорядженнями голови районної в місті Києві державної адміністрації за погодженням із начальником відповідного головного управління (управління) виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3.5. Керівники закладів освіти, культури, що передані до сфери управління районних в місті Києві державних адміністрацій, призначаються на посади і звільняються з посад наказами начальника відповідного головного управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за поданням голови районної в місті Києві державної адміністрації.

(Пункт 3 у редакції розпорядження Київського міського голови N 114 від 30.06.2011)

4. Начальникам головних управлінь (управлінь) виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), головам районних в місті Києві державних адміністрацій забезпечити дотримання порядку призначення на посади та звільнення з посад керівників підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва.

(Пункт 4 у редакції розпорядження Київського міського голови N 114 від 30.06.2011)

5. Розпорядження Представника Президента України у м. Києві від 07.12.93 N 1224 "Про порядок призначення керівників підприємств, організацій та установ, що є у державній комунальній власності" та від 22.03.94 N 202 "Про доповнення розпорядження Представника Президента України у м. Києві від 07.12.93 N 1224", розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.09.95 N 40 "Про погодження контрактів з керівниками підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління центральних органів державної виконавчої влади", від 28.10.96 N 1701 "Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.09.95 N 40" і від 04.04.97 N 415 "Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.09.95 N 40", п. 7 розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.05.98 N 1140 "Про зарахування майна державних підприємств у комунальну власність територіальної громади м. Києва", п. 2 розпорядження Київської міської державної адміністрації від 13.08.99 N 1325 "Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, об'єднань, заснованих на комунальній власності" вважати такими, що втратили чинність.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова О.Омельченко

Затверджено
розпорядженням Київського
міського голови
від 30.11.2005 N 348

Положення
про порядок укладання контрактів з керівниками
підприємств, установ і організацій, що належать
до комунальної власності територіальної
громади міста Києва

I. Загальні положення

1. Це Положення визначає порядок укладання контрактів при прийнятті на роботу керівників підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва (далі - Положення).

2. Відповідно до ст. 21 Кодексу законів про працю України контракт є особливою формою трудового договору, в якому строк його дії, права, обов'язки і відповідальність сторін, умови матеріального забезпечення і організації праці робітника, умови розірвання договору можуть встановлюватись за угодою сторін.

Контракт як особлива форма трудового договору спрямовується на створення умов для виявлення ініціативності та самостійності працівника, враховуючи його професійні навички, його правову і соціальну захищеність.

Умови контракту, що погіршують становище працівника, порівняно з законодавством України, є недійсними.

3. Прийняття на роботу керівника підприємства, установи і організації, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, здійснюється шляхом укладання з ним контракту.

Керівники підприємств, що входять до складу комунальних господарських об'єднань, призначаються на посади відповідно до цього Положення.

4. Контракт може бути укладений терміном від 1 до 5 років.

II. Укладання контракту

5. Прийняття на роботу керівника підприємства, установи чи організації, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, здійснюється Київським міським головою за поданням начальника відповідного Головного управління і погодженням з заступником голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

6. Подання на призначення кандидата на заміщення посади керівника підприємства, установи чи організації, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, готується і підписується начальником відповідного Головного управління і погоджується із заступником голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

У поданні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, дата народження, громадянство, посада, яку займає, рівень фахової та професійної підготовки, відомості про перебування в кадровому резерві, ділові та інші якості і відомості про кандидата, пропозиції щодо терміну дії контракту, посада, на яку пропонується призначити кандидата.

До подання додаються:

- особовий листок по обліку кадрів;

- автобіографія;

- заява на ім'я Київського міського голови про призначення на посаду;

- біографічна довідка за підписом керівника кадрової служби, скріплена печаткою;

- копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання за підписом керівника кадрової служби, скріплені печаткою;

- копія трудової книжки, підписана керівником кадрової служби та скріплена печаткою;

- дві фотографії розміром 4 х 6;

- довідка про стан здоров'я, у тому числі психічного.

(Частина третя пункту 6 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київського міського голови N 420/607 від 16.11.2006)

7. Начальник Головного управління, за поданням якого призначається керівник підприємства, установи, організації, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, готує проект контракту одночасно з підготовкою проекту розпорядження Київського міського голови про призначення кандидата на посаду керівника та є відповідальним за своєчасне погодження та укладення контракту.

(Пункт 7 у редакції розпорядження Київського міського голови N 420/607 від 16.11.2006)

8. Розгляд матеріалів, погодження і підписання контракту здійснюється у місячний строк з дня подання відповідних матеріалів.

9. На підставі подання на призначення кандидата на заміщення посади керівника підприємства, установи чи організації, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, управління кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) готує проект розпорядження Київського міського голови про його призначення та передає його для погодження в установленому порядку начальникові Головного управління, за поданням якого призначається керівник підприємства, установи, організації.

(Пункт 9 у редакції розпорядження Київського міського голови N 420/607 від 16.11.2006)

10. Проект контракту в обов'язковому порядку погоджується з першим заступником голови міськдержадміністрації, Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головним управлінням комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головним управлінням праці та зайнятості виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), юридичним управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), управлінням кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

(Частина перша пункту 10 у редакції розпоряджень Київського міського голови N 420/607 від 16.11.2006, N 106 від 16.11.2006, N 174 від 20.03.2009)

Термін погодження проекту контракту в кожному із зазначених структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не повинен перевищувати 1 дня.

(Частина друга пункту 10 у редакції розпорядження Київського міського голови N 420/607 від 16.11.2006)

У разі відмови від погодження проекту контракту готується письмове обгрунтування.

11. Після погодження проект контракту підписується першим заступником голови Київської міської державної адміністрації з економічних питань та керівником підприємства, установи, організації.

(Пункт 11 у редакції розпоряджень Київського міського голови N 420/607 від 16.11.2006, N 106 від 12.02.2009)

12. Відповідно до пункту 3 статті 24 Кодексу законів про працю України контракт укладається в письмовій формі у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу.

Один примірник контракту додається до розпорядження Київського міського голови про призначення керівника підприємства і є його невід'ємною частиною, береться на облік та разом з особовою справою зберігається в управлінні кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Другий примірник оформленого контракту зберігається у керівника підприємства, установи чи організації.

13. Контракт набуває чинності з моменту підписання розпорядження про призначення керівника підприємства, установи чи організації або з дати, визначеної сторонами у контракті.

14. У разі необхідності або зміни умов контракту можуть укладатись додаткові угоди, які є невід'ємною його частиною.

15. Контроль за виконанням умов контракту і терміну його дії покладається на заступника голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

III. Зміст контракту

16. У контракті передбачається строк його дії, вимоги щодо збереження майна, права, обов'язки та відповідальність сторін (у тому числі і матеріальна), умови матеріального забезпечення і організації праці (виконання робіт), умови розірвання контракту, соціально-побутові та інші умови, необхідні для виконання прийнятих зобов'язань, з урахуванням галузевих особливостей та фінансового стану підприємства.

17. При укладанні контракту, крім загальних вимог, передбачених у п. 16 цього Положення, враховуються показники ефективності використання закріпленого за підприємством комунального майна і прибутку, передбачені у додатку до Типової форми контракту. Враховуючи особливості виробництва, у контракті можуть бути передбачені й інші умови (вимоги).

18. Умови оплати праці керівника підприємства визначаються у контракті й повинні встановлюватися у прямій залежності від результатів виробничо-господарської діяльності підприємства.

У контракті можуть бути визначені умови підвищення або зниження обумовленого розміру оплати праці, встановлення надбавок, премій, винагород за підсумками роботи.

Система матеріального заохочення керівника підприємства повинна сприяти досягненню довготермінових результатів виробничо-господарської діяльності підприємства, встановленню прямої залежності між розмірами оплати праці та показниками, що характеризують виконання зобов'язань за контрактом.

19. Тривалість відпустки керівника підприємства не може бути меншою, ніж передбачено законодавством України.

20. За угодою сторін у контракті можуть бути визначені інші умови, необхідні для виконання сторонами прийнятих на себе зобов'язань (забезпечення житлом; оплата витрат за наймання жилого приміщення, виплата компенсацій тощо).

21. У разі дострокового припинення контракту з незалежних від керівника підприємства причин, у контракті можуть бути встановлені додаткові гарантії та компенсації.

22. При укладанні контракту сторони можуть передбачати додаткові пільги, що встановлені законодавством України, що надаються за рахунок власних коштів підприємства (виплата додаткової винагороди, надання матеріальної допомоги до річної відпустки, доплата до посадового окладу за науковий ступінь тощо). За умови припинення контракту в зв'язку з виходом керівника підприємства на пенсію або одержання ним трудового каліцтва, можуть передбачатися виплати компенсацій, крім встановлених пенсій та виплат, пов'язаних з відшкодуванням заподіяної йому шкоди.

IV. Розірвання контракту

23. Контракт з керівником підприємства, установи чи організації, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, може бути розірваний на підставах, встановлених законодавством, а також передбачених у контракті. При цьому розірвання контракту з ініціативи власника, органу управління майном або керівника підприємства повинно провадитися з урахуванням гарантій, встановлених законодавством.

24. В разі розірвання контракту з ініціативи власника або органу управління майном начальником відповідного Головного управління на ім'я Київського міського голови надається подання, в якому обґрунтовується причина звільнення.

У разі необхідності до зазначеного подання додаються акти, матеріали службового розслідування, пояснювальна записка керівника підприємства на ім'я Київського міського голови, медична довідка, інші документи, що стосуються підстав звільнення.

(Частина друга пункту 24 у редакції розпорядження Київського міського голови N 420/607 від 16.11.2006)

Зазначене подання повинно бути погоджено з заступником голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

25. За три місяці до закінчення строку дії контракту начальник відповідного Головного управління за погодженням з заступником голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків на ім'я Київського міського голови направляє подання з пропозиціями щодо звільнення керівника підприємства, установи чи організації у зв'язку з закінченням терміну дії контракту або продовження контракту шляхом укладення додаткової угоди, що є невід'ємною частиною основного контракту, або укладання контракту на новий термін.

26. На підставі зазначеного подання управління кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) готує лист на ім'я керівника підприємства, установи чи організації, яким доводить до його відома пропозицію органу управління майном щодо продовження або укладання контракту на новий термін за підписом Київського міського голови або відповідного заступника голови Київської міської державної адміністрації.

Зазначений лист повинен бути надісланий керівникові підприємства, установи чи організації не пізніше ніж за 2 місяці до закінчення строку дії контракту.

27. За один місяць до звільнення керівника підприємства, установи чи організації в зв'язку з закінченням строку дії контракту начальник відповідного Головного управління надає на ім'я Київського міського голови подання щодо призначення нового керівника підприємства, установи чи організації відповідно до пункту 5 цього Положення.

28. При розірванні контракту на підставах, встановлених в контракті, але не передбачених законодавством України, звільнення керівника провадиться відповідно до пункту 8 ст. 36 Кодексу законів про працю України.

29. На керівника підприємства, установи чи організації, який уклав контракт відповідно до цього Положення, при звільненні поширюються пільги та компенсації, встановлені законодавством України.

30. Спори між сторонами розглядаються у порядку, встановленому законодавством України.

Заступник голови - керівник апарату Б.Стичинський

Затверджено
Розпорядження
Київського міського голови
30.11.2005 N 348

(в редакції розпорядження
Київського міського голови від
12.02.2009 N 106)

Контракт
з директором комунального підприємства (установи або
організації) "__", що належить до комунальної власності
територіальної громади міста Києва

м. Київ  "___" ____________ 20__ р. 

Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), іменований далі Орган управління майном, в особі _____________________, з одного боку, та громадянин _______________ (паспорт: серія ___ N __________, виданий ___________ від _____________ року, що мешкає за адресою: ________________________________________________), іменований далі Директор, з другого боку, на підставі ч. 3 ст. 21 Кодексу законів про працю України, п. 10 ч. 4 ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", розпорядження Київського міського голови від _________ N ______ "Про призначення ____________" уклали цей Контракт про таке: громадянин _____________ призначається на посаду Директора комунального підприємства (установи або організації) "________" - далі "Підприємство" з _____________ р. по _________________ р.

1. Загальні положення

1.1. За цим Контрактом Директор зобов'язується здійснювати поточне керівництво Підприємством, забезпечувати його прибуткову діяльність, ефективне використання і зберігання закріпленого за Підприємством комунального майна, а Орган управління майном зобов'язується створювати належні умови для роботи Директора.

1.2. На підставі Контракту виникають трудові відносини між Директором та Органом управління майном цього Підприємства.

1.3. Директор є повноважним представником Підприємства під час реалізації повноважень, функцій, обов'язків, передбачених статутом Підприємства, актами законодавства стосовно Підприємства, іншими нормативними документами.

1.4. Директор у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний Органу управління майном у межах, встановлених чинним законодавством, статутом Підприємства та цим Контрактом.

2. Права та обов'язки сторін

2.1. Директор здійснює поточне керівництво Підприємством, забезпечує працюючих роботою, організує виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання завдань Підприємства, передбачених чинним законодавством, статутом Підприємства та цим Контрактом.

2.2. Директору належать закріплені за ним повноваження і права, які передбачені статутом Підприємства, цим Контрактом та законодавчими і іншими нормативно-правовими актами.

2.3. Директор має право:

2.3.1. діяти від імені Підприємства без доручення, представляти його інтереси в органах державної влади, місцевого самоврядування, у відносинах з фізичними особами та юридичними особами будь-якої форми власності;

2.3.2. укладати угоди (договори) від імені Підприємства, вчиняти правочини, передбачені чинним законодавством;

2.3.3. видавати довіреності від імені Підприємства, в межах повноважень, визначених установчими документами Підприємства;

2.3.4. відкривати в банках поточні та інші рахунки підприємства;

2.3.5. укладати трудові договори з усіма працівниками підприємства;

2.3.6. накладати на працівників стягнення у відповідності до чинного законодавства і укладеними з ними трудовими договорами;

2.3.7. у межах своєї компетенції видавати локальні акти, накази, розпорядження, надавати доручення, обов'язкові для всіх підрозділів і працівників Підприємства;

2.3.8. вирішувати інші питання, віднесені законодавством та Органом управління майном, статутом Підприємства і цим Контрактом до компетенції Директора.

2.4. Директор зобов'язується:

2.4.1. вживати заходів щодо зменшення витрат Підприємства та собівартості товарів (робіт, послуг);

2.4.2. підвищити ефективність виробництва з цільовим використанням вивільнених коштів на підвищення заробітної плати;

2.4.3. створювати додаткові робочі місця з урахуванням потреб економіки міста;

2.4.4. забезпечити умови виконання Підприємством зобов'язань із сплати податків, внесення інших обов'язкових платежів до бюджетів, страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та виплати заробітної плати працівникам чи дотримання погодженого графіка погашення відповідної заборгованості;

2.4.5. забезпечити своєчасне і у повному обсязі повернення кредитів та відсотків за користування ними;

2.4.6. забезпечити недопущення заборгованості із заробітної плати працівникам;

2.4.7. забезпечити запровадження, заміну, перегляд норм праці відповідно до законодавства;

2.4.8. щорічно не пізніше 1 травня подавати на затвердження до Головного управління комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) річний фінансовий план Підприємства на наступний рік в порядку та за формою, що визначаються виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).

Директор Підприємства зобов'язується звітувати про діяльність Підприємства перед Головним управлінням комунальної власності м. Києва та Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щорічно, не пізніше 25 числа, наступного за звітним періодом, шляхом надання наступних документів: балансу Підприємства, звіту про фінансові результати, звіту про виконання річного фінансового плану з пояснювальною запискою, звіту про дебіторську та кредиторську заборгованість.

Директор у разі отримання коштів з місцевого бюджету звітує перед Головним управлінням комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щоквартально, не пізніше 25 числа, наступного за звітним періодом відповідно до вимог Порядку складання місячної та квартальної фінансової звітності установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 30.03.2006 р. N 114;

2.4.9. забезпечити виконання річного фінансового плану, передбаченого пунктом 2.4.8;

2.4.10. щорічно, не пізніше 20 лютого наступного за звітним року, звітувати про виконання річного фінансового плану Підприємства та інших показників, передбачених пунктом 2.4.8;

2.4.11. після виконання зобов'язань, визначених п. 2.4.4, забезпечити пріоритетне перерахування частини прибутку до бюджету м. Києва відповідно до нормативів та у порядку, передбаченому рішенням Київської міської ради, у сумі, не меншій, ніж передбачено затвердженим річним фінансовим планом;

2.4.12. погоджувати кошториси доходів і видатків Підприємства з Органом управління майном;

2.4.13. у разі тимчасової непрацездатності протягом однієї доби повідомити про це Орган управління майном (при наявності такої можливості);

2.4.14. протягом 30 днів з моменту укладення цього Контракту розробити та надати на затвердження Органу управління майном посадові інструкції заступників Директора Підприємства;

2.4.15. вжити заходів щодо створення в кожному структурному підрозділі і на кожному робочому місці умов праці, які відповідають вимогам нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці;

2.4.16. під час укладення трудових договорів з працівниками Підприємства, визначення та забезпечення умов їх праці та відпочинку Директор зобов'язаний керуватися трудовим законодавством з урахуванням галузевих особливостей, передбачених статутом Підприємства, генеральною та галузевими тарифними угодами і фінансовими можливостями Підприємства;

2.4.17. забезпечити виконання умов колективного договору та реалізації програм соціального розвитку колективу;

2.4.18. зобов'язаний забезпечити створення робочих місць для осіб з обмеженими можливостями у кількості, визначеній чинним законодавством;

2.4.19. забезпечити недопущення зростання простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості;

2.4.20. не розголошувати відомості, що складають комерційну таємницю Підприємства;

2.4.21. виконувати рішення Київської міської ради, розпорядження Київської міської державної адміністрації, Київського міського голови та інші нормативно-правові акти.

2.4.22. у випадку зміни власником орендних ставок своєчасно вносити зміни в договори оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності і щодо якого Підприємство виступає Орендодавцем.

2.5. Орган управління майном має право:

2.5.1. вимагати від Директора виконання зобов'язань, передбачених п. п. 2.4.1 - 2.4.22 цього Контракту;

2.5.2. звільняти Директора після закінчення дії Контракту, достроково за вимогою Директора, а також з власної ініціативи у випадку порушень Директором законодавства та умов цього Контракту.

2.6. Орган управління майном зобов'язаний:

2.6.1. інформувати про галузеву науково-технічну політику;

2.6.2. інформувати про потреби в продукції підприємства;

2.6.3. надавати інформацію на запит Директора;

2.6.4. організовувати фінансовий контроль за діяльністю Підприємства;

2.6.5. здійснювати контроль за ефективністю використання і збереження закріпленого за Підприємством комунального майна;

2.6.6. погоджувати Директору час і термін щорічної відпустки.

2.7. Орган управління майном делегує Директорові такі повноваження:

2.7.1. укладання договорів на оренду майна Підприємства;

2.7.2. забезпечення проведення колективних переговорів і укладання колективних договорів, підведення підсумків їх виконання у порядку, передбаченому Законом України "Про колективні договори і угоди";

2.7.3. укладання договорів на право тимчасового користування місцями (для розміщення РЗ), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва;

2.7.4. Директор укладає трудові договори з працівниками Підприємства відповідно до законодавства України.

3. Умови матеріального забезпечення керівника

3.1. За виконання обов'язків, передбачених цим Контрактом, Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного Підприємством в результаті його господарської діяльності, виходячи з установлених Керівнику:

3.1.1. посадового окладу в розмірі _____ гривень і фактично відпрацьованого часу;

3.1.2. премії в розмірі до 100 відсотків нарахованої заробітної плати за посадовим окладом відповідно до діючого на підприємстві Положення про преміювання за виконання показників та умов, затверджених Органом управління майном, але не більше розміру посадового окладу;

3.1.3. надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи у розмірі 50 % посадового окладу і фактично відпрацьованого часу.

У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи відповідно до умов Контракту надбавка скасовується або зменшується;

3.1.4. доплати до посадового окладу за науковий ступінь кандидата або доктора наук у розмірі відповідно 15 і 20 відсотків і за вчене звання старшого наукового співробітника у розмірі 25 відсотків та професора - 33 відсотки, якщо підприємство здійснює науково-дослідну, науково-виробничу та науково-технічну діяльність. Доплати провадяться у разі, коли діяльність керівника за профілем збігається з наявним науковим ступенем, вченим званням;

3.1.5. щомісячної надбавки за стаж наукової діяльності для працівників, робота яких пов'язана з науковою, науково-технічною діяльністю, у таких розмірах: понад 3 роки - 10 відсотків, понад 10 років - 20 відсотків, понад 20 років - 30 відсотків;

3.1.6. щомісячної надбавки за почесне або спортивне звання в розмірі до 20 відсотків. Надбавка за почесне та спортивне звання встановлюється керівникам, якщо їх діяльність за профілем збігається з почесним або спортивним званням. За наявності двох або більше звань надбавка встановлюється за одним (вищим) званням;

3.1.7. надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови в розмірі 10 відсотків посадового окладу;

3.2. Премія зменшується або скасовується у тому звітному періоді, коли виявлено порушення (за окремим рішенням):

3.2.1. у разі несвоєчасного виконання обов'язків, визначених цим Контрактом;

3.2.2. у разі виникнення на Підприємстві нещасного випадку із смертельним наслідком з вини Підприємства;

3.2.3. у разі погіршення якості роботи, порушення трудової дисципліни.

3.3. Крім того, Керівникові можуть виплачуватися:

3.3.1. винагорода за вислугу років відповідно до діючого на Підприємстві Положення;

3.3.2. матеріальна винагорода за ефективне управління майном за рахунок частини чистого прибутку, що залишається в розпорядженні Підприємства, згідно з умовами, затвердженими Органом управління майном, умовами, показниками та розмірами матеріальної винагороди за ефективне управління комунальним майном відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 18.05.2006 N 830. Матеріальна винагорода за підсумками роботи за рік керівнику виплачується за умови виконання ним затверджених умов, показників та розмірів матеріальної винагороди за ефективне управління комунальним майном. Розмір матеріальної винагороди за рік не може перевищувати розміру 10 посадових окладів керівника;

3.3.3. винагорода за підсумками роботи за рік відповідно до діючого на Підприємстві Положення;

3.4. Розмір оплати праці, розмір надбавки, премії, винагороди за підсумками роботи може бути підвищено або знижено у випадках, передбачених в пунктах 3.1, 3.2 цього розділу за рішенням Органу управління майном;

3.5. Матеріальна винагорода не виплачується при збитковості та невиконанні показників і умов матеріальної винагороди;

3.6. Керівнику надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю ____________ календарних днів, а також додаткові відпустки

____________________________________________________________________________
(зазначити всі види відпусток) 

3.7. Оплата відпустки провадиться з урахуванням середньомісячного заробітку, обчисленого у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. При наданні відпустки Керівникові надається матеріальна допомога на оздоровлення у розмірі його середньомісячного заробітку;

3.8. Керівник визначає час і порядок використання своєї щорічної відпустки (час початку та закінчення, поділу її на частини тощо) за погодженням з Органом управління майном;

3.9. У разі виходу Керівника на пенсію йому виплачується грошова допомога у розмірі

____________________________________________________________ посадових окладів;
(не більше як шість посадових окладів) 

3.10. Крім умов матеріального забезпечення, зазначених у пунктах 3.1 - 3.9 цього Контракту, Керівникові можуть бути встановлені інші умови, що не заборонені законодавством, у разі отримання рішення Органу управління майном.

4.3.5. у разі допущення зростання обсягів простроченої кредиторської заборгованості;

4. Внесення змін і доповнень до контракту, розірвання контракту

2Встановлюється індивідуально для кожного підприємства, установи або організації комунальної форми власності.

4.1. Зміни та доповнення до цього Контракту укладаються в письмовій формі і стають його невід'ємною частиною після підписання Сторонами.

4.3.6. у разі невиконання умов щодо складання в установленому порядку та подання на затвердження до Головного управління комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) річного фінансового плану підприємства.

4.2. Цей Контракт припиняється:

4.3.2. у разі допущення з вини Директора виникнення на підприємстві заборгованості із заробітної плати перед працівниками та невжиття невідкладних заходів щодо її погашення, а також невиконання Підприємством зобов'язань щодо сплати податків, зборів та обов'язкових платежів;

4.2.1. після закінчення строку дії Контракту;

4.4. Директор може за своєю ініціативою розірвати Контракт до закінчення строку його дії:

4.2.2. за згодою сторін;

4.4.1. за власним бажанням;

4.2.3. у разі набрання законної сили вироком суду, яким Директора засуджено до позбавлення волі або до іншого покарання, яке виключає можливість продовження даної роботи;

4.4.2. у разі його хвороби чи інвалідності, які перешкоджають виконанню обов'язків за Контрактом, та/або з інших поважних причин.

4.2.4. з ініціативи Органу управління майном до закінчення строку дії Контракту у випадках, передбачених пунктами 4.3.1 - 4.3.6 розділу 4.3 цього Контакту.

4.5. Якщо сторони не ініціювали припинення контракту за два місяці до закінчення строку дії контракту, то він вважається продовженим на рівнозначний термін, визначений в Контракті.

4.3. Директор може бути звільнений з посади, а цей Контракт - розірваний з ініціативи Органу управління майном достроково:

4.6. Якщо Контракт розривається на підставах, передбачених Контрактом, але не передбачених законодавством, про це зазначається в трудовій книжці Директора з посиланням на пункт 8 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України.

4.3.1. у разі одноразового грубого порушення Директором законодавства, в результаті чого для підприємства настали значні негативні наслідки (нанесено збитки на суму ___________1, або дії Директора призвели до виплати штрафу на суму ________________2);

5. Спеціальні умови

4.3.3. у разі несплати реструктурованої податкової заборгованості протягом трьох місяців при наявності вини Директора;

5.1. Директор забезпечує складання проекту фінансового плану Підприємства за встановленими законодавством формами і подає його Органу управління майном на затвердження або погодження.

__________

5.2. Крім показників фінансового плану, Директор відповідно до специфіки Підприємства забезпечує виконання показників ефективності використання комунального майна і прибутку, перелік та розміри яких щорічно визначаються і затверджуються Органом управління майном.

4.3.4. за поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог чинного законодавства з питань охорони праці; у разі порушення порядку здійснення розрахунків в іноземній валюті;

6. Термін дії та інші умови контракту

1Встановлюється індивідуально для кожного підприємства, установи або організації комунальної форми власності.

6.1. Цей Контракт діє з _______________ до _______________ р.

6.2. Сторони домовилися, що текст цього Контракту, усі в сукупності і будь-які окремо матеріали і інформація, що стосуються Контракту та діяльності Підприємства, є конфіденційними і не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди Органу управління майном, крім випадків, коли така передача пов'язана з одержанням офіційних дозволів, документів для виконання своїх обов'язків або сплати податків, інших обов'язкових платежів, а також у випадках, передбачених чинним законодавством, що регулює зобов'язання Сторін Контракту.

6.3. Про умови Контракту інформуються відповідні працівники підприємства та інші особи в зв'язку з необхідністю виконання Контракту (ознайомлення працівників бухгалтерії, що займаються визначенням винагороди Директора, тощо). Сторони вживають заходів з дотриманням конфіденційності умов Контракту цими працівниками та особами.

7. Відповідальність сторін, вирішення спорів

7.1. У випадку невиконання чи неналежного виконання обов'язків, передбачених цим Контрактом, Сторони несуть відповідальність згідно з законодавством та цим Контрактом.

7.2. Спори між Сторонами вирішуються в порядку, встановленому законодавством.

8. Адреси сторін та інші відомості

8.1. Відомості про Підприємство:

Повна назва: _________________

Адреса: __________________

Розрахунковий рахунок N _____________________

8.2. Відомості про Орган управління майном:

Повна назва: виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

Адреса: м. Київ, вул. Хрещатик, 36

Посада, прізвище, ім'я, по батькові керівника Органу управління майном

Службовий телефон керівника Органу управління майном

8.3. Відомості про Директора Підприємства:

Домашня адреса:

Домашній телефон:

Службовий телефон:

8.4. Цей Контракт укладений в двох примірниках, які зберігаються у кожної із Сторін і мають однакову юридичну силу.

Перший заступник голови
Київської міської адміністрації 
 
Директор КП
"_______________--" 
  __________________________ 
ПОГОДЖЕНО:     
Начальник Головного управління
комунальної власності м. Києва 
А.В.Чуб   
Начальник Головного управління
праці та зайнятості 
Т.М.Кисільова   
Начальник управління
кадрової роботи і нагород 
Т.А.Стекленьова   
Начальник юридичного управління  А.Бабіч   

Заступник голови - керівник апарату Б.Стичинський

(Типова форма контракту у редакції розпорядження Київського міського голови N 420/607 від 16.11.2006, із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київського міського голови N 200 від 19.04.2007, у редакції розпорядження Київського міського голови N 106 від 12.02.2009, із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київського міського голови N 174 від 20.03.2009)

Додаток N 1
до Типової форми контракту
з керівниками підприємств,
установ і організацій, що
належать до комунальної
власності територіальної
громади міста Києва

Показники
ефективності використання комунального майна і прибутку, що
враховуються під час укладання контракту з керівниками
підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної
власності територіальної громади міста Києва

Чистий прибуток, тис. грн.

Співвідношення (коефіцієнти) між темпами приросту фонду споживання і продуктивності праці

Використання виробничих потужностей з випуску основних видів продукції (за окремими видами продукції), відсотків

Зниження витрат на виробництво одиниці продукції (послуг), у тому числі по окремих найбільш характерних елементах затрат, грн.

Обсяги зниження збитковості (дотаційності) підприємства, тис. грн., за роками

Кредиторська заборгованість, тис. грн., у тому числі:

комерційним банкам;

бюджету;

теплоенергопостачальним організаціям;

Пенсійному фонду;

працівникам підприємства із виплати заробітної плати.

Дебіторська заборгованість

Обсяг поставок продукції на експорт, тис. доларів США

Виробництво товарів народного споживання, у натуральному виразі за роками

Частина чистого прибутку підприємства, що спрямована на розвиток виробництва __________ відсотків, ______________ тис. грн.

Структура оборотних коштів, тис. грн., у тому числі:

готова продукція;

товарно-матеріальні цінності;

незавершене будівництво

Забезпечення регулярності руху транспортних засобів

Виконання завдань із якості утримання шляхово-транспортних споруд

Додержання питомої ваги витрат теплоенергоресурсів на теплових мережах

Додержання обов'язкового переліку достатніх товарів на підприємствах торгівлі

Ріст обсягів реалізації побутових послуг, відсотків

__________

Примітки:

1. У контракті встановлюється, як правило, не більш 7 показників.

2. У контракті можуть зазначатись і інші додаткові показники, які відтворюють особливості відповідної галузі та визначаються органом управління майном.

Заступник голови Київської міської державної
адміністрації - керівник апарату Б.Стичинський

(Додаток N 1 у редакції розпорядження Київського міського голови N 420/607 від 16.11.2006)

Додаток N 2
до Типової форми контракту
з керівниками підприємств,
установ і організацій, що
належать до комунальної
власності територіальної
громади міста Києва

Лист
ознайомлення керівників підприємств, установ і організацій, що
належать до комунальної власності територіальної громади міста
Києва, з деякими статтями Кримінального кодексу України

Я ______________________________
(П. І. Б.)

ознайомлений з наступними статтями Кримінального кодексу України:

Стаття 218. Фіктивне банкрутство

Завідомо неправдива офіційна заява громадянина - засновника або власника суб'єкта господарської діяльності, а також службової особи суб'єкта господарської діяльності, а так само громадянина - суб'єкта підприємницької діяльності про фінансову неспроможність виконання вимог з боку кредиторів і зобов'язань перед бюджетом, якщо такі дії завдали великої матеріальної шкоди кредиторам або державі, -

караються штрафом від семисот п'ятдесяти до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років.

Примітка. У статтях 218 - 223 цього Кодексу матеріальна шкода вважається великою, якщо вона у п'ятсот і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Стаття 219. Доведення до банкрутства

Доведення до банкрутства, тобто умисне, з корисливих мотивів, іншої особистої заінтересованості або в інтересах третіх осіб вчинення власником або службовою особою суб'єкта господарської діяльності дій, що призвели до стійкої фінансової неспроможності суб'єкта господарської діяльності, якщо це завдало великої матеріальної шкоди державі чи кредитору, -

карається штрафом від п'ятисот до восьмисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Стаття 220. Приховування стійкої фінансової неспроможності

Умисне приховування громадянином - засновником або власником суб'єкта господарської діяльності, а також службовою особою суб'єкта господарської діяльності своєї стійкої фінансової неспроможності шляхом подання недостовірних відомостей, якщо це завдало великої матеріальної шкоди кредиторові, -

карається штрафом від двох до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до двох років, із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Стаття 222. Шахрайство з фінансовими ресурсами

1. Надання громадянином-підприємцем або засновником чи власником суб'єкта господарської діяльності, а також службовою особою суб'єкта господарської діяльності завідомо неправдивої інформації органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим чи органам місцевого самоврядування, банкам або іншим кредиторам з метою одержання субсидій, субвенцій, дотацій, кредитів чи пільг щодо податків у разі відсутності ознак злочину проти власності -

карається штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

2. Ті самі дії, якщо вони вчинені повторно або завдали великої матеріальної шкоди, -

караються позбавленням волі на строк від двох до п'яти років із позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Стаття 365. Перевищення влади або службових повноважень

1. Перевищення влади або службових повноважень, тобто умисне вчинення службовою особою дій, які явно виходять за межі наданих їй прав чи повноважень, якщо вони заподіяли істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян, або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, -

карається виправними роботами на строк до двох років або обмеженням волі на строк до п'яти років, або позбавленням волі на строк від двох до п'яти років, із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

2. Перевищення влади або службових повноважень, якщо воно супроводжувалося насильством, застосуванням зброї або болісними і такими, що ображають особисту гідність потерпілого, діями, -

карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вони спричинили тяжкі наслідки, -

караються позбавленням волі на строк від семи до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Стаття 366. Службове підроблення

1. Службове підроблення, тобто внесення службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення документів, а також складання і видача завідомо неправдивих документів -

карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, -

карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Стаття 367. Службова недбалість

1. Службова недбалість, тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов'язків через несумлінне ставлення до них, що заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, або державним чи громадським інтересам, або інтересам окремих юридичних осіб, -

карається штрафом від п'ятдесяти до ста п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, -

карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та зі штрафом від ста до двохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або без такого.

Стаття 368. Одержання хабара

1. Одержання службовою особою в будь-якому вигляді хабара за виконання чи невиконання в інтересах того, хто дає хабара, чи в інтересах третьої особи будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища -

карається штрафом від семисот п'ятдесяти до однієї тисячі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк від двох до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

2. Одержання хабара у великому розмірі або службовою особою, яка займає відповідальне становище, або за попередньою змовою групою осіб, або повторно, або поєднане з вимаганням хабара, -

карається позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.

3. Одержання хабара в особливо великому розмірі або службовою особою, яка займає особливо відповідальне становище, -

карається позбавленням волі на строк від восьми до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.

___________

Примітка.

1. Хабарем у великому розмірі вважається такий, що у двісті і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, в особливо великому - такий, що у п'ятсот і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

2. Службовими особами, які займають відповідальне становище, є особи, зазначені у пункті 1 примітки до статті 364, посади яких згідно зі статтею 25 Закону України "Про державну службу" віднесені до третьої, четвертої, п'ятої та шостої категорій, а також судді, прокурори і слідчі, керівники, заступники керівників органів державної влади та управління, органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів та одиниць. Службовими особами, які займають особливо відповідальне становище, є особи, зазначені в частині першій статті 9 Закону України "Про державну службу", та особи, посади яких згідно із статтею 25 цього Закону віднесені до першої та другої категорій.

3. Повторним у статтях 368 і 369 цього Кодексу визнається злочин, вчинений особою, яка раніше вчинила будь-який із злочинів, передбачених цими статтями.

4. Вимаганням хабара визнається вимагання службовою особою хабара з погрозою вчинення або невчинення з використанням влади чи службового становища дій, які можуть заподіяти шкоду правам чи законним інтересам того, хто дає хабара, або умисне створення службовою особою умов, за яких особа вимушена дати хабара з метою запобігання шкідливим наслідкам щодо своїх прав і законних інтересів.

_________________________
(підпис) 
"___" ____________ 2006 р. 
(дата)   

Заступник голови Київської міської державної
адміністрації - керівник апарату Б.Стичинський

(Додаток N 2 у редакції розпорядження Київського міського голови N 420/607 від 16.11.2006)