МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
09.07.2012 N 420
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
26 липня 2012 р. за N 1258/21570
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства соціальної політики України
N 125 від 01.02.2018)
Про затвердження форми звітності ДСДіД
"Звіт про надання державної соціальної
допомоги особам, які не мають права на
пенсію, інвалідам та допомоги на догляд"
та інструкції щодо її заповнення
Відповідно до Законів України "Про інформацію", "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам" з метою вдосконалення звітності щодо виплати державної соціальної допомоги НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форму звітності ДСДіД "Звіт про надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, інвалідам та допомоги на догляд" (далі - Форма), що додається.
2. Затвердити Інструкцію щодо заповнення форми звітності ДСДіД "Звіт про надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, інвалідам та допомоги на догляд" (далі - Інструкція), що додається.
3. Міністерству соціальної політики Автономної Республіки Крим, головним управлінням праці та соціального захисту населення обласних державних адміністрацій, Головному управлінню праці, соціальних питань та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Волинської обласної державної адміністрації, Головному управлінню праці та соціального захисту населення Київської міської державної адміністрації та Управлінню праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державної адміністрації забезпечити збір, контроль, обробку та подання інформації Міністерству соціальної політики України, головним управлінням статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та Управлінню статистики у місті Севастополі.
4. Департаменту пенсійного забезпечення (М. Шамбір) забезпечити подання Державній службі статистики України зведеної інформації в цілому по Україні та регіонах кожні півроку - у строк до 10 серпня та до 25 лютого.
5. Департаменту пенсійного забезпечення (М. Шамбір) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
6. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 23 листопада 2005 року N 387 "Про затвердження форми звітності ДСДіД "Звіт про надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, інвалідам та допомоги на догляд" та Інструкції щодо її заповнення", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 грудня 2005 року за N 1511/11791.
7. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра В. Надрагу.
Віце-прем’єр-міністр України - Міністр С. Тігіпко
Погоджено:
Голова Державної служби статистики України О. Осауленко
Затверджено
Наказ Міністерства
соціальної політики України
09.07.2012 N 420
Звіт
про надання державної соціальної
допомоги особам, які не мають права
на пенсію, інвалідам та допомоги на догляд
Зі Звітом можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Накази/Форми", підрозділ "Звітність за 2012 р.", папка "Звітність за III квартал 2012 р.".
Директор Департаменту пенсійного
забезпечення Мінсоцполітики М. Шамбір
Затверджено
Наказ Міністерства
соціальної політики України
09.07.2012 N 420
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
26 липня 2012 р. за N 1258/21570
Інструкція
щодо заповнення форми звітності ДСДіД
"Звіт про надання державної соціальної
допомоги особам, які не мають права на
пенсію, інвалідам та допомоги на догляд"
I. Загальні положення
1.1. Форму звітності ДСДіД "Звіт про надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, інвалідам та допомоги на догляд" (далі - Звіт) складають Міністерство соціальної політики Автономної Республіки Крим, головні управління праці та соціального захисту населення обласних державних адміністрацій, Головне управління праці, соціальних питань та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Волинської обласної державної адміністрації, Головне управління праці та соціального захисту населення Київської міської державної адміністрації, Управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державної адміністрації.
1.2. Звіт подається:
до 15 липня станом на 1 липня та до 25 січня станом на 1 січня наростаючим підсумком - управліннями праці та соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, центрами з нарахування та виплати допомоги Міністерству соціальної політики Автономної Республіки Крим, головним управлінням праці та соціального захисту населення обласних державних адміністрацій, Головному управлінню праці, соціальних питань та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Волинської обласної державної адміністрації, Головному управлінню праці та соціального захисту населення Київської міської державної адміністрації та Управлінню праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державної адміністрації;
до 25 липня станом на 1 липня та до 5 лютого станом на 1 січня наростаючим підсумком - Міністерством соціальної політики Автономної Республіки Крим, головними управліннями праці та соціального захисту населення обласних державних адміністрацій, Головним управлінням праці, соціальних питань та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Волинської обласної державної адміністрації, Головним управлінням праці та соціального захисту населення Київської міської державної адміністрації та Управлінням праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державної адміністрації на адресу Міністерства соціальної політики України та головних управлінь статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та Управлінню статистики у місті Севастополі;
до 10 серпня за I півріччя та до 25 лютого за рік наростаючим підсумком - Міністерством соціальної політики України на адресу Державної служби статистики України.
II. Порядок складання звіту
2.1. Облік чисельності одержувачів державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, інвалідам та допомоги на догляд, а також облік сум цих допомог здійснюються органами праці та соціального захисту населення на підставі особових справ одержувачів державної соціальної допомоги або на підставі інформації бази даних одержувачів цього виду допомоги.
2.2. У графі 1 наводиться загальна чисельність одержувачів, які станом на звітну дату перебувають на обліку в органах праці та соціального захисту населення (яким призначено державну соціальну допомогу відповідного виду, включаючи осіб, які перебувають на повному державному утриманні).
2.3. У графі 2 наводиться загальна сума місячної допомоги, призначеної з урахуванням надбавок, підвищень.
2.4. У графі 3 наводиться загальна сума місячної допомоги, у тому числі основного розміру.
2.5. У графі 4 наводиться загальна сума місячної допомоги, призначеної з урахуванням надбавок, підвищень та сум індексації.
2.6. У графі 5 наводиться середній розмір допомоги, призначеної з урахуванням надбавок, підвищень.
2.7. У графі 6 наводиться середній розмір допомоги, призначеної з урахуванням надбавок, підвищень та сум індексації.
2.8. У графі 7 наводиться загальна чисельність одержувачів державної допомоги, яким допомогу призначено з початку звітного періоду, включаючи осіб, які перебувають на повному державному утриманні. Особи, яким допомогу призначено у звітному періоді і які в цей самий звітний період змінили місце проживання, обліковуються за новим місцем проживання.
2.9. У графі 8 наводиться загальна сума призначеної у звітному періоді місячної допомоги з урахуванням надбавок, підвищень.
2.10. У графі 9 наводиться загальна сума призначеної у звітному періоді місячної допомоги з урахуванням надбавок, підвищень та сум індексації.
2.11. У графі 10 наводиться середній розмір призначеної у звітному періоді місячної допомоги з урахуванням надбавок, підвищень та сум індексації (гр. 10 = гр. 9 : гр. 7).
2.12. У рядку 01 наводиться інформація щодо всіх одержувачів державної соціальної допомоги, які не мають права на пенсію, та інвалідів (рядки 02+03+04+05+06+07).
2.13. У рядку 02 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги з числа інвалідів I групи.
2.14. У рядку 03 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги жінкам, яким присвоєно звання "Мати-героїня".
2.15. У рядку 04 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги з числа інвалідів II групи.
2.16. У рядку 05 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги з числа інвалідів III групи.
2.17. У рядку 06 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги з числа священнослужителів, церковнослужителів, осіб, які протягом не менше десяти років до введення в дію Закону України "Про свободу совісті та релігійні організації" займали виборні або за призначенням посади в релігійних організаціях, офіційно визнаних в Україні та легалізованих згідно із законодавством України, за наявності архівних документів відповідних державних органів та релігійних організацій або показів свідків, які підтверджують факт такої роботи.
2.18. У рядку 07 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги з числа осіб, які досягли віку, встановленого статтею 1 Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам".
2.19. У рядку 08 наводиться інформація щодо всіх одержувачів державної соціальної допомоги на догляд (рядки 09+15+16).
2.20. У рядку 09 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги на догляд з числа одиноких малозабезпечених осіб, які за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду (крім інвалідів I групи).
2.21. У рядку 10 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги на догляд з числа одиноких малозабезпечених осіб, які за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду і одержують пенсію за віком.
2.22. У рядку 11 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги на догляд з числа одиноких малозабезпечених осіб, які за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду і одержують пенсію за вислугу років.
2.23. У рядку 12 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги на догляд з числа одиноких малозабезпечених осіб, які за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду і одержують пенсію по інвалідності (крім інвалідів I групи).
2.24. У рядку 13 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги на догляд з числа одиноких малозабезпечених осіб, які за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду і одержують пенсію по інвалідності II групи.
2.25. У рядку 14 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги на догляд з числа одиноких малозабезпечених осіб, які за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду і одержують пенсію по інвалідності III групи.
2.26. У рядку 15 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги на догляд з числа малозабезпечених інвалідів, віднесених до підгрупи А I групи, яким призначено пенсію за віком, по інвалідності чи за вислугу років.
2.27. У рядку 16 наводиться інформація щодо одержувачів державної соціальної допомоги на догляд з числа малозабезпечених інвалідів, віднесених до підгрупи Б I групи, яким призначено пенсію за віком, по інвалідності чи за вислугу років.
III. Загальні вимоги до заповнення звіту
3.1. У звіті повинні бути заповнені всі показники. За відсутності показника ставиться риска. Усі дані заповнюються у відповідних одиницях виміру.
3.2. Звіт має бути заповнений розбірливо і підписаний керівником та особами, відповідальними за заповнення форми звітності, із зазначенням телефону, факсу та електронної пошти.
Директор Департаменту пенсійного забезпечення М. Шамбір