Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
05.06.2012 N 334

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
20 червня 2012 р. за N 1012/21324

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства соціальної політики України
N 1000 від 12.10.20
15)

Про затвердження Порядку організації та проведення
особистого прийому громадян у Державній службі з
питань інвалідів та ветеранів України

Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою вдосконалення організації особистого прийому громадян керівництвом Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Державній службі з питань інвалідів та ветеранів України (далі - Порядок), що додається.

2. Державній службі з питань інвалідів та ветеранів України (В. Маслаков) забезпечити:

2.1. Організацію прийому громадян відповідно до цього Порядку.

2.2. Оприлюднення цього наказу на веб-сайті Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України.

3. Департаменту звернень громадян та контролю виконання (Т. Шелест) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра соціальної політики Л. Дроздову.

5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Віце-прем'єр-міністр України -
Міністр С. Тігіпко

Затверджено
Наказ Міністерства соціальної
політики України 05.06.2012 N 334

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
20 червня 2012 р. за N 1012/21324

Порядок
організації та проведення особистого прийому громадян
у Державній службі з питань інвалідів та ветеранів України

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Державній службі з питань інвалідів та ветеранів України (далі - Служба).

2. Особистий прийом громадян Головою Служби, першим заступником Голови Служби, заступником Голови Служби (далі - керівники Служби) проводиться за попереднім записом у визначені графіком особистого прийому громадян керівниками Служби (далі - графік) дні та час.

У разі відсутності Голови Служби особистий прийом громадян проводить перший заступник або заступник Голови Служби.

У разі відсутності керівників Служби особистий прийом громадян проводять уповноважені ними посадові особи.

Графік затверджує та в разі потреби вносить до нього зміни заступник Голови Служби за погодженням з Головою Служби.

3. Попередній запис (не пізніше ніж за 5 днів до календарної дати прийому) на особистий прийом до керівників Служби проводиться працівниками сектору по роботі із зверненнями громадян управління документального забезпечення та адміністративної роботи (далі - Сектор) за адресою: м. Київ, Музейний провулок, 12, та за телефоном: 281-08-56 кожного робочого дня з 9:30 до 17:30, за винятком часу на обідню перерву з 13:00 до 13:45.

Запис громадян на прийом до керівників Служби проводиться у разі, коли питання, порушене громадянином, не вирішено після особистого прийому керівниками і спеціалістами структурних підрозділів Служби.

До участі в проведенні прийому можуть залучатися працівники Служби за рішенням керівників Служби.

Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, повних кавалерів ордена Слави, осіб, нагороджених чотирма і більше медалями "За відвагу", жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", проводиться в першочерговому порядку.

4. Прийом громадян щоденно, крім вихідних та святкових днів, проводиться працівниками Сектору, керівниками і спеціалістами структурних підрозділів Служби відповідно до їх компетенції з 9:30 до 17:30, за винятком часу на обідню перерву з 13:00 до 14:00.

5. Вхід громадян до Служби не потребує оформлення перепустки та пред'явлення документів, що посвідчують особу.

6. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівниками Служби розміщується на офіційному веб-сайті Служби.

7. Для запису на особистий прийом громадянин повинен пред'явити документ, що посвідчує його особу.

Під час попереднього запису на особистий прийом з'ясовуються прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа чи орган державної влади, до компетенції яких належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).

При цьому обов'язково заповнюється реєстраційно-контрольна картка згідно з додатком 1 до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348.

Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

8. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося керівниками Служби, проводиться у разі, якщо питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішено по суті.

9. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або особи, які перебувають у родинних відносинах з такими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

10. Письмове звернення, яке подається громадянином на особистому прийомі, оформлюється відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян".

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

11. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому, працівники Сектору опрацьовують проекти резолюцій до звернень громадян і подають їх на розгляд відповідним керівникам Служби.

12. Звернення громадян, подані на особистому прийомі, обліковуються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348.

Заступник директора Департаменту
звернень громадян та контролю виконання -
начальник відділу звернень громадян В. Зайвенко