КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 25 червня 2012 р. N 401-р
Київ

Про доступ до послуг
у сфері загальнообов’язкового
державного пенсійного страхування

1. З метою покращення якості обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері підтримати пропозицію Міністерства соціальної політики і Пенсійного фонду України щодо створення та запровадження з 1 жовтня 2012 р. веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України для забезпечення:

1) доступу до розміщеної на зазначеному веб-порталі такої інформації:

для громадян:

- про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій тощо;

- зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни форми виплати пенсій, виплати допомоги на поховання тощо, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів у електронному вигляді;

- про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу;

для юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно:

- про умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів;

- про умови та порядок складення і подання звітності;

- про порядок проведення органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень органів Пенсійного фонду України;

- про іншу інформацію, пов’язану з регулюванням правових і фінансових відносин між органами Пенсійного фонду України, юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та особами, які забезпечують себе роботою самостійно;

- зразки бланків заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складення та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи можливість роздрукування або зчитування таких документів у електронному вигляді;

2) доступу для громадян, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, до інформації про стан накопичених пенсійних коштів, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника (за умови підтвердження автентичності особи, що одержує такий доступ, шляхом її реєстрації в базі даних веб-порталу);

3) взаємодії громадян, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, з органами Пенсійного фонду України з питань:

заповнення бланків заяви, скарги, запитів у електронному вигляді;

стану розгляду заяв, скарг, запитів, поданих у електронному вигляді;

подання запитів для підготовки у паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до органів Пенсійного фонду України;

попереднього запису про відвідування органу Пенсійного фонду України.

2. Пенсійному фонду України забезпечити:

утворення веб-порталу електронних послуг на базі існуючих інформаційних систем і ресурсів шляхом їх модернізації (включаючи створення нових компонентів) з урахуванням вимог Законів України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронний цифровий підпис", "Про захист персональних даних";

постійне інформування громадян про надання послуг в електронному вигляді.

3. Витрати, пов’язані з утворенням веб-порталу електронних послуг, здійснити в межах видатків, передбачених бюджетом Пенсійного фонду України на 2012 рік, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2012 р. N 69 (Офіційний вісник України, 2012 р., N 11, ст. 410).

Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ