КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 20 червня 2012 р. N 554
Київ
Про проведення моніторингу та оцінювання
ефективності програм соціальної підтримки населення
З метою підвищення ефективності та удосконалення управління системою соціальної підтримки населення Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Запровадити проведення на постійній основі моніторингу та оцінювання ефективності програм соціальної підтримки населення (далі - моніторинг).
2. Затвердити Порядок проведення моніторингу та оцінювання ефективності програм соціальної підтримки населення, що додається.
3. Міністерству соціальної політики разом з Міністерством економічного розвитку і торгівлі, Міністерством фінансів, Державною службою статистики, Національною академією наук:
1) розробити та затвердити у тримісячний строк в установленому порядку методику проведення моніторингу;
2) проводити починаючи з 2014 року щороку поточний моніторинг та один раз на п’ять років періодичний моніторинг.
4. Державній службі статистики на основі вибіркового обстеження умов життя домогосподарств починаючи із січня 2014 р. проводити один раз на п’ять років опитування населення щодо ефективності програм соціальної підтримки населення.
5. Міністерству соціальної політики:
1) координувати роботу з проведення моніторингу;
2) подавати Кабінетові Міністрів інформацію про результати моніторингу:
поточного - у жовтні року, що настає за звітним періодом;
періодичного - у грудні року, що настає за звітним періодом.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 червня 2012 р. N 554
Порядок
проведення моніторингу та оцінювання
ефективності програм соціальної підтримки населення
1. Цей Порядок визначає механізм проведення моніторингу та оцінювання ефективності програм соціальної підтримки населення (далі - моніторинг), підготовки та подання інформації про його результати, а також програми, за якими проводиться моніторинг.
2. Моніторингом є систематичний збір, аналіз та подання відповідної інформації для прийняття центральними органами виконавчої влади рішень щодо удосконалення управління системою соціальної підтримки населення.
3. Основними завданнями моніторингу є:
1) покращення інформаційного забезпечення центральних органів виконавчої влади для прийняття ними рішень щодо удосконалення управління системою соціальної підтримки населення;
2) проведення:
аналізу основних показників виконання програм соціальної підтримки населення;
оцінювання ефективності зазначених програм та їх впливу на бідність.
4. Під час проведення поточного моніторингу використовується система показників (періодичного - розширена система показників), що формується на основі адміністративних та статистичних даних, результатах опитування населення щодо ефективності програм соціальної підтримки населення, порядок подання яких визначається методикою проведення моніторингу.
5. Мінекономрозвитку та Мінфін відповідно до компетенції подають щороку не пізніше 1 вересня Мінсоцполітики інформаційно-аналітичні матеріали згідно з переліком, визначеним методикою проведення моніторингу, а Мінсоцполітики та Держстат - Національній академії наук адміністративні та статистичні дані, результати опитування населення щодо ефективності програм соціальної підтримки населення згідно з переліком, визначеним такою методикою.
Національна академія наук проводить аналіз основних показників виконання програм соціальної підтримки населення, оцінювання ефективності зазначених програм та їх впливу на бідність і подає Мінсоцполітики інформацію про результати моніторингу:
поточного - щороку не пізніше 1 жовтня року, що настає за звітним періодом;
періодичного - один раз на п’ять років не пізніше 1 грудня року, що настає за звітним періодом.
6. Об’єктами моніторингу є такі програми соціальної підтримки населення:
допомога при народженні дитини, допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, допомога на дітей одиноким матерям, допомога при усиновленні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, які призначаються відповідно до Закону України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми" та Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. N 1751 (Офіційний вісник України, 2001 р., N 52, ст. 2365);
державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, яка призначається відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям" та Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. N 250 (Офіційний вісник України, 2003 р., N 9, ст. 394);
державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, яка призначається відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам";
субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, яка призначається відповідно до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. N 848 (ЗП України, 1996 р., N 2, ст. 76; Офіційний вісник України, 1997 р., число 39, с. 17; 2000 р., N 5, ст. 178).