МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ
18.07.2013 N 3303-06/25098-12

Комунальному комерційному підприємству
Донецької міської ради "Донецькміськсвітло"
вул. Горького, 50, м. Донецьк, 83086

Висновок уповноваженого органу за результатами
здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти устаткування електричного, іншого та його частин (оголошення N 145142 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 49/2(792/2) від 26.06.2013 комунальним комерційним підприємством Донецької міської ради "Донецькміськсвітло" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Сікам Україна".

I. Дата початку здійснення моніторингу: 11.07.2013.

II. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 11.07.2013 N 3303-06/24079-12), лист-звернення Замовника від 08.07.2013 N 01/766 (зареєстровано в Мінекономрозвитку за N 12/68595-13 від 09.07.2013).

III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: з питань відповідності законодавству у сфері державних закупівель інших рішень, дій (бездіяльності) замовника, пов'язаних із здійсненням відповідної закупівлі та виконанням договору про закупівлю; відповідності порядку проведення процедури закупівлі вимогам законодавства у сфері державних закупівель.

IV. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Відповідно до частини першої статті 39 Закону закупівля в одного учасника - це процедура, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками та акцепту пропозиції переможця процедури закупівлі в одного учасника.

Проведення переговорів між Замовником та ТОВ "Сікам Україна" відбулося відповідно до протоколу N 44 від 25.06.2013 "Проведення переговорів між ТОВ "Сікам Україна" та ККП ДМР "Донецькміськсвітло" щодо узгодження питання закупівлі товару", за результатами чого комітетом з конкурсних торгів Замовника прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника устаткування електричного, іншого та його частин, що було оформлено протоколом засідання від 25.06.2013.

Таким чином, Замовником було дотримано вимоги, встановлені частиною першою статті 39 Закону.

Згідно із абзацом третім частини першої статті 39 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з моменту прийняття рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника забезпечує публікацію у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону інформацію про застосування процедури закупівлі в одного учасника.

Інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника устаткування електричного, іншого та його частин опублікована в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 49/2(792/2) від 26.06.2013, оголошення N 145142 із дотриманням строків, передбачених абзацом третім частини першої статті 39 Закону.

У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, є лист виконавчого комітету Донецької міської ради щодо існування термінової потреби у здійсненні закупівлі, технічне завдання на виконання робіт з капітального ремонту ліній зовнішнього освітлення м. Донецька.

Згідно з листом Головного управління благоустрою та комунального обслуговування Донецької міської ради від 25.06.2013 N 04/1194/1исх зазначено, що закупівля устаткування електричного, іншого та його частин має важливе соціальне значення, оскільки спрямована на реалізацію програми розвитку об'єктів благоустрою, дорожнього та комунального господарства м. Донецька, що затверджена рішенням Донецької міської ради від 27.03.2013 N 28/35.

Невиконання зазначеної закупівлі у заплановані строки ставить під загрозу своєчасне проведення капітального ремонту ліній зовнішнього освітлення м. Донецьк та спричиняє зрив виконання програми розвитку об'єктів благоустрою, дорожнього та комунального господарства м. Донецька в цілому.

Ураховуючи зазначене, Головне управління благоустрою та комунального обслуговування Донецької міської ради підтверджує існування саме нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів.

Таким чином, лист Головного управління благоустрою та комунального обслуговування Донецької міської ради від 25.06.2013 N 04/1194/1исх підтверджує наявність умови для застосування процедури закупівлі в одного учасника - ТОВ "СКАН СИСТЕМС" відповідно до пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку вважає, що Замовником проведено процедуру закупівлі устаткування електричного, іншого та його частин з дотриманням законодавства у сфері державних закупівель, а також відповідні інші рішення та дії Замовника, пов'язані із здійсненням відповідної закупівлі, відповідають законодавству у сфері державних закупівель.

Директор департаменту державних закупівель та
державного замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України А.Є. Рубан