Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ
01.12.2011 N 681

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
23 грудня 2011 р. за N 1516/20254

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства аграрної політики та продовольства України
N 237 від 19.06.20
14)

Про затвердження Переліку питань
для здійснення планових заходів
державного нагляду (контролю)
з урахуванням ступенів ризику
від провадження господарської діяльності
в галузі рибного господарства
та уніфікованої форми акта перевірки,
який складається за результатами
відповідних заходів

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.09.2010 N 1850-р "Про забезпечення здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" наказую:

1. Затвердити Перелік питань для здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) з урахуванням ступенів ризику від провадження господарської діяльності в галузі рибного господарства та уніфіковану форму акта перевірки, який складається за результатами відповідних заходів, що додаються.

2. Державному агентству рибного господарства України (Дроник В.С.) у встановленому законодавством порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Сеня О.В.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Міністр М.В.Присяжнюк

Затверджено
Наказом Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
01.12.2011 N 681

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
23 грудня 2011 р. за N 1516/20254

Перелік
питань для здійснення планових заходів
державного нагляду (контролю) з урахуванням
ступенів ризику від провадження
господарської діяльності в галузі
рибного господарства

1. Відповідність системи управління безпекою вимогам Міжнародного кодексу з управління безпечною експлуатацією суден і попередженням забруднення 1993 року.

2. Здійснення цілодобової охорони місця базування судна.

3. Наявність на видному місці інструкції з безпеки праці для членів екіпажів суден, затвердженої судновласником в установленому порядку.

4. Наявність на підприємстві порядку оформлення відходу-приходу і плавання суден підприємства, затвердженого в установленому порядку.

5. Наявність та дійсність суднових документів відповідно до вимог статті 35 Кодексу торговельного мореплавства України ( 176/95-ВР ).

6. Наявність:

Документа про відповідність;

копії Свідоцтва управління безпекою;

копії відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію капітана, інших осіб командного складу та членів суднової команди, яка необхідна для виконання обов'язків на судні.

7. Наявність та актуальність копій суднових розкладів.

8. Наявність копії аварійної папки та її укомплектованість для кожного судна.

9. Наявність проектно-технічної документації судна.

10. Наявність копій інформації для капітана про остійність непошкодженого судна.

11. Наявність копій інформації для капітана про пошкодження судна.

12. Укомплектованість суден колективними та індивідуальними рятувальними засобами.

13. Наявність копій сертифікатів на рятувальні засоби.

14. Наявність відкоригованого переліку морських карт та посібників для плавання.

15. Наявність та дійсність суднового білета.

16. Наявність та дійсність копії акта технічного огляду судна.

17. Наявність копії свідоцтва про стабільність і надводний борт судна (для палубних суден).

18. Наявність настанови із збереження плавучості і стабільності судна (для палубних суден).

19. Наявність копії посвідчення стернового моториста.

20. Наявність на підприємстві журналу-обліку медичних свідоцтв моряків.

Директор Департаменту тваринництва
Міністерства аграрної політики та продовольства України А.А.Гетя

Додаток
до наказу Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
01.12.2011 N 681

                     (Державний Герб України)
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
04053, м. Київ, вул. Артема, 45а

       ____________________________________________________
(найменування, місцезнаходження та телефони
територіального органу, що здійснює перевірку)

                        УНІФІКОВАНА ФОРМА
акта перевірки
(Акт перевірки)

         ________________________________________________
(дата складання Акта перевірки)

Сфера нагляду (контролю) та вид господарської діяльності,
здійснюваної суб'єктом господарювання ___________________________
________________________________________________________________,
(найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по
батькові фізичної особи - підприємця)

код ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків
або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої
релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного
номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили
про це відповідний орган державної податкової служби та мають
--- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
відмітку у паспорті) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
--- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

_________________________________________________________________
(місцезнаходження юридичної особи або місце проживання
фізичної особи - підприємця, телефон)

Перевірено: _____________________________________________________
(назва об'єктів юридичної особи або фізичної особи -
підприємця, їх місце розташування, телефони)

I. Загальна інформація щодо здійснюваної та раніше здійснених
перевірок

------------------------------------------------------------------------------
|Розпорядчі документи щодо здійснюваної перевірки |Тип здійснюваної перевірки|
|-------------------------------------------------+--------------------------|
| ------ ------ ------------------ |--- |
|Наказ від | || |.| || |.| || || || || || | || | планова |
| ------ ------ ------------------ |--- |
| --------------- |--- |
| N | || || || || | || | позапланова |
| --------------- |--- |
| | |
|Направлення ------ ------ ------------------| |
|на перевірку від | || |.| || |.| || || || || || || |
| ------ ------ ------------------| |
| --------------- | |
| N | || || || || | | |
| --------------- | |
------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------
| Початок перевірки | Закінчення перевірки |
|--------------------------------+-------------------------------|
|------ |------ |------|------ |------ |------ |------|------ |
|| || | || || | || || ||| || | || || | || || | || || ||| || | |
|------ |------ |------|------ |------ |------ |------|------ |
|число |місяць |рік |години |число |місяць |рік |години |
------------------------------------------------------------------

     Особи, що беруть участь у заході:
Посадові особи (найменування органу контролю):

____________________________ _____________________________
(посада) (прізвище, ім'я, по батькові)

____________________________ _____________________________
(посада) (прізвище, ім'я, по батькові)

____________________________ _____________________________
(посада) (прізвище, ім'я, по батькові)

Посадові та/або уповноважені особи суб'єкта господарювання, треті
особи:
____________________________ _____________________________
(посада) (прізвище, ім'я, по батькові)

____________________________ _____________________________
(посада) (прізвище, ім'я, по батькові)

____________________________ _____________________________
(посада) (прізвище, ім'я, по батькові)

Дані щодо останніх проведених перевірок

------------------------------------------------------------------
| Планова | Позапланова |
|-------------------------------+--------------------------------|
|--- |--- |
|| | не було взагалі || | не було взагалі |
|--- |--- |
|-------------------------------+--------------------------------|
|--- |--- |
|| | була у період || | була у період |
|--- |--- |
| ------ ------ ------------ | ------ ------ ------------ |
|з | || |.| || |.| || || || | |з | || |.| || |.| || || || | |
| ------ ------ ------------ | ------ ------ ------------ |
| ------ ------ ------------ | ------ ------ ------------ |
|по | || |.| || |.| || || || | |по | || |.| || |.| || || || | |
| ------ ------ ------------ | ------ ------ ------------ |
| | |
|Акт перевірки від |Акт перевірки від |
| ------ ------ ------------ | ------ ------ ------------ |
| | || |.| || |.| || || || | | | || |.| || |.| || || || | |
| ------ ------ ------------ | ------ ------ ------------ |
------------------------------------------------------------------

     II. Питання, що підлягають перевірці

------------------------------------------------------------------
| N |Питання з безпеки мореплавства|Так|Ні |НВ |НП | Нормативне |
|з/п| в галузі рибного господарства| | | | |обгрунтування|
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
| 1 |Загальні питання | | | | | |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
|1.1|Документ про відповідність | | | | | ПКМУ N 1122,|
| |отримано | | | | | пункт 13.2 |
| | | | | | | МКУБ - 93 |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
| |Щорічна перевірка дійсності | | | | | ПКМУ N 1122,|
| |Документа про відповідність | | | | | пункт 13.4 |
| |проведена | | | | | МКУБ - 93 |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
| |Копія Документа про | | | | | ПКМУ N 1122,|
| |відповідність знаходиться на | | | | | пункт 13.6 |
| |борту судна | | | | | МКУБ - 93 |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
|1.2|Свідоцтво управління безпекою | | | | | ПКМУ N 1122,|
| |отримано | | | | | пункт 13.7 |
| | | | | | | МКУБ - 93 |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
|1.3|Проміжна перевірка дійсності | | | | | ПКМУ N 1122,|
| |Свідоцтва управління безпекою | | | | | пункт 13.8 |
| |проведена | | | | | МКУБ - 93 |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
| 2 |Суднові документи | | | | | |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
|2.1|Суднові документи наявні | | | | | Стаття 35 |
| | | | | | | КТМУ |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
|2.2|Суднові документи суден, які | | | | | Пункт 16 |
| |зареєстровані в Судновій книзі| | | | | ПКМУ N 1583 |
| |України, наявні | | | | | |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
| 3 |Документи членів екіпажу | | | | | |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
|3.1|Документи, що підтверджують | | | | | Стаття 51 |
| |кваліфікацію, необхідну для | | | | | КТМУ |
| |виконання обов'язків на судні,| | | | | |
| |наявні | | | | | |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
|3.2|У стернового-моториста | | | | | Пункт 9 |
| |посвідчення наявні | | | | | ПКМУ N 1583 |
------------------------------------------------------------------

     "Так"     - виконано, дотримано, відповідає.
"Ні" - не виконано, не дотримано, не відповідає.
"НВ" - не вимагається від підприємства/об'єкта, що
перевіряється.
"НП" - не перевірялося на даному підприємстві/об'єкті.

     III. Порушення  вимог   законодавства,   виявлені   під   час
перевірки

------------------------------------------------------------------
| N | НА(1) | Детальний опис виявленого |
|з/п|-------------------------------| порушення |
| | Реквізити | Позначення НА(2)| |
| | норми | | |
|---+-------------+-----------------+----------------------------|
| | | | |
|---+-------------+-----------------+----------------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------

_______________
(1) Нормативний акт.
(2) Позначення НА має відповідати позначенню, вказаному у
розділах II та V цього Акта перевірки.

     IV. Перелік питань для контролю дій перевіряючих*

------------------------------------------------------------------
| N | Питання, що підлягають |Так|Ні |НВ |НП | Нормативне |
|з/п| контролю з боку підприємства | | | | |обгрунтування|
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
| 1 |Про проведення планової | | | | | Частина |
| |перевірки підприємство | | | | | четверта |
| |письмово попереджено не менше | | | | | статті 5 |
| |ніж за 10 календарних днів до | | | | | ЗУ N 877 |
| |її початку | | | | | |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
| 2 |Направлення на перевірку та | | | | |Частина п'ята|
| |службові посвідчення, що | | | | | статті 7, |
| |засвідчують перевіряючих, | | | | | стаття 10 |
| |пред'явлено | | | | | ЗУ N 877 |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
| 3 |Копію направлення на перевірку| | | | |Частина п'ята|
| |надано | | | | | статті 7, |
| | | | | | | стаття 10 |
| | | | | | | ЗУ N 877 |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
| 4 |Перед початком здійснення | | | | | Частина |
| |перевірки перевіряючими | | | | | дванадцята |
| |внесено запис про перевірку до| | | | | статті 4 |
| |відповідного журналу суб'єкта | | | | | ЗУ N 877 |
| |господарювання (за його | | | | | |
| |наявності) | | | | | |
|---+------------------------------+---+---+---+---+-------------|
| 5 |Під час позапланової перевірки| | | | | Частина |
| |з'ясовувалися лише ті питання,| | | | | перша |
| |необхідність перевірки яких | | | | | статті 6 |
| |стала підставою для її | | | | | ЗУ N 877 |
| |здійснення. У направленні на | | | | | |
| |здійснення позапланової | | | | | |
| |перевірки зазначено питання, | | | | | |
| |що є підставою для здійснення | | | | | |
| |такої перевірки | | | | | |
------------------------------------------------------------------

     V. Пояснення,  зауваження або  заперечення  щодо  проведеного
заходу та складеного Акта перевірки, що мають місце з боку
підприємства*

------------------------------------------------------------------
| Опис пояснень, зауважень або заперечень |
|----------------------------------------------------------------|
| |
|----------------------------------------------------------------|
| |
|----------------------------------------------------------------|
| |
|----------------------------------------------------------------|
| |
------------------------------------------------------------------

_______________
* Заповнюється виключно посадовими та/або уповноваженими
особами суб'єкта господарювання.

     VI. Цей Акт перевірки складено у  двох  примірниках,  один  з
яких вручається суб'єкту господарювання або уповноваженій ним
особі, а другий зберігається в органі, що здійснив захід
державного нагляду (контролю).

            Підписи осіб, що брали участь у перевірці

Посадові особи органу контролю:

______________ ______________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)

______________ ______________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)

Посадові та/або уповноважені особи суб'єкта
господарювання, треті особи:

______________ ______________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)

______________ ______________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)

Примірник цього Акта перевірки отримано:

______________ ______________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)

Відмітка про відмову підписання посадовими та/або
уповноваженими особами суб'єкта господарювання, третіми особами
цього Акта перевірки
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________

     VII. Нормативно-правові документи,  на підставі яких складено
та яким відповідають питання, передбачені цим Актом перевірки

------------------------------------------------------------------
| N |Позначення| Назва НА(1) | Затверджено |
|з/п| НА(1) | |---------------------------|
| | | | вид НА(1) та|дата та номер|
| | | | назва органу| НА(1) |
|---+----------+---------------------+-------------+-------------|
| А | 1 | 2 | 3 | 4 |
|---+----------+---------------------+-------------+-------------|
| 1 | | Закони України | | |
|---+----------+---------------------+-------------+-------------|
|1.1| МКУБ-93 |Міжнародний кодекс | Кодекс | Резолюція |
| | |з управління | | А.741(18) |
| | |безпечною | | |
| | |експлуатацією суден | | |
| | |і попередженням | | |
| | |забруднення 1993 року| | |
|---+----------+---------------------+-------------+-------------|
|1.2| ЗУ N 877 |Про основні засади |Закон України| 05.04.2007 |
| | |державного нагляду | | N 877-V |
| | |(контролю) у сфері | | |
| | |господарської | | |
| | |діяльності | | |
|---+----------+---------------------+-------------+-------------|
|1.3| КТМУ |Кодекс торговельного | | |
| | |мореплавства України | | |
|---+----------+---------------------+-------------+-------------|
| 2 | | Постанови Кабінету | | |
| | | Міністрів України | | |
|---+----------+---------------------+-------------+-------------|
|2.1| ПКМУ |Про надання | Постанова | 08.10.97 |
| | N 1122 |Державному агентству | Кабінету | N 1122 |
| | |рибного господарства | Міністрів | |
| | |права на видачу | України | |
| | |документів | | |
| | |міжнародного зразка | | |
|---+----------+---------------------+-------------+-------------|
|2.2| ПКМУ |Про технічний | Постанова | 27.08.99 |
| | N 1583 |нагляд за суднами | Кабінету | N 1583 |
| | |рибного господарства | Міністрів | |
| | |України, що не | України | |
| | |підлягають нагляду | | |
| | |класифікаційного | | |
| | |товариства | | |
|---+----------+---------------------+-------------+-------------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------

_______________
(1) Нормативний акт.