Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

Затверджено
Наказ Міністерства
юстиції України
30.11.2011 N 3430
/5

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
1 грудня 2011 р. за N 1386/20124

Порядок
відшкодування фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються за запитом
на інформацію, розпорядником
якої є Міністерство юстиції України

1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Міністерством юстиції України за запитом на інформацію.

2. Цей Порядок застосовується у випадку, коли Міністерство юстиції України є належним розпорядником інформації.

3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:

особі у разі надання інформації про себе;

якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;

щодо інформації, що становить суспільний інтерес.

4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, затвердженого цим наказом.

5. Розмір відшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається Управлінням бухгалтерського обліку та звітності.

6. Структурний підрозділ Міністерства юстиції України в разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок подає заявку на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Рахунок), до Управління бухгалтерського обліку та звітності за формою згідно з додатком 1.

Одночасно копія цієї заявки передається до Управління систематизації законодавства Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності.

7. На підставі отриманої заявки Управління бухгалтерського обліку та звітності протягом одного робочого дня виписує Рахунок за формою згідно з додатком 2 і передає його структурному підрозділу Міністерства юстиції України, у якому знаходиться запитувана інформація, для направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.

8. Оплата Рахунка здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.

9. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційний рахунок Міністерства юстиції України Управління бухгалтерського обліку та звітності передає структурному підрозділу Міністерства юстиції України, у якому знаходиться запитувана інформація, копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою Управління бухгалтерського обліку та звітності, з проставленням її прізвища, імені, по батькові та поточної дати.

Копії платіжних документів (Рахунок та виписку з реєстраційного рахунка) структурний підрозділ, у якому знаходиться запитувана інформація, невідкладно передає до Управління систематизації законодавства Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності для здійснення обліку.

10. Запитувані документи надаються після підтвердження повної оплати Рахунка протягом трьох робочих днів після підтвердження факту оплати.

11. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати Рахунка.

Заступник директора Департаменту -
начальник Управління систематизації законодавства
Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності О.Г.Пушенко

Додаток 1
до Порядку відшкодування
фактичних витрат
на копіювання або друк
документів, що надаються
за запитом на інформацію,
розпорядником якої є
Міністерство юстиції України

                                      Управління бухгалтерського
обліку та звітності

                      ЗАЯВКА N ____________
від "___" ____________ 20__ року

             на виписку рахунка для здійснення оплати
витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію

 _________________________________________________________________
(назва документа)

_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу,
у якому знаходиться запитувана інформація)

_________________________________________________________________

------------------------------------------------------------------
|Прізвище та ініціали запитувача - | |
|фізичної особи, найменування запитувача -| |
|юридичної особи або об'єднання громадян, | |
|що не має статусу юридичної особи | |
------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------
|Послуга, що надається | Вартість |Кількість|
| |виготовлення| аркушів |
| | 1 аркуша, | |
| | грн | |
|-----------------------------------------+------------+---------|
|Копіювання або друк копій документів | 0,4 | |
|формату А4 та меншого розміру (в тому | | |
|числі двосторонній друк) | | |
|-----------------------------------------+------------+---------|
|Копіювання або друк копій документів | 0,8 | |
|формату А3 (в тому числі двосторонній | | |
|друк) | | |
|-----------------------------------------+------------+---------|
|Копіювання або друк копій документів | 1,6 | |
|формату А4 та меншого розміру, якщо в | | |
|документах поряд з відкритою інформацією | | |
|міститься інформація з обмеженим | | |
|доступом, що потребує її відокремлення, | | |
|приховування тощо (в тому числі | | |
|двосторонній друк) | | |
|-----------------------------------------+------------+---------|
|Копіювання або друк копій документів | 3,2 | |
|формату А3, якщо в документах поряд з | | |
|відкритою інформацією міститься | | |
|інформація з обмеженим доступом, що | | |
|потребує її відокремлення, приховування | | |
|тощо (в тому числі двосторонній друк) | | |
------------------------------------------------------------------

 (За відсутності даних ставиться прочерк)

Виконавець:
_______________________ __________ ____________________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)

Керівник структурного підрозділу,
у якого знаходиться
запитувана інформація:
_______________________ __________ ____________________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)

Додаток 2
до Порядку відшкодування
фактичних витрат
на копіювання або друк
документів, що надаються
за запитом на інформацію,
розпорядником якої є
Міністерство юстиції України

 Надавач послуг  Міністерство юстиції України
Реєстраційний рахунок 3521400200003
МФО банку 820172
Код за ЄДРПОУ 00015622
Платник: ___________________________________
___________________________________

                      РАХУНОК N ___________
від "__" ____________ 20__ року

       для здійснення оплати витрат на копіювання або друк
документів, що надаються за запитом на інформацію

 _________________________________________________________________
(назва документа)

_________________________________________________________________

------------------------------------------------------------------
| Найменування | Вартість |Кількість|Ціна,|
| |виготовлення| аркушів | грн |
| | 1 аркуша, | | |
| | грн | | |
|-----------------------------------+------------+---------+-----|
|Відшкодування фактичних витрат на | | | |
|копіювання або друк документів, що | | | |
|надаються за запитом на інформацію,| | | |
|розпорядником якої є Міністерство | | | |
|юстиції України | | | |
|-----------------------------------+------------+---------+-----|
|Витрати, пов'язані з наданням | Х | Х | |
|відповідей за запитами на | | | |
|інформацію з використанням послуг | | | |
|поштового, факсового, телефонного | | | |
|та іншого зв'язку | | | |
|-----------------------------------+------------+---------+-----|
| РАЗОМ | | | |
------------------------------------------------------------------

 Усього до сплати ________________________________________________
(сума словами)

________________________________________ грн _______________ коп.

Виконавець:
_______________________ __________ ____________________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)