КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 7 травня 2008 р. N 439
Київ
Про затвердження Державної цільової програми
розвитку системи інформаційно-аналітичного
забезпечення реалізації державної інноваційної
політики та моніторингу стану інноваційного
розвитку економіки
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1041 від 12.10.2011 )
( У тексті постанови слова "Міністерству економіки" замінено
словами "Міністерству економічного розвитку і торгівлі"
згідно з Постановою КМ N 1041 від
12.10.2011 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму розвитку системи інформаційно-аналітичного забезпечення реалізації державної інноваційної політики та моніторингу стану інноваційного розвитку економіки (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству економічного розвитку і торгівлі включати визначені Програмою завдання, заходи та показники до проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерству економічного розвитку і торгівлі та Міністерству фінансів передбачати кошти для виконання завдань і заходів Програми під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік виходячи з можливостей державного бюджету.
4. Міністерству економічного розвитку і торгівлі подавати щороку до 1 березня Кабінетові Міністрів України інформацію про хід виконання Програми.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 7 травня 2008 р. N 439
Державна цільова програма
розвитку системи інформаційно-аналітичного забезпечення
реалізації державної інноваційної політики
та моніторингу стану інноваційного розвитку економіки
Загальна частина
Однією з основних проблем реалізації державної інноваційної політики та забезпечення переходу на інвестиційно-інноваційну модель розвитку економіки є неналежне інформаційно-аналітичне супроводження зазначеного процесу, а також відсутність системи моніторингу стану інноваційного розвитку економіки.
Для ефективної реалізації державної інноваційної політики необхідно перейти на принципово новий рівень її інформаційно-аналітичного забезпечення та моніторингу стану інноваційного розвитку економіки.
Об'єднання інформаційних ресурсів, з використанням яких відображаються стан, умови, особливості та перспективи провадження інноваційної діяльності в Україні, та створення на цій основі аналітичної системи, здатної забезпечити об'єктивне оцінювання інноваційного розвитку економіки за переліком адаптованих до стандартів Організації економічного співробітництва і розвитку показників, прогнозування тенденцій інноваційного розвитку економіки та вивчення впливу на нього інструментів державного регулювання є передумовою підвищення ефективності державної інноваційної політики.
Мета Програми
Мета Програми полягає у створенні правових, економічних і організаційних умов для розвитку та ефективного функціонування системи інформаційно-аналітичного забезпечення реалізації державної інноваційної політики та моніторингу стану інноваційного розвитку економіки як основи реалізації такої державної політики.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Для забезпечення розвитку та ефективного функціонування системи інформаційно-аналітичного забезпечення реалізації державної інноваційної політики та моніторингу стану інноваційного розвитку економіки необхідно:
удосконалити механізм проведення моніторингу стану інноваційного розвитку економіки;
запровадити проведення аналізу ефективності застосування механізмів державної підтримки та стимулювання інноваційної діяльності, зокрема, порівняно з аналогічними механізмами, що застосовуються в інших країнах;
забезпечити поширення інформації про стан інноваційної діяльності та перспективні вітчизняні розробки з метою привернення до них уваги потенційних інвесторів і споживачів;
активізувати процес громадського обговорення питань формування та реалізації державної інноваційної політики;
підвищити кваліфікацію державних службовців, діяльність яких пов'язана з формуванням та реалізацією державної інноваційної політики;
забезпечити розвиток міжнародного науково-технічного співробітництва у сфері формування та реалізації державної інноваційної політики;
запровадити проведення кон'юнктурних досліджень внутрішнього і зовнішнього ринку, узагальнення патентної та патентно-ліцензійної інформації з метою прогнозування інноваційного розвитку економіки та підготовки пропозицій щодо визначення пріоритетних напрямів розвитку інноваційної діяльності;
забезпечити широкий доступ громадськості до результатів наукових досліджень, створити умови для оприлюднення таких результатів усіма заінтересованими суб'єктами інноваційного процесу, крім інформації з обмеженим доступом згідно із законодавством;
забезпечити надання державної підтримки в організації та проведенні інформаційно-просвітницьких та виставкових заходів у сфері інноваційної діяльності;
удосконалити нормативно-правову базу з питань інформаційно-аналітичного забезпечення реалізації державної інноваційної політики та моніторингу стану інноваційного розвитку економіки, зокрема забезпечити її гармонізацію з відповідними нормами міжнародного права.
Створення системи інформаційно-аналітичного забезпечення реалізації державної інноваційної політики та моніторингу стану інноваційного розвитку економіки здійснюється на базі Українського інституту науково-технічної та економічної інформації МОНмолодьспорт і регіональних центрів науково-технічної та економічної інформації, що здатні забезпечити інформаційно-аналітичну, методичну, організаційну підтримку розвитку інноваційної діяльності та реалізації державної інноваційної політики. ( Абзац дванадцятий розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1041 від 12.10.2011 )
Методичне і технічне забезпечення процесів збору та обробки статистичної інформації здійснюється Держстатом. ( Абзац тринадцятий розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1041 від 12.10.2011 )
Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
Завдання і заходи з виконання Програми
Завдання і заходи з виконання Програми визначені у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
сприяти підвищенню рівня конкурентоспроможності економіки;
удосконалити механізм надання державної підтримки та стимулювання інноваційної діяльності;
підвищити рівень взаємодії між центральними та місцевими органами виконавчої влади, заінтересованими установами і громадськими організаціями, підприємствами та іншими суб'єктами інноваційного процесу;
забезпечити проведення на постійній основі моніторингу стану інноваційного розвитку економіки, прогнозування відповідних тенденцій;
підвищити науковий рівень обґрунтування підходів до формування та реалізації державної інноваційної політики;
адаптувати механізм збору та обробки інформації про стан інноваційного розвитку економіки до стандартів Організації економічного співробітництва і розвитку;
забезпечити порівняння стану інноваційного розвитку національної економіки з країнами-членами ЄС, іншими країнами, а також вивчення досвіду таких країн у сфері формування та реалізації державної інноваційної політики;
створити умови для широкого доступу громадськості до обговорення питань, пов'язаних з формуванням та реалізацією державної інноваційної політики;
сприяти поширенню інформації про мету та завдання державної інноваційної політики, результати її реалізації та роль у соціально-економічному розвитку країни.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів, які передбачаються у державному бюджеті для виконання заходів, визначених Програмою, а також за рахунок коштів грантів міжнародних організацій та інших джерел.
Орієнтовний обсяг коштів державного бюджету, передбачених для виконання Програми, становить 13,42 млн. гривень.
Розрахунки обсягів фінансування наведено у додатку 2 до Програми.
Необхідний обсяг фінансування Програми визначається щороку виходячи з можливостей державного бюджету з урахуванням конкретизації завдань за підсумками виконання Програми у попередні роки.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової програми розвитку системи
інформаційно-аналітичного забезпечення реалізації
державної інноваційної політики та моніторингу
стану інноваційного розвитку економіки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 16 травня 2007 р. N 285.
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України
від 7 травня 2008 г. N 439.
3. Державний замовник-координатор - Мінекономрозвитку.
4. Державні замовники - Мінекономрозвитку, МОНмолодьспорт,
Держінвестпроект.
5. Керівник Програми - заступник Міністра економічного
розвитку і торгівлі.
6. Виконавці заходів Програми - Мінекономрозвитку,
МОНмолодьспорт, Держінвестпроект, Держстат, Нацдержслужба,
Національна та галузеві академії наук.
7. Строк виконання: 2009-2011 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
------------------------------------------------------------------
|Джерела фінансування |Обсяг фінансування, млн. |У тому числі за |
| | гривень | роками |
| | |----------------|
| | |2009 |2010 |2011|
|---------------------+-------------------------+-----+-----+----|
|Державний бюджет | 13,42 | 3,74| 5,79|3,89|
|---------------------+-------------------------+-----+-----+----|
|Інші джерела | 0,79 | 0,39| 0,2 |0,2 |
|---------------------+-------------------------+-----+-----+----|
|Усього | 14,21 | 4,13| 5,99|4,09|
------------------------------------------------------------------
( Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1041 від 12.10.2011 )
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми розвитку
системи інформаційно-аналітичного забезпечення
реалізації державної інноваційної політики
та моніторингу стану інноваційного розвитку економіки
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування | Головний | Джерела | Прогноз- | У тому числі |
| завдання | показника | | заходу | розпорядник |фінансування|ний обсяг | за роками |
| | |------------------------| | бюджетних | |фінансових| |
| | |усього| за роками | |коштів | |ресурсів | |
| | | | | | | |для | |
| | | |-----------------| | | |виконання |--------------|
| | | |2009 |2010 |2011 | | | |завдань, |2009|2010|2011|
| | | | | | | | | |млн. | | | |
| | | | | | | | | |гривень | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|1. Удоско- |частка | 90 | 40 | 70 | 90 |1) приведення |Мінеконом- |державний | 0,9 |0,3 |0,3 |0,3 |
|налити |показників | | | | |механізму |розвитку |бюджет | | | | |
|механізм |аналітико- | | | | |аналітично- |МОНмолодьспорт| | | | | |
|моніторингу |статистичного | | | | |статистичного |Держінвест- | | | | | |
|стану та |спостереження | | | | |спостереження |проект | | | | | |
|прогнозування|стану | | | | |стану |Держстат | | | | | |
|тенденцій |інноваційного | | | | |інноваційного |Національна та| | | | | |
|інноваційного|розвитку | | | | |розвитку |галузеві | | | | | |
|розвитку |економіки, | | | | |економіки у |академії наук | | | | | |
|економіки |адаптованих до | | | | |відповідність із| | | | | | |
| |стандартів | | | | |стандартами | | | | | | |
| |Організації | | | | |Організації | | | | | | |
| |економічного | | | | |економічного | | | | | | |
| |співробітництва| | | | |співробітництва | | | | | | |
| |і розвитку, | | | | |і розвитку | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | | | | | | |
| |---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
| |кількість | 30 | 15 | 20 | 30 |2) розроблення | -"- |державний | 2 | |2 | |
| |показників, за | | | | |та впровадження | |бюджет | | | | |
| |якими | | | | |програмного | | | | | | |
| |здійснюється | | | | |забезпечення для| | | | | | |
| |перспективне | | | | |проведення | | | | | | |
| |спостереження | | | | |моніторингу | | | | | | |
| |та прогнозу- | | | | |стану | | | | | | |
| |вання тенденцій| | | | |інноваційного | | | | | | |
| |інноваційного | | | | |розвитку | | | | | | |
| |розвитку | | | | |економіки | | | | | | |
| |економіки, | | | | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | | | | | | |
| |---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
| | | | | | |3) проведення |Мінеконом- |державний | 2 | |1 |1 |
| | | | | | |моніторингу |розвитку |бюджет | | | | |
| | | | | | |стану |МОНмолодьспорт| | | | | |
| | | | | | |інноваційного |Держінвест- | | | | | |
| | | | | | |розвитку |проект | | | | | |
| | | | | | |економіки |Національна та| | | | | |
| | | | | | | |галузеві | | | | | |
| | | | | | | |академії наук | | | | | |
| |---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
| | | | | | |4) проведення |Держінвест- |державний | 1,6 |1 |0,3 |0,3 |
| | | | | | |кон'юнктурних |проект |бюджет | | | | |
| | | | | | |досліджень |Мінеконом- |інші джерела| 0,19 |0,19| | |
| | | | | | |сучасних |розвитку | | | | | |
| | | | | | |тенденцій |МОНмолодьспорт| | | | | |
| | | | | | |розвитку |Держстат | | | | | |
| | | | | | |внутрішнього і |Національна та| | | | | |
| | | | | | |зовнішнього |галузеві | | | | | |
| | | | | | |ринку, вимог та |академії наук | | | | | |
| | | | | | |потреб | | | | | | |
| | | | | | |споживачів, | | | | | | |
| | | | | | |стану | | | | | | |
| | | | | | |національної | | | | | | |
| | | | | | |економіки та | | | | | | |
| | | | | | |окремих сфер | | | | | | |
| | | | | | |виробництва | | | | | | |
| |---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
| | | | | | |5) підготовка |МОНмолодьспорт|державний | 0,1 | | |0,1 |
| | | | | | |пропозицій щодо |Мінеконом- |бюджет | | | | |
| | | | | | |уточнення |розвитку | | | | | |
| | | | | | |пріоритетних |Держстат | | | | | |
| | | | | | |напрямів |Національна та| | | | | |
| | | | | | |інноваційного |галузеві | | | | | |
| | | | | | |розвитку |академії наук | | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|Разом за | | | | | | | | | 6,79 |1,49|3,6 |1,7 |
|завданням 1 | | | | | | | | | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|у тому числі | | | | | | | |державний | 6,6 |1,3 |3,6 |1,7 |
| | | | | | | | |бюджет | | | | |
| | | | | | | | |інші | 0,19 |0,19| | |
| | | | | | | | |джерела | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|2. Запро- |кількість | 1450 |1200 |1325 |1450 |1) розроблення |Мінеконом- |державний | 0,62 |0,3 |0,16|0,16|
|вадити |промислових | | | | |методики та |розвитку |бюджет | | | | |
|проведення |підприємств, що| | | | |проведення |Мінфін | | | | | |
|аналізу |провадять | | | | |порівняльного |МОНмолодьспорт| | | | | |
|ефективності |інноваційну | | | | |аналізу |Держінвест- | | | | | |
|механізму |діяльність | | | | |ефективності |проект | | | | | |
|державного |податкове | 1,8 | 2 |1,9 |1,8 |застосування |Держстат | | | | | |
|регулювання |навантаження на| | | | |механізму |Національна та| | | | | |
|інноваційної |1 гривню витрат| | | | |державної |галузеві | | | | | |
|діяльності |суб'єктів | | | | |підтримки та |академії наук | | | | | |
| |господарювання | | | | |стимулювання | | | | | | |
| |на інновації, | | | | |інноваційної | | | | | | |
| |гривень | | | | |діяльності в | | | | | | |
| | | | | | |Україні та інших| | | | | | |
| | | | | | |країнах | | | | | | |
| |---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
| |середньорічні | |5500 |6000 |6500 |2) розроблення | -"- |державний | 0,62 |0,3 |0,16|0,16|
| |обсяги | | | | |методики та | |бюджет | | | | |
| |інвестицій | | | | |проведення | | | | | | |
| |суб'єктів | | | | |аналізу | | | | | | |
| |господарювання,| | | | |ефективності | | | | | | |
| |пов'язаних з | | | | |регіональної та | | | | | | |
| |інноваційною | | | | |галузевої | | | | | | |
| |діяльністю, | | | | |інноваційної | | | | | | |
| |млн. | | | | |політики | | | | | | |
| |гривень |------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
| | | | | | |3) розроблення | -"- |державний | 0,08 | |0,04|0,04|
| | | | | | |пропозицій щодо | |бюджет | | | | |
| | | | | | |удосконалення | | | | | | |
| | | | | | |механізмів | | | | | | |
| | | | | | |державного | | | | | | |
| | | | | | |регулювання та | | | | | | |
| | | | | | |економічного | | | | | | |
| | | | | | |стимулювання | | | | | | |
| | | | | | |інноваційної | | | | | | |
| | | | | | |діяльності | | | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|Разом за | | | | | | | | | 1,32 |0,6 |0,36|0,36|
|завданням 2 | | | | | | | | | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|3. Підвищити |кількість | 120 | 40 | 40 | 40 |1) проведення |МОНмолодьспорт|державний | 1 |0,34|0,33|0,33|
|кваліфікацію |державних | | | | |навчання з |Нацдерж- |бюджет | | | | |
|державних |службовців, що | | | | |питань державної|служба | | | | | |
|службовців, |пройшли | | | | |інноваційної |Держінвест- | | | | | |
|діяльність |навчальний курс| | | | |політики серед |проект | | | | | |
|яких | | | | | |державних |Національна | | | | | |
|пов'язана з | | | | | |службовців |академія наук | | | | | |
|формуванням | | | | | |центральних та | | | | | | |
|та | | | | | |місцевих органів| | | | | | |
|реалізацією | | | | | |виконавчої влади| | | | | | |
|державної |---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|інноваційної |кількість | 60 | 20 | 20 | 20 |2) організація | -"- |державний | 1,5 |0,5 |0,5 |0,5 |
|політики |державних | | | | |міжнародного | |бюджет | | | | |
| |службовців, що | | | | |обміну досвідом | | | | | | |
| |пройшли | | | | |у сфері | | | | | | |
| |стажування за | | | | |державного | | | | | | |
| |кордоном | | | | |регулювання | | | | | | |
| | | | | | |інноваційної | | | | | | |
| | | | | | |діяльності | | | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|Разом за | | | | | | | | | 2,5 |0,84|0,83|0,83|
|завданням 3 | | | | | | | | | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|4. Забезпе- |кількість |30-45 |10-15|10-15|10-15|1) оприлюднення |Мінеконом- |державний | 0,9 |0,3 |0,3 |0,3 |
|чити |інформаційних | | | | |результатів |розвитку |бюджет | | | | |
|широкий |бюлетенів, | | | | |наукових |МОНмолодьспорт| | | | | |
|доступ |аналітичних | | | | |досліджень у |Держінвест- | | | | | |
|громадськості|доповідей, | | | | |сфері |проект | | | | | |
|до |інших | | | | |інноваційної |Держстат | | | | | |
|результатів |публікацій у | | | | |діяльності |Національна та| | | | | |
|наукових |спеціалізованих| | | | | |галузеві | | | | | |
|досліджень, |виданнях | | | | | |академії наук | | | | | |
|перспективних| | | | | | | | | | | | |
|вітчизняних | | | | | | | | | | | | |
|розробок | | | | | | | | | | | | |
| |---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
| |кількість | 8 | 3 | 3 | 2 |2) створення та |Мінеконом- |державний | 0,6 |0,2 |0,2 |0,2 |
| |створених | | | | |забезпечення |розвитку |бюджет | | | | |
| |електронних | | | | |функціонування |МОНмолодьспорт| | | | | |
| |інформаційних | | | | |системи |Держінвест- | | | | | |
| |баз даних | | | | |розподілених |проект | | | | | |
| | | | | | |електронних |Держстат | | | | | |
| | | | | | |інформаційних |Національна та| | | | | |
| |---------------+------+-----+-----+-----|баз даних |галузеві | | | | | |
| |кількість | | | | |результатів |академії наук | | | | | |
| |створених | 1 | 1 | | |науково- | | | | | | |
| |Інтернет-сайтів| | | | |дослідних та | | | | | | |
| |з відповідною | | | | |дослідно- | | | | | | |
| |тематикою | | | | |конструктор- | | | | | | |
| | | | | | |ських робіт і | | | | | | |
| | | | | | |дисертацій з | | | | | | |
| | | | | | |можливістю | | | | | | |
| | | | | | |доступу до неї | | | | | | |
| | | | | | |через Інтернет і| | | | | | |
| | | | | | |створення | | | | | | |
| | | | | | |спеціалізованого| | | | | | |
| | | | | | |Інтернет-сайту | | | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|Разом за | | | | | | | | | 1,5 |0,5 |0,5 |0,5 |
|завданням 4 | | | | | | | | | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|5. Підвищити |кількість | 9-21 |3-7 |3-7 |3-7 |1) організація | -"- |державний | 0,3 |0,1 |0,1 |0,1 |
|рівень |проведених | | | | |та проведення | |бюджет | | | | |
|інноваційної |конференцій, | | | | |інформаційно- | | | | | | |
|культури |семінарів | | | | |просвітницьких | | | | | | |
|населення, | | | | | |заходів у сфері | | | | | | |
|привести | | | | | |інноваційної | | | | | | |
|механізм | | | | | |діяльності | | | | | | |
|громадського |---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|обговорення |кількість | 6-9 |2-3 |2-3 |2-3 |2) організація | -"- |державний | 1,2 |0,4 |0,4 |0,4 |
|стратегічних |проведених | | | | |та проведення | |бюджет | | | | |
|питань |виставкових | | | | |виставкових | | | | | | |
|державної |заходів | | | | |заходів у сфері | | | | | | |
|інноваційної | | | | | |інноваційної | | | | | | |
|політики у | | | | | |діяльності | | | | | | |
|відповідність| | | | | | | | | | | | |
|з | | | | | | | | | | | | |
|європейськими| | | | | | | | | | | | |
|стандартами | | | | | | | |інші джерела| 0,6 |0,2 |0,2 |0,2 |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|Разом за | | | | | | | | | 2,1 |0,7 |0,7 |0,7 |
|завданням 5 | | | | | | | | | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|у тому числі | | | | | | | |державний | 1,5 |0,5 |0,5 |0,5 |
| | | | | | | | |бюджет | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
| | | | | | | | |інші джерела| 0,6 |0,2 |0,2 |0,2 |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|Усього за | | | | | | | | | 14,21 |4,13|5,99|4,09|
|Програмою | | | | | | | | | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
|у тому числі | | | | | | | |державний | 13,42 |3,74|5,79|3,89|
| | | | | | | | |бюджет | | | | |
|-------------+---------------+------+-----+-----+-----+----------------+--------------+------------+----------+----+----+----|
| | | | | | | | |інші джерела| 0,79 |0,39|0,2 |0,2 |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
( Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1041 від 12.10.2011 )
Додаток 3
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової програми розвитку системи
інформаційно-аналітичного забезпечення реалізації
державної інноваційної політики та моніторингу стану
інноваційного розвитку економіки
------------------------------------------------------------------
|Найменування | Найменування | Одиниця | Значення показників |
| завдання | показників | виміру |------------------------|
| |виконання | |усього| у тому числі за |
| |завдання | | | роками |
| | | | |-----------------|
| | | | |2009 |2010 |2011 |
|-------------+---------------+---------+------+-----+-----+-----|
|1. Удоскона- |частка |відсотки | 90 | 40 | 70 | 90 |
|лити |показників | | | | | |
|механізм |аналітико- | | | | | |
|моніторингу |статистичного | | | | | |
|стану та |спостереження | | | | | |
|прогнозування|стану | | | | | |
|тенденцій |інноваційного | | | | | |
|інноваційного|розвитку | | | | | |
|розвитку |економіки, | | | | | |
|економіки |адаптованих до | | | | | |
| |стандартів | | | | | |
| |Організації | | | | | |
| |економічного | | | | | |
| |співробітництва| | | | | |
| |і розвитку | | | | | |
| |---------------+---------+------+-----+-----+-----|
| |кількість | | 30 | 15 | 20 | 30 |
| |показників, за | | | | | |
| |якими | | | | | |
| |здійснюється | | | | | |
| |перспективне | | | | | |
| |спостереження | | | | | |
| |та | | | | | |
| |прогнозування | | | | | |
| |тенденцій | | | | | |
| |інноваційного | | | | | |
| |розвитку | | | | | |
| |економіки | | | | | |
|-------------+---------------+---------+------+-----+-----+-----|
|2. Запрова- |кількість | | 1450 |1200 |1325 |1450 |
|дити |промислових | | | | | |
|проведення |підприємств, що| | | | | |
|аналізу |провадять | | | | | |
|ефективності |інноваційну | | | | | |
|механізму |діяльність | | | | | |
|державного |---------------+---------+------+-----+-----+-----|
|регулювання |податкове | гривень | 1,8 | 2 | 1,9 | 1,8 |
|інноваційної |навантаження на| | | | | |
|діяльності |1 гривню витрат| | | | | |
| |суб'єктів | | | | | |
| |господарювання | | | | | |
| |на інновації | | | | | |
| |---------------+---------+------+-----+-----+-----|
| |середньорічний | млн. | |5500 |6000 |6500 |
| |обсяг | гривень | | | | |
| |інвестицій | | | | | |
| |суб'єктів | | | | | |
| |господарювання,| | | | | |
| |пов'язаних з | | | | | |
| |інноваційною | | | | | |
| |діяльністю | | | | | |
|-------------+---------------+---------+------+-----+-----+-----|
|3. Підвищити |кількість | | 120 | 40 | 40 | 40 |
|кваліфікацію |державних | | | | | |
|державних |службовців, що | | | | | |
|службовців, |пройшли | | | | | |
|діяльність |навчальний курс| | | | | |
|яких |---------------+---------+------+-----+-----+-----|
|пов'язана з |кількість | | 60 | 20 | 20 | 20 |
|формуванням |державних | | | | | |
|та |службовців, що | | | | | |
|реалізацією |пройшли | | | | | |
|державної |стажування за | | | | | |
|інноваційної |кордоном | | | | | |
|політики | | | | | | |
|-------------+---------------+---------+------+-----+-----+-----|
|4. Забезпе- |кількість | |30-45 |10-15|10-15|10-15|
|чити |інформаційних | | | | | |
|широкий |бюлетенів | | | | | |
|доступ |аналітичних | | | | | |
|громадськості|доповідей, | | | | | |
|до |інших | | | | | |
|результатів |публікацій у | | | | | |
|наукових |спеціалізованих| | | | | |
|досліджень, |виданнях | | | | | |
|перспективних|---------------+---------+------+-----+-----+-----|
|вітчизняних |кількість | | 8 | 3 | 3 | 2 |
|розробок |створених | | | | | |
| |електронних | | | | | |
| |інформаційних | | | | | |
| |баз даних | | | | | |
| |---------------+---------+------+-----+-----+-----|
| |кількість | | 1 | 1 | | |
| |створених | | | | | |
| |Інтернет-сайтів| | | | | |
| |з відповідною | | | | | |
| |тематикою | | | | | |
|-------------+---------------+---------+------+-----+-----+-----|
|5. Підвищити |кількість | | 9-21 | 3-7 | 3-7 | 3-7 |
|рівень |конференцій, | | | | | |
|інноваційної |семінарів | | | | | |
|культури |---------------+---------+------+-----+-----+-----|
|населення, |кількість | | 6-9 | 2-3 | 2-3 | 2-3 |
|привести |виставкових | | | | | |
|механізм |заходів | | | | | |
|громадського | | | | | | |
|обговорення | | | | | | |
|стратегічних | | | | | | |
|питань | | | | | | |
|державної | | | | | | |
|політики у | | | | | | |
|сфері | | | | | | |
|інноваційної | | | | | | |
|діяльності у | | | | | | |
|відповідність| | | | | | |
|з | | | | | | |
|європейськими| | | | | | |
|стандартами | | | | | | |
------------------------------------------------------------------