Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 2000 від 29.10.2003

Зареєстровано
в Київському міському управлінні юстиції
17 листопада 2003 р. за N 78/564

( Розпорядження втратило чинність на підставі
Розпорядження КМДА
N 1240 від 18.07.20
11 )

(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 404 від 24.03.20
08)

Про деякі питання роботи адміністративної комісії
при виконавчому органі Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА
N 201 від 17.02.2005
N 418 від 10.03.20
06 )

Відповідно до п.2 ст. 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80732-10 ), розпорядження Київського міського голови від 08.10.2002 N 305 "Про адміністративну комісію при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)":

1. Уповноважити складати протокол про адміністративні правопорушення наступних посадових осіб за ст. 103-1, 103-2, 149 - 154 ( 80731-10 ):

1.1. районних комунальних підприємств по утриманню житлового господарства:

- директорів районних комунальних підприємств по утриманню житлового господарства;

- заступників директорів районних комунальних підприємств по утриманню житлового господарства;

- начальників відділів районних комунальних підприємств по утриманню житлового господарства;

- начальників служб районних комунальних підприємств по утриманню житлового господарства;

- начальників житлово-експлуатаційних організацій;

- заступників начальників житлово-експлуатаційних організацій;

- майстрів технічних та ремонтних дільниць житлово-експлуатаційних організацій.

1.2. Головного управління з питань надзвичайних ситуацій за ст. 82, 103-2, 183 ( 80731-10 ):

- начальника Головного управління;

- першого заступника начальника Головного управління;

- начальників управлінь районних в м. Києві державних адміністрацій;

- начальника інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки;

- заступника начальника інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки;

- головних спеціалістів інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки;

- провідних спеціалістів інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки.

1.3. Головного управління з питань торгівлі та побуту за ст. 155, 156, 159, 160 ( 80731-10 ):

- начальників відділів Головного управління;

- головних спеціалістів Головного управління;

- провідних спеціалістів Головного управління. ( Пункт 1.3 в редакції Розпорядження КМДА N 418 від 10.03.2006 )

1.4. Головного Київського міського управління у справах захисту прав споживачів за ст. 159 - 160 ( 80731-10 ):

- заступника начальника Головного управління;

- начальників відділів Головного управління;

- заступників начальників відділу Головного управління;

- головних спеціалістів Головного управління;

- провідних спеціалістів Головного управління.

1.8. Комунального підприємства "Центр ідентифікації тварин" за ст. 154:

- директора комунального підприємства;

- заступника директора комунального підприємства;

- начальника відділу обліку та реєстрації комунального підприємства;

- заступника начальника відділу обліку та реєстрації комунального підприємства;

- провідних спеціалістів відділу обліку та реєстрації комунального підприємства. ( Пункт 1 доповнено підпунктом згідно з Розпорядженням КМДА N 201 від 17.02.2005 )

2. Затвердити Положення про відділ по забезпеченню роботи адміністративної комісії апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (додається).

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Данькевича І.П.

Міський голова О.Омельченко

Затверджено
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 29.10.2003 р. N 2000

Зареєстровано
в Київському міському управлінні юстиції
17 листопада 2003 р. за N 78/564

Положення
про відділ по забезпеченню роботи адміністративної
комісії при виконавчому органі Київської міської
ради (Київській міській державній адміністрації)

1. Відділ по забезпеченню роботи адміністративної комісії при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) (надалі - відділ) є окремим підрозділом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2. У своїй роботі відділ керується Конституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і наказами керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Положенням про адміністративну комісію при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), цим Положенням та іншими нормативними актами.

3. Діяльність відділу ґрунтується на засадах законності, персональної відповідальності працівників та взаємодії з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

4. Основними завданнями відділу є: організаційне та технічне забезпечення роботи адміністративної комісії при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації); прийом протоколів про адміністративні правопорушення, підготовка справ та матеріалів для розгляду на засіданні адміністративної комісії, повернення до виконання постанов про накладення адміністративного стягнення, контроль їх виконання; організація співпраці з адміністративними комісіями при виконавчих органах районних у м. Києві рад, структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), органами місцевого самоврядування; забезпечення дотримання законодавства при підготовці справ до розгляду, розгляді звернень юридичних осіб, громадян до голови, його заступника та членів комісії.

5. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

5.1. Здійснює прийом протоколів про адміністративні правопорушення, службової кореспонденції та листів громадян, що надходять на адресу комісії, готує документи і доповідає голові комісії про них разом із пропозиціями щодо їх розгляду.

5.2. Заводить по кожному протоколу про адміністративні правопорушення окрему справу.

5.3. Забезпечує якісне опрацювання отриманих протоколів про адміністративні правопорушення та здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративні правопорушення на комісії.

5.4. Забезпечує своєчасний розгляд справи, присутність особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, при необхідності готує виїзні засідання адміністративної комісії.

5.5. Контролює строки та якість виконання розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), організаційно-розпорядчих документів, інших доручень, що стосуються роботи комісії.

5.6. Веде по справах, що розглядаються адміністративною комісією, протоколи засідань комісії, опрацьовує документи, що входять за підписом голови комісії. Повертає до виконання постанови про накладення адміністративного стягнення і контролює їх виконання.

5.7. Забезпечує вирішення усіх організаційних питань щодо участі у заходах, які проводяться іншими органами виконавчої влади та стосуються закріпленої сфери діяльності. Забезпечує захист державної таємниці згідно з законодавством. Контролює виконання рішень комісії.

5.8. Веде діловодство адміністративної комісії, облік розглянутих справ про адміністративні порушення, забезпечує зберігання цих справ.

5.9. Готує перелік питань для включення до квартальних та тижневих планів роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

5.10. Опрацьовує документи, що виходять за підписом голови комісії.

6. Відділ має право:

6.1. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб, які працюють в апараті, структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), документи, необхідні для виконання функцій, покладених на комісію.

6.2. Брати участь у нарадах та інших заходах, які проводить голова комісії.

6.3. Витребувати у відповідних організацій необхідні додаткові матеріали, які стосуються справ, що розглядаються.

7. Покладання на відділ обов'язків, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються питань діяльності комісії, не допускається.

8. Відділ підпорядковується голові адміністративної комісії.

9. Структура відділу, чисельність його працівників та положення про відділ на підставі розпорядження Київського міського голови від 08.10.2002 N 305 затверджуються у встановленому порядку.

10. Начальник відділу призначається на посаду і звільняється з посади Київським міським головою за поданням голови адміністративної комісії та за погодженням з керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

11. Працівники відділу призначаються на посади і звільняються з посад у встановленому порядку за поданням начальника відділу.

12. Начальник відділу:

12.1. Керує діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

12.2. Виконує функції відповідального секретаря адміністративної комісії.

12.3. Вирішує організаційні питання проведення засідань адміністративної комісії.

12.4. Разом з головою адміністративної комісії підписує протокол і постанову Адміністративної комісії по справі про адміністративне правопорушення.

12.5. Визначає завдання і розподіляє обов'язки між працівниками відділу, забезпечує підвищення їх кваліфікації.

12.6. Подає голові адміністративної комісії пропозиції щодо заохочень та застосування до працівників відділу дисциплінарних стягнень згідно з трудовим законодавством.

12.7. Вносить на розгляд голови комісії проекти документів з питань, що належать до компетенції відділу.

12.8. Забезпечує виконання доручень голови комісії відповідно до планів діяльності відділу та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

12.9. Забезпечує підготовку і подає на затвердження у встановленому порядку положення про відділ та посадові інструкції працівників.

12.10. Надає згідно з законодавством пропозиції на розгляд голови адміністративної комісії щодо призначення, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, заміщення вакантних посад.

12.11. Забезпечує захист державної таємниці згідно з законодавством.

Заступник голови - керівник апарату Б.Стичинський