ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
08.05.2009 N 139

Про особливості застосування наказів
Головдержслужби, що регулюють питання
проходження електронного безпаперового
документообігу у центральному апараті
Головдержслужби України, та посилення
відповідальності за їх виконання

( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Головного
управління державної служби
N 5 від 13.01.20
11
N 109 від 26.04.20
11 )

З метою упорядкування процесів паперового та електронного безпаперового документообігів, уникнення можливих суперечностей у застосуванні окремих наказів Головдержслужби України з цих питань, а також посилення відповідальності працівників за їх виконання наказую:

1. Встановити, що до внесення відповідних змін до Інструкції з діловодства Головного управління державної служби України, затвердженої наказом Головдержслужби України від 20.07.2006 року N 262, інших наказів Головдержслужби України, що регулюють питання проходження паперового документообігу, у разі виникнення суперечностей між їх вимогами та вимогами, визначеними наказом Головдержслужби України від 02.03.2009 року N 60, іншими наказами, що регулюють питання проходження електронного безпаперового документообігу, застосовуються останні.

2. Попередити працівників центрального апарату та територіальних органів Головдержслужби України про персональну відповідальність за недопущення наступних дій:

виконання функцій, передбачених посадовими рольовими інструкціями для інших посад;

створення керівником власних електронних резолюцій без накладання на них особистого електронного цифрового підпису;

відправлення не підписаних електронним цифровим підписом електронних документів іншим працівником, а також розгляд таких документів у разі їх надходження;

доведення до виконавців в електронній формі документів, що повинні доводитись лише у паперовій формі;

доведення до виконавців у паперовій формі документів, що повинні доводитись лише у електронній формі;

затримання розгляду працівником електронного документа, що надійшов до нього, понад 8 годин робочого часу без поважних причин;

неподання у визначений термін до Адміністратора системи електронного документообігу Головдержслужби України директором департаменту, начальниками управлінь інформації про відсутність підпорядкованих їм начальників відділів і завідувачів секторів та покладання виконання їх обов'язків на інших осіб;

порушення вимог наказу Головдержслужби від 05.01.2010 року N 1; ( Пункт 2 доповнено абзацом у редакції Наказу Головного управління державної служби N 5 від 13.01.2011 )

дії чи бездіяльність, що призвела до порушення термінів виконання або унеможливлення виконання заходів, передбачених Планом-графіком інтеграції територіальних органів Головдержслужби до системи електронного документообігу Головдержслужби, наказу Головдержслужби від 05.01.2010 року N 1. ( Пункт 2 доповнено абзацом у редакції Наказу Головного управління державної служби N 5 від 13.01.2011 ) ( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного управління державної служби N 5 від 13.01.2011 )

3. Установити, що підготовка документа у паперовому вигляді без використання відомчої системи електронного документообігу допускається лише з дозволу Начальника Головдержслужби або особи, яка виконує його обов'язки. ( Наказ доповнено новим пунктом згідно з Наказом Головного управління державної служби N 109 від 26.04.2011 )

4. Адміністративно-фінансовому департаменту ознайомити з цим наказом під розпис першого заступника Начальника Головдержслужби, заступників Начальника Головдержслужби України, керівників структурних підрозділів Головдержслужби України, інших працівників центрального апарату Головдержслужби України. ( Пункт із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного управління державної служби N 5 від 13.01.2011 )

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Головдержслужби Т.Мотренко