ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
10.06.2011 N 953
(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 1810 від 08.10.2013)
Про затвердження змін та доповнень до Регламенту
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади", Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.92 N 731, наказу Головного управління юстиції у м. Києві від 18.04.2007 N 97/02 "Про порядок державної реєстрації нормативно-правових актів у Головному управлінні юстиції", зареєстрованого у Головному управлінні юстиції у м. Києві 19.04.2007 за N 9/774, з метою забезпечення виконання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації):
1. Затвердити зміни та доповнення до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.10.2002 N 1970 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.02.2011 N 185), а саме:
Пункт 58 Регламенту викласти у новій редакції:
"58. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), видані на виконання функцій державної виконавчої влади, що носять нормативно-правовий характер, зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, подаються на державну реєстрацію до Головного управління юстиції у м. Києві у п'ятиденний термін після їх видання і набирають чинності з моменту їх реєстрації, якщо самими розпорядженнями не встановлено пізніший термін введення їх у дію.
Забезпечення реєстрації розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в Головному управлінні юстиції у м. Києві покладається на керівників головних управлінь, управлінь, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за поданням яких видано розпорядження.
Про необхідність державної реєстрації розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) зазначається у пояснювальній записці до проекту розпорядження головними управліннями, управліннями, іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які є розробниками розпорядження. До пояснювальної записки розробником проекту розпорядження додається проект супровідного листа на Головне управління юстиції у м. Києві, складений згідно з вимогами цього пункту.
Юридичне управління відповідно до наказу Головного управління юстиції у м. Києві від 18.04.2007 N 97/02 "Про порядок державної реєстрації нормативно-правових актів у Головному управлінні юстиції", зареєстрованого у Головному управлінні юстиції у м. Києві 19.04.2007 за N 9/774, при проведенні правової експертизи проектів розпоряджень надає пропозиції керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо необхідності їх державної реєстрації.
Управління забезпечення документообігу та контролю при здійсненні підготовки на підпис проектів розпоряджень проставляє спеціальну відмітку - "підлягає реєстрації у Головному управлінні юстиції у м. Києві".
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що подається на державну реєстрацію, супроводжується листом, який підписує заступник голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Супровідний лист повинен містити такі дані:
- обгрунтування підстав для видання розпорядження;
- відомості про чинні акти з цього питання, інформацію про строки приведення їх у відповідність до розпорядження, поданого на державну реєстрацію, а також про розпорядження, що втрачають чинність у зв'язку з виданням цього розпорядження.
На лицьовому або зворотному боці супровідного листа повинна бути відмітка про безпосереднього виконавця цього документа, яка складається з його імені, по батькові, прізвища і номера службового телефону.
На державну реєстрацію розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) його розробником подається у трьох примірниках (оригінал і дві завірені копії).
Якщо розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вносяться зміни чи доповнення, то разом із ним подається також копія розпорядження, до якого вони вносяться.
Разом з нормативно-правовим актом до Головного управління юстиції у м. Києві подається довідка щодо відповідності даного нормативно-правового акта законодавству Європейського Союзу (acquis commuNautaire) згідно з додатком 6 до цього розпорядження."
2. Заступнику голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків прийняти рішення щодо висвітлення змісту цього розпорядження в засобах масової інформації.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова О.Попов