Документ втратив чиннiсть!

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 13 квітня 2011 р. N 494
Київ

(Постанова втратила чинність на підставі Постанови
Кабінету Міністрів України
N 71 від 5 березня 2014
р.)

Про затвердження Державної цільової програми
впровадження у навчально-виховний процес
загальноосвітніх навчальних закладів
інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків"
на період до 2015 року

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Державну цільову програму впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року (далі - Програма), що додається.

2. Рекомендувати Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування розглянути питання щодо впровадження в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій.

3. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту, Міністерству фінансів, іншим органам виконавчої влади передбачати під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти, необхідні для виконання визначених Програмою завдань і заходів.

4. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям подавати щороку до 15 лютого Міністерству освіти і науки, молоді та спорту інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання до 15 березня Міністерству економічного розвитку і торгівлі та Кабінетові Міністрів України.

Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 квітня 2011 р. N 494

Державна цільова програма
впровадження у навчально-виховний процес
загальноосвітніх навчальних закладів
інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків"
на період до 2015 року

Мета Програми

Метою Програми є впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій, створення умов для поетапного переходу до нового рівня освіти на основі зазначених технологій.

Визначення оптимального варіанта розв'язання проблеми
на основі порівняльного аналізу двох варіантів

Можливі два варіанти розв'язання проблеми, що передбачають:

перший (обмежений) - вирішення питань на рівні місцевих органів управління освітою без відповідної підтримки держави;

другий (оптимальний) - розроблення і затвердження державної цільової програми з відповідною ресурсною та фінансовою підтримкою, виконання якої забезпечить послідовність, наступність, системність у вирішенні питань впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів нових технологій навчання.

Найбільш ефективнішим є другий варіант.

Шляхи і способи розв'язання проблеми

Проблему передбачається розв'язати шляхом:

розроблення нормативно-правового та науково-методичного забезпечення впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій;

оновлення змісту, форм і методів викладання навчального предмета "Інформатика";

забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів сучасними навчальними комп'ютерними комплексами та системними і прикладними програмними продуктами;

надання загальноосвітнім навчальним закладам швидкісного доступу до Інтернету з використанням сучасних технологій під'єднання для високоефективного доступу до освітніх ресурсів;

удосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес, забезпечення стовідсоткового володіння такими знаннями усіма педагогічними працівниками;

створення системи дистанційного навчання дітей з обмеженими можливостями та дітей, які перебувають на довготривалому лікуванні;

створення системи веб-сайтів усіх загальноосвітніх навчальних закладів для опублікування кращих освітянських надбань, підтримки колективної та індивідуальної комунікації, формування мережних професійних об'єднань;

формування єдиного освітнього середовища, забезпечення інформаційної інтеграції освітніх ресурсів, інформаційної безпеки та централізованого фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту.

Програма передбачена на період до 2015 року.

Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.

Завдання і заходи

Основними завданнями Програми є:

удосконалення нормативно-правової бази;

оснащення загальноосвітніх навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій;

створення відкритої мережі освітніх ресурсів;

оновлення змісту, форм і методів навчання інформатики;

підготовка та підвищення рівня кваліфікації вчителів.

Завдання і заходи з виконання Програми наведені у додатку 2.

Очікувані результати, ефективність Програми

Виконання Програми дасть змогу:

поліпшити якість шкільної освіти, створити механізм її стійкого інноваційного розвитку, варіативності та індивідуалізації навчання;

забезпечити загальноосвітні навчальні заклади доступом до глобальних інформаційних ресурсів з використанням високошвидкісних каналів;

забезпечити доступ учнів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до високоякісних локальних і мережних освітніх інформаційних ресурсів;

створити та використати у навчальному процесі сучасні електронні навчальні матеріали та організувати ефективний доступ до них через Інтернет;

створити умови для здобуття повноцінної освіти, соціальної адаптації та реабілітації дітей з обмеженими можливостями та дітей, які перебувають на довготривалому лікуванні;

сформувати дистанційну систему виявлення обдарованих учнів, налагодити їх ефективний електронний зв'язок з провідними фахівцями та вченими;

забезпечити розвиток інформаційної взаємодії та інтеграцію загальноосвітніх навчальних закладів у світовий інформаційний освітній простір.

Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.

Обсяги та джерела фінансування

Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 781,37 млн. гривень, у тому числі 549,37 млн. - за рахунок державного бюджету, 100 млн. - за рахунок місцевих бюджетів та 132 млн. гривень за рахунок інших джерел.

Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України та місцевих бюджетів на відповідний рік у межах видатків, передбачених головному розпорядникові бюджетних коштів, відповідальному за виконання завдань і заходів Програми.

Додаток 1
до Програми

                             ПАСПОРТ
Державної цільової програми впровадження
у навчально-виховний процес
загальноосвітніх навчальних закладів
інформаційно-комунікаційних технологій
"Сто відсотків" на період до 2015 року

     1. Концепція   Програми   схвалена   розпорядженням  Кабінету
Міністрів України від 27 серпня 2010 р. N 1722
(Офіційний вісник України, 2010 р., N 67, ст. 2424).

2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України
від 13 квітня 2011 р. N 494.

3. Державний замовник-координатор - МОНмолодьспорт.

4. Керівник Програми - Міністр освіти і науки, молоді та
спорту.

5. Виконавці заходів Програми - МОНмолодьспорт, Національна
академія педагогічних наук, Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські
держадміністрації.

6. Строк виконання Програми: 2011-2015 роки.

7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування

------------------------------------------------------------------
| Джерела | Орієнтовний | У тому числі за роками |
| фінансування | обсяг |---------------------------------|
| |фінансування, | 2011| 2012| 2013 | 2014| 2015 |
| |млн. гривень | | | | | |
|---------------+--------------+-----+-----+-------+-----+-------|
|Державний | 549,37 |110 |110 |109,95 |110 |109,42 |
|бюджет | | | | | | |
|---------------+--------------+-----+-----+-------+-----+-------|
|Місцевий | 100 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
|бюджет | | | | | | |
|---------------+--------------+-----+-----+-------+-----+-------|
|Інші джерела | 132 | 12 | 30 | 30 | 30 | 30 |
|---------------+--------------+-----+-----+-------+-----+-------|
|Усього | 781,37 |142 |160 |159,95 |160 |159,42 |
------------------------------------------------------------------

Додаток 2
до Програми

                        ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми
впровадження у навчально-виховний процес
загальноосвітніх навчальних закладів
інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків"
на період до 2015 року

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування | Головний | Джерела |Прогноз-| У тому числі за роками |
| завдання | показника |------------------------------| заходу | розпорядник |фінансу- | ний | |
| | |усьо-| за роками | |бюджетних коштів | вання | обсяг | |
| | | го |------------------------| | |(держав- |фінансо-|--------------------------------------|
| | | |2011|2012|2013|2014|2015| | | ний, | вих | 2011| 2012 | 2013 | 2014 | 2015 |
| | | | | | | | | | |місцевий |ресурсів| | | | | |
| | | | | | | | | | | бюджет, |для ви- | | | | | |
| | | | | | | | | | | інші) |конання | | | | | |
| | | | | | | | | | | |завдань,| | | | | |
| | | | | | | | | | | | млн. | | | | | |
| | | | | | | | | | | |гривень | | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| I. Удосконалення нормативно-правової бази |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. Розроблення |кількість | 1 | 1 | | | | |1) розроблення |МОНмолодьспорт, |державний| | | | | | |
|державних |стандартів | | | | | | |державних |Національна |бюджет | | | | | | |
|стандартів у | | | | | | | |стандартів |академія | | | | | | | |
|галузі | | | | | | | |інформатичних |педагогічних наук | | | | | | | |
|інформаційно- | | | | | | | |компетентностей | | | | | | | | |
|комунікаційних | | | | | | | |для учнів, | | | | | | | | |
|технологій | | | | | | | |вчителів | | | | | | | | |
| | | | | | | | |інформатики, | | | | | | | | |
| | | | | | | | |вчителів інших | | | | | | | | |
| | | | | | | | |предметів, | | | | | | | | |
| | | | | | | | |бібліотекарів, | | | | | | | | |
| | | | | | | | |адміністрації | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |закладів | | | | | | | | |
| |--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | -"- | 13 | 13 | | | | |2) розроблення | -"- | -"- | | | | | | |
| | | | | | | | |державних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |стандартів до | | | | | | | | |
| | | | | | | | |програмного | | | | | | | | |
| | | | | | | | |забезпечення | | | | | | | | |
| | | | | | | | |(загального | | | | | | | | |
| | | | | | | | |призначення та | | | | | | | | |
| | | | | | | | |прикладного | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчального | | | | | | | | |
| | | | | | | | |призначення) | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|2. Розроблення |кількість | 1 | | | 1 | | |1) розроблення | -"- | -"- | | | | | | |
|науково- |положень | | | | | | |кваліфікаційних | | | | | | | | |
|методичного | | | | | | | |вимог до | | | | | | | | |
|забезпечення | | | | | | | |педагогічних | | | | | | | | |
|запровадження | | | | | | | |працівників щодо| | | | | | | | |
|інформаційно- | | | | | | | |володіння | | | | | | | | |
|комунікаційних | | | | | | | |інформаційно- | | | | | | | | |
|технологій | | | | | | | |комунікаційними | | | | | | | | |
|навчання | | | | | | | |технологіями | | | | | | | | |
| |--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | -"- | 1 | | 1 | | | |2) розроблення | -"- | -"- | | | | | | |
| | | | | | | | |положення про | | | | | | | | |
| | | | | | | | |проведення | | | | | | | | |
| | | | | | | | |дистанційних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |олімпіад з | | | | | | | | |
| | | | | | | | |різних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |предметів, | | | | | | | | |
| | | | | | | | |олімпіади з | | | | | | | | |
| | | | | | | | |питань | | | | | | | | |
| | | | | | | | |інформаційних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |технологій | | | | | | | | |
| |--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| |кількість | 1 | | 1 | | | |3) розроблення |МОНмолодьспорт, |державний| | | | | | |
| |положень | | | | | | |положення про |Національна |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | |електронні |академія | | | | | | | |
| | | | | | | | |освітні ресурси |педагогічних наук | | | | | | | |
| |--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | -"- | 1 | | | 1 | | |4) розроблення | -"- | -"- | | | | | | |
| | | | | | | | |положення про | | | | | | | | |
| | | | | | | | |використання | | | | | | | | |
| | | | | | | | |дистанційних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |технологій у | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчально- | | | | | | | | |
| | | | | | | | |виховному | | | | | | | | |
| | | | | | | | |процесі | | | | | | | | |
| | | | | | | | |загальноосвітніх| | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |закладів | | | | | | | | |
| |--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|

|                |кількість     |  1  |    |    |  1 |    |    |5) розроблення  |        -"-       |   -"-   |        |     |      |        |       |        |
| |документів | | | | | | |системи | | | | | | | | |
| | | | | | | | |позитивної | | | | | | | | |
| | | | | | | | |мотивації | | | | | | | | |
| | | | | | | | |вчителів до | | | | | | | | |
| | | | | | | | |участі у процесі| | | | | | | | |
| | | | | | | | |поповнення | | | | | | | | |
| | | | | | | | |тематичних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |цифрових архівів| | | | | | | | |
| | | | | | | | |інформаційних і | | | | | | | | |
| | | | | | | | |методичних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |ресурсів з | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |предметів | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|Разом за | | 19 | 14 | 2 | 3 | | | | | | | | | | | |
|розділом I | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| II. Оснащення загальноосвітніх навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. Забезпечення |кількість | 8 | | 1 | 2 | 2 | 2 |1) забезпечення |МОНмолодьспорт |державний| 105,12| |12,97 | 35,41 | 30,45 | 26,28 |
|засобами |шкіл, | | | | | | |загальноосвітніх| |бюджет | | | | | | |
|інформаційно- |забезпечених | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
|комунікаційних |серверним | | | | | | |закладів | | | | | | | | |
|технологій |обладнанням, | | | | | | |серверним | | | | | | | | |
|навчально- |відсотків | | | | | | |обладнанням та | | | | | | | | |
|виховного | | | | | | | |відповідним | | | | | | | | |
|процесу | | | | | | | |програмним | | | | | | | | |
| | | | | | | | |забезпеченням, | | | | | | | | |
| | | | | | | | |що відповідають | | | | | | | | |
| | | | | | | | |сучасним | | | | | | | | |
| | | | | | | | |стандартам | | | | | | | | |
| |--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| |кількість | 19 | 29 | 26 | 23 | 21 | 19 |2) створення на |Рада Міністрів |місцеві | 76 | 20 |18,87 | 17,72 | 11,93 | 7,48 |
| |вчителів на | | | | | | |базі шкільних |Автономної |бюджети | | | | | | |
| |один | | | | | | |методичних |Республіки Крим, | | | | | | | |
| |комп'ютер | | | | | | |кабінетів |обласні, Київська | | | | | | | |
| | | | | | | | |робочих місць |та Севастопольська| | | | | | | |
| | | | | | | | |для вільного |міські | | | | | | | |
| | | | | | | | |доступу до |держадміністрації | | | | | | | |
| | | | | | | | |електронних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |інформаційних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |ресурсів | | | | | | | | |
| |--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| |кількість | 21 | 27 | 25 | 24 | 22 | 21 |3) забезпечення |МОНмолодьспорт |державний| 382,87| 105 |85,73 | 58,05 | 64,17 | 69,92 |
| |учнів на один | | | | | | |загальноосвітніх| |бюджет | | | | | | |
| |комп'ютер | | | | | | |навчальних | |---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | |закладів | |інші | 132 | 12 | 30 | 30 | 30 | 30 |
| | | | | | | | |комп'ютерною | |джерела | | | | | | |
| | | | | | | | |технікою | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|2. Надання |кількість | 80 | 15 | 25 | 50 | 65 | 80 |1) здійснення | -"- |державний| 32,2 | 5 | 3,4 | 8,5 | 6,8 | 8,5 |
|загальноосвітнім|шкіл, які | | | | | | |широкосмугового | |бюджет | | | | | | |
|навчальним |мають | | | | | | |під'єднання | | | | | | | | |
|закладам |широкосмуговий| | | | | | |загальноосвітніх| | | | | | | | |
|швидкісного |доступ до | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
|доступу до |Інтернету, | | | | | | |закладів до | | | | | | | | |
|Інтернету |відсотків | | | | | | |Інтернету | | | | | | | | |
| | | | | | | | |----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | |2) користування |Рада Міністрів |місцеві | 24 | |1,13 | 2,28 | 8,07 | 12,52 |
| | | | | | | | |широкосмуговим |Автономної |бюджети | | | | | | |
| | | | | | | | |доступом до |Республіки Крим, | | | | | | | |
| | | | | | | | |Інтернету |обласні, Київська | | | | | | | |
| | | | | | | | | |та Севастопольська| | | | | | | |
| | | | | | | | | |міські | | | | | | | |
| | | | | | | | | |держадміністрації | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|

|3. Забезпечення |кількість шкіл|  70 |    | 10 | 30 | 50 | 70 |1) розроблення  |МОНмолодьспорт    |державний|  0,15  |     |0,15  |        |       |        |
|інформаційної |з фільтрацією | | | | | | |комплексу | |бюджет | | | | | | |
|безпеки освітніх|контенту, | | | | | | |заходів щодо | | | | | | | | |
|ресурсів та |відсотків | | | | | | |використання | | | | | | | | |
|даних, | | | | | | | |програмно- | | | | | | | | |
|фільтрації | | | | | | | |технічних | | | | | | | | |
|несумісного з | | | | | | | |засобів, які | | | | | | | | |
|навчальним | | | | | | | |забезпечують | | | | | | | | |
|процесом | | | | | | | |централізовану | | | | | | | | |
|контенту | | | | | | | |фільтрацію | | | | | | | | |
| | | | | | | | |несумісного з | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчально- | | | | | | | | |
| | | | | | | | |виховним | | | | | | | | |
| | | | | | | | |процесом | | | | | | | | |
| | | | | | | | |контенту та | | | | | | | | |
| | | | | | | | |мережевої | | | | | | | | |
| | | | | | | | |безпеки | | | | | | | | |
| |--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| |періодичність | | | | | | |2) забезпечення | -"- | -"- | 7,63 | |0,84 | 2,3 | 1,97 | 2,52 |
| |оновлення | | | | | | |загальноосвітніх| | | | | | | | |
| |програмного | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
| |забезпечення | | | | | | |закладів | | | | | | | | |
| |фільтрації та | | | | | | |програмно- | | | | | | | | |
| |мережевої | | | | | | |технічними | | | | | | | | |
| |безпеки (раз | | | | | | |засобами | | | | | | | | |
| |на рік) | | | | | | |фільтрації | | | | | | | | |
| | | | | | | | |контенту та | | | | | | | | |
| | | | | | | | |мережевої | | | | | | | | |
| | | | | | | | |безпеки | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|Разом за | | | | | | | | | | | 759,97| 142 |153,1 | 154,25 | 153,4 | 157,22 |
|розділом II | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|у тому числі | | | | | | | | | |державний| 527,97| 110 |103,1 | 104,25 | 103,4 | 107,22 |
| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | | | |---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | | | |місцеві | 100 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
| | | | | | | | | | |бюджети | | | | | | |
| | | | | | | | | | |---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | | | |інші | 132 | 12 | 30 | 30 | 30 | 30 |
| | | | | | | | | | |джерела | | | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

|                                                     III. Створення відкритої мережі освітніх ресурсів                                                      |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. Розвиток та |обсяг | 100| | 60 |100 | | |1) створення | -"- |державний| 0,7 | | 0,4 | 0,3 | | |
|підтримка |виконаних | | | | | | |платформи для | |бюджет | | | | | | |
|освітніх |робіт, | | | | | | |проведення | | | | | | | | |
|порталів |відсотків | | | | | | |олімпіад, | | | | | | | | |
|МОНмолодьспорту | | | | | | | |конференцій, | | | | | | | | |
| | | | | | | | |семінарів | | | | | | | | |
| | | | | | | | |----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | |2) створення | -"- | -"- | 0,6 | | 0,4 | 0,2 | | |
| | | | | | | | |платформи | | | | | | | | |
| | | | | | | | |функціонування | | | | | | | | |
| | | | | | | | |освітніх | | | | | | | | |
| | | | | | | | |мережних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |спільнот | | | | | | | | |
| | | | | | | | |учителів | | | | | | | | |
| | | | | | | | |----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | |3) розроблення |МОНмолодьспорт |державний| 0,8 | | 0,5 | 0,3 | | |
| | | | | | | | |платформи для | |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | |проведення | | | | | | | | |
| | | | | | | | |дистанційних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |моніторингових | | | | | | | | |
| | | | | | | | |досліджень учнів| | | | | | | | |
| | | | | | | | |та вчителів | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|2. Створення |обсяг | 100| |100 | | | |1) розроблення | -"- | -"- | 0,4 | | 0,4 | | | |
|системи веб- |виконаних | | | | | | |та впровадження | | | | | | | | |
|сайтів усіх |робіт з | | | | | | |платформи | | | | | | | | |
|загальноосвітніх|розроблення | | | | | | |"Шкільний | | | | | | | | |
|навчальних |платформи та | | | | | | |портал" | | | | | | | | |
|закладів |моделі | | | | | | | | | | | | | | | |
| |керування, | | | | | | | | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | | | | | | | | | | |
| |--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| |кількість | 80 | | 10 | 30 | 50 | 80 |2) розроблення | -"- | -"- | 0,2 | | 0,2 | | | |
| |шкіл, в яких | | | | | | |та впровадження | | | | | | | | |
| |впроваджено та| | | | | | |моделі керування| | | | | | | | |
| |експлуатується| | | | | | |та експлуатації | | | | | | | | |
| |платформа, | | | | | | |шкільного | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | |порталу | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|3. Створення |рівень | 300| 20 | 40 | 60 | 80 |100 |1) створення | -"- | -"- | 6,6 | | 1,6 | 1,8 | 1,6 | 1,6 |
|сучасних |забезпечення | | | | | | |освітніх | | | | | | | | |
|електронних |відкритими | | | | | | |ресурсів, | | | | | | | | |
|навчальних |освітніми | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
|матеріалів і |ресурсами, | | | | | | |посібників, | | | | | | | | |
|організація |відсотків | | | | | | |енциклопедій та | | | | | | | | |
|ефективного |відповідно до | | | | | | |курсів для | | | | | | | | |
|доступу до них |потреби | | | | | | |кожного | | | | | | | | |
|через Інтернет | | | | | | | |навчального | | | | | | | | |
| | | | | | | | |предмета | | | | | | | | |
| | | | | | | | |інваріантної | | | | | | | | |
| | | | | | | | |частини | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |планів | | | | | | | | |
| |--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| |рівень | 300| 20 | 40 | 60 | 80 |100 |2) здійснення | -"- | -"- | 2,4 | | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 |
| |забезпечення | | | | | | |конверсії | | | | | | | | |
| |конверсованими| | | | | | |підручників та | | | | | | | | |
| |підручниками, | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | |матеріалів в | | | | | | | | |
| |відповідно до | | | | | | |електронну | | | | | | | | |
| |потреби | | | | | | |форму, створення| | | | | | | | |
| | | | | | | | |електронних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |підручників | | | | | | | | |
| | | | | | | | |----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | |3) здійснення |МОНмолодьспорт |державний| 5,6 | | 0,8 | 1,6 | 3,2 | |
| | | | | | | | |добору та | |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | |локалізації | | | | | | | | |
| | | | | | | | |вільного | | | | | | | | |
| | | | | | | | |програмного | | | | | | | | |
| | | | | | | | |забезпечення | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчального | | | | | | | | |
| | | | | | | | |призначення для | | | | | | | | |
| | | | | | | | |підтримки | | | | | | | | |
| | | | | | | | |вивчення | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |предметів | | | | | | | | |
| | | | | | | | |----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | |4) створення | -"- | -"- | 1,8 | | 0,6 | 0,6 | 0,6 | |
| | | | | | | | |відкритих | | | | | | | | |
| | | | | | | | |тематичних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |цифрових архівів| | | | | | | | |
| | | | | | | | |стандартизованих| | | | | | | | |
| | | | | | | | |інформаційних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |освітніх і | | | | | | | | |
| | | | | | | | |методичних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |ресурсів з | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |предметів | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|

|4. Створення    |кількість     |  87 | 16 | 32 | 49 | 67 | 87 |1) удосконалення|        -"-       |   -"-   |   0,7  |     | 0,7  |        |       |        |
|системи |дітей, | | | | | | |організаційної | | | | | | | | |
|дистанційної |залучених до | | | | | | |структури | | | | | | | | |
|підтримки |дистанційного | | | | | | |управління | | | | | | | | |
|навчання дітей з|навчання, | | | | | | |процесом | | | | | | | | |
|особливими |відсотків | | | | | | |дистанційного | | | | | | | | |
|потребами та |відповідно до | | | | | | |навчання | | | | | | | | |
|дітей, які |потреби | | | | | | |----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|перебувають на | | | | | | | |2) розроблення | -"- | -"- | 1,3 | | 0,4 | 0,3 | 0,6 | |
|довготривалому | | | | | | | |електронних | | | | | | | | |
|лікуванні | | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |ресурсів, | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |курсів, | | | | | | | | |
| | | | | | | | |адаптованих для | | | | | | | | |
| | | | | | | | |дітей з | | | | | | | | |
| | | | | | | | |особливими | | | | | | | | |
| | | | | | | | |потребами, і | | | | | | | | |
| | | | | | | | |методик їх | | | | | | | | |
| | | | | | | | |використання | | | | | | | | |
| | | | | | | | |----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | |3) створення | -"- | -"- | | | 0,3 | | | |
| | | | | | | | |цифрового архіву| | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчальних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |об'єктів та | | | | | | | | |
| | | | | | | | |модулів для | | | | | | | | |
| | | | | | | | |використання в | | | | | | | | |
| | | | | | | | |системі | | | | | | | | |
| | | | | | | | |дистанційного | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчання | | | | | | | | |
| | | | | | | | |----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | |4) організація |Рада Міністрів |місцеві | | | | | | |
| | | | | | | | |навчання з |Автономної |бюджети | | | | | | |
| | | | | | | | |використанням |Республіки Крим, | | | | | | | |
| | | | | | | | |дистанційних |обласні, Київська | | | | | | | |
| | | | | | | | |технологій |та Севастопольська| | | | | | | |
| | | | | | | | |навчання для |міські | | | | | | | |
| | | | | | | | |отримання |держадміністрації | | | | | | | |
| | | | | | | | |повноцінної | | | | | | | | |
| | | | | | | | |освіти, | | | | | | | | |
| | | | | | | | |соціальної | | | | | | | | |
| | | | | | | | |адаптації та | | | | | | | | |
| | | | | | | | |реабілітації | | | | | | | | |
| | | | | | | | |дітей з | | | | | | | | |
| | | | | | | | |особливими | | | | | | | | |
| | | | | | | | |потребами та | | | | | | | | |
| | | | | | | | |дітей, які | | | | | | | | |
| | | | | | | | |перебувають на | | | | | | | | |
| | | | | | | | |довготривалому | | | | | | | | |
| | | | | | | | |лікуванні | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|Разом за | | | | | | | | | | | 21,4 | | 6,9 | 5,7 | 6,6 | 2,2 |
|розділом III | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|у тому числі | | | | | | | | | |державний| 21,4 | | 6,9 | 5,7 | 6,6 | 2,2 |
| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | | | |---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | | | |місцеві | | | | | | |
| | | | | | | | | | |бюджети | | | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

|                                            IV. Оновлення змісту, форм і методів навчання предмета "Інформатика"                                            |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. Оновлення |кількість | 10 | | 8 | 2 | | |1) забезпечення |МОНмолодьспорт, |державний| | | | | | |
|змісту, форм і |розроблених | | | | | | |розроблення |Національна |бюджет | | | | | | |
|методів навчання|навчальних | | | | | | |навчальних |академія | | | | | | | |
|предмета |програм | | | | | | |програм вивчення|педагогічних наук | | | | | | | |
|"Інформатика" | | | | | | | |предмета | | | | | | | | |
| | | | | | | | |"Інформатика" | | | | | | | | |
| | | | | | | | |починаючи з 5 | | | | | | | | |
| | | | | | | | |класу і | | | | | | | | |
| | | | | | | | |пропедевтики | | | | | | | | |
| | | | | | | | |вивчення | | | | | | | | |
| | | | | | | | |інформатики та | | | | | | | | |
| | | | | | | | |інформаційно- | | | | | | | | |
| | | | | | | | |комунікаційних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |технологій | | | | | | | | |
| | | | | | | | |починаючи з 2 | | | | | | | | |
| | | | | | | | |класу | | | | | | | | |
| |--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| |рівень | 100| 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |2) забезпечення | -"- |державний| | | | | | |
| |забезпечення, | | | | | | |створення | |бюджет | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | |підручників, | | | | | | | | |
| |відповідно до | | | | | | |навчальних та | | | | | | | | |
| |потреби | | | | | | |методичних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |посібників | | | | | | | | |
| | | | | | | | |відповідно до | | | | | | | | |
| | | | | | | | |нових програм з | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчального | | | | | | | | |
| | | | | | | | |предмета | | | | | | | | |
| | | | | | | | |"Інформатика" | | | | | | | | |
| | | | | | | | |----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | |3) забезпечення |МОНмолодьспорт |державний| | | | | | |
| | | | | | | | |створення | |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | |електронних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |ресурсів та | | | | | | | | |
| | | | | | | | |прикладних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |програм нового | | | | | | | | |
| | | | | | | | |зразка для | | | | | | | | |
| | | | | | | | |підтримки | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчання | | | | | | | | |
| | | | | | | | |предмета | | | | | | | | |
| | | | | | | | |"Інформатика" за| | | | | | | | |
| | | | | | | | |новими | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчальними | | | | | | | | |
| | | | | | | | |програмами | | | | | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| V. Підготовка та підвищення рівня кваліфікації вчителів |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. Створення |кількість | 50 | 50 | | | | |1) розроблення | -"- | -"- | | | | | | |
|програм для |розроблених | | | | | | |програм для | | | | | | | | |
|навчання |програм | | | | | | |навчання | | | | | | | | |
|інформаційно- | | | | | | | |інформаційно- | | | | | | | | |
|комунікаційним | | | | | | | |комунікаційним | | | | | | | | |
|технологіям | | | | | | | |технологіям | | | | | | | | |
|педагогічних | | | | | | | |педагогічних | | | | | | | | |
|працівників | | | | | | | |працівників | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|2. Створення |кількість | 100| 30 | 20 | 20 | 30 | |1) упровадження |Рада Міністрів |місцеві | | | | | | |
|освітнього |вчителів, | | | | | | |системи сучасних|Автономної |бюджети | | | | | | |
|порталу для |залучених до | | | | | | |курсів |Республіки Крим, | | | | | | | |
|безперервного |навчання у | | | | | | |підвищення |обласні, Київська | | | | | | | |
|підвищення |міжкурсовий | | | | | | |кваліфікації |та Севастопольська| | | | | | | |
|кваліфікації |період, | | | | | | |вчителів різного|міські | | | | | | | |
|вчителів у |відсотків | | | | | | |рівня (очних та |держадміністрації | | | | | | | |
|міжкурсовий | | | | | | | |дистанційних) | | | | | | | | |
|період | | | | | | | |щодо ефективного| | | | | | | | |
| | | | | | | | |використання | | | | | | | | |
| | | | | | | | |інформаційно- | | | | | | | | |
| | | | | | | | |комунікаційних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |технологій у | | | | | | | | |
| | | | | | | | |навчально- | | | | | | | | |
| | | | | | | | |виховному | | | | | | | | |
| | | | | | | | |процесі | | | | | | | | |
| | | | | | | | |----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | |2) упровадження | -"- | -"- | | | | | | |
| | | | | | | | |курсів та | | | | | | | | |
| | | | | | | | |тренінгів для | | | | | | | | |
| | | | | | | | |самостійного | | | | | | | | |
| | | | | | | | |підвищення | | | | | | | | |
| | | | | | | | |кваліфікації | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|3. Підготовка та|кількість | 100| 50 |100 | | | |1) упровадження |Рада Міністрів |місцеві | | | | | | |
|підвищення рівня|вчителів, які | | | | | | |системи |Автономної |бюджети | | | | | | |
|кваліфікації |володіють | | | | | | |підвищення |Республіки Крим, | | | | | | | |
|вчителів та |компетентністю| | | | | | |кваліфікації та |обласні, Київська | | | | | | | |
|інших |в | | | | | | |сертифікації з |та Севастопольська| | | | | | | |
|педагогічних |інформаційно- | | | | | | |інформаційно- |міські | | | | | | | |
|працівників |комунікаційних| | | | | | |комунікаційних |держадміністрації | | | | | | | |
| |технологіях, | | | | | | |технологій | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|4. Підготовка та|кількість | 100| 30 | 60 | 90 |100 | |1) створення | -"- | -"- | | | | | | |
|підвищення |вчителів, які | | | | | | |системи | | | | | | | | |
|кваліфікації |пройшли | | | | | | |підвищення | | | | | | | | |
|вчителів |навчання на | | | | | | |кваліфікації | | | | | | | | |
|інформатики |тематичних | | | | | | |вчителів | | | | | | | | |
| |курсах, | | | | | | |інформатики в | | | | | | | | |
| |відсотків | | | | | | |міжатестаційний | | | | | | | | |
| | | | | | | | |період з | | | | | | | | |
| | | | | | | | |використанням | | | | | | | | |
| | | | | | | | |дистанційних | | | | | | | | |
| | | | | | | | |технологій | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|Усього за | | | | | | | | | | | 781,37| 142 | 160 | 159,95 | 160 | 159,42 |
|Програмою | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+----+----+----+----+----+----------------+------------------+---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
|у тому числі | | | | | | | | | |державний| 549,37| 110 | 110 | 109,95 | 110 | 109,42 |
| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | |
| | | | | | | | | | |---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | | | |місцеві | 100 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
| | | | | | | | | | |бюджети | | | | | | |
| | | | | | | | | | |---------+--------+-----+------+--------+-------+--------|
| | | | | | | | | | |інші | 132 | 12 | 30 | 30 | 30 | 30 |
| | | | | | | | | | |джерела | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 3
до Програми

                       ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової програми впровадження
у навчально-виховний процес
загальноосвітніх навчальних закладів
інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків"
на період до 2015 року

---------------------------------------------------------------------
| Найменування | Найменування | Значення за показниками |
| завдання | показників |----------------------------------|
| | виконання |усього| у тому числі за роками |
| | завдань | |---------------------------|
| | | |2011|2012 |2013 |2014 |2015|
|----------------+---------------+------+----+-----+-----+-----+----|
|1. Удосконалення|кількість | 19 | 14 | 2 | 3 | | |
|нормативно- |документів | | | | | | |
|правової бази | | | | | | | |
|----------------+---------------+------+----+-----+-----+-----+----|
|2. Забезпечення |кількість учнів| 21 | 27 | 25 | 24 | 22 | 21 |
|навчально- |на один | | | | | | |
|виховного |комп'ютер | | | | | | |
|процесу | | | | | | | |
|засобами | | | | | | | |
|інформаційно- | | | | | | | |
|комунікаційних | | | | | | | |
|технологій | | | | | | | |
|----------------+---------------+------+----+-----+-----+-----+----|
|3. Підготовка |кількість | 100 | 50 |100 | | | |
|та підвищення |вчителів, які | | | | | | |
|кваліфікації |володіють | | | | | | |
|вчителів з |інформаційно- | | | | | | |
|інформаційно- |комунікаційними| | | | | | |
|комунікаційних |технологіями, | | | | | | |
|технологій |відсотків | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------